Na de Business Bootcamp – Implementation

Welkom op deze laatste pagina over het MG-SPI systeem uit de Business Bootcamp.

We zijn aangekomen bij de fase van Implementatie. Oftewel, stappen zetten in de richting van je doel!

Het materiaal uit de Business Bootcamp is ontzettende waardevol als je er iets mee doet.
Het heeft totaal geen waarde als je het niet in daden omzet. Dan heb je eigenlijk alleen maar je geld, je tijd en je energie verspild.

Implementeren, een kwestie van doen… het klinkt logisch, maar het is niet altijd gemakkelijk.

Succesvol implementeren is niet alleen maar een kwestie van doen, het is vooral een kwestie van focus.
Van je niet laten afleiden door zaken die er niet toe doen.
Van een zekere mate van discipline.
Een kwestie van het ontwikkelen van goede gewoontes die je helpen om succesvol te zijn.
Een kwestie van het afleren van slechte gewoontes die niet bijdragen aan je succes.

Dat is hard werken en vraagt om toewijding en inzet.

Maar het is wel de enige manier…

Vijf simpele, maar waardevolle tips voor betere focus (en dus succcesvollere implementatie…) vind je in het artikel Focus Deficit Disorder.

En dan is het nu aan jou: wat helpt jou om je inzichten om te zetten in acties?
Wat doe jij om doelgericht bezig te blijven met je business?

Deel jouw tips in het onderstaande commentaarveld en kom nog eens terug om te lezen welke tips anderen geven!

Op jouw succes, Nisandeh

PS: Wil je de eerdere opfrissers over het MG-SPI systeem nog eens nalezen, ga dan naar:

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
2 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kees van der Stel
9 years ago

Hi Nisandeh,
Hartelijk dank voor deze nuttige samenvattingen.
Ten eerste is het heel goed als reminder en naslagwerk.
Ten tweede het houdt me/ons bij de les.

Wat ben ik aan het implementeren?
1. Een nieuwe positionering van mijn bedrijf.
2. Een aanscherping en specifiek maken van mijn Target Audience.
3. Een ‘structureel’ overleg met mijn ‘team’.
4. Een nieuw LinkedIn profiel (gisteren geïmplementeerd).
5. Een plan om professioneel te gaan bloggen en de maatregelen erom heen (aanpassen website en dergelijke).
7. Een survey onder mijn prospects, maar daar wil ik nog eens heel goed over nadenken.

Kortom ik ben nog wel even van de straat.

Be the change you want to be.
Kees

Wilko van der Ploeg
9 years ago

Mijn belangrijkste ‘inzicht’ hoewel ik het vaker gehoord had, was dat je doel de strategie bepaalt… en op datzelfde moment besloot ik mijn toch al aanzienlijke mailinglijst uit te breiden: Ik wil eind mei 2012 8000 WordPress minnende entrepreneurs op mijn mailinglijst hebben staan… 4x zoveel als ik op dat moment had.

Of ik het ga halen? Ik heb in ieder geval een aantal strategieën aangepast, andere zaken geïmplementeerd en ik heb vooralsnog geen reden aan te nemen, dat het niet zou lukken!