Na de Business Bootcamp – en nu verder…

MG-SPI: het proces voltooid (voor nu…)

In de afgelopen weken hebben we door middel van speciale pagina’s de elementen van MG-SPI nog eens de revue laten passeren. De bedoeling hiervan was je te helpen te focussen op de belangrijkste zaken uit MG-SPI en je te helpen bij het implementeren van de verschillende stappen.

Wij hopen natuurlijk dat je daar succesvol in bent geweest!

Maar dat weten we niet zeker… en daarom willen we je graag iets geven wat jouw kans op succes nog verder vergroot.

Het is ons een groot genoegen om je aan te bieden… : een GRATIS ticket voor het ééndaagse Communication for Success seminar (normale prijs 475 euro)!

In het Communication for Success seminar leer je succesvol communiceren met allerlei verschillende mensen. Misverstanden en geworstel behoren tot het verleden en je relaties bloeien op.

Stel je voor dat je probleemloos kunt communiceren met je familieleden, vrienden en – niet onbelangrijk – je zakelijke contacten?! Dat is precies wat je leert in het Communication for Success seminar.

Het enige wat je hoeft te doen om gratis deel te nemen aan het Communication for Success seminar is het beantwoorden van een viertal vragen. Het beantwoorden van deze vragen kost je niet langer dan 5-10 minuten van je tijd.

Hieronder volgen de vragen. Beantwoord de vier vragen eenvoudigweg in het commentaarveld hieronder. Zodra wij jouw antwoorden hebben ontvangen, sturen we je een gratis ticket voor het Communication for Success seminar.

  1. Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd?
  2. Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën?
  3. Met welke tools/strategieën worstel je nog en zou je meer hulp kunnen gebruiken?
  4. Welke vormen van steun zouden jou verder helpen bij het implementeren van de tools/strategieën?

Wij zijn je erg dankbaar als je de vragen wilt beantwoorden!  Het helpt ons enorm bij het bepalen van wat we verder kunnen ontwikkelen om jou te helpen meer succes in je business te creëren.

Dus, alvast bedankt!

Schrijf jouw antwoorden op de vier vragen s.v.p. in het commentaarveld hieronder en wij sturen jou het gratis ticket voor het Communication for Success seminar toe.

Op jouw succes,

Nisandeh Neta

47
Leave a Reply

avatar
44 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
43 Comment authors
Judith NoordamKim van der LaanTineke Kramer-KeizerJantien van BergenPieter van der Kaaij Recent comment authors
  Subscribe  
nieuwste oudste meest gestemd
Laat het mij weten wanneer er
Tony Verheij
Gast

1: ze noemen mij niet voor niets Mr. implementation! Ik heb diverse technieken en strategiën toegepast. Sommigen met meer succes dan anderen. Met name op het gebied van presentatie ben ik beduidend beter geworden dan mijn collega’s. 2: angst, angst voor het verhogen van mijn tarieven, angst dat ik mijn opdrachten niet betaald zou krijgen. 3: ik worstel nog met de afwikkeling, dus ik haal wel de aanvragen binnen, maar alle stappen aflopen, inclusief het vragen om een referentie, daarvoor wil ik nog een beter systeem. 4: een zak met geld zou wel helpen 😉 En iemand die bepaalde taken… Lees verder »

Karin Marquering
Gast

1.
– een blog begonnen (haptonomiewei.blogspot.nl)
– geprobeerd een doelgroep te definieren
– financiele doelen gespecifeerd
– aan vier netwerkbijeenkomsten deelgenomen
– 1 uur in de week werken aan blog/ discussies linkedin
– LinkedIn profiel verbeterd
– Facebook pagina aangemaakt
– actiever twitteren

2.
– te veel willen doen
– focus is lastig
– niet precies de mogelijkheden weten van social media
– doelgroep specifieren lastig
– creeeren van een uitmuntende dienst/ product

3.
– gebruik social media
– focus houden

4.
– Waar moet ik me nu op focussen.
– Wat zijn de do’s en don’t van social media
– Hoe creeer ik een uitmuntende dienst/ product

Bernard Vuijk
Gast
Bernard Vuijk

Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd? Planning, remarkable products, mindset, bedanken voor drie positieve gebeurtenissen op de dag Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën? De discipline om tools/strategien consequent toe te passen, een remarkable product creeren lijkt het net of dat die niet bestaat, Met welke tools/strategieën worstel je nog en zou je meer hulp kunnen gebruiken? Bij het ontwikkelen van een remarkable product, slimmer plannen van mijn activiteiten Welke vormen van steun zouden jou verder helpen bij het implementeren van de tools/strategieën? oefening, inzicht in het ontdekken van… Lees verder »

Barbara Rijskamp
Gast

Tot aan de Business Bootcamp opereerde ik veelal in mijn eentje. Dacht dat ik alles zelf moest doen. Nu zoek ik steeds vaker naar samenwerking en zie dat het werkt. Zo zocht ik een tekstschrijver en een marketingdeskundige. Deze heb ik gevonden en brengen mij een stukje verder naar mijn doel. Onlangs ben ik me meer gaan bezig houden met online netwerken. Kwam toen iemand tegen die mijn blogs meer onder de aandacht zou kunnen brengen. Heb onlangs een aanbieding gedaan, waarbij ik waarde bied (een gratis fiscale check) en potentiële klant hapt toe. Nu is het nog zaak deze… Lees verder »

Kim van der Laan
Gast

Hoi Barbara,

Leuk om te lezen dat je al zulke stappen hebt gemaakt! Je had me tijdens de Business Bootcamp al een beetje laten weten wat je plannen waren, top dat je alles in gang hebt gezet!

Groetjes,
Kim

Bernard Winsemius
Gast

MG-SGI, wat een krachtige tool in zijn totaliteit. De eerste tool die ik helemaal heb geïmplementeerd is “The Mindset” en met prima resultaten. Het diagram wat er op het podium heeft gestaan met de 4 kwadranten van “Vrijheid/Onafhankelijkheid”, “Geld”,”Vervulling” en “Bijdrage zijn” hebben voor mij in een klap een heleboel issues opgelost. No Doubt About That! Wat een rust heb ik hiervoor terug gekregen en welk een mooi perspectief om vanuit te communiceren met anderen. De uitdagingen gaan vooral over ‘niet teleurgesteld raken’ door anderen. De “Never give up” houding plus bovengenoemde hebben me gebracht, dat ik geen mening hoef… Lees verder »

Monique Vée
Gast
Monique Vée

stap 1 Tools/strategie gebruikt…… Mijn mindset is duidelijk verbeterd, ik heb nu een duidelijk geformuleerd plan met stappen, die ik weet dat ik kan volgen, met een systematische volgorde. stap 2 De uitdaging is dat de gevolgen van de stappen die je neemt, ook financiele consequenties met zich meebrengt. Elke beslissing leidt tot een geldbedrag. Probleem is gebrek aan financiën om al die stappen snel af te lopen. Heb eigenlijk, emotionele steun + financiële steun van andere partijen nodig. Het is moeilijk om die te vinden. Samenwerking vraagt tijd vertrouwen die je moet investeren, en bereid zijn je voor in… Lees verder »

Paula Boshouwers
Gast

Beste Nisandeh, Bij het einde van de Business Bootcamp heb ik je bedankt voor je mooie energie. Die energie inspireert mij to stay in line! Dank je wel voor je kans om gratis mee te doen aan Communication voor Success. Ik hen het gevoeld dat dat net is wat ik nodig heb op dit moment. Na de Business Bootcmap ben ik begonnen om belangrijke zaken echt te agenderen en gewoon te beginnen. Ik boek wekelijks tijd in voor marketing, acquisitie. Ik heb financiële doelen gestel en mijn focus bepaald. Ik ben een blog gestart op mijn website. Ik ben begonnen… Lees verder »

Joost Boers
Gast

Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd? – een gratis aanbod concreet gemaakt – meer focus (kan nog altijd verbeteren), minder multitasken – doelen uitwerken in inkomen – beter inzetten Facebook en vooral de blog in de mix van communicatie Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën? – Die focus, afleiding is erg gemakkelijk. Lange termijndoel in de gaten houden. Met welke tools/strategieën worstel je nog en zou je meer hulp kunnen gebruiken? – Het communiceren met mensen, luisteren en hun meerwaarde vinden. Welke vormen van steun zouden jou verder helpen… Lees verder »

Kim van der Laan
Gast

Sinds de Business Bootcamp heb ik mijn Facebook account aangepast en ben ik actiever geworden met het plaatsen van berichten. Tevens ben ik een blog gestart op mijn website, waar ik twee-wekelijks een blog plaats. En daarnaast heb ik een gastenboek geopend op mijn website en vraag ik bestaande en oud-klanten of ze feedback over hun ervaring met mij en mijn coaching willen delen op mijn site. Ondanks dat het een drempel voor mij was om feedback te vragen, heb ik het wel gedaan en eigenlijk heb ik alleen maar ontzettend hartverwarmende reacties gekregen! Al met al dus wel wat… Lees verder »

Nicole de Swart
Gast

1. doelgroep en producten gedefinieerd, prijs verhoogd, FEBE uitgedacht, positionering, nieuwsbrief aangepast, virtuele assistent genomen, LinkedIn-profiel aangepast, meer praktische tips in blogposts

2. doelgroep specifiek maken, er achter komen waaraan mijn doelgroep echt behoefte heeft (eerste product sloeg niet aan), het implementeren kost me veel meer tijd dan Nishandeh aangaf.

3. product opmerkelijk maken

4. persoonlijke feedback, sparringpartner die mijn vak/ business snapt.

Anneke Kruis
Gast

1. Heb mijn prijzen verhoogd, ben meer gaan twitteren, en ga een nieuw logo ontwikkelen.
2. Nieuwe doelgroep met product benaderen,
3. Opmerkelijk product beter communiceren naar de markt
4. Facebook meer benutten en een nieuwsbrief gaan opzetten

Ik heb heel veel aan de business Bootcamp gehad en heb ontzettend veel zin om mijn bedrijf verder uit te bouwen. Ben ook voornemens om nog een boek te gaan schrijven en uitgeven, want ook dat is mijn doel!

Zie er naar uit om Nisandeh en zijn team te begroeten!

Anneke

Franka Vorotwist-van Hal
Gast

1- ik heb op verschillende terreinen dingen van de bussiness bootcamp geimplementeerd.o.a. opstarten van social media zoals facebook en twitter en meer effectieve dingen van linkedin. Misschien 9 keer een nee, niet opgeven en gaan voor die ja. Durf te netwerken door je te laten zien. En vooral het verbinden, samen met anderen IK GENIET van de laatste twee. Gesprekken ingaan met een doel. 2-Mezelf te durven laten zien en erop vertrouwen dat ik iets te bieden heb, ik kom er steeds meer achter dat ik een berg kennis heb waar ik super veel mee kan doen en dat de… Lees verder »

Karin Vosters
Gast

Beste Nisandeh en het Open Circles team, Wat een mooi cadeau voor het geven van feedback! Je treft me op een dag vol flow na een dag vol drama; de golven van mijn leven deinen behoorlijk de Business Bootcamp heeft mij gesterkt in mijn koers en vertrouwen gegeven dat als ik weet wat ik wil en de moed hou om initiatief te nemen daar mooie kansen uit voortkomen. Vandaag begonnen aan een geweldige nieuwe droom opdracht en uitgenodigd om te praten over een tweede nieuwe opdracht. In de zomer vakantie gestart met het schrijven van een boek over sociocratie: verbindend… Lees verder »

Carin Lucas
Gast

I am still trying to do less and not mutitasking so much. But it is difficult to focus on one thing.
I learn now and I am aware of this point so I am on my way to focus better.

I use a lot of things that I have learned during the Business Bootcamp and hope to continue with this process.

I still learn every day.

Anne-Marie Reimert
Gast

Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd? – ik ben een blog begonnen: http://ikfloreernu.wordpress.com/ – ik sta op facebook: facebook.com/ikFloreer – mijn website is mooi: http://www.ikfloreer.nu – nieuwsbrief gaat maandelijks – ben net terug van een floreerretraite en het is een opmerkelijk produkt – ik werk aan weggevertjes Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën? – ik vind het doodeng om echt te gaan staan voor mijn ambitie – als het om pc’s en internet gaat heb ik geen geduld – verdienmodel deugd nog niet, teer nog steeds in en daarmee… Lees verder »

Jantien van Bergen
Gast

1. Implementatie (de belangrijkste): * De belangrijkste eyeopener direct na de Business Bootcamp was: “als één man de energie van 1000 man op niveau kan houden, dan kan ik toch zeker de energie van mijzelf op peil houden”. * Door het vragen van aanbevelingen realiseerde ik mij de waarde en het effect van mijn behandelingen bij mijn cliënten en heb direct daarna mijn tarieven verhoogd. Met succes! * Ik ben gratis informatieavonden gaan geven en communiceer meer met ‘gewezen’ klanten. * Mijn doelgroep heeft zich (grotendeels) vernauwd tot ‘mensen die kampen met allergieën’. * Ik geef dingen uit handen: webbouwer,… Lees verder »

Wilma keizer
Gast

Wat tot nu toe gedaan, bewustwording energie uitstralen, lukt heel goed, genetwerkt, was leuk en zinnig om te doen, LinkedIn account aangemaakt, inmiddels 400 contacten en door 7 mensen aangeraden. Sta veel positiever in het leven door gelukkige dag na te streven, nieuwe ideeën voor product en marketing. Uitdagingen: Veel ideeën in goede banen leiden. Worstelen: genoeg tijd vinden, kortom keuzes maken, focussen wat het belangrijkste is te doen. En hulp inroepen van andere vind ik nog steeds lastig. Wat beter: beter communiceren ook met eventuele klant en binnen het gezin klinkt goed. Ik hoop nog een keer met mijn… Lees verder »

Machalyn Monshouwer
Gast

1.Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd? Oude ideeën vervangen door nieuwe die wèl werken. Een hele specifieke niche bedacht. Website meer aangepast, facebookpagina gemaakt, aangesloten bij een mastermind groep voor ondersteuning en uitwisselen van gedachten: dat werkt! Heb ideeën aan de lopende band. 2.Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën? Focus houden, doorpakken van bepaalde dingen, tijd, keuze, prioriteiten stellen: lastig! Nieuwe doelgroep benaderen ook. 3.Met welke tools/strategieën worstel je nog en zou je meer hulp kunnen gebruiken? Blogs. En iemand die af en toe vraagt (dagelijks) of ik gedaan… Lees verder »

Jan Olijve
Gast
Jan Olijve

De belangrijkste zaken die ik opgepakt heb, zijn: 1. Aanpassen linkedin. Nog eens goed doorgenomen, de header gewijzigd. Contacten opgeschoond, voor zover ik met betreffende personen niets heb. 2. Nieuwsbrief veranderd. Korter, krachtiger, gratis tips op te vragen via een mailtje, hier een uitgebreider betaald aanbod aan gekoppeld 3. Meer rust in mijn werk, zaken afmaken alvorens met iets nieuws te beginnen. Pauze nemen en dan ook echt pauzeren. 4. Ambassadeurs creëren en het voor hen makkelijker maken om naar mij te verwijzen. Ik geef mensen die ik tegenkom, klanten, mensen die bij een lezing zijn, etc. tenminste twee visitekaartjes.… Lees verder »

Helene van Harten
Gast

1. Ik heb mijn product met een plaatje gepresenteerd, zodat gevisualiseerd wordt wat er remarkable aan is. Ik heb mijn netwerk contacten in excel gezet. 2. Het lukt nog niet om de exel gegevens in outlook te krijgen en mail merge lijkt niet in mijn outlook te zitten. Ben ik net deze week mee bezig. Het is een uitdaging om bij een eenmalig product als een regencape iets weg te geven. 3. Ik heb nog niet meer tijd beschikbaar daar heb ik op de Business Bootcamp ook niet veel ideeën over opgedaan. Dus ik heb de 4 maanden nodig gehad… Lees verder »

Janneke van den Biggelaar
Gast

1. De focus is toch wel een belangrijke vooruitgang bij mij. Verder ben ik diverse producten aan het ontwikkelen en is mijn website online! 2. Te veel tegelijk willen maar dan denk ik weer aan de focus. Verder kom ik steeds tegen en moet ik meer leren andermans hulp in te roepen maar ook daar zit zeker vooruitgang in. 3. Passieve inkomen opzetten, daar ben ik nog niet uit hoe ik dat het beste kan gaan doen. Maar, ik moet de dingen ook stap voor stap doen want anders ben ik overzicht kwijt. 4. Expertise op gebieden waar ik minder… Lees verder »

Helena van Arkel
Gast

Beste mensen, eerst wil ik zeggen dat ik vind dat ik heel veel gehad heb aan de twee dagen Business Bootcamp. Hartelijk dank hiervoor. Een aantal dingen heb ik inmiddels aangepakt, die voor mij het eerst nodig waren. Ik ben vooral bezig met mijn website helemaal opnieuw te bekijken en te veranderen. Ik stel doelen. Ik heb mijn werkveld kleiner gemaakt en doelgroep specifieker. Ik ben dingen uit handen gaan geven. Ik geef kaartjes mee aan klanten. Werk zonder telefoon e.d. door aan een klus. Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën? De grootste uitdaging is… Lees verder »

Sandra Staats
Gast

Wat ik heb geïmplementeerd is meer met social media te doen. Helaas is dit ook gelijk de grootste uitdaging: waarvoor zet je dit in. Wat wil je bereiken, wie wil je bereiken.

Ik zou nog veel meer hulp kunnen gebruiken bij de implementatiefase. Ik strand hier steeds weer; ben gemotiveerd voor even en daarna zakt het allemaal weer in.
Ik denk dat ik steun zou vinden in een maatje, iemand die mij aanmoedigt en af en toe de ‘nodige schoppen’ geeft als ik weer inzak.

Gerty Theeuwen
Gast
Gerty Theeuwen

Ben begonnen met een cursus om een eigen website te maken (die bijna klaar is)en beter leren omgaan met sociale media.
Contact gelegd met een organisatie die cliënten naar mij gaat doorsturen.
Cursus volgen om mijn medische kennis bij te spijkeren en studiepunten te halen om met de zorgverzekeraars te blijven samenwerken.
Hulp kan ik gebruiken op dit moment bij bloggen, nieuws brengen en niet meer huiverig zijn om contacten te leggen.

Marleen Lavrijsen
Gast

1. Het wekkertje zetten en dan een half uur echt bezig zijn met mijn bedrijf dan even 5 of 10 min iets anders doen en dan weer door. Het zinnetje get in line, stay in line blijft me ook erg bij, al vind ik het af en toe best lastig om gefocust te blijven. 2./3. Ik heb een account op LinkedIn maar zal hier nog actiever mee aan de slag moeten. Blijft lastig Facebook en andere social media, ben meer van het directe contact. 4. Mezelf meer laten zien aan de buitenwereld en durven te zeggen wie ik ben en… Lees verder »

Mariken van de Loo
Gast

1. Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd? – Duidelijkere agenda-indeling om zo AAN mijn bedrijf te werken, in plaats van IN mijn bedrijf – Sociale media nog beter op orde. Inmiddels een professionele fotoshoot gehad voor mooie profielfoto… ben benieuwd naar het resultaat! – Mijn (soms lastige) toeleveranciers als partners gaan zien: nu werken ze mee aan mijn bedrijf! 2. Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën? – Ik beschik over minder tijd dan ik zou willen, in verband met opvoeding van de kinderen. Het vraagt nog meer focussen en… Lees verder »

Eddy Batenburg
Gast

1. welke tools: maken van blogs en het beter en frequenter gebruik maken van Social Media. Jezelf als de expert neerzetten.
2. de focus, je gaat vaak door het hebben van veel ideeën alle kanten op.
3. hoe kom je aan goede klanten, en een betrouwbaar en goed netwerk.
4. de steun de we wel zouden kunnen gebruiken is de kennis van andere mensen uit het vak. Maar we merken vaak dat veel mensen liever met zichzelf bezig zijn en zichzelf belangrijker vinden.

Monique Batenburg-Heijmans
Gast

Het is logisch dat wat Eddy, mijn partner, heeft geschreven ook voor mij opgaat gezien we hetzelfde bedrijf leiden. Maar ik zal toch een poging doen om mijn eigen bevindingen te geven. 1. uit je comfortzone komen, ik heb na de Business Bootcamp mijn parttime baan opgezegd om fulltime aan onze bedrijf te gaan werken. 2. de uitdaging is dan natuurlijk dat je geld moet gaan genereren uit het bedrijf, geen terugval meer op een salaris. 3. geduld te hebben om je als expert neer te zetten. Dat heeft tijd nodig en dat vind ik nog wel eens lastig om… Lees verder »

Daphne Veldman
Gast
Daphne Veldman

1. Ik ben vooral bezig geweest met een nieuwe Facebookfanpage, een handtekening in mijn mail met links naar al mijn sociale pagina’s en een plan van aanpak voor het posten op de verschillende kanallen 2. Ook probeer ik nieuwe producten en ideeën uit te denken, maar ik vind het lastig dat vorm te geven en uit te denken dit onder de doelgroep bekend te maken. 3. De eigenlijke acquisitie om anderen te vertellen waarom zij mijn product moeten afnemen. 4. Richtlijnen en een boost in het verkopen van mezelf en mijn producten. Anderen adviezen geven daarin is niet moeilijk, maar… Lees verder »

Niels Kaan
Gast

Ik ben heel erg bezig geweest met focussen, een vermoeiende bezigheid voor een zzp met 1000 leuke plannen. Het is uiteindelijk voor een groot deel gelukt. Ik ben nagenoeg geel gespind op m’n Lunch-spot.nl, ga af en toe nog wel eens de fout in natuurlijk,maar ben dan toch vrij snel weer “terug van weggeweest” Wat ik verder had willen implementeren is, wat samenwerkingsverbanden. Daar heb ik aardig wat tijd in gestoken. Ik kan kennelijk niet de juiste mensen vinden, misschien wel om in te huren maar dat is niet wat ik zoek. Bijvoorbeeld zoeken naar mensen die hun website willen… Lees verder »

Wilma Keizer
Gast

Hoi Niels,
Lees dat je goed bezig bent en wat betreft de MasterMind groep raad ik je aan de groep op te starten en neem initiatief tot bijvoorbeeld een eerste bijeenkomst. Jij bent blijkbaar iemand met veel intiatief en een snelle denker maar iemand anders is bijvoorbeeld weer goed in dingen continueren, en als de eerste keer iedereen bevalt kun je daar bijvoorbeeld taken verdelen, of vragen bij wie de volgende keer enzovoort.
Succes met alles van Wilma uit Delft.

Niels Kaan
Gast

Dank je Wilma uit Delft, het is een idee, ga ik proberen, ben overigens wel al een keer zover gegaan om afspraken proberen te maken en op zo’n plan agenda te krijgen. Dat is niet gelukt, helaas moet ik zeggen. Wat doe jij eigenlijk voor leuks?

Wiep de Jong
Gast

De Business Bootcamp en vervolgens de Master Entrepreneur hebben me flink geïnspireerd. Met name het Ultimate Marketing System heb ik direct toegepast. Antwoord op de vragen: Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd? Ik heb een tweetal front end’s gerealiseerd, zet regelmatig de kookwekker om te focussen op mijn werk en vraag mijn klanten wat ze precies willen en lever ze dat. Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën? Ik heb me gerealiseerd dat ik op een bepaald moment het gevoel krijg dat het niet snel genoeg gaat. Terwijl wanneer ik… Lees verder »

Marjolein Kalter
Gast

Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd? Ik hou mezelf in line door bijna dagelijks uit te wisselen met een maatje wat ik de vorige dag gedaan heb en wat ik de komende dag ga doen in de zin van niet meer alleen doen Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën? Geloven dat ik iets te bieden heb wat waarde vertegenwoordigt. Met welke tools/strategieën worstel je nog en zou je meer hulp kunnen gebruiken? Hoe maak ik mijn product breder en zet ik het meer in in de professionele markt in… Lees verder »

Tineke Kramer-Keizer
Gast

1.Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd?
Stay in line, focus, facebook meer benutten, twitteren.

2.Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën?
Om mijzelf te laten zien. (Ga vanaf september 2 dagdelen ook 2 dagdelen ergens anders praktijkruimte huren)

3.Met welke tools/strategieën worstel je nog en zou je meer hulp kunnen gebruiken?
Schrijven van stukjes en LinkedIn verbeteren.

4.Welke vormen van steun zouden jou verder helpen bij het implementeren van de tools/strategieën?
Hulp bij schrijven van stukjes en (opzetten) van een nieuwsbrief.

Warme groet,

Tineke Kramer

Didier Dohmen
Gast

1.Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd? LinkedIn gebruik ik inmiddels dagelijks en heb ik in sterke mate geprofessionaliseerd. Twitter en Hootsuite ben ik ook actiever gaan gebruiken 2.Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën? Het bereiken van een grotere doelgroep is mij niet makkelijk afgegaan. Ik krijg dagelijks wel enkele volgers via Twitter erbij, maar ik heb nog geen pay-off van mijn communicatiestrategie. 3.Met welke tools/strategieën worstel je nog en zou je meer hulp kunnen gebruiken? Mijn website en de mate van uniekheid van mijn dienstverlening zou verder verbeterd kunnen… Lees verder »

Petra Esmeralda Beekers Romme
Gast

Hi Nisandeh, wat een fijn aanbod voor een gratis workshop Communication for Success, precies de ondersteuning die ik nu goed kan gebruiken. 1. Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd? – Focus ! – nieuwsbrief gestart – Aanbod aangepast, voorlopig – Ben beter mijn doelgroep aan het definiëren, smaller – Website opnieuw aan het bekijken/herinrichten 2. Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën? – niet toch laten afleiden – doorpakken, ideeën genoeg, nu nog de daadwerkelijke uitwerking. Ook daarbij Stay in line! – vindt het niet gemakkelijk om duidelijk te kiezen… Lees verder »

Janneke Doornbos
Gast

1) ik ben vooral nog met de mindset bezig geweest. Ik heb namelijk nog geen business, maar werk nog voor een baas. Ik wil graag succesvol zijn, en succes ligt buiten de comfortzone Persistent zijn, dus doorzetten in de lijn blijven staan. En everything in life is energy. Als ik ervoor zorg dat mijn energie hoog is ( sporten, lachen, plezier maken, contacten leggen) zit ik veel meer in the flow en geloof ik veel meer in mijzelf. ik heb nu visitekaartjes, een website geclaimd en met de inhoud ervan bezig, connecties gelegd tbv business. 2) Uitdagingen: financiële middelen die… Lees verder »

Gertie Boleij
Gast

Welke tools en/of strategieën uit de Business Bootcamp heb je inmiddels geïmplementeerd? Dag Nisandeh,, Tools uit de Business Bootcamp: Focus. Focus. Focus. Plannen en structuur in agenda en daardoor in mijn dagen. Dat geeft lucht! Mijn website opnieuw bekeken en intensief bezig met SEO en optimaliseren vindbaarheid. Mijn prijs van product zorgvuldig bekeken en uren bijgehouden en prijs verdubbeld! Dit was een hele stap. Netwerken en met LinkedIn aan het werk. Welke uitdagingen ben je tegengekomen bij het implementeren van deze tools/strategieën? Ik liep tegen slechte planning aan. Steeds kwam er iets anders tussendoor. Nu ik mijn dagen plan en… Lees verder »

Pieter van der Kaaij
Gast

Op de Business Bootcamp ben ik geweldig geïnspireerd. Wat mij het meest opviel, was welk effect afleidingen op je werk hebben. Focus is het toverwoord! Ik ben aan de slag met het geleerde, en wil daar mee doorgaan: 1. Ik ben begonnen mijn antwoordapparaat opnieuw in te spreken en nodig niet meer uit in te spreken, ik verwijs naar mijn mailadres. Een prijsverhoging die ik voor 1 januari 2013 in de planning had ben ik al gaan doorvoeren. Daarnaast ben ik een automatiseringspoot aan mijn bedrijf toe te voegen. Daarmee wil apps voor de smartphone ontwikkelen. Ik ben ook aan… Lees verder »

Leon Maas
Gast

1) Veranderen van dienstgericht denken (uurtje – factuurtje) naar productgericht denken. De omslag was enorm; er is nu een duidelijke richting, een veel duidelijker klantprofiel, de doelgroepen zijn makkelijker te identificeren en targets kunnen worden gesteld en gehaald.

2) Marketing en sales zijn altijd een uitdaging en ook de prijsstelling is lastiger.

3) De lange termijn strategie is overzichtelijker geworden maar brengt ook weer andere vragen met zich mee.

4) De samenwerking met partners op specifieke vlakken gaat wel goed maar nog niet helemaal zoals ik het wil.

Jeannette van der Linde
Gast
Jeannette van der Linde

Mijn linkedin profiel bijgewerkt. Dat bleef maar liggen, net als veel andere zaken. Stap voor stap worden ze nu aangepakt. Dat geeft juist meer ruimte om nieuwe dingen op te pakken. Ook het vragen naar referenties gaat me steeds beter af.
Wat mist is het vasthouden aan plannen en organiseren. Ik laat me snel afleiden door andere zaken.
Communicatie is een item waar nu mijn focus meer op ligt. En daar kan ik nog veel over leren

Michael Schulze
Gast

Hallo allemaal, Ik heb de ondertussen geimplementeerd: back end, multiple diensten, ask your customer, hootsuite bulk tweets en overdelevering. De grootste uitdaging blijft focussen op datgene waar ik mee bezig ben en me niet laten afleiden. Door de veelvoud aan ideeen en praktische zaken die allemaal te doen zijn raak ik wel eens het overzicht kwijt. Vooral een stappenplan wat begint bij 1 en doorloopt tot x zou helpen. Dan kan ik afstrepen wat ik al heb en wat er nog te doen staat. Een handig hulpmiddel voor mij zou zijn een praktische opzet met daarin alle stappen voor een… Lees verder »

Judith Noordam
Gast

Een aantal dingen die ik heb opgepakt: Ik ben begonnen met een blog en heb een Facebook businessaccount aangemaakt. De uitdaging hierin is vooral de tijd die het kost. In het begin moet alles nog worden uitgezocht. Na verloop van tijd krijg je hier de handigheid in. Een ander gevaar is dat ik dit eigenlijk wel leuk vind en er daardoor weer te veel tijd in stop. Een andere uitdaging is het houden aan een planning en niet toe te geven aan storingen… De mindset en die comfort zone! Zo verdomd angstig om die te verlaten… Ik heb het gedaan… Lees verder »

Bram Borrias
Gast

1. De eerste tool die ik ben gaan toepassen is “Niet Multitasken”. Als ik aan het werk ga gaan mijn mail & telefoon uit. Daarnaast geef ik veel mijn visitekaartje uit als ik iemand ontmoet die mijn diensten kan gebruiken of aan mensen die iemand kennen.

2. Meer mijzelf laten zien.

3.Ik vind het nog lastig om een nieuwsbrief te maken en meer reclame voor mijzelf te maken.Daarnaast heb ik nog wel het gevoel dat het uitgeven van visitekaartjes en contact leggen nog niet genoeg oplevert.

4.Een stappenplan die ik kan volgen naast het plan dat wij al gekregen hebben.

Alvast heel erg bedankt!

Bram

Gracia van der Heiden
Gast

1. Heb een business Facebook account opgestart, ik loop er nog wel tegenaan dat het goed neerzetten hiervan mij veel tijd kost.

2. Gebrek aan tijd. Heb hierdoor een top 3 gemaakt waar ik mij volledig op focus. Zodra deze punten zijn geïmplementeerd maak ik een nieuwe top 3.

3. Remarcable product, hoe ga ik dit communiceren en consequent uitrollen.

4. Technische steun m.b.t. website/blog en Social Media.

Alvast bedankt voor dit prachtige kado en ik verheug me op de seminar!

Heb een fijn weekend, vgr. Gracia