WAUW! 20.000 comments!

4955 views | 469 reacties |
shares


We hebben officieel de mijlpaal van 20.000 comments bereikt op het blog, bij de 254 artikelen die ik heb geschreven sinds de lancering van de website twee jaar geleden (19 april 2010).

Dit is gemiddelde bijna 80 comments per post of 27 comments per dag. Wauw, vind je niet?

Het 20.000ste comment was geplaatst op 10 mei 2012 door Lidy van Oord.

Gefeliciteerd Lidy – hiervoor ontvang je twee tickets voor de driedaagse Breakthrough to Success training in september. Onze manier om dankjewel! te zeggen.

En… dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan de conversatie op ons blog.

Soms ben ik het met je eens, soms niet, soms maak je dat ik van gedachten verander, soms niet, soms maak je me aan het glimlachen, soms aan het fronsen, maar ik waardeer het altijd dat je de tijd hebt genomen om deel te nemen aan de conversatie.

Dit is een belangrijke mijlpaal voor ons, want het laat datgene zien waar wij zo blij mee zijn met deze website – het is een community waar ondernemers als jij en ik in vrijheid van gedachten kunnen wisselen.

We willen graag ons enthousiasme hierover met je delen en elk van jullie bedanken voor het delen van je expertise, je mening, je passie en je bereidheid om het verschil te maken.

Voor mij als blogger, zijn de comments en het gesprek dat we voeren de meest kostbare zaken aan het bloggen. Ik ben zo blij dat 5.119 mensen comments plaatsten, onder wie:

Ik ben echt ontzettend dankbaar, niet alleen vanwege het bereiken van deze mijlpaal, maar ook voor de ontelbare keren dat jij mijn begrip van business en ondernemerschap hebt helpen verdiepen. Ik heb hier veel nieuwe vrienden gemaakt en ik vind het een enorme eer dat ik mijn kennis en ervaring met jou mag delen.

En dus… vraag ik me af… waarover wil jij dat we het de komende maanden hebben?

Plaats de 3 onderwerpen waarover jij het liefst wilt leren in het commentaarveld hieronder.

Schroom niet om een onderwerp te noemen, dat anderen ook hebben genoemd, plaats het gewoon in je comment. Zo kan ik zien welke van de onderwerpen ‘hot’ is.

Ik ben benieuwd naar je input.

Op jouw succes, Nisandeh

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
469 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Aloha Segal
Aloha Segal
9 years ago

The first thing for me is how to target the potential market to be interested in the services I provide.

The second thing is how to make my website a real/great reflection of the services I offer, and via the site to attract the clients.

The third thing is how to maintain the interest of my clients to keep and stay clients of mine.

Eva Gundlach
9 years ago

Gefeliciteerd! Een mijlpaal om trots op te zijn!

1. Hoe zorg ik ervoor dat de groei van mijn bedrijf in goede banen loopt, bijv. wanneer is het tijd om personeel aan te nemen etc.
2. Hoe zet je goede mailcampagnes op
3. Hoe integreer je het schrijven van een blog zo goed mogelijk in je marketing.

Dank en een hartelijke beauty-groet! Eva Gundlach.

Ernie van Dongen
9 years ago

Fantastische prestatie Nisandeh, van harte!

Hier wil ik graag meer over weten:
1) met de cursussen Photoshop en Photoshop Elements bedien ik twee verschillende doelgroepen. Voor de ene groep moet het niet te eenvoudig zijn en voor de andere groep niet te moeilijk. Hoe schrijf ik een blog dat interessant is voor beiden? Of schrijf ik de ene keer voor de ene groep en de andere keer voor de andere groep?
2) hoe zorg ik dat mensen vanuit de mail doorklikken naar het blog. Ik merk zelf dat ik dan vaak afhaak, behalve bij Open Circles :-)… Ik weet inmiddels dat Open Circles waardevolle content biedt, vandaar dat ik wel doorklik. Maar mijn klanten weten dat bij mij nog niet. Dus hoe krijg ik ze zover.
3) hoe integreer je het blog zo goed mogelijk in je marketing/sociale media

Astrid Hurkmans
9 years ago

Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Wat een goed voorbeeld voor ons!

Ik zou graag meer willen weten hoe wij ook meer tijd kunnen vinden om te bloggen, naast de gebruikelijke administratie? Hoe maak ik de juiste keuzes voor tijdsbesteding? Hoe zet in LinkedIn optimaal in voor mijn business?

Eddy Batenburg
9 years ago

Drie onderwerpen die ik nog wil leren zijn oa. :
– focus op wat ik/ we nu echt willen doen en dat ook gaan doen!
– hoe maak ik een goede interessante blog voor zowel particulieren als voor bedrijven.
– hoe kan ik mijzelf als geloofwaardige expert in de markt zetten.

Ik kijk al uit naar de Business Bootcamp dit weekend!

Anita Meijer
9 years ago

Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal!

– Hoe krijg ik mensen naar mijn blog
– Hoe schrijf ik een prettig leesbare Blog
– Hoe nodig ik mensen uit om te reageren
– Waar haal ik inspiratie vandaan of
– Hoe ontwikkel ik de ‘juiste’ schrijfeigenschappen?

Helmy Kleinlugtenbeld
9 years ago

Super resultaat… Gefeliciteerd!

Fijn dat je ons wederom om input vraagt… dat is al een punt om van te leren!!

Verder wil ik het liefst nog meer leren over:
1. Omzetten van mijn (levens)ervaring in een blog.
2. Effectief omgaan met tijd.
3. Praktische business tips en tricks

Dankjewel voor de energie die jullie steeds weer toevoegen aan mijn dag. Ik blijf fan!!

Salomon Charlouis
Salomon Charlouis
9 years ago

De wijze waarop Nisandeh steeds weer presteert de hele grote zaal in stilte aan zijn lippen te laten hangen is gewoon fantastisch.

Gaande weg elke sessie beseft Iedere deelnemer steeds meer hoe deze de zaken veel breder en dieper dient te overdenken, uit te werken en, last but not least daadwerkelijk toe te passen.

Het is echt fantastisch te zien en te leren hoe één persoon een zaal dagen lang weet te boeien, af en toe bestraffend toe te spreken en die zelfde mensen ook nog continu weet te enthousiastmeren hun eigen business een geweldige impuls te geven.

Nisandeh, petje af, gefeliciteerd met die 20.000 comments en al het goede werk waarmee jij duizenden ondernemers niet alleen aan je weet te binden, maar hen helpt de eigen business tot een succesvolle en rendabele zaak te maken!

Keep the good work up ! I know, you’ll keep doing that with every vain in your body, because you simply can’t help yourself not restraining yourself!

Nisandeh Neta
9 years ago

Thank you Salomon.

You made my day 🙂

Conny de Bresser
9 years ago

Proficiat met deze mijlpaal Open Circles!!

Dat jullie strategie werkt is duidelijk. Vertaalslag maken voor mijn eigen vakgebied, vastgoedstyling, is een stuk lastiger. Hoe blogging mij kan helpen nog succesvoller te ondernemen wil ik graag leren!

Ik sta dan ook open voor het Business Blogging Secrets seminar!!

Groetjes van Conny

Ilse van der Put
9 years ago

Nisandeh gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik ben een beginnend blogger en zuig alles op wat me kan helpen mijn blogs interactiever te maken. IIk wil graag actualiteit en verdieping bieden en loop aan tegen;
– hoe de enorme stroom aan informatie op allerlei sites en sociale media over mijn onderwerp bij te houden. Ik doe dat nu nogal ad hoc, ik heb behoeften aan een systeem
– hoe maak je de stap van bloggen -reacties – klant
– zijsporen. Een blogonderwerp leidt tot een discussie en die discussie gaat een heel andere kant op.

Johanna Glas
9 years ago

Dit zijn ook precies de 3 dingen die ik graag wil weten, zeker nu ik gisteren bij de infoavond voor de Passive Business Income training ben geweest. Als je inhoud en je marketing strategie goed op elkaar afgestemd zijn heb je goud in handen. Ik wil daar graag over leren.

Paulien van der Geest
9 years ago

Congrats,

1. Social media integration
2. SEO
3. Building your brand

I learn a lot from your blogs and books I read on these subjects. But some suggestions work more for B2B (eg LinkedIn) than for B2C. I notice a lot of people learning at Open Circles are experts like coach, adviser, etc: they are their brand. We have a travel company, things are quite different than. So I try to make the translation and it does work sometimes.

Nisandeh Neta
9 years ago

Beste Paulien,

Ik kan geen business bedenken die niet zou kunnen profiteren van te worden gezien als DE expert in hun niche/vakgebied/probleem.

Bijvoorbeeld, als jij reisagent bent – wat maakt jou uniek en anders dan de andere reisagenten (niet in jouw ogen, maar in de ogen van je prospects en klanten).

Het gaat allemaal om positionering en kan oprecht geen betere positionering bedenken dan die van een expert.

Wat is jouw expertise als reisagent?

  • Is het een specifiek land (bijvoorbeeld: wij boeken onze vakanties naar de Antillen bij een reisburo dat is gespecialiseerd in reizen naar Bonaire en Curacao)
  • Is het een speciaal soort reizen (bijvoorbeeld: mijn ouders doen Jeep safari’s over de hele wereld – en ze boeken hun reizen bij een buro dat hierin is gespecialiseerd…)
  • Is het een specifieke leeftijdsgroep (bijvoorbeeld alleen tieners, ouderen… )
  • Is het gericht op specifieke demografische groepen (homo’s, singles, fietsers, kunstenaars, duikers…)

Wanneer je jouw expertise kiest – wordt alles gemakkelijker…

Ik hoop dat dit helpt…

Voor meer hierover, kom naar de Master Entrepreneur en we helpen je op weg om DE expert in jouw markt te worden.

Linda Hollander
9 years ago

1. Blueprint/schedule for blogposts
2. How to draw the line and learn when you’re getting close to it (for instance, doing ‘favors’ for a friend I normally get paid for and then ending up spending way too much time on it and getting mad at myself)
3. You provide tons of information and inspiration. I only got introduced to you a few weeks ago and am attending the Business Bootcamp in July. Just out of personal curiosity: what is the key factor in your message that we can teach our children and students?

Nisandeh Neta
9 years ago

Goeie vraag, Linda,

Mijn boodschap voor mijn dochter (ze is net 15 geworden) is altijd geweest (verbaal en non-verbaal): “ga voor je dromen en ik ben er altijd voor je als je me nodig hebt”.

Voor de rest van de wereld is mijn boodschap ‘Vervul je grootste potentieel’.

Zie je in de Business Bootcamp, Nisandeh

Carla Visser
Carla Visser
9 years ago

Gefeliciteerd Open Circles!

Mijn vragen zijn:
1) Hefboomeffect toepassen in je business
2) Balans werk en prive
3) Zakelijk bloggen maar toch persoonlijk en effectief

Elsbeth van Lienden
9 years ago

Gefeliciteerd, amazing hoe jullie aan de weg timmeren. Daar kunnen we nog wat van leren lijkt me.
– hoe genereer je omzet met bloggen
– is er een voorkeur voor aantal x-en per maand
– klantenbinding
Alvast bedankt voor jullie kado!

Elfriede Krauth
9 years ago

Gefeliciteerd! Een heel mooie prestatie!
Zoveel commentaren krijgen laat wel zien dat je schrijft wat je doelgroep boeit!

Waar zou ik graag meer over lezen? hoe je gesprekken met prospects voert. Wat je zegt, wat niet. Welke vragen je moet stellen.

Succes verder! Elke dinsdag is het wel een inspiratie van jullie te horen!

Koen Lucas
Koen Lucas
9 years ago

mijn drie onderwerpen:
– hoe mezelf “opnieuw uitvinden” wanneer een bestaande markt instort of ingrijpend verandert
– hoe kansen te zien tussen de bedreigingen
– hoe me te onderscheiden van concurrenten die ik niet ken

Bianca Arts
9 years ago

Gefeliciteerd!
1. ik wil ook graag weten hoe ik een blog schrijf en hoe krijg ik ze automatisch gepost
2. hoe kan ik het toepassen
3. hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn website

Bianca van der Zwet
Bianca van der Zwet
9 years ago

Wauw, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Als ik me inbeeld wat alleen al bereikbaar is met het behalen van het halve aantal!!!

Zelf ben ik al langere tijd aan het brainstormen over bloggen, maar in mijn branche zijn veel veranderingen op gebied van o.a. de belastingwet- en regelgeving. Dus een goed handvat hiervoor zou echt te gek zijn.

Ik denk dat ik met dezelfde vragen of drempels wat betreft bloggen zit als de meesten hier:

– hoe krijg je interactie
– hoe zorg je dat je blog gelezen wordt en blijft worden
– hoe breng je je blog onder ogen van een groot publiek
– hoe zorg je ervoor dat anderen jouw blog gaan promoten
– op welke manier kan je eenvoudig en duidelijk resultaten meten.

Blog onderwerpen zijn gelukkig geen probleem, maar wel bijv. de planning en evt correcties erop tgv veranderingen. Ik ben me er wel van bewust dat als ik eenmaal ga schrijven er een flow van onderwerpen en (misschien wel te lange) artikelen komen. (kwestie van redigeren 🙂 )

Maar zoals al eerder gezegd: gefeliciteerd met deze mijlpaal!!
En dat de volgende ook snel binnen bereik zal komen.

Grt Bianca

Mirjam Kuster
9 years ago

Gefeliciteerd met dit mooie resultaat.
Ik heb al enige tijd een blog en ik merk dat ik tegen de volgende vragen aanloop:

• Hoe geef ik de kern weer, ik wil teveel in 1 blog dus hoe pak ik snel de essentie?
• Hoe laat ik mijn hele netwerk op een zo efficient mogelijke manier weten dat ik een nieuwe blog geschreven heb?
• Hoe ga ik om met verschillende doelgroepen binnen 1 blog, niet alles is voor iedereen even interessant
• Hoe kom ik met mijn blog hoog in de zoekmachines?

Ik hoop hier een antwoord in te vinden, ik ben heel benieuwd.
Groet, Mirjam

Bram van Schijndel
9 years ago

Van harte gefeliciteerd met deze uitmuntende prestatie!

Bloggen is voor mij nog steeds een activiteit waar ik liever niet aan begin, maar waar ik wel aan zou moeten beginnen. Een seminar over bloggen is wat dat betreft zeer welkom.

– Momenteel heb ik drie funnels met drie verschillende doelgroepen. Hoe kan ik mijn blog activiteiten zo inrichten dat elke doelgroep zich toch op de juiste manier aangesproken voelt?
– Mijn filosofie is altijd geweest dat het beter is om geïnterviewd te worden dan om zelf artikelen te schrijven. Omdat ik vele prijzen op deze manier heb gewonnen is het lastig voor mij om dat los te laten. Nu ik dit schrijf zie ik ook wel een oplossing…
– Wat mij zou helpen zijn concrete handvatten om met bloggen te starten, elke week een blog te schrijven die waarde toevoegt en vooral vol te houden.

Leon Smit
Leon Smit
9 years ago

Congratulations!

I would like to learn:
– How to use blogging as a marketing tool.
– How to build up your blog article.
– How to build up an audience.

Koen Snoek
7 years ago

1. waardevolle blogs te blijven leveren
2. de prijsbepaling van je/ iemands producten
3. de top 3 socials

Tatjana Charkewitcj
Tatjana Charkewitcj
9 years ago

Van harte gefeliciteerd, Nisandeh!
Ik weet heel erg weinig over Bloggen en dat weerhoudt mij om te schrijven. Zou heel graag willen leren! Vind het geweldig om met andere mensen te kunnen communiceren op deze manier.
Groetjes,Tatjana

Thea Haak
9 years ago

Gefeliciteerd, echt een fantastische mijlpaal.

mijn vragen over bloggen.

hoe maak je een gezonde mix van persoonlijk – zakelijk
hoe maak je je blog interessant zonder irritant te worden.
hoe maak je de stap van bloggen – reacties – naar klanten

Lisette Goes
9 years ago
Reply to  Thea Haak

Hallo Thea,
Volgens mij is een blog nooit irritant want je leest of volgt de blog wanneer je het interessant vindt. Spreekt de titel of het onderwerp je niet aan dan klik je ‘m weg. Dus lekker bloggen! Je bindt altijd de lezers aan je die graag willen weten wat jij te melden hebt. Succes!

Lisette – colourbusiness.nl

Marco Ruijken
9 years ago

Gefeliciteerd. Daar moet je wat van kunnen leren.
Laat op dit moment mijn website volledig opnieuw bouwen, met daaraan ook een blog. Vragen die ik heb zijn:

Hoe ga je de mensen naar de nieuwe site/blog krijgen.
wat nu het onderscheid maakt tussen een blog en b.v. een nieuwsbrief. Is er een duidelijke scheiding.
Ik wil er niet dagelijks veel tijd mee kwijt zijn. Dus tips zijn welkom hoe het efficient op te zettten.

Marco

Sonja Schaap
9 years ago

Allereerst gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!

Mijn vragen:
Hoe maak ik een goede nieuwsbrief?
Hoe zorg ik ervoor dat ik reacties krijg op mijn blogartikelen (worden wel regelmatig geretweet, maar weinig reacties op blog zelf)
Wat is een goede frequentie? (ben ik mee aan het experimenteren)
Hoe geef ik een goede workshop? (balans tussen kennisdelen en interactiviteit)

Hartelijke groet,
Sonja Schaap

Monique Schaafsmaa
Monique Schaafsmaa
9 years ago

Ik wil graag zo veel mogelijk van effectief zakelijk bloggen willen leren. Ik weet er nu te weinig van om het zinvol te gebruiken. Kan ik mee rijden met iemand die uit de richting van Alkmaar komt? Ik kom zelf uit Schoorl en deel natuurlijk mee in de reiskosten. Je kan mij bereiken op 06-13157942 of info@businesscalls.nl .

Anouk Plantinga
9 years ago

Whoehoe, 20.000 comments! Ongelooflijk, zeg, ik kan me voorstellen dat jullie een dansje maakten. Ik doe een dansje mee. Gefeliciteerd!

Drie onderwerpen:

-Toch wel… Hoe zet je jezelf nou toch aan het implementeren op een manier die werkt en die bij je past? Ik merk dat ik dat toch een lastige vind. Zoveel informatie, zoveel keuzes. Wat en wanneer en hoe pas ik het toe?

-Meer aandacht voor de vrouw in de wereld van ondernemen. Mannen en vrouwen denken en doen anders (lees alleen al het boek van Vered). Hoe gaan we om met ondernemen en de informatie van Open Circles? Waar kunnen we elkaar versterken, helpen, aanvullen, bekrachtigen etc.?

-Hoe houd je het vuurtje brandend? Het eerste enthousiasme, als dat verdwijnt, hoe zorg je ervoor dat je doorzet? Je innerlijke inspiratie als basis houdt i.p.v. voortdurend aan de buitenkant te zitten?

Nisandeh Neta
9 years ago

Hi Anouk,
Je vraagt naar “Meer aandacht voor de vrouw in de wereld van ondernemen…”
Vered’s blog ‘Balanced Business Women‘ is hier op toegespitst.

Anouk Plantinga
9 years ago
Reply to  Nisandeh Neta

Dank Nisandeh, voor je reactie.
Ik ken Vereds (goede) blog, ik krijg ook haar ‘nieuwsbrief’, dus blijf op de hoogte.
Maar dat is speciaal voor vrouwen en ik zou het ook fijn vinden als er juist hier aandacht aan besteed zou worden met vrouwen en mannen. Om elkaar beter te leren kennen, van elkaar te leren etc. Begrijp je?
Dus eigenlijk is mijn wens om meer aandacht te besteden aan de manier waarop vrouwen en mannen denken en doen i.p.v. alleen vrouwen.

Huib von Essen
9 years ago

Lang leve de gedachte wisseling!
Ik vind het fantastisch hoe je elke keer weer een blog inelkaar steekt met zoveel energy, informatie en stimuli voor de lezers! Dat zou ik ook wel willen leren!
Dank! Huib

Angele Bakker
9 years ago

Hoi,
Ik begrijp het effect van bloggen, maar hoe zorg je voor veel reacties. En hoe kom je steeds tot boeiende onderwerpen met pakkende titels?
Hoe en hoe vaak kun je content plaatsen, zonder dat mensen het als spam gaan zien.

Groetjes Angele

Alexander Buskermolen
9 years ago

Wow, congratulations Open Circles! This is THE way to lead by example. Very inspiring to read and helps me to organize my own business every single day.

Keep it up!

Ben Daenen
9 years ago

Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Hier is duidelijk te zien hoe de kracht van de getallen werkt!

Ik zou graag willen zien hoe je een goede blog opzet, die goed te vinden is in de zoekmachines. De structuur van een blog en de integratie met de diverse social media!

Gr. Ben Daenen

Bonnie Allart
9 years ago

1. Hoe houd je focus als je iedere keer veel nieuwe bedrijfsideeën krijgt?
2. Koude acquisitie – hoe zit de gesprekopbouw eruit
3. Do/don’ts bij acquisitie

Henri Stelder
8 years ago

Ik vraag mij af of een Webinar in mijn business wel van toegevoegde waarde zal zijn

Véronique De Prycker
8 years ago
Reply to  Henri Stelder

Hé Henri,

In jouw business zou het juist ontzettend uniek zijn als jij webinars zou geven.
Ik weet althans niemand die dat doet, zelfs de Big Four niet.

Wat kan er nu praktischer zijn voor jouw klanten dan dat zij vanop kantoor of van thuis uit, op de hoogte worden gehouden van de laatste nieuwe wijzigingen op vlak van BTW of sociale Wetg of fiskaliteit of wat ook maar jouw specialiteit is. Of dat jij hen gewoon leert hoe ze efficiënt hun eigen papieren op orde houden of zelf hun bediende opleiden om boekingen op hun eigen systeem te doen,…
mogelijkehden legio in jouw vak !

Gewoon doen, zou ik zeggen. Probeer het wel zo luchtig mogelijk te maken, want het is al saaie stof op zichzelf natuurlijk. En spreek alleen over de dingen die jouw huidige ,of potentiële klanten echt aanbelangen, zonder in te gaan op alle speciale uitzonderingen die een nieuwe wet of regel met zich meebrengt, vraag hen mss ook gewoon in een enquete waar zij over willen geïnformeerd worden.
.. enfin, ‘t zijn maar een paar tips..

Inspirerende groet,

Véronique

Arjan Rooyens
9 years ago

I still remember you saying: have a blog and have an online discussion on your website.

Because the discussion is then going on in your house. You control it: the atmosphere.

So true… And you’re one of the few doing it.

Congratulations with the milestone!

Monique Wakelkamp
Monique Wakelkamp
9 years ago

Congratulations on this phenomenal achievement, to you and all of the team!
– combinatie zakelijk met een twist naar de actualiteit van alledag
– SEO vriendelijk bloggen
– interactie met resultaat

Esther van der Smissen

Proficiat met jullie 20.000 comments. Heb werkelijk waar hier
geen gevoel bij of dit veel is? Ben er totaal niet in thuis en doe weinig aan social
media. Ik begrijp nu dat bloggen hét instrument van de social media is om nieuwe
klanten aan te trekken. Dat maakt mij natuurlijk nieuwsgierig. Dus kom maar op! Als
de workshop net zo inspirerend is als de Business Bootcamp dan belooft het wat!”

Cornelie Gogelein
9 years ago

Congratulations!

Ik ben nieuwsgierig naar:
– hoe vind ik mijn persoonlijke blogstijl en blijf ik zakelijk
– hoe blog ik eenvoudig en toch effectief
– welke topics zijn interessant om over te bloggen die passen bij mijn onderneming en in welke vorm giet ik ze in de blog
Groetjes!
Cornelie

Jonathan Joosten
9 years ago

Nice! Wat ik interessant vind om uit te vinden:
1. hoe verzin je een ‘call to action’ die niet te doorzichtig is? Of waar bij een normaal denkend mens de broek half van afzakt. Ik zie op sommige blogs CTA’s als “Where are you going this weekend to have fun?” Dat is dan meteen ook de hele blog. Lijkt me niet hoe het hoort en de reacties vallen doorgaans ook erg tegen.

2. hoe betrek ik anderen bij waar ik mee bezig ben. Soms heb ik echt een vraag waar ik van wil weten hoe anderen daar over denken, maar levert het nauwelijks reacties op.

3. Het weggeven van ‘gifts’ werkt blijkbaar, maar als je net aan het opstarten bent, is het dan wel verstandig om voor Sinterklaas te gaan spelen?

Wilko van der Ploeg
9 years ago

@Jonathan:

Met betrekking tot je puntje 3: Een ‘gift’ hoeft niet veel meer dan jouw tijd te kosten. Toen ik met WordXPression begon, was mijn gratis e-book vanaf het begin het ‘middel’ waarmee ik klanten wist te trekken en mijn lijst wist te bouwen. Recentelijk heb ik het vervangen door een nieuw eBook, meer passend bij de klantengroep die ik inmiddels heb gekregen, maar ik denk dat het juist als startend ondernemer belangrijk is, je expertise te bewijzen… en bloggen en een gratis geschenk zijn twee prima methoden!

Matthias van Turennout

Wauw, getallen waar menig mens van droomt! Lekker nagenieten en op naar de 50.000

Anne Vrieze
9 years ago

Beste Nisandeh,
Wat een geweldige mijlpaal! Ook ik blog graag, maar heb er zo weinig tijd voor. Vandaar dat ik soms zelf blog, maar nu heb ik gevraagd of mijn virtuele assistente mij daarbij wil helpen. Ze moet nog wel op gang komen hoor! Ook Twitter en LinkedIn houdt ze voor me bij, zodat ik toch regelmatig aanwezig kan zijn op social media. Graag zou ik haar daarom meenemen naar het seminar.

Geja Heinen
9 years ago

Van Harte Gefeliciteerd, Nisandeh!

Mijn drie onderwerpen zjin:
1. Hoe meer mensen naar de website te krijgen zonder scheel te betalen aan Google-kosten
2. Hoe leer ik groot te denken?
3. Hoe een community te bouwen

Met enthousiaste groeten,

Geja

Esther Molenaar
9 years ago

Hoe krijg ik mijn boodschap goed voor het voetlicht?

Hoe krijg ik meer klanten?

Wanneer is het moment daar dat je moet stoppen met het een, om je energie ergens anders in te steken?

Emmy Soplantila
9 years ago

Als eerste van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal, en nu op naar de volgende!

Waar ik graag aandacht voor zou willen zijn:
1. wat voor soort blogs kan ik het beste schrijven:
a) wat mij boeit en waar de doelgroep ook iets aan kan hebben – dat geeft mij meer ID, maar kan ook erg breed zijn, of
b) sec doelgroepgerelateerde zaken?

2. is een blog een aparte tab op de website of is het een aparte blog-site? En in het laatste geval, hoe link ik deze met de website voor extra traffic? (ik ben een klein beetje digibeet)

Alvast succes en veel plezier met de verwerking van alle informatie tot een goed programma! 🙂 Bedankt voor het bieden van deze kans en graag tot ziens!

Eddy Batenburg
9 years ago

Allereerst hartelijk gefeliciteerd !!! ik zou graag meer willen weten over het volgende : Hoe schrijf ik een goede blog? – De blog linken aan je website – En hoe meer reacties op je blog krijgen. De meeste vragen staan er wel al op , maar ook ik ben nog erg groen wat betreft bloggen , hoop zaterdag a.s dan ook veel op te steken bij de blog seminar !!

Wilko van der Ploeg
9 years ago

: En ik heb zo het gevoel, dat we dit jaar nog de 30.000 comments zullen halen!

Een geweldige prestatie!

Maureen Birney
9 years ago

wow! Wat een hoop comments!
Ik hoop nu ook mijn eerste comment te krijgen van de 20.000…

Esther Morren
9 years ago

Groeien doe je samen en vanuit deze gedachten vind ik het een voorbeeld hoe jullie successen delen met jullie klanten. Gefeliciteerd en met respect voor jullie committment.
Ik zou graag inzichten willen krijgen en praktische tips om zelf zakelijk te bloggen, en hoe je ervoor kan zorgen dat mensen jouw blogs echt willen lezen en ik verder kan werken aan naamsbekendheid en klanten.

Maikel Latour
9 years ago

Dat is een mooi getal. op naar de 40.000!

Met vriendelijke groet,
Maikel Latour

Nieuwe Doelen BV