5-STEP MODEL for DOING GOOD

2766 views | 57 reacties |
shares

Vorige week vertelde ik je over het principe waar ons bedrijf op is gestoeld: Doing Good is Good for Business

In het artikel van vandaag wil ik je één voorbeeld geven van een manier waarop wij dit principe 7 jaar geleden in praktijk begonnen te brengen en wat de resultaten daarvan zijn.

Ontdek het 5 STEP MODEL for DOING GOOD

En natuurlijk wil ik dat je – zoals bij al mijn voorbeelden – nadenkt over hoe jij de vertaling kunt maken naar jouw business…

Hier komt ie dan…

5 STEP MODEL for DOING GOOD

STAP 1

Identificeer een chronisch pijnlijk probleem waar jouw doelgroep mee worstelt. (bijvoorbeeld overgewicht, relatieproblemen, te weinig klandizie, gameverslaafde kinderen, disfunctionele teams, destructief gedrag, hoge kosten, etc… etc… etc.)

Hoe PIJNLIJKER hoe BETER…

De Business Bootcamp richt zich bijvoorbeeld op het grootste pijnpunt van veel zelfstandige professionals – OVERwerkt zijn en ONDERbetaald.

STAP 2

Vind oplossingen die zowel korte termijn resultaten (dit geeft jouw doelgroep de motivatie om dóór te gaan) als lange termijn resultaten oplevert (vaak het gevolg van een andere mindset en blijvende gedragsverandering).AdobeStock_71847459

In de Business Bootcamp begin je met het creëren van de juiste ondernemersmindset (dat gaat niet over één nacht ijs) en krijg je praktische acties, tools en checklists die bij implementatie binnen enkele weken of zelfs dagen resultaten opleveren.

STAP 3

Creëer een (gratis) introductie programma (front end) waarmee jij jouw oplossing op de meest motiverende, inspirerende, activerende en effectieve manier kunt leveren aan jouw doelgroep.

In principe gaat er niets boven 1-op-1 dienstverlening; jouw klant kan dan onmogelijk om jou heen en jij kunt jouw oplossing afstemmen op zijn of haar individuele behoefte, MAAR… jouw tijd is beperkt en daarmee ook het aantal mensen dat je 1-op-1 kunt helpen.

Denk eens na over hoe jij jouw product of dienst GRATIS in (groter) groepsverband kunt leveren in de vorm van een seminar, workshop of training.

In de 2-daagse Business Bootcamp onderwijzen we bijvoorbeeld 1500-2000 ondernemers tegelijk. En dit groepsverband heeft enorm veel meerwaarde. Je kunt in de Business Bootcamp sparren met gelijkgestemde ondernemers en dus bijvoorbeeld feedback en ideeën krijgen over hoe jij jouw dienstverlening in groepsverband vorm zou kunnen geven.

En hoewel jij de lat niet op 1500 deelnemers per training hoeft te leggen, kun je je wel laten inspireren door de aanpak en opzet van de Business Bootcamp, zoals Marco C. Bruin zich liet inspireren en een succesvolle ‘Composers Bootcamp’ startte voor zijn doelgroep.

Je krijgt nog één unieke kans om je GRATIS te laten inspireren tijdens de LAATSTE Business Bootcamp ooit. Als je interesse hebt, maak dan je agenda dan vrij op 25 en 26 juni en meld je aan

STAP 4

Ontwikkel een zogenoemd backend programma – een (gevorderde versie van jouw) product of dienst waarmee jouw klanten een volgende stap kunnen maken in hun ontwikkeling.

Het is belangrijk dat je jouw klanten niet ‘laat hangen’ nadat je hen op weg hebt geholpen met jouw gratis introductie programma. Als ze klaar zijn voor een volgende stap, dan moet je een gevorderde oplossing (een fysiek- of digitaal product, een training in kleinere groepen, 1-op-1 coaching, een maand- of jaarprogramma, etc. ) beschikbaar hebben.

Als Open Circles Academy is ons Breakthrough Program de backend die volgt op de Business Bootcamp, bestaande uit de intensieve 3-daagse Master Entrepreneur, Financial Freedom en Breakthrough to Success trainingen.

STAP 5

Wanneer jij mensen blij maakt met jouw aanpak en expertise tijdens jouw gratis introductieprogramma (zie stap 3) dan MOET je vragen of ze nog meer willen…

En geef hen dan een WAANZINNIG goede aanbieding voor jouw backend programma (zie stap 4) die veeeeeeeel voordeliger is dan de normale prijs.

Op deze manier profiteren de juiste mensen van jouw aanbod, want ze hebben zojuist ervaren wat jij voor hen kunt betekenen.

In de Business Bootcamp bieden we alle deelnemers bijvoorbeeld éénmalig de kans om zich met waanzinnig voordeel in te schrijven voor onze drie intensieve 3-daagse vervolgtrainingen – de Master Entrepreneur, Financial Freedom en de Breakthrough to Success. We noemen dit het Crazy Bonus Package.AdobeStock_78008327

Normaal ziet en grijpt 25% -35% deze buitenkans, wat een pure WIN-WIN-WIN-WIN is voor alle betrokkenen.

WIN 1
Als zelfstandig professional profiteer JIJ van het materiaal en de Open Circles aanpak waarmee jij jouw product of dienst succesvol in de markt zet en jouw klandizie en inkomen maximaal laat groeien.

WIN 2
WIJ profiteren wanneer jij als ideale klant goedgeïnformeerd besluit om onze vervolgtrainingen te volgen nadat je eerst risicoloos en vrijblijvend hebt kunnen profiteren van 2 dagen business training.

WIN 3
De 65 – 75% van de deelnemers die de aanbieding niet grijpen, profiteren nog steeds van het materiaal en de nieuwe netwerkcontacten uit de Business Bootcamp als ze implementeren wat ze hebben geleerd.

WIN 4
De mensen uit JOUW DOELGROEP profiteren, omdat jij jouw oplossing voor hun probleem beter dan ooit aan de man kunt brengen dankzij wat je leert tijdens de Business Bootcamp en gevorderde trainingen.

Zie je hoe DOING GOOD werkt met het 5 Step Model?

“Maar dit is toch pure commercie Nisandeh?” hoor ik wel eens.

En dan zeg ik “PRECIES!”

Want als ik je één eyeopener gun dan is het dat je inziet dat COMMERCIE en DOING GOOD hand in hand gaan, mits je het op de juiste manier aanpakt.

En om je te laten zien hoe je Doing Good is Good for Business DAGELIJKS in de praktijk kunt brengen, heb ik een geweldig maandprogramma voor je.

30 DAY CHALLENGE – Doing Good is Good for Business

Als je meedoet, krijg je de hele maand juni IEDERE werkdag een video van 2-3 minuten met een IMPLEMENTATIE opdracht van 10-15 minuten waar je opmerkelijk “goede” resultaten mee behaalt.

Ben je bereid om dagelijks 15-20 minuten hiervoor vrij te maken?

De 30 Day Challenge kost normaal 100 euro, maar ik maak graag een gepast DOING GOOD gebaar en daarom kun jij GRATIS deelnemen als je je via het formulier hieronder opgeeft.

30-DAY CHALLENGE

Doing good is good for business

You have successfully subscribed! Check your inbox folders and follow the link.

Doing Good LIVE

Als je LIVE wilt meemaken hoe “Doing Good is Good for Business” in z’n werk gaat en je hebt nog nooit de Business Bootcamp gevolgd…

Dan mag je in juni niet ontbreken bij de allerlaatste editie. Ontdek hoe meer dan 1000 mensen uit hun dak kunnen gaan tijdens een business training! Je moet het meemaken om er echt over te kunnen meepraten en om ervan te profiteren.

En als jij de Business Bootcamp al wel hebt gevolgd, en dacht dat je een volgende keer de ‘Crazy Bonus Deal’ voor de Master Entrepreneur, Financial Freedom en de Breakthrough to Success nog wel zou kunnen pakken…

Denk opnieuw!

Jouw aantal kansen is inmiddels geslonken tot één (1).

Grijp je LAATSTE kans 25 en 26 juni 2016 – het is de LAATSTE Business Bootcamp ooit.

Klik hier en meld je aan vóór het te laat is

Vertel ook je vrienden van wie je weet dat ze interesse hebben, dat het hun allerlaatste kans is.

Tot slot

Wanneer je gaat deelnemen aan de Business Bootcamp of als je al eens hebt deelgenomen, ben ik eens benieuwd, heel benieuwd zelfs…

Zoals gebruikelijk vragen we altijd input van deelnemers om het Business Bootcamp programma te kunnen afstemmen op actuele wensen en behoeften. En dit keer is het de laatste keer dat we met jouw wensen rekening kunnen houden!

Dus, als je slechts EEN ding zou mogen kiezen op het gebied van oefeningen, energizers, lezingen of entertainment…

Wat zie jij dan graag op het programma in de LAATSTE Business Bootcamp?

Laat het ons alsjeblieft weten in het commentaarveld onderaan deze pagina

Het kan een ‘Golden Oldie’ zijn of iets compleet nieuws. Wil je jouw suggestie alsjeblieft ook toelichten in het commentaarveld als je vermoedt dat wij deze nog niet kennen?

En als je het echt niet kunt laten om meerdere ideeën te noemen, gebruik dan alsjeblieft een aparte comment voor elk idee. Dat houdt het voor ons overzichtelijker.

Vul ook alsjeblieft je voornaam EN achternaam in bij je comment, anders kunnen we deze niet goedkeuren.

Zodra je comment is geplaatst, ontvang je als dankjewel een gratis ticket voor het 1-daagse Elements of Success seminar in september.

Hopelijk tot snel ziens in de 30 Day Challenge en… de laatste Business Bootcamp ooit!

Op jouw succes,

Nisandeh

PS DEEL DIT ARTIKEL alsjeblieft met jouw netwerk door op de Facebook, LinkedIn, Twitter en Google+ knoppen te klikken, want zo kunnen mensen in jouw netwerk ook van dit materiaal profiteren.

PSII Als het je niet lukt om je voor het Enlightened Millionaire seminar aan te melden vanwege issues met PayPal of CreditCard op de Indiegogo Save a Girl crowdfunding campagne, kun je je ook verzekeren van een toegangsbewijs door €250 over te maken op het bankrekeningnummer van onze Open Circles Foundation:

NL42ABNA0603040365 t.n.v. St OC Foundation
onder vermelding van voornaam + achternaam + EMAIL ADRES. Het vermelden van jouw correcte gegevens is belangrijk, omdat we jou dan in het dankwoord van het Enlightened Millionaire boek kunnen vermelden (als je op tijd bestelt) en kunnen informeren over de details van de training.

57
Leave a Reply

avatar
47 Comment threads
10 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
47 Comment authors
Vanessa Van den BusscheMargreet van BorkJan LemPeter van den BoomIsabelle D'hondt Recent comment authors
  Subscribe  
nieuwste oudste meest gestemd
Laat het mij weten wanneer er
Esther Molenaar
Lid

De Beehive Game! Dat was zo geweldig om te doen. Zeker met 1500 man. In de laatste editie mag dit niet ontbreken.

Marjon Ledderhof-Hegeman
Gast

Als hij nog niet genoemd was, dan noemde ik hem. Wat een positieve energie krijg ik er nu nog van.

Donna Hoogstraaten
Gast

Ik worstel nog steeds met werken voor tijd i.p.v. werken naar reultaat.
Ik zit vast in mijn gedachte dat ik mijn klanten als Vitaliteits coach geen resultaat kan beloven.
Help mij alsjeblieft hoe ik het inzicht ga krijgen dat ik wel voor een resultaat ga werken i.p.v. tijd.

Bas Van Pelt
Gast

Hi Donna,

Er zijn veel manieren waarop je je waarde kunt vergroten. Een gegarandeerd resultaat is er een van. Je kunt ook als resultaat bieden dat ze na jouw programma een aantal inzichten hebben, of een stappenplan waarmee ze zelf verder kunnen.

Ik bied zelf als acupuncturist/coach ook programma’s , met verschillende ‘gegarandeerde’ resultaten. En mijn cliënten zijn ook achteraf helemaal tevreden over wat ze gekregen hebben, ook bij geen direct gezondheidsverschil.

Als je meer ideeën wilt, of even wilt sparren kun je contact opnemen met me (via mn website). Ik denk graag mee.

Aline Uitham
Gast

Hallo Bas,

Ik heb dezelfde vraag/behoefte als Donna en zou graag willen aanhaken op je voorstel. Is dit oke?

Mvg, Aline

Bas van Pelt
Gast

Hi Aline,
Leuk! Uiteindelijk komt het neer op vinden wat de behoefte is van je cliënt. Die begrijpen heel goed dat je geen resultaat kunt garanderen, maar er zijn heel veel stappen of tussentijdse resultaten die je wel kunt bieden.

In de Business Bootcamp biedt Nisandeh ook geen gegarandeerd resultaat. Hij zegt er ook bij ‘alleen als je het implementeeert’. En dan krijg je het resultaat ook.

Ik denk graag met je mee.
Warme groet,
Bas

Jos van Prooijen
Gast

Ik zeg tegen mezelf dat ik het waard ben ook al bereik ik geen resultaat. Met mijn relatiebemiddelingsbureau kan ik ook nooit het vinden van de liefde garanderen. Ik kan alleen maar alles doen wat in mijn mogelijkheden ligt. En omdat ik weet dat ik er alles voor doe vind ik het mezelf waard.
Misschien heb je er iets aan.

Leo van Veenendaal
Gast

Ik ben al lekker bezig met implementatie. Sinds het Business Bootcamp ben ik elke dag stappen aan het maken.

Leo van Veenendaal
Gast

Inderdaad het “De Beehive Game!” heb in in november 2010 gedaan. Was geweldig! Dank Esther!

Robert Rosier
Gast
Robert Rosier

Hoe kies je? Als je meerdere opties, ideeën, talenten hebt waarmee je meerdere problemen voor mensen kunt oplossen, dus meerdere soorten ondernemingen kunt opzetten die je ook allemaal leuk vindt. Met welke begin je, op welke focus je, hoe kies je?

Ronald Hekkert
Gast
Ronald Hekkert

Wie zoekt zal vinden… Sinds mijn 1ste Business Bootcamp ben zoekende naar wijsheden en tools om iets te bereiken wat groter is dan mijzelf. Wat draag ik bij aan..

Vervelend genoeg, kom je erachter dat ik dit al deed. Bijdrage leveren. Alleen kostte mij dit enorm veel tijd en de reikwijdte was bepekt.

De laatste inside! Invite a bigger crowd. Maak het meer toegankelijker. Doe het gratis en geef…

Aline Uitham
Gast

Mijn behoefte is hoe te focussen op een specifiek probleem. Ik stuiter als ondernemer bij de gedachte aan alle mogelijkheden, ik zie ontzettend veel kansen waardoor ik niet kan kiezen.

Althans; ik weet niet of er facetten zijn om rekening mee te houden waardoor ik de meest vreugdevolle én succesvolle keuze maak. In welk opzicht is mijn missie bv. bepalend? Ik kan een prachtige missie hebben, fantastische dingen willen bijdragen aan de wereld maar als niemand op mijn missie zit te wachten lijkt me dat geen doorslag gevend argument.

Donna Hoogstraaten
Gast

Dag Aline, het is prachtig als je bruist van de ideeën, maar als niemand erop zit te wachten dan kom je inderdaad niet ver…

Nisandeh zegt dan ook ga bij je klanten na waar dat ze op zitten te wachten en stem hier dan je product of dienst op af.

En zoals hier boven staat, ga opzoek naar het pijnpunt van je klant.
Veel succes!

Robert van der Wulp
Gast

Ik heb een aantal Business Bootcamps meegemaakt. Ik weet waarom de Bee Hive eruit is gehaald maar ik vond dit een van de leukste processen. Die wil ik graag nog een keer meemaken.
Een alternatief is de 9x nee oefening uit het netwerk seminar.

Marjolein Kalter
Gast

Ja, ik opteer ook voor de beehive (oude stijl)

Heel brutaal leg ik mijn vraag hier ook al even neer 😉
(digital beehive, why not??)

Ik zou graag een dagdeel plannen met alle ondernemers in Nederland die zich specifiek richten op werkzoekenden om hen (weer) aan het werk te helpen.
Brainstormen over wat we doen, hoe we meer zouden kunnen betekenen en hoe we daarin kunnen samenwerken en elkaar kunnen versterken zodat werkzoekenden beter, sneller, leuker, duurzamer aan het werk komen.
Doe je mee? Reageer via info@BaanAlsBusiness.nl of zoek me op op LinkedIn of Facebook

Grootse groet,
Marjolein

Bas van Pelt
Gast

Hi Marjolein,

Dan moet je zeker ook even kijken bij Charlon Imamdi van Multi-traject. Hij is wat mij betreft de expert op dit gebied. Als re-integratiebureau heeft hij vrij lang een plaatsingspercentage van 100% gehad.

Misschien ben je hem wel een keer tegengekomen, hij heeft ook de vervolgtrainingen van Nisandeh gevolgd en ook de Ten-X gedaan.

Warme groet,

Bas van Pelt

Jan de Blaeij
Gast
Jan de Blaeij

Graag zou ik willen weten hoe je een lezing opbouwt ?

Willy Valk
Gast

Ik heb veel goeds over de Beehive gehoord en ben heel benieuwd naar dit proces. Dit zou ik dus graag tijdens de laatste Business Bootcamp meemaken.

Rob Schuurman
Gast
Rob Schuurman

Hoe ga je om met weerstanden en hoe bouw je een succesvol team.

Arineke Elsenaar
Gast

Hoe krijg ik geintresseerden in mijn front-end?

Marjon Ledderhof-Hegeman
Gast

Een heel goede herinnering heb ik aan het fine tunen van mijn missie. Door deze uit te spreken naar anderen en te ervaren hoe ik hem scherp kan verwoorden. Dat mag niet ontbreken!

Nicole Nagelgast
Gast

Ik hoor iedereen hier over de Beehive game, maar wat is dat?? Ik ben heel benieuwd! 🙂

Brigit Heemskerk
Gast
Brigit Heemskerk

Voor de laatste bootcamp zou ik een stukje van Annemarie van Gaal verwerken binnen de twee dagen met name haar pleidooi over mensen naar je toe halen die jou kunnen vertellen wat verkoopt in jou markt. Zelf sta je er soms toch te ver van af. Erg waardevol voor de mind-set

Yildiz van der Zijden
Gast

Ook ik heb al vele malen het spel Beehive gehoord maar geen idee wat het is…

Alexandra Wilkinson
Gast

Ik word nu wel erg nieuwsgierig naar de Bee-hive ?

Mijn vraag: Op welke manieren kun je leverage krijgen?

Astrid Reijmers
Gast

Ideeën om je aantallen te laten groeien. De groei van 30% verdeeld over 3x 10%, alleen dan nog dieper ingaan op het bereiken van de hogere aantallen.

Beehive word ik nu ook wel nieuwsgierig naar trouwens :-).

Hartelijke groet,
Astrid

Femke Klein
Gast
Femke Klein

Persistence = Doorzettingsvermogen / volharding!

Dat onderdeel van het veranderen van je mindset moet in ieder geval in de laatste Business Bootcamp goed aan bod komen.

Het is belangrijk om bij het begin te beginnen én om op je pad te blijven. Wanneer je het één keer niet doet / vergeet / geen zin hebt / geen tijd hebt, moet je weer opnieuw beginnen…

Dit is een belangrijk inzicht, dat ik mijn cliënten ook altijd vertel en waar ikzelf én zij veel aan hebben bij het creëren van nieuwe gewoonten in werk en privé.

Dus: Get in line and stay in line!

Ingrid Klein-Verveen
Gast
Ingrid Klein-Verveen

Beste Nisandeh, Wat ik heel belangrijk vond bij de Business Bootcamp was wat ik in de VIP-sessie heb geleerd. Ik bedoel hier het Implementeren, de Mindset en het leren kennen van je belemmerende overtuigingen. Misschien is het mogelijk om deze onderdelen in jouw allerlaatste Business Bootcamp aan àlle mensen mee te geven.

Wim Bakker
Gast
Wim Bakker

De Beehive game was een knaller wat mij betreft, dus die mag gerust het sluitstuk worden van de laatste Business Bootcamp . Ben uiteraard wel benieuwd wat er voor de Business Bootcamp in de plaats komt of vervolg krijgt?

marloes hermens
Gast

De bee-hive heb ik één keer mee gemaakt en ik was zeer verbaasd dat die een volgende keer niet meer in het programma zat. Fantastisch, the urge of emergency, the speed, the numbers, the support. Would like to share this experience with all the people.

Roy Somer
Gast

Hoe implementeer je een idee in je business .

Annelies Vloon
Gast

Je uitstraling dat je plezier hebt en goed weet wat je doet. Met een snelheid en gedrevenheid die je op het lijf is geschreven. Ja dat is mooi om daarvan te leren, energie te krijgen en geïnspireerd te raken. Dank je wel Nisandeh!

Annelies Vloon
Gast

Aw: dat jij Nisandeh weer op het podium komt te staan. Of is dat te voor de handliggend? 😉

Leni Minderhoud
Lid

De Beehive was zeker geweldig leuk om te ervaren. De reden waarom het stopte zijn ook bekend. Te veel ‘netwerkmarketing’ specialisten kwamen er op af, evenals de multilevelmarketing aanhangers. Ik zat een keer met 5 van deze mensen van dezelfde organisatie in een groep. Dat was echt niet leuk.

Als daar een oplossing voor wordt gevonden, is het natuurlijk een waardevolle aanvulling.

Joyce Becker
Gast

Een netwerkspel zoals de Beehive dat open en puur wordt gespeeld zoals het bedoeld is.

Vick Nieuwenhuis
Gast

Als ik één factor van de Business Bootcamp moet kiezen dan is het concreet je doelen noteren in het werkboek. Hiermee plaatsen deelnemers een fijne intentie, waardoor het doel de kans krijgt om te worden gerealiseerd.

Daarnaast is het werkboek als een naslagwerk te gebruiken. Ik pak het persoonlijk nog vaak ter hand. Bedankt voor die inpiratie en veel succes met de laatste Business Bootcamp!

Cynthia Zwart
Gast

Wat bij mij het meest is blijven hangen van de Business Bootcamp is ‘Get in line and Stay in line’ en het geld versnipperen als symbool voor wasting time…
Deze eyeopeners komen nog regelmatig terug in mijn gedachten.

Dico Sprokkereef
Gast

Ik ben erg benieuwd naar de Beehive.
Als dit niet in het gewone programma kan, dan misschien in het Vip programma. Als ik zo lees, moet dit een geweldige eyeopener zijn!

Judith Henstra
Gast

Een implementatieplan om thuis meteen te beginnen het geleerde in de praktijk te brengen.

En het 9 keer nee, 10e keer ja spel vond ik ook erg sterk.

Brigitte Dusseldorp
Gast
Brigitte Dusseldorp

Big fish in small pound is mijn mantra….eveneens hobbyist versus ondernemer.

Eric Plantema
Gast

Een je een onweerstaanbare offerte maakt.
Dat is het verschil tussen wel of geen klant

Frans Steegh
Gast

Graag doe ik met de trainingen mee, maar met Facebook wil ik niets te maken hebben. Het zou jammer zijn als nu alle over Facebook gaat, dan zal ik gaan afhaken.

Victoria Wassenaar
Gast
Victoria Wassenaar

Ik weet dat bloggen heel belangrijk is. Maar hoe kom ik over mijn writersblock heen?

Nicky Star
Gast

The missing “R”

Dat we zo gewend zijn geraakt om excuses te verzinnen waarom iets niet zou kunnen.
Voor mij persoonlijk was hierin een eyeopener dat ikzelf altijd focus op mogelijkheden, maar vervolgens voor ieder idee om bevestiging ga vragen bij mensen die altijd op zoek zijn naar de moeilijkheden of er te weinig verstand van hebben. Kortom, meer vertrouwen op mijn eigen ideeen, plannen, inzicht en kunnen.

Het focussen op mogelijkheden en geen excuses verzinnen kwam telkens mooi terug in de Business Bootcamp, dit zet aan tot doen en dat vond ik sterk.

Marianne van den Elsen
Gast

Ik wil meer leren over netwerken.
Wij, Friends Enterprise, zijn zelf Facebook-experts.
Graag zou ik leren hoe ik in contact kan komen met mogelijke partners, bedrijven die aanvullende diensten hebben, om elkaar te kunnen versterken om nóg meer voor je klanten te kunnen betekenen.

Jacqueline Himani
Gast
Jacqueline Himani

Goedendag,
wie kan ik helpen aan een plek in de entrepreneur training van 2 t/m 4 september 2016? Door omstandigheden kan ik niet gaan. Over te nemen voor 4000,- inclusief btw. Verwerking aanmelding loopt officieel via office open circles. Hoor graag of jij of iemand die je kent wilt gaan? Bel 0650869750. Groetjes Jacqueline

Jan de Blaeij
Gast
Jan de Blaeij

Hoe je in een mentaal verhaal je hart kan volgen?
En hoe je dit kan toepassen?

Jaap Nauta
Gast
Jaap Nauta

Ik zou het fantastisch vinden wanneer we naar omzetgrootte worden ingedeeld bij groepsopdrachten. Dan praat je namelijk met vergelijkbare ondernemers en is de kans op kruisbestuiving vele malen groter.

Donna Hoogstraaten
Gast

Dat is misschien waar, maar het kan juist ook vernieuwend zijn en startende ondernemer met een gevorderde ondernemer. Ik vind het zelf altijd heel inspirerend om met een al succesvollere ondernemer te spreken.

Jan de Blaeij
Gast
Jan de Blaeij

Ik denk dat ik dan alleen in een groep zit! Zou Jammer zijn?

Daniel Jansen
Gast

De les: “you win the discussion but you loose the game”.

Marielle Kolster
Gast

Tips om strategiegesprekken te voeren.
Hoe zet je een geïnteresseerde klant om in een betalende klant.

Isabelle D'hondt
Gast
Isabelle D'hondt

Voor de komende Business Bootcamp:

Een eerste idee: meer ROI door het invoeren van systemen en automatisatie in jouw business, marketing en sales. Concrete tips, hoe begin je eraan.

Tweede idee: tips om een passief inkomen te genereren. Hoe creëer je naast jouw bestaande producten andere zelf-verkopende producten of diensten die je één keer maakt en vervolgens zichzelf verkopen.

Derde idee: online video’s, training, tutorials. Je ziet door het bos de bomen niet meer. Wat zijn handige, niet te dure tools om deze online producten op een eenvoudige manier zelf aan te maken?

Peter van den Boom
Gast

Ik zie zou graag meer weten over hoe je onderneming op de juiste plekken zo goed mogelijk en zoveel mogelijk zichtbaar kan worden.

Jan Lem
Gast

Ik zou graag mijn meubelen meer onder de aandacht willen brengen. Ben zelf nu ook aan het bloggen. Ik hoop personen te treffen die affiniteit hebben met de meubelbranche en mij hier in advies kunnen geven.

Margreet van Bork
Gast

Manieren om te leren omgaan met social media zonder dat het mij zeeën van tijd kost om uit te vinden hoe het werkt en hoe ik het het beste kan inzetten.

Vanessa Van den Bussche
Gast
Vanessa Van den Bussche

Graag de negen X neen oefening asjeblief !