Jouw dag van de waarheid – wie ben je?

6820 views | 149 reacties |
shares


Je kent de Business Bootcamp… omdat je ooit hebt deelgenomen of omdat een enthousiaste vriend of bekende jou deze heeft aanbevolen.

Vandaag wil ik je graag vertellen  hoe we dit 2-daagse trainings- en netwerk evenement spectaculair hebben vernieuwd en opgeschaald. Het is een vernieuwing die het evenement voor de juiste persoon nog zoveel waardevoller maakt dan voorheen…

De vraag is alleen: Ben JIJ de persoon voor wie de nieuwe Business Bootcamp is bedoeld?

Laat me het uitleggen…

Ik denk dat je de krachtige aanpassingen, in zowel de ervaring tijdens de Business Bootcamp als de kwaliteit van de nieuwe deelnemers die je gaat tegenkomen, zult waarderen.

De Business Bootcamp geeft ons de kans om echte ondernemers zoals jij enthousiast te maken door ze te laten zien en ervaren hoe je heel snel je verkopen vermenigvuldigt, je winst laat groeien en je succes als ondernemer en als persoon kunt ontwikkelen.

We hebben een uiterst effectief trainingsproces dat serieuze ondernemers binnen 2 dagen duidelijk maakt – dat je gewenste succes binnen handbereik is.

We doen dit in een aantal sessies waarin je leert anders te denken, anders te doen en anders te ondernemen. We delen krachtige, bewezen, winstgevende strategieën die jouw business harder en harder voor jou laat werken (in plaats van andersom).

Anders gezegd, we delen nieuwe, effectieve manieren om met dezelfde inspanning, hetzelfde bedrijf, dezelfde tijd, dezelfde investering – je verkopen en winst te verdubbelen, verdrievoudigen of zelfs te verviervoudigen.

We laten je ook zien en begrijpen waarom je nu waarschijnlijk niet je gewenste verkopen en winst behaalt en wat je moet veranderen om dit heel snel wél te laten gebeuren – ALTIJD zonder extra investering of risico voor jou.

In de Business Bootcamp ontdek je de meest voorkomende valkuilen waarin ondernemers als jij (meestal onbewust) vallen. Daarna laten we je eenvoudige, maar enorm krachtige manieren zien om die valkuilen te vermijden, er voorgoed uit te klimmen, zodat je business kan groeien en doorgroeien als nooit tevoren.

Tot zover het goede nieuws…

Nog béter nieuws is dat we de laatste 5 jaar een fortuin geïnvesteerd hebben door iedere paar maanden de 2-daagse Business Bootcamp op te tuigen.

Marketing- en business growth experts zeggen dat de Business Bootcamp betere ideeën, krachtigere strategieën en meer praktische informatie levert dan seminars waar je toch algauw rond de €5.000 voor moet betalen.

In het verleden zijn wij altijd degenen geweest die voor jou betaalden om deel te nemen.

Wij waren er namelijk van overtuigd dat jij en andere gelijkgestemde ondernemers een goede investering voor ons waren. Dus vroegen we een symbolische toegangsprijs die slechts de kosten voor lunches, koffie en thee dekten.

Echter – na een recentelijke en zorgvuldige analyse van onze kant – ontdekten we een verontrustende statistiek.

En ik denk dat jij ook geschokt zal reageren.

Het blijkt dat 70% van de mensen waarin we met veel plezier en vertrouwen investeerden – helemaal niet naar de Business Bootcamp kwamen om de prestaties van hun bedrijf transformeren.

Ze kwamen voornamelijk naar het weekend voor de inspiratie, de energie-boost, lunches en de honderden mensen om mee te netwerken.

Ik weet het, dit is verontrustend, maar we moeten het feit accepteren dat we het merendeel van ons geld en onze tijd hebben geïnvesteerd in het organiseren van evenementen voor mensen die niet JOUW visie, JOUW ambitie en JOUW commitment voor meer succes deelden.

Ik denk eerlijk gezegd dat deze mensen niet eens weten dat ze het niet serieus namen.

Ze vonden het idee van de Business Bootcamp zo aantrekkelijk – zeker gezien het prijskaartje van €47- dat ze gewoon geen nee konden zeggen.

Slechts 30% van de deelnemers waren serieuze entrepreneurs. Slechts 30% van de deelnemers waren mannen en vrouwen die kwamen om hun kleine onderneming groter en/of beter, maar vooral ook winstgevender te maken.

Die 30% zijn de mensen voor wie wij als Open Circles bestaan.

Niet voor de 70% die tevreden zijn terwijl ze hun business runnen als een soort hobby.

Je begrijpt dat we zeker niet langer onze kostbare tijd en geld willen steken in mensen die niet écht bereid zijn hun ondernemersvaardigheden te ontwikkelen.

Dus – vanaf de eerstvolgende Business Bootcamp (in juli), krijg je te maken met een drastische verandering – en dat betekent een héle grote verbetering

Tenminste, een hele grote verbetering voor mensen die

  • serieuze, betere, succesvollere ondernemers willen worden
  • geen genoegen nemen met hobbyisten als (sparring)partners
  • commitment tonen voor de succesvolle groei van hun business

De nieuwe Business Bootcamp is dus niet beter voor mensen die komen om 2 dagen vermaakt, gevoed en geknuffeld te worden – om vervolgens naar huis te gaan met hun status quo manier van denken en doen.

Vanaf NU is er een toegangsprijs voor onze Business Bootcamp. Maar het is slechts een fractie van de €5.000 waarde, en het prijskaartje dat de meeste experts en serieuze deelnemers hier aan zullen hangen.

Nu je dit weet, is de toegang van €495 voor de Business Bootcamp in juli een verrassend bescheiden investering in jezelf.

En omdat snel actie ondernemen een belangrijke factor is voor succesvol ondernemen, krijg je nu zelfs de kans om de Business Bootcamp te boeken met onze Early Bird vroegboekkorting. Je betaalt slechts €247.

We vragen net genoeg om de toeschouwers en de ‘dubbeltjes op de eerste rang’ weg te filteren – maar tegelijk zo weinig in vergelijking met de enorme waarde, dat het de serieuze, gecommitteerde ondernemers aantrekt – en voor die personen zijn onze programma’s bedoeld.

De 2-daagse Business Bootcamp is ook veel rijker geworden aan content voor jou.

We hebben het programma op de schop genomen en alle inleidende basiscontent geëlimineerd; content die alleen nodig was voor de mensen van wie we de hand steeds moesten vasthouden.

Ik heb het nu over de niet-gecommitteerden die te veel tijd, aandacht en leermomenten wegnamen van de gecommitteerde high achievers die snel dieper willen gaan en willen focussen op praktische, direct toepasbare concepten en strategieën die snel resultaten produceren.

Wat we óók hebben gedaan – we hebben de filterende toegangsprijs gebruikt om 2 beroemde breinen voor je binnen te halen; 2 legendarische ondernemers en absolute leiders in hun vakgebied.

Zij gaan mij helpen om jouw business mindset en -strategieën te transformeren tot een ongekend hoog niveau.

Brian Tracy is erbij!

Brian Tracy is een befaamd internationaal Best-selling Auteur, Succes Expert en High Performance Goeroe.

In de Business Bootcamp deelt hij zijn ideeën en ervaring onder de titel ‘Perform at Your Best’. 

Brian zal je laten zien:

  • Wat de meest productieve, best betaalde ondernemers en ZZP’ers precies doen waardoor hun productiviteit zo hoog is
  • Hoe je leert denken als de meest succesvolle, sales-georiënteerde en winstmakende individuen die aan de top staan in hun vakgebied
  • Hoe jij vanaf nu veel meer in veel minder tijd gedaan kunt krijgen, waardoor je meer tijd voor familie en vrienden overhoudt

Het is echt een unieke kans om deze legende in levende lijve te ontmoeten.

Annemarie van Gaal

Annemarie van Gaal is Top-zakenvrouw, Best-selling Auteur, Expert in Passievol Ondernemen en Nederlandse televisiepersoonlijkheid.

Tijdens de Business Bootcamp zal Annemarie je vertellen hoe ze al op jonge leeftijd vanuit het niets een business imperium wist op te bouwen. Zij laat je zien hoe je jouw passie kunt inzetten als de drijvende kracht achter jouw succes als ondernemer.

Oh, en laat ik niet vergeten te vermelden (omdat ik zo trots ben het podium te mogen delen met bovenstaande giganten)…

Ik ben er ook bij! (Nisandeh Neta)

Ik heb mijn eigen content her-ontwikkeld met nieuwe sessies, nieuwe oefeningen en een krachtig implementatieplan.

Dit concrete, praktische stappenplan maakt het je zo veel gemakkelijker om direct op maandag te beginnen met het vergroten van jouw winst en inkomen.

Wat betekent dit allemaal voor jou?

Het hangt ervan af hoe serieus je bent over het groeien van je business, je verkopen, winst, inkomen en vrije tijd… en of je het commitment hebt om te doen wat ervoor nodig is om jouw volle (business) potentieel te benutten… of dat je iemand bent die tevreden is met hoe het nu gaat…

Als jij vindt dat jij en je naasten meer succes en voorspoed verdienen EN je beseft dat de wereld is gediend als jouw business zijn volle potentieel waarmaakt – dan moet je deelnemen aan de NIEUWE 2-daagse Business Bootcamp.

Ik ben er om je te begeleiden, doceren en adviseren.

Brian Tracy en Annemarie van Gaal zijn er om je te inspireren en te laten zien dat er een veel productiever, lonender en betekenisvoller pad bestaat dan de aanpak die je nu waarschijnlijk volgt.

De resultaten en de impact die volgen als jij dit materiaal implementeert zijn ronduit indrukwekkend:

  • Ga jij jouw bedrijfsresultaat  in 3 jaar 300% laten stijgen zoals Ron den Dikken?
  • Of tel jij €100.000 op bij je winst met dezelfde verkopen als Michiel Prins?
  • Of word jij binnen 2 jaar en 7  maanden financieel vrij, net als Merijn Kegel?

Het is aan jou. Jouw acties, jouw doorzetten en de implementatie van het materiaal dat je krijgt aangereikt in de Business Bootcamp.

Maar ik beloof je dat je gaat smullen van de ideeën en strategieën die je krijgt in de 2-daagse Business Bootcamp, net als van de kwaliteit van gelijkgestemde, ambitieuze ondernemers in de zaal.

Pak nu je voordeel en doe de slimste (minuscule) investering van je hele loopbaan:

Boek de Business Bootcamp NU
met onze Early Bird vroegboekkorting

Op jouw succes,

Nisandeh

P.S. Ik ben zeer benieuwd naar jouw antwoord op de volgende vraag: WAAROM ben JIJ de juiste persoon voor wie de nieuwe Business Bootcamp is bedoeld?

Laat me je antwoord weten in het commentaarveld onder aan deze pagina.

PS II. DEEL dit artikel met jouw netwerk, door op de Tweet, Like, Share of Google+ knoppen te klikken, zodat ook de mensen in jouw netwerk profiteren.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
149 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Niek van der Veen
7 years ago

Ik heb een paar trainingen bij Open Circles gevolgd, o.a. Train the Trainer; ik train nu ondernemers en hun medewerkers in binnen- en buitenland; zodat zij kunnen excelleren in hun business!

Na mijn pensioen een derde carriere als vrijwilliger. De Business Bootcamp zal ik niet volgen…. die is voor degene, die nog zijn business wil ontwikkelen.

Ramon van de Nobelen
Ramon van de Nobelen
7 years ago

Ja klinkt fantastisch, ik ben om! reeds in de evaluatie van de laatste Business Bootcamp (jan.’14) heb ik gast sprekers voorgesteld. Amazing dat jullie dan met zo’n twee kanjers komen!!! Echt heel goed! Dank voor jullie luisterend oor en dan “Implement”. Vandaar dat we elkaar weer zien in juni bij Master Entrepreneur en in september bij Breakthrough to Success!!!
Looking forward to it!!
See you all!!
Now i have to fulfill my Goal: Be a conscious millionaire!!

Michaëla Wierdsma
7 years ago

Go Ramon, go. Super je insteek. We gaan elkaar weer ontmoeten. De Master Entrepreneur is dit jaar ook voor mij.

Fijne dag, Michaëla

Christine Strik
7 years ago

Change is good and I am definately coming a next time. Not this time though because it’s too short after the last one and I want to have time to implement what I have learned so far and save up for the other courses…

It will be more valuable to me to come and meet people that are serious about and in their business.

Have fun!

Carin Huibers
7 years ago

Between black and white there are many many colors grey, not only 50 shades of grey! 🙂

warm sunny greetings
Carin

Arnoud Kas
7 years ago

Ik ben de juiste persoon voor wie het nieuwe Business Bootcamp is bedoeld is omdat dienstbaarheid mijn passie is. Hoe meer ik leer en implementeer om mijn business te verbeteren, hoe beter ik in staat ben mensen te inspireren om bij te dragen aan de creatie van een mooiere wereld. Dit is waarom ik hier ben.

Astrid Sneekes
7 years ago
Reply to  Arnoud Kas

Mooi Arnoud!

Anouk Plantinga
7 years ago

Jee, wat een besluit! De tijd staat niet stil, alles ontwikkelt zich maar door, dus ook bij Open Circles.

Ik hoor bij die 30% en ook bij die 70%, want de energieboost en de inspiratie speelden wel degelijk mee. Ik heb dat minder positieve gevoel niet echt gehad. Het was voor mij een kennismaking met grotendeels nieuwe informatie zonder zelfs een bedrijf te hebben. Voor mij is juist die combinatie zo goed geweest. Zonder die inspiratie etc., was ik waarschijnlijk niet naar de vervolgtrainingen gegaan. En als de prijs veel hoger geweest zou zijn, was ik niet gekomen. Juist door de Business Bootcamp ben ik gaan ondernemen.

Gaaf dat die twee toppers aanwezig zullen zijn! Dit is weer een heel andere manier om mensen geïnteresseerd te krijgen dan met een lage prijs.

Julia Arnscheidt
7 years ago

Herkenbaar wat je schrijft, Anouk. Voor mij was de lage prijs de binnenkomer. Met de nieuwe prijs was ik er niet aan begonnen omdat ik nog niet wist wat ik zou krijgen.

Inmiddels kan ik zeggen dat het mijn leven enorm heeft verrijkt omdat ik ben gaan zien dat mijn mindset niet klopte.

Na de Business Bootcamp ben ik met betaalde trainingen verder gegaan. Op dit moment volg ik met veel overtuiging en plezier de Business University. En ben aan het implementeren wat ik heb geleerd.

Pieter Henzen
Pieter Henzen
7 years ago

Yes! This is how it should be…!

Sascha Meyer
Sascha Meyer
7 years ago

De kracht van Open Circles is het positief benoemen. Deze tekst is een uitglijder. Ik krijg er een nare smaak van in mijn mond. Hoor ik bij die 30 of 70 procent? Een mindset veranderen, begint bij bewustwording. Dan pas kun je iets veranderen. Dat kost tijd. Je hele omgeving komt op de schop te staan. De Business Bootcamp is voor velen een kennismaking van wat mensen nog nooit zo benoemd hebben. Het opent de ogen. De mindset van mini-me naar maxi-me komt later aan bod. Ik heb nog genoeg te implementeren met de cursussen die ik het afgelopen jaar bij Open Circles gevolgd heb!

Dieuke Feenstra
Dieuke Feenstra
7 years ago
Reply to  Sascha Meyer

Ja, ook ik word er treurig van: de toon van dit bericht is negatief en veroordelend en dat is niets voor Open Circles.

Marcel Oerlemans
7 years ago

Geweldig dat Open Circles zichzelf blijft verbeteren en de FOCUS heeft op het begeleiden en verbeteren van ondernemers die vooruit willen! De juiste MINDSET volgens mij! Niet denken van wat we nu hebben is goed genoeg, maar een goed product nog verder verbeteren! Erg interessant! Ik ben ook zeer benieuwd naar de veranderingen bij de Business Bootcamp, en wat de sprekers hebben toe te voegen aan de al inspirerende speeches.

Met vriendelijke groet,

Marcel Oerlemans
Compass Creations webdesign Gouda

Julia Arnscheidt
7 years ago

Goed punt, Marcel.
Blijven ontwikkelen. Op dat vlak is het weer een inspirerende zet van Open Circles Academy. En het lef hebben om risico’s te nemen. En van fouten te leren.

Rickert Pos
7 years ago

Ik ben een Zeeuw. Die reageren op ‘offers you can’t refuse”. En dat zal ik ook graag blijven doen. Tips van mensen met ervaring geven je meer snelheid. Dat is waardevol.

De Business Bootcamp als concept vond ik nogal algemeen in het verleden, de lage prijs was leuk, de tijdinvestering ten opzicht van de nieuwe kennis vond ik eigenlijk te groot, dus herhaling van de Business Bootcamp zit er zeker niet in.

Ik merk dat ik sindsdien wel reageer op heel specifieke dag aanbiedingen: pitching met Van Hoose, gisteren de billionair mindset, dat soort dingen. Daar zit voor mij veel waarde in. Daarmee behoor ik tot de mensen die snel positieve respons geven op nieuwe events en direct boeken en hopelijk blijf ik daarmee je doelgroep.

Meanwhile, maak ik nu een printje van alle comments want daar valt een hoop uit te leren als het gaat om ‘gratis geven en niet gratis geven’. Ik ben benieuwd naar de lessen die dit weer oplevert, als het een groot succes wordt dan leren we daar allemaal weer van 😉

Reina hoctin Boes
7 years ago

THANX a milion! For all your wake up calls. Thanx to Business Bootcamp I start from scratch. Which for me isn’t the first time. Well on my way to FULFILL THE AMERICAN STORY about twelve failures and not making it until the thirteenth venture. Past the middle. Let’s get started… again.
This time a lot had to change and has. Family affairs, personal mindset, goals. It’s all UNDER CONSTRUCTION.
Nisandeh Neta, Vered and the whole Open Circles team you lead by setting a BEAUTIFUL EXAMPLE.
You make the difference between HOPE life will go on (illusion) and KNOWLEDGE how to go on – when actually there’s nothing left to go on for.

Make me Believe I Can Do It, Regardless!

Priceless!

i.e. better then the Master Card advertorial 😉

Yours sincerely,

Reina

Gonny de Wit
7 years ago

Ik ben heel blij met deze ontwikkeling – qualifying your client; define your target audience – want na mijn eerste Business Bootcamp volgden er meer. Ik wilde juist deze ondernemers ontmoeten, die het hele weekend bleven en toch bleek dat velen niet echt serieus waren. Persoonlijk denk ik dat het percentage nog lager is dan 30%.

De vele visitekaartjes die ik gaf naar aanleding van een Beehive game of oefening – dat ik serieus voor ondernemers een oplossing voor hun vraag had of iemand in mijn netwerk bleven zonder reactie.

Persoonlijk had ik moeite met de massa en toch heeft mij dit weer juist helemaal teruggeworpen op mijzelf en ben ik gegroeid op persoonlijk en zakelijk vlak door de Business Bootcamp en door diverse andere trainingen bij Open Circles.

Zelf zit ik dan in het E-team en ben er dus ook voor jullie die dag aanwezig, juist omdat ik graag ondernemers help en een echte netwerker ben.
Dus heb je een vraag waar je mee zit in je business – stel hem dan of online en wie weet kan ik of mijn netwerk je ermee helpen.

Een vraag wordt altijd beantwoord.

Judith Valk
Judith Valk
7 years ago

Today I have to admit, I belong to the 70%. Not by free will but due to my financial situation.
But I will stay in touch with Open Circles en follow everything I can and when the time is right I will come to the new Business Bootcamp and go to the next level.

I believe in Nisandeh and his crew after my experience with the Business Bootcamp last march and the Business IQ.

Gonny de Wit
7 years ago

Saskia,

Ik zit in het E-team dan – zie ik je dan weer. Dit wordt mijn eerste Business Bootcamp, maar dan als E-team lid; best spannend.

Ook ik ben erg benieuwd naar de nieuw inhoud en natuurlijk de gasten en deelnemers.

Marloes van der Kamp
7 years ago
Reply to  Gonny de Wit

Hai Gonny,
Wat leuk dat je in het e-team zit dan. Heel veel plezier en succes, ik ben benieuwd hoe het in het e-team is.

Else Roza
7 years ago

I am going to do the Master Entrepeneur and the Breakthrough to Success, so I am not interested in following the Business Bootcamp now.

Marijke Willems
7 years ago

Ik geef het toe, ik ben afgelopen jaar gigantisch van het pad afgewandeld. Door allerlei omstandigheden is mijn mindset totaal verkeerd komen te staan en heb ik me gefocust op de verkeerde zaken, namelijk op mijn angsten in plaats van wat ik wél graag wil. Dit heeft enkele maanden geduurd maar nu ben ik er weer! Ik leer mijn klanten hoe ze mentaal sterk kunnen zijn zodat ze met meer plezier succesvoller kunnen zijn en beter kunnen presteren.

Ik heb me de afgelopen maanden ondanks alle tegenslagen mooi staande gehouden, dat kan ik alleen mezelf toerekenen en daar ben ik blij om. Maar mijn ondernemersplannen zijn in de ijskast komen te staan. Vorige week kwam ik ‘Leef lekker’ tegen in een tweedehands boekwinkel en toen is er een knop omgegaan. Ik ben er weer klaar voor te doen wat ik graag doe, ik ben er klaar voor om mijn business opnieuw leven in te blazen. Leuk maar ook spannend. Op succes!

Ellen Vaders
Ellen Vaders
7 years ago

De Business Bootcamp helpt me mijn doelgroep beter en effectiever van dienst te zijn en mijn kennis ten aanzien van aluminium met mijn specifieke vaardigheden te delen.

Erna Hanse
7 years ago

Nisandeh groot gelijk!!!!! I am in – dit Business Bootcamp kom ik nog niet want het volgt direct op de Master Entrepreneur. Dan zou ik overlopen van info. Dat is de enige reden, niet de prijs!

Wat je zegt is zo waar en wijs. Alles is energie. Het zal niet alleen de Business Bootcamp een boost geven, maar een krachtbron zijn voor de vervolg trainingen. Je tilt alles naar een hoger level. SO YES I AM IN! Ik ben je dankbaar voor deze stap.

Marieke van Soest
7 years ago

Dit was mijn eerste Business Bootcamp en WAUW wat heb ik veel geleerd!!

Voor M’s Horsemanship ben ik alles volop aan het integreren en het werkt fantastisch!!

Voor EQ’s Teamcoaching weet ik nog niet zo goed hoe ik het moet implementeren, maar ook daar gaat het goed komen.

FOCUS!! En die ligt nu bij M’s Horsemanship.

Vanuit de eerste Business Bootcamp heb ik zoveel waardevolle info mee gekregen dat ik voor nu genoeg heb om te implementeren, anders blijft het bij mij bij mooie plannen maken en niks doen. Een soort van “overload” status. Nu eerst alles implementeren en later nog een keer een Bootcamp volgen, want ik hoor zeker bij die 30% !!!

Stephanie van Oorschot
Stephanie van Oorschot
7 years ago

Lef! En ware ondernemerschap! Dat lees ik hier. Een keuze durven te maken die past bij je organisatie, ook al zal niet iedereen voor deze harde keuze gesteld willen worden. Good for you Nisandeh en team!!
Ik herken de keuze van je eigen pad gaan. Die is lastig als je in een markt opereert waarin de regels aan het veranderen zijn zodat eigenlijk niemand meer weet hoe het spel gespeeld moet worden. Dan blijven bij je eigen kracht, vergt lef en ook gewoon doen. Dat doen jullie goed.

Marnie van Dinther
Marnie van Dinther
7 years ago

Ik ben echt toe om mijn succesvol ZZP-schap om te buigen naar een onderneming, die vanuit de contributie werkt, in plaats van ”freedom”, ”moeny” en ”fulfillment”.

Rita Sterkenburg
7 years ago

Jullie hebben gelijk dat je er een vorm van ballotage op zet, het is nooit fijn om alleen maar gebruikt te worden, heb ik voldoende ervaring mee.

Feit is wel dat ik niet was gekomen als het niet zo goedkoop was geweest, dit omdat ik het geld er niet voor had, dus ben wel blij dat ik toch nog van die eerste versie gebruik heb mogen maken, ik heb dus geluk gehad.

Inmiddels heb ik een aantal vervolgcursussen gedaan en als ik weer voldoende geld heb ga ik de rest ook nog doen, maar eerst implementeren :)!

mvg,
Rita

Bonnie Allart
7 years ago

Is this a Bootcamp for beginners or for entrepeneurs who are running their business for a few years already? Or is it just one kind of Business Bootcamp again?

Open Circles Team please also a answer to: info@bonstaete.nl

Dennis Deridder
7 years ago

De lage prijs heeft mij de eerste keer overhaalt om de Business Bootcamp te volgen. Dat was 4 jaar geleden. Toen was ik nog geen zelfstandige en was volop bezig mij klaar te stomen en de nodige (maar niet zo gewenste) angstdrempeltjes te overstijgen.

Ik voelde me toen op de Business Bootcamp in het geheel niet als een vis in het water. De sfeer was heel confronterend voor mijn comfort zone en het liefst wou ik me onttrekken van al dat ‘juich- en connectgedoe’. Ik was ook allergisch voor het verkooppraatje waarvan ik wist dat het onvermijdelijk ging volgen. Maar dat was nu juist hetgeen ik moest overwinnen.

Al die gedachten die me klein en gevangen hielden binnenin, me verhinderden groots naar buiten te treden en de grote kritische wereld aan te gaan, moesten maar eens ‘ontmacht’ worden.

Ik heb veel meer uit dat weekend gehaald dan ik me bewust was. Maar alleen al de fierheid dat ik zulks een event had bijgewoond was sowieso een opsteker voor mijn beschadigd eigenwaarde. Het heeft me vervolgens nog 4 jaar gekost alvorens ik effectief als zelfstandige officieel van start ging. En ondertussen heb ik een praktijk die steeds beter begint te draaien.

Dit jaar ben ik samen met mijn vrouw naar de Business Bootcamp gegaan. Ik voornamelijk om de marketingstips opnieuw te horen die ik toen een beetje heb laten passeren. En mijn vrouw wou ik laten kennismaken met de impact van het evenement. Door de lage prijs was er geen enkele drempel. Zelf had ik al besloten om in te gaan op een goede deal voor de Master Entrepreneur. De deal die we kregen op de Bootcamp was zelfs nog beter dan verwacht. Op die laatste Bootcamp ontdekte ik tevens ook hoeveel ik had opgestoken en reeds had geïmplementeerd van de vorige Business Bootcamp.

Ook deze tweede keer heb ik weer heel wat mee gekregen om nog verder te geraken. Ik heb er absoluut geen probleem mee dat de prijs wordt verhoogt. Met al mijn ervaringen tijdens de Business Bootcamp zou ik er evenwel geen 495 euro aan geven. Maar op de early bird korting zou ik me meteen weer inschrijven als de datum het toelaat. Vanaf de allereerste korting kan je al inschrijven voor 99 euro en dat zou ik er meteen voor over hebben.

Volgens mij is het ook niet de bedoeling om geld te verdienen aan de Business Bootcamp. Maar wel mensen warm te maken voor het werkelijke product, n.l. de vervolg trainingen. Als ik als ondernemer moeiteloos 495 euro neertel voor zulks event, zou ik het event niet nodig hebben.

En ik beschouw mezelf als serieuze deelnemer die niet komt voor de sfeer en ‘t schoon volk; maar wel voor de opstekers en inzichten die me naar het volgende niveau brengen en waardevolle contacten te leggen.

Ik denk dat een referentiekorting behouden, een zeer goed idee is. En ook de early bird kortingen zou ik blijven hanteren. Met een referentie korting bedoel ik dat mensen die laattijdig over de Bootcamp gehoord hebben, zich alsnog aan de early bird korting kunnen inschrijven mits ze hun referentiepersoon ingeven of via een affiliatie-link inschrijven. (zomaar een idee)

Om van de Business Bootcamp een seminarie te maken lijkt voor mij een brug te ver. Het is een goed event om de werkelijke diensten aan te prijzen en te verkopen. Maar als dienst op zich weet ik niet of het gaat werken. Het lijkt me ook tegen één van de regels in te gaan die ik op afgelopen Business IQ gehoord heb (give something for free to make great money out of it).

Kortom, de Business Bootcamp is absoluut de moeite waard om deel te nemen. De hoogste prijs zou ik er niet aan besteden. En zelfs al zou ik dat wel doen, dan zouik daardoor niet ingaan op de deals die voorgesteld worden. Het zou me teveel het gevoel geven dat ik veel betaal om een winkel binnen te mogen om daar iets te kunnen kopen dat me een kapitaal gaat kosten.

En nogmaals, moest ik moeiteloos dat geld er voor over hebben, heb ik de Business Bootcamp niet meer nodig. Want dat zou betekenen dat ik ruim voldoende over hou en dus al succesvol ben in mijn onderneming. De Business Bootcamp zie ik als een opstap van bad to good, en de vervoltraining zie ik als opstap naar good to great.

Ikzelf zou maximum 150 euro over hebben om een Business Bootcamp bij te wonen. En mij lijkt dat ook voldoende om de partypeople buiten te houden en de meer serieuzere (doch humorrijke 🙂 ) ondernemers te ontmoeten.

Guru-volgers evenwel gaan zich door deze bedragen ook niet laten afschrikken. Hen zou je al een vermogen moeten aanrekenen om buiten de deur te houden. En als je het hen niet meer mogelijk maakt om je te volgen, gaat hen dat waarschijnlijk serieus pissed maken. En vervolgens gaan ze op zoek naar de volgende guru die hen gouden bergen voorhoudt zodat ze niet in zichzelf hoeven te geloven en zich belangrijk kunnen wanen omdat ze een belangrijk figuur kennen en volgen, ook al doen ze er uiteindelijk verder niet mee.

Als mijn serieuze inzet om mijn onderneming naar een hoger niveau te tillen, gemeten wordt door de hoogte van het prijskaartje dat ik bereid ben te betalen, dan hoor ik nog niet tot de top. Uiteindelijk weet ik ook maar uit ervaring of iets zijn prijs waard was of niet. Beloftes zijn heel snel gemaakt. Of het resultaat de belofte evenaart of zelfs overschrijdt is nog af te wachten. En als je nog niet groots bent, dan is het echt wel afwegen waar je het geld en tijd aan besteed. En wat met de meeste zekerheid goed geld gaat opleveren krijgt de voorkeur en het geld.

Als het doel van de Business Bootcamp blijft zoals het was, een teaser voor de opleidingen die daar op volgen, dan sta ik achter mijn mening. Als de bedoeling van de Business Bootcamp gaat veranderen dan heb ik geen mening over het verhoogde prijskaartje. Dan kan het dat waard zijn, of niet. Verder ga ik me daar niet over uitlaten en nu eerst de trainingen volgen waar ik voor ingeschreven ben.

Hoor ik bij de 30%? Ja, omdat ik toepas wat ik geleerd heb! Ben ik de juiste persoon voor de vernieuwde Business Bootcamp? Geen idee, waarschijnlijk niet. Dus op de vraag waarom ik de juiste persoon ben, kan ik niet antwoorden.

Jacqueline Wouters
7 years ago

Op zich heb je wel gelijk Nisandeh, maar voor mij was de lage prijs echt een reden om naar de Business Bootcamp te gaan. Ik ben 3 keer geweest en heb er veel van opgestoken. Ook ben ik naar de Business IQ gegaan en dit vond ik ook heel leerzaam. Misschien behoor ik in jouw optiek tot de overige 70 %, maar ik kies ervoor om mijn eigen pad te kiezen om mezelf te ontwikkelen en te groeien. Bovendien vind ik duizenden euro’s uitgeven voor trainingen op dit moment te veel van het goede. Ik weet immers niet wat het rendement hiervan zal zijn, zeker gezien het feit dat Nisandeh wel heel snel praat en ik aan het einde van de dag echt bek, maar ook echt bekaf ben. Ik kies ervoor om te werken met een business mentor en veel informatie uit boeken en het internet te halen.

Ik ben je wel heel dankbaar voor de content die je me gegeven hebt en ik ben druk doende dit te implementeren in mijn business. Ik begrijp dat je keuzes moet maken t.a.v. je doelgroep en ik begrijp heel goed dat je kiest voor de 30%. Trouwens 30% conversie is helemaal niet gek! 😉 Die andere 70% van de markt? Wellicht wordt dat door iemand anders opgepakt? 😉

Vriendelijke groeten van Jacqueline

Peter le Nobel
7 years ago

47 euro is niet duur, laten we wel wezen. 100 euro voor de oude vorm had ik ook zeker betaald. En de aanbieding lijkt me ook interessant. Wat voor gevolgen heeft de Business Bootcamp voor mijn bedrijf gehad:
– Zorg voor een amazing product waarbij de motivatie om iets positief de wereld in te brengen het eerste is waarmee je moet beginnen.

Sindsdien heb ik extra cursussen gevolgd, geïnvesteerd in materialen om dat ‘amazing product’ vorm te geven. In het najaar kan ik een tweedaagse training aanbieden.

Ik ben daarbij niet een eigenheimer: ik schakel daarbij andere deskundigen in, zodat ik me kan focussen op wat ik goed ben. Geld speelt een rol, want een euro kun je maar een keer uitgeven. Aan bepaalde programma’s doe ik niet mee. Maar cynisme over de trainingen en de dikte van je portemonnee moet je niet door elkaar halen. Er was duidelijk sprake van ‘overdelivery’.

Succes allen, Peter le Nobel.

John Verbruggen
7 years ago

Ik hoop dat dit alle netwerkmarketeers en alle andere snel geld, snel rijk worden verkopers verdrijft, maar ik vrees dat deze verandering voor hen geen echte drempel opwerpt. Als je wilt voorkomen dat mensen alleen klanten komen zoeken moet je denk ik netwerken helemaal uit het programma halen. En rondslingerend marketingmateriaal overal verwijderen en het uitsluitend als een educational seminar profileren. Een duivels dilemma, want voor sommige kan het hun onderneming echt vooruit helpen.

Het is in ieder geval een goede zaak dat de content minder basic word. Het publiek is over het algemeen hoog opgeleid, dus er mag wat meer gevraagd worden.

Silvie van der Zee
7 years ago

Wow, dat is een hele andere aanpak! Denk dat het een goede manier is om alleen de echt geinteresseerden aan te pakken. Ik ben heel benieuwd naar de Business Bootcamp nieuwe stijl en wil er dan ook graag bij zijn. Ik merk dat ik tot nu toe toch een beetje een hobby had ipv een bedrijf, maar nu moet het roer om.

Nelleke Hendriks
7 years ago

Ik ben vorig jaar begonnen met de Business Bootcamp in januari. En was zo enthousiast geworden dat ik gebruik heb gemaakt van de vervolg opportunities verspreid over het jaar. Dit leverde vele inzichten op! Een andere mindset, doelgericht implementeren zorgde voor succes.

Heb mijn baan opgezegd na een jaar en heb nu een veel hoger inkomen!! Ik ben Nisandeh, Vered en het team erg dankbaar.
Volgende Business Bootcamp ben ik er niet bij want met de hopen informatie kan en zal ik nog eerst verder gaan met implementeren!!

Robert Rosier
7 years ago

Sinds ik van mijn baantje af ben pluk ik steeds meer vruchten van het implementeren van wat de Business Bootcamp biedt. Zo simpel is het.

Marnie van Dinther
Marnie van Dinther
7 years ago

Ik ga zeker deelnemen in juli en je 3×3 dagen coachingstraject. Niet voor mijn bestaand communicatievak als interim manager, dat loopt als een trein al bijna 10 jaar. Nee, ik wil leren om volgens een succesvol systeem en businessplan een nieuwe, echte onderneming te starten volgens open circles concept en strategie.

Heb er veel zin in en ben op zoek naar een nieuwe business partner om het samen te gaan doen. Wat? Online product of dienst denk ik zelf aan, maar plan moet nog rijpen, waar zit mijn niche?

Marijn Beuling
Marijn Beuling
7 years ago

Ik heb ontzettend veel aan het Business Bootcamp in januari gehad. Ondanks alle moeilijkheden privé en in de business, hebben we het zaakje aan de praat gekregen. In het afgelopen kwartaal hebben we twee nieuwe diensten ontwikkeld voor vraag bundeling en ons eerste project verkocht, onze marges zijn met 50% verbeterd nu we een aantal dingen in eigen huis doen en de kwaliteit en snelheid van leveren zijn ook nog eens veel beter. We krijgen een steeds betere neus voor samenwerking die wel wat oplevert en zijn niet productieve samenwerking gestopt. De sales zijn verbeterd en elke verkoop levert gemiddeld weer 3-4 nieuwe verkopen op.We staan op het punt uit te breiden.

Van alle contacten op de Business Bootcamp waren er twee productief. Dat vind ik veel te weinig. Ik herken de analyse wel en het Business Bootcamp zal zeker aan kwaliteit winnen als er een betere selectie is van de doelgroep. Ik merk dat ik er een beetje klaar mee ben om naar bijeenkomsten te gaan waar je iedereen tegen kan komen, zonder gerichte match making.Ik weet niet of een toegangsprijs voldoende onderscheidend zal zijn, net zo min als hameren op de snelle afname van je producten en diensten. Je had aan mij een betalende klant gehad als je mijn email had beantwoord, ookal kwam die een dag later. Nu loop je €1200,- mis plus de intentie voor nog €12.000,- als gunning, omdat je tips hebben gewerkt.

Ik maak geld met de tips uit de Business Bootcamp. Net als elke investering betaalt zich dat op termijn terug op voorwaarde dat je de relatie behoudt. Als je de 20% wilt vinden die 80% van je omzet gaan scoren, dan moet je je klanten eerst beter leren kennen. Bel ze eens op. Zoek ze eens op.

Misschien werk je dan zo alleen nog maar met de 100 mensen die in 3 jaar tijd een miljoenen business neerzetten. En maak je er een train de trainer van, zet een pot neer waar elk bedrijf jaarlijks vrijwillig zijn winst in kan delen, en gebruik het geld voor de groei. Ik zou helemaal stoppen met de event organisatie op vrijwillige basis. Veel teveel gedoe. Gewoon 1-op-1 ontdekken wie ontvankelijk is, en die vergezellen en trainen tot die persoon zelf opstaat om hetzelfde te doen. Believe me, er zit meer dan 100 jaar wereldwijde ervaring achter. Events kunnen mensen zelf ook wel organiseren en koken kunnen ze ook. Bovendien krijg je dan altijd wat te eten wat je zelf lekker vindt.

Dat geeft ownership. En daardoor is de groei duurzaam en loop je niet het risico van snelle groei en even snelle krimp. Of dat je je plezier gaat verliezen in wat je doet omdat mensen teveel aan je gaan hangen.

Affijn, zie maar je of je er iets mee kan Nisandeh. Ik gun jou in elk geval een goede turnaround.
Mazzeltov en warme groet,
Marijn

Leni Minderhoud
Leni Minderhoud
7 years ago

Wat een goede ontwikkeling! Zo wordt er nog meer waarde gegeven. En logisch dat er een prijskaartje aan gaat hangen.

Na vier Business Bootcamps en bijna alle trainingen en eendaagse te hebben gevolgd, zal ik deze niet bijwonen. Ik moet toegeven dat ik van de vier er minstens één voor de energie en het netwerken heb bijgewoond. En toch was de herhaling van de stof ook weer inspirerend en leidde tot nieuwe inzichten.

Dat er nu twee zeer goede sprekers en rolmodellen bij zijn is een bijzonder goede aanvulling. Ik kan het iedereen aan bevelen er heen te gaan!

Leni Minderhoud
Leni Minderhoud
7 years ago

Ik wil toch nog eens in het algemeen reageren op sommige commentaren hier. Ik verbaas me nogal, ook vanwege de grote verschillen. Er zijn mensen die al naar de Business Bootcamp zijn geweest en ook naar de vervolg trainingen. En zich nu druk maken over deze hogere prijs. Ik vind het al een onwijs gul gebaar dat ik meerdere malen naar de gratis Business Bootcamp kon. Vaak kun je van gratis (front end) producten maar eenmalig gebruik maken….

Nu wordt het anders, het product wordt vernieuwd en er hangt een ander prijskaartje aan (nog heel schappelijk). In de sales funnel is het niet meer ‘the gift’ maar een volgend product en dan gaat men protesteren…… Ik vind dit vreemd. Hier is een altijd vernieuwende ondernemer bezig zijn waarde nog beter te maken. Via de social media en vele dvd’s die gratis worden weggegeven is het hele systeem al te leren, mits je consequent alles leest en uitvoert. Kun je nagaan, je zou je business kunnen doen groeien door alleen de Business Bootcamps te volgen en alle blogartikelen te lezen en dan kost je dat niets!

Is het niet erg Nederlands en ‘oude economie’ om alles direct een verworven recht te vinden….alsof het ‘de overheid’ is die iedereen een douceurtje heeft gegeven en dat nu niet meer doet.
Dit is ondernemen, in actie komen en bedrijfsvoering anno 2014!

En als je meerdere keren naar trainingen bent geweest en je hebt moeite met implementeren, moet je iets gaan doen… Volg een training hoe je moet implementeren. Of onderzoek waar dat aan ligt. Dit is mijn ervaring. Ik heb bijna alle trainingen en eendaagse seminars gevolgd, het systeem werkt. Maar je moet wel in actie komen en niet keer op keer naar de Business Bootcamp gaan en vervolgens niet echt ALLES implementeren. Want zo werkt het, je moet ALLES doen en dan zul je succes hebben.

Elske van de Fliert
7 years ago

Je vat het echt heel goed samen Leni!

Ik ben blij dat er een duidelijkere focus komt. Niks zo vervelend, en dat is me meerdere keren gebeurd, als dat je vol energie en nieuwe ideeën bij de bootcamp bent, interesse in anderen toont en ze zeggen: ik zit hier om klanten te scoren, want die lopen hier, of: ja, ik ben nog niet helemaal zeker van of ik ga beginnen.

Robert Benninga
7 years ago

Dear Nisandeh & Verde, spot-on, my man & lady!

Tell it like it is!

De weg ernaartoe is altijd de weg erdoorheen. Gefeliciteerd met nieuwe duidelijkheid. Way to go, gros and flow! Dit is een mega kans!

Aloha, Shalom, Let’s make magic! Robert

Michaëla Wierdsma
7 years ago

Beste Robert,

Heb je enig idee hoe enthousiasmerend jij was bij het evenement dat het boek Koplopers werd gepresenteerd. Je introduceerde zo hartverwarmend, zo mooi ook over jou belevenissen met Open Circles, je liefde voor je vrouw en de seminars die je gevolgd heb terwijl je al een succesvol ondernemer was.

Dat maakte dat ik als ondernemer de clue begreep dat je NOOIT klaar bent met leren en dat Open Circles een van de geweldige mogelijkheden biedt om verder te groeien.

Bedankt voor jouw enthousiasme. Het straalt, net als je foto, van je af.
Hartelijke groet, Michaëla

Titia van der Ploeg
Titia van der Ploeg
7 years ago

Ik ben een beetje in de war geloof ik. Want een van de lessen die ik heb geleerd, is hoe belangrijk het is om je product in eerste instantie weg te geven. Front-end/back end. Is dit nieuwe Business Bootcamp een front end of een middle end?

Ofwel: ik begrijp dat je je publiek zuiver wilt houden, maar ik snap niet helemaal hoe je deze mensen wilt werven. Zijn het allemaal mensen die al eens geweest zijn?

Miro Peters
Miro Peters
7 years ago

Hoi Titia,

Goeie observatie. De Business Bootcamp is nog steeds een front-end, een zeer laagdrempelige kennismaking met het materiaal en de aanpak van Open Circles. Gezien de waarde van de content betaal je daar een minieme fractie van.

En de Business Bootcamp zal zeker veel mensen aantrekken die al geweest zijn, omdat ze de waarde hebben ervaren, maar ook nieuwe mensen die niet zozeer voor gratis gaan, maar voor passende content met een hoge kwaliteit/prijs verhouding. En die mensen begrijpen niet alleen dat de hogere toegangprijs nodig is voor het aantrekken van prominente gastsprekers, ze begrijpen ook dat geld een instrument is om een minimale commitment te tonen en werkt als een filter zoals Nisandeh uitlegt in het blog. En dat is wat je dus ook leert bij Open Circles.

Oh, en gratis front-end producten vind je nog volop op de website, bijvoorbeeld via de opt-in op de Home pagina.

Ik hoop dat ik wat verwarring heb kunnen ontwarren.

Veel succes,

Miro Peters
Open Circles Academy

Leni Minderhoud
Leni Minderhoud
7 years ago

Hi Titia, goede vraag. Ik heb dat ook even gedacht. Maar als je ziet wat Open Circles allemaal weggeeft online aan dvd’s, gratis informatie in de blogartikelen etc. denk ik dat dat de front end is. Er is een enorme mailinglijst en deze mensen krijgen regelmatig gratis content toegestuurd. En er zijn ook wel eendaagse gratis events. Nisandeh zal hier ook nog wel op reageren.

groet!
Leni

Gonny de Wit
7 years ago

Hallo Titia,

De Business Bootcamp denk ik blijft (voorlopig, want dat Open Circles regematig verandert – merken we hoe langer wij op de lijst staan) het FrontEnd van het product Trainingen, want er is maar een manier om deel te nemen aan de vervolgtrainingen namelijk tijdens de inschrijfmogelijkheid tijdens de Business Bootcamp. Dat er nu een prijskaartje bij een FrontEnd komt vind ik niet zo’n probleem en zie ik bij meerdere Master Entrepreneurs.

Belangrijker is de waarde die je krijgt tijdens z’on hele weekend – het vertrouwen dat Open Circles hiermee opbouwt en je durft ja te zeggen op de vraag: “Het ik het vertrouwen dat Open Circles mij de kennis die ik wil verwerven ook kan leveren”.

Voor mij persoonlijk was ook belangrijk de benaderbaarheid van de sleutelpersonen van dit bedrijf namelijk Nisandeh en Vered.

Natuurlijk hebben ze meerdere sales funnels en meerdere FrontEnds op die gebieden.

Krista Steenbergen
7 years ago

Ik ben niet de persoon voor deze Business Bootcamp want ik kan helaas niet deze data, maar vanuit mijn ervaring met trainingen raad ik Open Circles wel van harte aan! Heel inspirerend!

Peter de Groot
Peter de Groot
7 years ago

Ik weet niet eens of ik nog wel mijn eigen zaak wil behouden als fotograaf. Ben ik wel ondernemer? Geen idee. Maar ik ben wel nieuwsgierig. Ik wil wel veranderen en ik wil wel een passief inkomen zodat ik geen parttime baan meer hoef te hebben.

Leni Minderhoud
Leni Minderhoud
7 years ago
Reply to  Peter de Groot

Hi Peter, als fotografie is waar je hart ligt, zou ik je adviseren verder te gaan met je bedrijf. Ondernemen is te leren, dat is mijn overtuiging. Het is geen rocket science. Ik heb er inmiddels mijn focus van mijn bedrijf op gericht.

Nu en in de toekomst zullen werknemers ook steeds meer ondernemers gaan worden.

Veel succes!

Peter de Groot
Peter de Groot
7 years ago

Dank je voor je reactie Leni. Het belangrijkste voor mij is waar leg ik de focus op met mijn fotografie. Ik heb in de afgelopen jaren veel dingen geprobeerd waarvan ik heb gemerkt dat mij dat meer stress oplevert dan plezier. Dus misschien moet ik mijn focus binnen de fotografie verleggen. Daar ben ik nu voor een deel mee bezig met een spannend Kickstarter project. Niet iets van mezelf maar wel iets waar ik heel enthousist over ben.

Leni Minderhoud
Leni Minderhoud
7 years ago
Reply to  Peter de Groot

Goed om te lezen Peter! Ja, je onderscheiden, een niche vinden, een opvallend product creëren, helpt allemaal in de focus. Ik weet zeker dat het je gaat lukken!

Anne Buiskool
7 years ago

Wauw wat een mooie ontwikkeling, Nisandeh, Vered en team!
Ik zou iedereen die zichzelf bij de 30% schaart willen zeggen: Doen!, ga de Business Bootcamp DOEN.
De investering is het meer dan waard.

Ik heb me o.a door de Business Bootcamp (meerdere malen meegedaan) en de Master Entrepreneur, de Business University (maak ik dit jaar af) en nog een aantal andere trainingen van Open Circles, mogen ontwikkelen van een hobbyist naar een vrouw met een volwaardig bedrijf.
Ik heb het idee dat ik nog steeds in de kinderschoenen sta, er valt nog steeds veel te implementeren en te ontwikkelen en daar ben ik ook toegewijd mee bezig, maar wat een verschil in mindset met het begin (eind 2011)

Eén van de belangrijke dingen die ik geleerd en geïmplementeerd heb is het vinden van en het richten op mijn doelgroep.
Van een heel breed veld: Ik help ouders en kinderen met opvoedings- en relatie items ben ik toegegroeid naar: Ik help ouders die met een scheiding te maken hebben om bewust te scheiden. Dit doe ik o.a door het aanbieden van scheidings-ceremonies. Het kippenvelgevoel en het gat in de markt besef valt samen met dat dit helemaal is wie ik ben en wat ik te geven heb. Mijn goedgevulde 54 jaar jonge rugzak: mediation, gezinsbegeleiding, ceremonieleider, therapeut, gescheiden ouder (ervaringsdeskundige), is in dienst gekomen van één doelgroep. Wat een rust is er gekomen! en steeds meer mensen weten me te vinden.

Dat ik naast deze focus nog steeds ouders met opvoedingszaken help en meditatie-trainingen geef is puur omdat er nog ruimte is.
Straks zal die ruimte er niet meer zijn en uiteindelijk hoop ik mijn dagen te vullen met het begeleiden van ouders die kiezen voor een scheidingsceremonie, internationaal.

Een Hartelijke groet van Anne van goedgescheidenouders.nl en samenwijzer.net

p.s Voor wie Nisandeh en Vered nog niet zo goed kent: Het zijn twee kanjers, die niet aflatend gaan voor ons succes…
Je moet het zelf doen…maar je hoeft het niet alleen te doen.

Leni Minderhoud
Leni Minderhoud
7 years ago

Thanks Elske!

Ik raad iedereen de vervolg trainingen aan, incl de Business University. Enorme inspiratie boost, fijne mensen en wat een value.

Liesbeth Oostenrijk
7 years ago

Wie wil er nou niet succesvoller worden? En ja daar moet je voor durven leren en willen werken!

Gonny de Wit
7 years ago

Liesbeth,

Jouw uitspraak vind ik helemaal super – ik dacht precies hetzelfde en dan kom je toch heel veel ondernemers tegen die niet willen leren. Niet willen implementeren – toch gewoon doorgaan op dezelfde manier.

En dan herinner ik mij al die handen die worden opgestoken en daarmee bevestigen dat ze toch een duidelijke reden hadden waarom ze aanwezig zijn tijdens zo’n Business Bootcamp.

Blijkbaar hoort leren en verandering toch ook al bij het uit de comfort zone gaan en is niet iedereen er klaar voor om deze stap te maken.

Blijkbaar is de pijn of de prijs die ze nu betalen nog niet groot genoeg om te durven gaan leren.

Gonny de Wit
7 years ago

Francisca,

Ik heb even geklikt op de de blauwe tekst : boek nu en zie dit staan:

5 en 6 juli in het NBC Congrescentrum te Nieuwegein

Groetjes,
Gonny

Brenda van der Laan
7 years ago

Ik heb de reviews van diverse mensen gelezen en kan me bij veel vorige schrijvers aansluiten. Zelf vind ik mij niet 30% en ook geen70% ik heb de Business Bootcamp van januari gevolgd en ben nu bezig met focussen implementeren en verwerken.

Step by step ik moet deze Business Bootcamp eerst verwerken voordat ik een volgende stap neem, is dat vreemd? Of zijn er meer die toch echt meer tijd nodig hebben. Als mijn plannen slagen kom ik er echt nog op terug, maar wel step by step!

Marloes van der Kamp
7 years ago

Hai Brenda,

Helemaal niet vreemd, iedereen kan het het beste doen in het tempo dat voor hem/haar prettig is. Ikzelf ben meer van het gelijk me ten volle ergens op storten en heb na de Business Bootcamp gelijk de Business Campus gedaan, vorig jaar ook nog de Passive Business Income en afgelopen weekend de Master Presenter training. Ik ben blij met elke keer weer de nieuwe info en het implementeren na de cursussen.

Voor jou ook succes gewenst!

Nina Krockow
7 years ago

Ik kan me voorstellen dat dit een minder positief resultaat voor jullie is. Dat is niet het percentage wat jullie met de goede intentie wilden bereiken. Ik heb mensen gesproken die al tig keren naar de Bootcamp waren maar de andere trainingen niet volgden. Waarom zouden ze als er zo veel meerwaarde gratis gegeven wordt… en meerdere keren achter elkaar toegankelijk is.

Ik ben nog steeds van mening dat eerst geven en aantonen dat je echt iets te bieden hebt, goed is. Maar het is soms lastig om tussen gratis en waarde een tussenweg te vinden, bijv. een keer gratis en vervolgens voor een reeel tarief.

Ik ben heel blij dat ik in 2013 ook voor de andere trainingen in 2013 gekozen. Hierdoor had ik het gevoel “onder de pannen” te zijn, want een weekend lijkt me niet voldoende voor de echte integratie van een nieuwe mindset die zich door vertaald in al je handelen en doen. Het moet doorzijpelen tot in je cel!

Jullie nieuwe opzet is helemaal legitiem. Ik hoop dat de zalen in de toekomst overvol zullen zijn met serieuse entrepreneurs die de impact van jullie adviesen op waarde weten te schatten.

Nederlanders zijn helaas koopjesjagers (dat zeggen de meesten zelf, hoor ;-).

“Prijs” en de waarde die Nederlanders vs. Duitsers eraan hechten was trouwens onderwerp van mijn meest recente blog. Deze heeft veel reacties teweeg gebracht; van beide kanten van de grens, erg leuk!

Rob Kuiper
7 years ago

Ik start in Juni met de Master Entrepreneur. Behoor ik dan bij die 30%?…of is de Business Bootcamp 3.0 dan toch nog aanvullend?

Karin Kagenaar
7 years ago
Reply to  Rob Kuiper

Hai Rob, dat moet je je niet afvragen! als jij door gaat hoor je natuurlijk bij de 30%, en de Business Bootcamp zal ook voor ‘ons’ vast interessant blijven, zoals vrijwel alles uit de koker van Nisandeh wat ik tot nu toe gezien heb 😉

Michaëla Wierdsma
7 years ago
Reply to  Rob Kuiper

Hoi Rob,

Juist als je al bezig bent met alles interpreteren en je je hebt opgegeven voor vervolg cursussen is de Business Bootcamp een aanrader. Je hoort de stof met andere oren, je let op andere dingen en je verrast jezelf met nieuwe antwoorden op vragen.

Het prettig van 5/6 juli is dat het aan het begin van de zomervakantie is. Tijd om daarna te implementeren en alles te laten bezinken.

Succes met alles wat je leert en tot de Master Entrepreneur.
Met vriendelijke groet, Michaëla

Myra de Wildt
Myra de Wildt
7 years ago

Hallo Bonnie,

De doelgroep van de Business Bootcamp zijn entrepreneurs die minimaal één jaar zelfstandig actief zijn. Entrepreneurs die graag een committent aan willen gaan om hun business een stap verder te brengen en echt in henzelf (en dus hun business) willen investeren.

Als je nog vragen hebt, mag je altijd contact met ons kantoor opnemen.

Warme groeten,

Myra de Wildt
Open Circles Academy

Melanie Lo
7 years ago

Ik begrijp het helemaal. Ik ken de frustratie! Energie steken in mensen die alleen maar komen voor de energieboost.

Daar is het niet voor bedoeld.

Ik ben ook mensen tegen gekomen die me wilden strikken om hun producten te verkopen via het system van WIN.

Ik ben een student van de Business Bootcamp weliswaar doordat ik werd doorverwezen. Maar de reden dat ik een trouwe klant ben is omdat ik zoiets zocht. Ik wilde deelnemen aan een training van Jack Canfield. Maar dat was out of my league in meerdere opzichten.

Ik heb veel geleerd. Echter in resultaten is het nog niet te zien.
Daar baal ik nog wel van. Ik weet echter wel zeker dat ik anders ben gaan denken. Mijn MINDSET is aan het veranderen. En is al veranderd.

Het past bij mij omdat ik steeds bij elke stap die ik leer naar buiten, zoals vaardigheden en kennis, ik direct een stap naar binnen doe door soulsurching via training, lezen en coaching.

Francisca Stobbe
Francisca Stobbe
7 years ago

Ik zou best wel willen gaan, ook andere volgen maar het wordt gegeven in Amsterdam en dat is voor mij velen malen moeilijker om naar toe te gaan. Ik heb twee honden en ik ging in de pauze snel terug om ze uit te laten toen het in Nieuwegein was. Dat was te doen maar ik kan ze niet 10 uur of meer alleen laten….
En nee, anderen kunnen ze niet uitlaten. Er zit een waakhond bij. Dus ik baal dat jullie zijn verhuisd naar Amsterdam.

Ingrid Verbeek
Ingrid Verbeek
7 years ago

Hoi Francisca,

Deze Business Bootcamp wordt gewoon in het NBC in Nieuwegein gehouden.
Voor buitenlanders valt Utrecht (en daarmee Nieuwegein) onder Amsterdam, dus dat kan bij Nederlanders wel eens voor verwarring zorgen.

Gewoon komen dus!

Stef Linsen
Stef Linsen
7 years ago

I’ve read and heard the message yesterday at the business IQ day. It was my 18th Open Circles day (counting al the courses). I’m not financially free yet, but much better of already.

I did Business bootcamp only once. For me that’s enough.
Now I’m busy writing my first book. My focus now is on publishing that this year or early next year.

Eva Durlacher
Eva Durlacher
7 years ago

Wat ik nu zo storend vind is dat voortdurende gehussel met prijzen, vorige week was het 99, toen weer 135 nu weer 495 en daar 50% van.

Vorige maand deed ik de Business Bootcamp en 50% van de tijd werd gevuld met reklame trucs , nu snel beslissen dan krijg je het voor een derde maar dat kost wel effe 3300, de hele tijd aanbiedingen die erg manipulatief over komen.

Waar zie je jou publiek voor aan, dat ze steeds in het zelfde verkoop trucje stinken, het zijn geen eencellige koopjes jagers, je publiek als dat is wat je mensen wil leren, trucjes en manipulaties, het is voor mij een onkoshere manier. Nou, hoop dat je begrijpt hoe dit over komt, groet Eva

Anne Buiskool
7 years ago
Reply to  Eva Durlacher

Hallo Eva,

Als ik je reactie lees, dan ben je op ze’n zachtst gezegd niet blij met de veranderingen en de content.
Ik ben één van de mensen die al wat langer trainingen doen, die veel Business Bootcamps heeft meegemaakt en die daar de vruchten van plukt, net als mijn klanten!

Voor mij is het heel belangrijk geweest dat ik een aantal dingen anders ging zien.
Belangrijkste voor mij was de vraag: Wat kan dit betekenen voor MIJN bedrijf, wat kan IK hiervan leren. Wat doen ze, hoe doen ze dat en hoe kan ik dat in mijn bedrijf vormgeven.

Door me te richten op mijn bedrijf en niet op wat zij doen maakte ik de draai. Ik ben het met je eens dat de communicatie af en toe wat beter kan, maar fouten mogen door iedereen gemaakt worden en…nog een ander levensmotto: There is no change but constant change:-)
Zolang ik me blijf richten op de ander en wat de ander fout doet, ben ik niet bezig met de stappen die ik zelf kan doen, leer ik niet. De prijs die ik betaald heb is het me meer dan waard.

Ik hoop dat je deze reactie waardeert en ik wens je een bloeiend bedrijf. Hartelijke groet Anne