De deal van je leven…

3164 views | 19 reacties |
shares

Weet je wat een van de grootste problemen is waardoor zelfstandige professionals moeite hebben om klanten te werven en een goed inkomen te generen?

Of je het nu leuk vindt om te horen of niet…

Verouderde en ineffectieve Marketing

In de huidige economie MOET je jouw (online) marketing op orde hebben als je voldoende klandizie wilt aantrekken.

Ben je een dienstverlener en denk je dat jouw huidige marketing-, promotie- en verkoop processen maximaal effectief zijn, denk dan opnieuw…

Er is waarschijnlijk zo veel wat je nog kunt doen, maar niet weet…

Hoe zou het zijn voor jou als je – voor de rest van je leven – de zekerheid en de structuur had om jouw klandizie op de korte- en lange termijn te doen groeien...?

Dat dacht ik al!

En ik heb GOED NIEUWS (en verderop in dit artikel HET BESTE NIEUWS), want ik heb voor jou een 2-daagse training (t.w.v. €1.997) waarin ik je mijn hyper-effectieve MARKETING SYSTEEM leer gebruiken.

Met de aanpak die je krijgt aangereikt, kun je jouw marketing resultaten makkelijk met een factor 2, 4, of 10 vergroten.

Maar voordat ik je vertel hoe je aan deze training kunt deelnemen, eerst een paar (mentale) tips waar je direct je voordeel mee kunt doen.

MENTAL MARKETING TIPS

1 – Jouw intentie

Spreek nu de intentie uit dat je MAXIMAAL gebruik gaat maken van de online tools die je tot jouw beschikking hebt; E-mail, website, blog, Facebook, LinkedIn, YouTube*, etcWorking place. Laptop, notebook

In de PROfit marketing ontdek je HOE je dit precies moet doen.

(*) Ik wil de kattenliefhebbers vast waarschuwen… schattige poezenfilmpjes krijg je niet te zien.

2 – COMMERCE IS… GOOD!

Als je hier nog last van hebt, prent jezelf in dat COMMERCIE géén vies woord is. Om je te helpen, heb ik een briljante formule bedacht:

Commercie = klanten werven = prospects in contact brengen met jouw dienst of product = mensen helpen = de wereld beter maken.

Wie deze basisformule niet snapt, is nog niet klaar voor de PROfit Marketing training.

Je krijgt van mij namelijk nog veel krachtigere formules, waarin we (jouw resultaten) gaan OPTELLEN EN VERMENIGVULDIGEN!

3 – Wees leergierig

Het grootste obstakel tot vooruitgang is denken alles al te weten. Sta open voor nieuwe ideeën en combinaties die je voorheen onmogelijk achtte. In de PROfit Marketing leer je marketing acties op de juiste manier combineren, zodat het resultaat vermenigvuldigt in plaats van negatief laat worden als je het op de verkeerde manier aanpakt.2016-07-12 blogartikel Nisandeh on stage

Het is een kunst om de juiste marketing acties in elkaar te vlechten. En als je mij van achteren ziet, weet je dat ik een meester in het vlechten ben!

Je hoeft het wiel niet uit te vinden. Ik heb er hard voor gestreden en ‘gevlochten’ om het jou op een presenteerblaadje te kunnen geven.

4 – Koester jouw mailinglijst

Jouw mailing database is een goudmijn. Geloof niemand die zegt dat e-mail dood is. In de PROfit Marketing training laat ik je zien hoe je jouw lijst vergroot en hoe je goud moet delven zonder dat je met zo’n grote rare schotel in de rivier hoeft te staan.

5 – Durf helder en direct te zijn

Als je wilt dat jouw doelgroep iets doet, laat er dan geen twijfel over bestaan WAT ze volgens jou moeten doen. Wees niet bang om een specifieke OPROEP te doen (Call to Action). Bijvoorbeeld een oproep tot het plaatsen van een reactie of tot het klikken op een link.

Voorbeeld: Klik hier en bestel de PROfit Marketing training voor €1.997

Maar… STOP als je op de link hierboven hebt geklikt.
Ik adviseer je om je winkelwagentje nog eventjes leeg te maken, want…

De titel van dit artikel is niet voor niets DE DEAL VAN JE LEVEN

Zo meteen krijg je HET BESTE NIEUWS voor jouw portemonnee…

In de PROfit Marketing training krijg je het HOE en WAAROM en de STRUCTUUR voor alle mogelijke marketing acties die JIJ kunt doen om jouw resultaten spectaculair te verhogen (meer traffic, reacties, kliks, shares, abonnees, verkopen, omzet, etc..).

Je krijgt concrete acties, gedegen strategieën en de meest waardevolle checklist ooit. En hoewel je miraculeuze resultaten mag verwachten, ontdek je óók dat het geen magische formule is, maar eigenlijk heel logisch (zoals formules zijn). Je krijgt geen trucs, maar wel een truckload aan nieuwe klandizie.

Je ontdekt de ‘geheimen’ waardoor we als Open Circles Academy duizenden nieuwe klanten per jaar werven en op dit moment 94.245 comments op ons blog hebben, honderden shares per artikel en 300.000 unieke website bezoeken per jaar met miniale tot geen kosten.

Vorig jaar hebben we de PROfit Marketing voor de eerste keer gegeven en in september houden we deze nog één laatste keer.

En de training zal nog praktischer zijn dan vorig jaar met nog meer implementatie oefeningen waarmee je TIJDENS de training al resultaten kunt genereren.

Heb je interesse?

Ik hoop dat je de juiste persoon hiervoor bent, want… de PROfit Marketing training is alleen voor jou als je aan de volgende 2 voorwaarden voldoet:

• Je hebt een bestaand bedrijf met betalende klanten (het is niet voor starters)
• Je hebt parate kennis van het materiaal van de Business Bootcamp

De PROfit Marketing training is namelijk een gevorderde training die voortborduurt op de Business Bootcamp.

En hier komt dan het ALLERBESTE NIEUWS voor jou…

VANDAAG en alleen VANDAAG (9 augustus) kun je de LIVE PROFIT Marketing training (t.w.v. €1.997) GRATIS krijgen bij je bestelling van de ONLINE Business Bootcamp Ultimate Collection.

Vul hieronder je gegevens in en je krijgt direct alle informatie over deze deal van je leven…

Tot slot

Omdat je met de aanpak die je leert in de PROfit Marketing jouw klanten veel beter leert kennen en het contact met hen gaat intensiveren, zal het alleen voor je werken als je echt gepassioneerd bent over jouw klanten en niets liever wilt dan hen helpen met jouw product of dienst…

Dus, ben ik eens benieuwd naar jouw antwoord op de vraag:

Wat vind jij het allerleukst aan het werken met jouw doelgroep?

Laat ons je antwoord weten in het commentaarveld onderaan deze pagina (en vertel erbij wie jouw doelgroep is).

En vergeet niet je voornaam en achternaam te vermelden, anders kunnen we je comment niet goedkeuren.

Ik ben heel benieuwd…

Op jouw succes,

Nisandeh

PS. Deel dit artikel VANDAAG nog via de social share knoppen hieronder, zodat ondernemers in jouw netwerk ook van dit materiaal kunnen profiteren.

PSII. Als je nog iemand kent die ook van de PROfit Marketing training en Business Bootcamp Ultimate Collection kan profiteren, stuur ze dan NU een app, sms of email met een link naar dit artikel want morgen (10 augustus) is ook de deal van hun leven voorbij…

Dit is de link naar dit artikel (dat je nu leest):

https://opencircles.nl/blog/de-deal-van-je-leven

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
19 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Esther Molenaar
Esther Molenaar(@esther)
5 years ago

Wanneer ik met mijn doelgroep bezig ben vind ik het heerlijk om die enthousiaste mensen te zien die zich realiseren dat ze wel degelijk een verhaal te vertellen hebben.

Een verhaal dat ze na mijn blogtraining kunnen vormgeven en vooral op papier kunnen zetten.

Heerlijk om die blije gezichten te zien na een dag intensief werken.

Charida Oumghar
5 years ago

Dat het de creatieve industrie professionaliseert en mensen hun passie (be)leven!
Bewust worden van hun eigen gebruiksaanwijzing. Hun talenten en juiste wijze van in- en externe communicatie; het denkwerk.

Elske van de Fliert
5 years ago

Het allerleukste aan werken met mijn doelgroep vind ik dat ze zo lekker van de no-nonsense zijn en gewoon precies willen weten hoe het (technisch) zit. Geen fluf en prietpraat, maar harde cijfers en techniek.

Leni Minderhoud
5 years ago

jij hebt je ideale doelgroep te pakken Elske ! 😉

Carine Tortelboom
5 years ago

Ik heb nog geen eigen zaak opgestart. Helaas kan ik niet deelnemen. Wat kan u mij wel aanbevelen?

Leni Minderhoud
5 years ago

Hi Carine, je zult vast allerlei mailings van Open Circles Academy krijgen of gekregen hebben met aanbiedingen. Zoek anders in dit Blog en je vindt heel wat online.

Vanessa Gevers
5 years ago

Mijn doelgroep zijn ambtenaren en semi-ambtenaren. Leraren, zorgverleners.. Mensen die vaak geneigd zijn zichzelf weg te cijferen voor anderen.

Ik help hen weerbaar elke stressvolle situatie aan te kunnen en hoe ze gelukkig kunnen zijn en blijven.

Ik ben dankbaar voor de geweldige resultaten van mijn klanten en dat ik van mijn passie mijn beroep heb gemaakt. <3

Maarten Pieters
Maarten Pieters
5 years ago

Ha Nisandeh, dank voor je mail met je aanbod. Alleen, ik heb me al ingeschreven voor PROfit. Waarom dan nogmaals dit aanbod voor de deal van mijn leven…….? Dit kun je beter!

Met warme groet,

Maarten Pieters

Leni Minderhoud
5 years ago

Hi Maarten, die is de dinsdagmorgen blogmail die volgens mij naar de hele mailinglijst gaat, ongeacht of je al hebt ingeschreven voor deze training.

Mariëtte Verlaan
5 years ago

Het allerleukste zijn de blije mensen die genieten van hun nieuwe tuin en met mij hun enthousiasme delen door een reactie te plaatsen op mijn blog en foto’s van hun tuin te mailen.

Ik ben erbij op de PROfit training in september. Zo nieuwsgierig wat ik nog meer of beter kan doen om ‘in beeld’ te komen en te blijven.

Zonnige tuingroet, Mariëtte

Leni Minderhoud
5 years ago

Het allerleukste aan het werken met mijn doelgroep (45plus professionals die zelfstandig ondernemer willen worden) is dat ik veel herken in hun worsteling om zekerheden los te laten en dan mijn eigen verhaal kan vertellen. Hierdoor heb ik meteen een connectie en worden ze leergierig naar mijn proces.

Hanny van Lankeren
Hanny van Lankeren
5 years ago

Als ik met een koor werk is het zo heerlijk om met een grote vanzelfsprekendheid de deelnemers zelf te laten ontdekken wat ze allemaal al kunnen. Hilarisch soms en wat een plezier hebben we dan samen!

André Gruisen
5 years ago

Mijn doelgroep bestaat uit particulieren en bedrijven die gebouwen in bezit of beheer hebben en daar iets aan willen doen; vernieuwen, veranderen, verbeteren, vergroten.

Het leuke met hen te werken is hen te helpen met waarmee ze worstelen, en hen opties/mogelijkheden te tonen die ze nog niet kenden.

Sommigen komen zelf ook heel actief met hun ideeën en suggesties, en dat maakt van mijn/ons werk echte teamprestaties ! Samen aan resultaten bouwen, dat vind ik het allerleukste !

Willy Valk
5 years ago

Wat ik ontzettend leuk vind aan werken met mijn doelgroep is de verandering die ik zie ontstaan in hun mindset. De vrouwelijke coaches en therapeuten waar ik mee werk hebben vaak wat weerstand tegen online marketing.

Ze denken dat het gaat om zichzelf en hun praktijk stevig promoten en verkopen. Als ze ontdekken dat het tegenwoordig om heel andere zaken gaat, als het kwartje valt, beginnen ze enthousiast te worden.

De Profit Marketing heb ik vorig jaar gedaan en ik was razend enthousiast. Ik kijk ontzettend uit naar nog een keer. Helemaal nu ik heb gelezen dat het nog praktischer is!

Tot in september!

Stephanie Heinen
5 years ago

Ik hou ervan als het publiek geraakt word door mijn muziek en de teksten die ik schrijf. Het leukste is als ik hoop en herkenning zie in de gezichten van mensen.

Donna Hoogstraaten
5 years ago

Het leukste aan mijn doelgroep is de motivatie die ze hebben om stappen te maken naar een betere gezondheid. De openheid, het enthousiasme en het vertrouwen dat ze in mij stellen. En de herkenbaarheid die ik bij hen vind.

Shirley-Jane Jasper
5 years ago

Het geeft me energie, ik word er zo blij van als mensen ontdekken dat ze ook intuïtieve gaven hebben. Of als ze ontdekken dat hun passie lang zo moeilijk niet is om uit te voeren. Het zijn meer de gedachten die je tegenhouden om te doen waar je blij van wordt, dan omstandigheden (want die kun je zelf veranderen en creëren).

Jan de Blaeij
Jan de Blaeij
5 years ago

Dat het mij voldoening geeft om bij te dragen aan een betere wereld.

J. A. de Blaeij
5 years ago

Mijn doelgroep is iedereen die op zoek is naar de liefde in hem/haar zelf. Dit om in het volle besef te weten en te voelen dat JIJ liefde bent.