Het enige wat je moet doen om rijk te worden…

7031 views | 47 reacties |
shares

Al jaren laat ik honderdduizenden zelfstandige ondernemers de enige simpele waarheid ontdekken over geld verdienen… veel geld verdienen!

Wanneer jij welvarend en vrij wilt zijn – moet je problemen oplossen. Dat is het enige.

Maar, de meeste mensen die deze waarheid horen, knikken instemmend en gaan dan verder met waar ze mee bezig waren…

Zelden kom ik iemand tegen die het direct en écht begrijpt – en er iets aan doet!

Dus wil ik het, hier en nu, voor eens en altijd duidelijk maken.

Dit artikel zou wel eens de meest belangrijke en betekenisvolle tekst kunnen zijn die je ooit hebt gelezen – wat betreft ondernemen en financieel succes.

Wanneer je de betekenis écht op je laat inwerken…

Neem dus tijd, vermijd afleidingen en richt je volle aandacht op wat ik je te vertellen heb…

Weet je… 99,99 % van alle ondernemers richt zich op het oplossen van de VERKEERDE problemen!

Mensen beginnen en/of runnen een eigen bedrijf, omdat…

  1. Ze meer geld willen verdienen (probleem = ik heb niet genoeg geld) en/of
  2. Ze willen doen wat ze willen, wanneer ze het willen, hoe ze het willen (probleem = ik wil niet dat een ander mij vertelt hoe, wanneer en wat ik moet doen) en/of
  3. Ze willen hun passie volgen, hun potentieel vervullen, zelfexpressie, etc. (probleem = ik voel me veel minder voldaan, gelukkig, succesvol als ik zou willen)

Het zijn allemaal valide problemen (of uitdagingen, pijnpunten – noem het wat je wilt), maar het blijft een feit dat NIEMAND je ervoor zal betalen als je een of meer van deze problemen oplost.

Dus, wanneer je (net als 99,99% van alle ondernemers) een bedrijf runt om deze problemen op te lossen, zal je (bijna) nooit écht succesvol zijn.

Maar… jij hoeft je – zeker na het lezen van dit artikel – niet (meer) bij die 99,99% te scharen.

Wanneer jij een specifieke groep mensen (jouw doelgroep) identificeert en je er 100% op richt om een SPECIFIEK probleem voor hen op te lossen en je doet dit beter dan wie dan ook – dan zal je veel (en snel) ideale klanten aantrekken die graag hun portemonnee trekken als jij hun verlost van hun probleem.

En ze zullen jou aanbevelen bij hun vrienden en familie.

Jij bent immers hun verlosser!

Wil je even een korte mentale oefening doen?

Doe je ogen dicht en stel je een minuut voor hoe het is om een verlosser te zijn (zonder religieuze connotaties) voor jouw doelgroep.

Dat is een krachtig gevoel, nietwaar?

Houd dit gevoel vast, maar houd het wel intern hè?! Als je letterlijk gaat verkondigen dat je de verlosser bent, krijg je met een ander soort problemen te maken! 😉

Dat jij goed wordt betaald om een verlosser van specifieke problemen te zijn, is de enige waarheid die je als zelfstandig ondernemer moet begrijpen.

Dus zorg ervoor dat de strategieën en acties die je implementeert overeenkomen met jouw verlosser-status, dag-in-dag-uit!

Want, we laten het niet bij een krachtig mentaal idee. Nee, laten we eens kijken HOE je als verlosser aan het werk gaat:

Zó is oplossen van HUN probleem, de beste (en enige) manier om welvarend te worden:

  • Ontdek wat HUN grootste probleem/uitdaging/frustratie is en ontwikkel een oplossing waarmee je HEN ervan verlost.
  • Nu hebben ZIJ een nieuw probleem, want ze kennen jouw oplossing niet. Jij verlost HEN van HUN probleem door jouw marketing te verbeteren.
  • Nu hebben ZIJ mogelijk een nieuw probleem – ZIJ weten niet of ze jouw product(en) of dienst(en) moeten afnemen, of die van jouw concurrent. Jij verlost hen van dit probleem door een OPMERKELIJK product te maken/leveren.
  • ZIJ hebben vaak nog een probleem. JOUW DOELGROEP is lui, ongeduldig, ze zijn overweldigd door informatie en hebben een korte aandachtsboog. Jij verlost hen van dit probleem door het heel GEMAKKELIJK te maken om met jou zaken te doen.
  • De meesten van HEN – je raadt het al – hebben nóg een probleem. Ze zijn uitstellers en bang om fouten te maken. Jij verlost hen van dit probleem door hen een beperkt geldige, laag-risico aanbieding te doen.
  • En zo zijn er nog tientallen, honderd manieren waarop jij jouw doelgroep kan verlossen van de problemen en frustraties die ze tegenkomen.

Zie je hoe het werkt?

Hak ieder probleem/uitdaging/pijnpunt tot hanteerbare PROBLEMEN VAN JOUW PROSPECTS EN KLANTEN en verlos hen door het vinden/creëren/ontwikkelen/implementeren van een effectieve oplossing…

En laat je eigen problemen buiten beschouwing…

Anders gezegd, HUN probleem is JOUW probleem!

In lijn met deze mindset ben ik altijd bezig om VOOR JOU (mijn doelgroep) de BESTE oplossingen te ontwikkelen en te implementeren.

Het probleem van zelfstandige professionals (in een notendop): “Ik verdien te weinig en werk te hard.”

In januari start ik met een ULTIEM NIEUW jaarprogramma From Zero to A Million waarin ik een nieuw bedrijf opzet vanaf de grond en dit in een jaar uitbouw tot een onderneming met een jaaromzet van een miljoen dollar.

Ik richt me 100% op het oplossen van het (nog te ontdekken) probleem van een (nieuw te identificeren) doelgroep.

Wanneer je besluit dit programma te volgen, dan ontdek je alle strategieën, systemen en acties die ik inzet op het gebied van marketing, sales, outsourcing, social media, operations, etc. ALLE vraagstukken en aspecten van succesvol ondernemen komen aan de orde, bijvoorbeeld…

  • Hoe identificeer ik een nieuwe doelgroep?
  • Welk specifiek probleem ga ik oplossen?
  • Hoe bereik ik mijn doelgroep?
  • Hoe groei ik mijn mailinglijst vanaf nul?
  • Wat is de boodschap voor mijn doelgroep?
  • Hoe verwoord ik mijn missie en visie?
  • Hoe ontwikkel ik content?
  • Welke mediakanalen ga ik gebruiken?
  • Hoe maak ik klanten van prospects?
  • Hoe bepaal ik mijn prijs/tarief?
  • Hoe laat ik klanten terugkomen om nog meer van mij te kopen?
  • Welke (joint-venture) partners ga ik erbij betrekken?
  • Etc., etc., etc…

DE AANPAK die jij in Zero to a Million krijgt aangereikt, vormen DE OPLOSSING voor de problemen/uitdagingen/frustraties die jij tegenkomt in de dagelijkse praktijk van het ondernemen .

Als opleider zet ik geen nieuw bedrijf op voor mezelf – ik hoef niets te bewijzen, want ik heb al meerdere miljoenenbedrijven opgezet – Ik zet alles op het spel voor JOU.

Vanaf januari 2017 geef ik al mijn geheimen prijs; mijn beslissingen, mijn denkproces, hoe ik in de praktijk leer van mijn fouten en successen, mijn implementatie geheimen, en nog veel meer…

Vanuit educatief opzicht is dit een REVOLUTIONAIRE benadering.

En als je deelneemt aan het Zero to a Million programma, ga jij parallel werken aan het groeien van jouw business. Je kunt me straks alle vragen stellen over hoe je de aanpak die je observeert, toepast op jouw business als je dat nog niet duidelijk is.NN (16) blogpost

Als jij van 2017 jouw beste jaar ooit wilt maken, meld je dan aan voor de Zero to a Million informatie avond die begin oktober 2016 plaatsvindt.

Ontdek in het Zero to a Million programma precies hoe jij de problemen van jouw doelgroep oplost en hoe je daar meer geld mee verdient dan je ooit had durven dromen.

Via het formulier hieronder krijg je meer informatie en de mogelijkheid om je in te schrijven. Doe het zo snel mogelijke, want het aantal plaatsen is beperkt en het is first come, first serve…

Zero to a Million informatie avond

Tot slot

Om te slagen, is het belangrijk dat je serieuze aandacht geeft aan dit onderwerp.

Dus, heb ik 2 vragen voor je om te beantwoorden in het commentaarveld hieronder:

1. Wie is jouw doelgroep en van welk specifiek probleem verlos jij hen?
2. Voor welke specifieke vragen/problemen/uitdagingen/frustraties die jij ondervindt als ondernemer, verwacht jij een oplossing in “From Zero to a Million”?

Beantwoord de vragen alsjeblieft in het commentaarveld hieronder!

Ik ben heel benieuwd, want hoe specifieker ik weet waar jij mee worstelt, hoe beter ik daar aandacht aan kan besteden in (de informatie avond over) het Zero to a Million programma.

Vul ook alsjeblieft je voornaam EN achternaam in bij je comment, anders kunnen we deze niet goedkeuren.

Op jouw succes,

Nisandeh

PS. Deel dit artikel met jouw netwerk via de social share knoppen van Facebook, LinkedIn en Google+ hieronder, want op die manier kunnen bevriende ondernemers in jouw netwerk ook van dit materiaal profiteren.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
47 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Esther Molenaar
5 years ago

Ik help ondernemers met hun online zichtbaarheid door ze te helpen hun kennis te delen via hun blog.

Ik ben heel nieuwsgierig naar het inzetten van mediakanalen om mijn bedrijf op de kaart te zetten (niet social media wel te verstaan).

Donna Hoogstraaten
5 years ago

Ik help vrouwen van hun energielek af door hen te leren hoe zij het beste voor zichzelf kunnen zorgen. Te beginnen bij een verandering binnen hun voedingspatroon: het elimineren van suiker uit hun voeding.

Ik zou graag weten hoe ik aan investeerders kom of betaalbare medewerkers.

Saskia de Rooy
5 years ago

Mijn doelgroep bestaat uit mensen die alles hebben maar niet zo goed weten waar hun gevoel zit en wat dat dan is. Mijn beelden omvatten het hele scala aan gevoelens die horen bij mens zijn op deze aarde in deze tijd. Ik breng hen terug in contact met hun gevoel.

Ik wil heel graag iets goeds doen voor de wereld. Daarom vind ik dat miljoen niet zo belangrijk maar dat nieuwe kennis verspreid wordt wel. Ik wil graag een veel gevolgde verspreider van goed nieuws zijn, van omdenk-initiatieven en van schoonheid natuurlijk!

André Gruisen
5 years ago

That is one of so many short stories to mega-simplify the core of value !

Incredibly clear and to the point. If the client has no problem, then i don’t have a value or content that is worth anything.

By splitting up their problems more and more and make a list of those , I can pick my Opt-in, Front End and Back Ends from that list. Again, another great blog, with tips to add to the bulk of last weekend !

Yashar Ligtermoet
5 years ago

Ik help mensen, m.b.v. hypnose en NLP, van hun angsten en verslavingen af (roken, alcohol, drugs, gokken).

ik wil leren hoe je een bedrijf (van a tot z) opbouwt, wat daar allemaal bij komt kijken en welke stappen ik moet/ kan nemen om succesvoller te zijn in mijn business.

Groeten, Yashar
CHT Hypnotherapie

Vincent Thomaes
Vincent Thomaes
5 years ago

Mijn doelgroep zijn mensen die €6.000 of een veelvoud ervan willen investeren met een rendement van 100% of meer op jaarbasis dat wekelijks of maandelijks kan uitbetaald worden

Ik hoop info/tips te verkrijgen die mijn business een boost kan geven dat is ook de reden dat ik me vorige week zaterdag ingeschreven heb voor deze training.

Elske van de Fliert
5 years ago

1. Wie is jouw doelgroep en van welk specifiek probleem verlos jij hen?
Degene die verantwoordelijk is voor het reduceren van de CO2 uitstoot die voornamelijk in het wagenpark zit en die onvoldoende resultaat boeken.

2. Voor welke specifieke vragen/problemen/uitdagingen/frustraties die jij ondervindt als ondernemer, verwacht jij een oplossing in “Zero to a Million”?
Manieren om het probleem van een enkeling te vertalen naar een oplossing voor een grote groep.
Er zijn veel mensen die met dit probleem worstelen, mijn oplossingen zijn echter vaak nog heel specifiek voor één iemand.

Greet Hoedeman
5 years ago

Mijn doelgroep is de professionele ondernemer in huidbehandelingen c.q. schoonheidsspecialist/huidtherapeut.

Ik zou graag weten hoe ik meer professionals aan mijn product kan binden. Het is een hoogstandje als het gaat om resultaatgerichte oplossingen voor allerlei huidproblemen maar ook zeker een mooie huid te houden.

David Muskens
5 years ago

Ik help (top)turners bij het voorkomen van chronische blessures aan de voet, knie, of heup.

Zijn de blessures al aanwezig? Dan kan ik je helpen bij het behandelen hiervan. Ik geloof namelijk dat dat je pas echt kunt genieten van het over de kop gaan en door de lucht vliegen als je lijf hierbij optimaal functioneert.

Ik ben de aangewezen persoon om jou hierbij te helpen aangezien ik vroeger zelf heb geturnd op nationaal niveau. Daarnaast heb ik ook lesgegeven aan selectie-groepen. Hierdoor beschik ik over de kennis van turnelementen en hun trainingsmethodes tot aan de eigenschappen van de turntoestellen. Door deze kennis te hebben gebundeld met mijn podotherapeutische vakkennis heb ik in de afgelopen jaren een product ontwikkelt in de turnschoen waarmee ik de turnwereld vrij wil maken van chronische blessures aan de onderste extremiteit.

Ik zoek de oplossing om mijn (nieuwe) klanten nog sneller te bereiken!

Tatiana van Gaasbeek
5 years ago

1) Ik coach volwassenen die op een natuurlijke wijze van een allergie (huisstofmijt, katten, pollen, etc.) verlost willen worden.
2) Ik verwacht dat je in Zero to a Million kunt laten zien hoe je een continue klantenstroom creëert.

Marc Bijnens
5 years ago

1 . Mijn doelgroep zijn twee verdieners die soms het gevoel hebben zich niet veilig te voelen in hun eigen huis.

2 . Als je niet zo veel financieele ruimte hebt om uit te besteden, hoe doe je dan al je SEO, marketing op sociale kanalen, content creëren…. alleen?

Edgar Hütte
5 years ago

Mijn doelgroep zijn expats in Brussel die zich beter thuis willen voelen door (a) meer te ontdekken in de stad, het land en de omringende landen, en (b) dit in een respectvolle, beschermde omgeving willen doen door in aanraking te komen met gelijkgestemden.

Mijn bedrijf groeit gestaag door (70-80% per jaar), maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik mijn “tribe” echt bereik en echt bedien. Ik weet dat ik oplossingen aanreik, dat vertellen mensen me ook, maar het is nog niet onderdeel van het DNA van mijn bedrijf. Tijdens alle Open Circles evenementen heb ik veel geleerd over wat ik wel moet doen, maar ik moet deze lessen onderdeel maken van mijn dagelijkse bezigheden.

Tijdens het Zero to a Million denk ik dat het voor mij duidelijker wordt hoe ik dit wél moet integreren op een structurele manier.

May Schellekens
5 years ago
Reply to  Edgar Hütte

Lijkt me heel boeiend en leuk om te doen!

Valeria Cabi
5 years ago

Mijn doelgroep is de groep vrouwen (en mannen) die al jarenlang met hun gewicht aan het jojo-en zijn laten begrijpen dat overgewicht een gevolg is van een probleem en niet het feitelijk probleem. Ze pakken dus vaak het VERKEERDE probleem aan. 😉

Klanten krijgen, dus marketing is een hele ingewikkelde. Hoe bereik je zo veel mogelijk mensen, prospects die klanten worden.

Goed stuk overigens en ik ben benieuwd naar het programma!

Annemiek Gommers
Annemiek Gommers
5 years ago

MIJN DOELGROEP ZIJN MENSEN DIE OP ZOEK ZIJN NAAR EEN ZO NATUURLIJK MOGELIJKE MANIER OM VAN HUN LICHAMELIJKE KLACHTEN AF TE KOMEN.

In mijn winkel wil ik mensen die gezondheids- en verzorgingsproblemen hebben, helpen hiervan af te komen met producten die zo natuurlijk mogelijk zijn en hen hierbij goed te adviseren.

Graag wil ik weten hoe ik deze mensen kan BEREIKEN zodat ze mij weten te vinden en ook te OVERTUIGEN van de goede werking van natuurlijke producten die ik daarvoor kan inzetten. In wezen wil ik mensen helpen gezonder en mooier te worden en daarmee een stukje van de wereld.

May Schellekens
5 years ago

1)Ik help vrouwelijke ondernemers zicht goed te voelen in hun vel, en in hun kracht te brenge n door de juiste uitstraling en een positieve mindset, waardoor ze onweerstaanbaar worden voor hun doelgroep.

2) Hoe krijg ik een constant flow van klanten, zowel via internet marketing en live trainingen

Pepa van Asperen
5 years ago

Mijn doelgroep bestaat uit zelfbewuste mannen en vrouwen die een verschil willen maken in deze wereld door te kiezen voor duurzame mode producten, maar bovenal prijs stellen op service & aandacht.
Ik bied ze dit in de vorm van maatwerk en persoonlijk contact.

Mijn accessoire voor hoge hakken is niet alleen uniek, maar past als een handschoen en lost het probleem op van te strakke of wijde laars schachten. En is perfect als je wilt opvallen. En ik zeg dat de doelgroep ook uit mannen bestaat, niet gek want zij zien hun dame graag lopen in mijn product.

Als ik mij zou opgeven voor de cursus zou ik willen leren hoe ik alle stokjes in handen houd.

Elisabeth Hijweegen
5 years ago

Mijn grootste doelgroep bestaat uit mannen/vrouwen van alle leeftijden die worstelen met huidproblemen (eczeem, psoriasis, acne etc) en op zoek zijn naar krachtige kwalitatieve huidverzorgingsproducten op natuurlijke basis.
Met de bijzondere producten op natuurlijke basis van de Nieuw Zeelandse Active Manuka honey en East Cape Manuka Oil, komt de huid tot rust en kan gaan herstellen.

Mijn uitdaging; op het gebied van (natuurlijke) huidverzorgingsproducten is het voor mensen/mijn potentiële klanten moeilijk om een keuze te maken. Hoe kom ik met mijn producten beter bij hen in beeld. Een van ons assortiment natuurlijke huidverzorgingsproducten is geschikt voor iedereen die bewust kiest voor natuurproducten. Daarnaast hebben wij specifieke producten voor de verzorging van ‘de probleemhuid’

Verder vind ik het lastig om continuïteit aan te brengen in de marketing en acquisitie.

Arjan Rooyens
5 years ago

Deze kan ik dubbel onderschrijven!

Ik ben zelf trainer, coach… Dat is al meteen een grote uitdaging, want breder dan dit kun je niet geschoold zijn.
Ik zie veel mensen die ‘coach’ op hun deur spijkeren en dan wachten op mensen, en die ze niet krijgen.

Ik heb me heel specifiek toegespitst op ‘spreekangst’ en daar ook mijn marketing op gedaan (remarkable product, productizing).
En… ik heb een florerend bedrijf. Terwijl ik zoveel coaches om me heen zie lijden…

Margreet van Bork
5 years ago

Mijn frustratie is dat ik op dit moment vis in de verkeerde vijver voor cliënten die mij kunnen betalen wat ik waard ben. Mijn huidige cliënten, (die ik help om uit hun onmacht te komen, door ze weer in hun eigen kracht te zetten, waardoor ze in staat zijn om verandering te brengen in de ‘shit” situaties waar ze in zitten), willen dat wel graag maar kunnen het vaak vanwege de met de situaties gepaard gaande financiële problemen niet.

Het aantal van mijn cliënten is drastisch terug gelopen doordat ik moest revalideren na een ongeluk. Inmiddels is alles wat ik nog aan website etc. heb sterk verouderd. Ik heb besloten om van af 0 opnieuw te starten en alles te vernieuwen. Dit geeft massa’s vragen over wat exact, hoe en door wie.

Inmiddels heb ik een nieuwe doelgroep geïdentificeerd. Ik ben bezig deze in te perken. Dit vind ik lastig omdat ik nog niet precies weet wat zij willen, waar hun grootste problemen liggen. Hierdoor vind ik het ook lastig om mijn product (dat nu nog te breed is) op hen af te stemmen. Zodra ik dat weet, weet ik ook beter hoe ik hen kan bereiken.

Waar ik ook graag een antwoord op zou zien is hoe je het beste bepaald wie een geschikte zaken partner kan zijn.

Ashirda Oosterlee
Ashirda Oosterlee
5 years ago

Hoi Margreet,

Het ziet er naar uit dat je op de goede weg zit hier!
Veel succes met het uitvogelen van je juiste geschikte zakenpartner.

Wat ik herken is de worsteling, wat ik je gun, en dat gunde ik mezelf ook, is dat je een structuur vind om daarin het hoofd te bieden. Mar ik weet niet of je dit op die manier zoekt via deze ingang:
Ik heb dat gevonden via de studie bij Stibco zij werken met de Cognitieve Functies. Daardoor krijg je ook de ingang tot waarnemen en waar je blokkades zitten. Via u kocht wat Nisandeh ons ook aanbied kom je weer bij je eigen kracht en kun je die van een ander ook beter detecteren.

Ik kan je helpen in je zoektocht als je wil door te brainstormen.
Je kunt me vinden op de PROfit Marketing dit weekend van 10 en 11 september
Harte groet,

Ashirda

Muriel van Dinteren
5 years ago

Mijn doelgroep bestaat uit zangers die beter willen zingen. Professioneel of amateur en/of van hun hobby zang hun beroep willen maken.

Er zijn erg veel zangscholen, studio’s zangcoaches die in het zelfde meer vissen naar klanten. Erg veel concurrentie en dat maakt het lastig.

Mijn uitdaging is om meer zangers als klant te krijgen en ze door te laten stromen in de muziekwereld of als amateur te laten zingen binnen hun mogelijkheden. Ik mis een goede marketing en weet niet goed hoe ik al mijn plannen moet realiseren. In de muziek wereld is netwerk, kunde en vertrouwen heel belangrijk. Ik heb het …maar kan het niet goed omzetten. Dat verwacht ik te leren van het Zero to a Million programma.

Ashirda Oosterlee
Ashirda Oosterlee
5 years ago

Reactie op muziek:

Ik zoek nog medemensen die geïnteresseerd zijn in het maken van hun levenslied. Ik zou willen leren om het op muziek te zetten dus de muziek noten er bij en dan samen zingen spelen met fluit gitaar onze levensliederen eerst maken ”de mijne heb ik al”, wie volgt?

Ik wil je wel helpen met dit stuk creativiteit d.m.v. je levensverhaal in kaart te brengen kom je tot meer inzicht en dat is een route tot meer levensvreugde wat ik graag binnen families weer nieuw leven in wil blazen.
Daarover gaat mijn levensles ”vreugde”, teruggeven als je dat verloren bent, want daar heeft ieder mens genoeg van maar waar houd je het gevangen?

Ik ben te vinden op de PROfit Marketing; ik kon me nu niet inschrijven voor deze avond want ik heb nog geen KvK nr.

Mooie groet uit nog donker Vught
Ashirda

Evelien ten Cate
5 years ago

Mijn doelgroep zijn mensen die worstelen met een gezondheidsprobleem of ziekte en er met de reguliere zorg niet helemaal uitkomen. Mensen die last hebben van “ik zit teveel in mijn hoofd”. Mensen die graag goed voor hun gezondheid willen zorgen en daarbij ondersteuning zoeken.

Mijn grootste uitdaging als ondernemer daarbij is, om dat wat ik te bieden heb, met trots neer te zetten. Zo, dat ik er zelf echt 100% achter durf te gaan staan.

Ashirda Oosterlee
Ashirda Oosterlee
5 years ago

Voor mensen die te veel in hun hoofd zitten en grip op helderheid/ duidelijkheid willen het volgende:
Te verkrijgen d.m.v. waarneming.
Uit je blokkade in je helderheid daarvoor heeft Emiel van Doorn een geweldig in kaart gebracht systeem ontwikkeld.
Ik noem het per NU de 3 essen:
µ structuur
µ strategie
µ systeem
Ik ben er zojuist op afgestudeerd als Mediator. Ik gun jou deze kans ook.
Met succes aan te bevelen! Je kunt me dit weekend vinden op de PROfit Marketing voor meer informatie, welkom
Ashirda

Sacha Simons
5 years ago

1. Ondernemende professionals met hart voor betere zorg op zoek naar collegialiteit, gelijkgestemdheid, inspiratie, een groter netwerk, mogelijkheden om samen te ontwikkelen en te werken, bied ik ondersteuning en een energiek en sprankelend netwerk en platform.

2. Ik zou graag willen zien hoe jij precies opschaalt van een kleine groep klanten naar een grote groep. En hoe jij met verschillende subgroepen communiceert en hoe je die definieert.

Yolande van Bilderbeek

Mijn doelgroep is mensen met een darmprobleem en ik verlos hen van buikpijn en obstipatie. Ik wil weten hoe ik mijn doelgroep kan bereiken, zodat ze mij weten te vinden.

Sacha Simons
5 years ago

1. Ondernemende professionals met hart voor betere zorg op zoek naar collegialiteit, gelijkgestemdheid, inspiratie, een groter netwerk, mogelijkheden om samen te ontwikkelen en te werken, bied ik ondersteuning en een energiek en sprankelend netwerk en platform.

2. Ik zou graag willen zien hoe jij precies opschaalt van een kleine groep klanten naar een grote groep. En hoe jij met verschillende subgroepen communiceert en hoe je die definieert.

Niek Sjaardema
5 years ago

Mijn doelgroep bestaat uit kleine en middelgrote ondernemers die voor hun product of dienst een Webapplicatie met hoge veiligheid en betrouwbaarheid nodig hebben en die bereidt zijn hier de prijs voor te betalen of bereidt zijn om gezamenlijk hun product of dienst tot een succes te maken tegen een percentage van de winst die met de applicatie bereikt wordt. om zodoende meer passief inkomen te verwerven.
De uitdaging is om de juiste klanten hierin te vinden en te benaderen.

Henk Lamboo
Henk Lamboo
5 years ago

Een mens is nooit te oud om iets (AF) te leren!

Voor jongeren zijn alle opleidingen verplicht en gratis. Helaas maakte ik er, tijdens mijn bewogen jeugd, een klerezooi van. Vond alles leuk, behalve huiswerk. Mijn hoogste cijfer was voor schoolverzuim. Ik kon mij slecht concentreren en leefde het leven.

Door toeval ben ik in de zakenwereld terecht gekomen en na ups en downs succesvol uitgestapt. Door schade en schande wijzer geworden studeer ik nu elke dag. Deze studie is natuurlijk op eigen conto, maar ik geniet intens van mijn vorderingen. Helaas zijn de dagen te kort, daar de materie moeilijker opgenomen wordt. Ben zelfs zo fanatiek dat de nachten er aan moeten geloven. Maar, zoals Nisandeh zegt: een goede nachtrust is onontbeerlijk om de batterij op te laden. Morgen is er weer een nieuwe, frisse dag. Ontspanning vind ik nu in sporten. Een goede fysieke conditie geeft mentaal voordeel en positieve energie.

Over 2 jaar hoop ik de studie afgerond te hebben. Met mijn duurbetaalde wetenschap wil ik de medemens helpen om langer, gezonder en vooral gelukkiger te leven. Het accent zal liggen op het begeleiden van jonge, invalide veteranen.
Ook zij verdienen een toekomst!

GEVEN DOET MEER DEUGD ALS NEMEN.

Vanja Opsteeg-Wentink
5 years ago

Helder, begrijpelijk en raak,! Maar…..waarom is het motto van Open Circles dan “Fullfill your potential”?

Ashirda Oosterlee
Ashirda Oosterlee
5 years ago

From Zero to a million

Mijn studie ligt op het gebied van het in kaart brengen van de levensvreugde voor families.
Iedereen heeft het, je hoeft het niet te verdienen, en toch vind je bij de meeste mensen dit deel van je recht ergens tussen de wal en het schip beland.

Hoe komt dit en waarom is het zo’n moeizaam stuk om tot levensvreugde te komen. Het is de grootste leugen die we in stand houden met ons allen!
Dus” GET READY” &” CARRY ON”, ‘’Ashirda’’ zeg ik dan tegen mezelf!
Ik zie er naar uit deze omslag te maken samen met een groep bevlogen medereizigers

En die heb ik naar alle waarschijnlijkheid gevonden in dit concept !

Maar eerst nog op naar PROfit Marketing van weekend 10 en 11 september!
Bedankt en heel graag tot het komend weekend van 10 en 11 september PROfit Marketing time.

Ashirda

Ashirda Oosterlee
Ashirda Oosterlee
5 years ago

Het verlossende woord is aan Nisandeh Neta & Vered komend jaar*

Maar niet voordat wij hen met ons verlossend lied hebben toegezongen!
Ik daag mezelf hierbij uit mijn idee om met ons allen met Marom als leider/dirigente eerst ons levenslied op de kaart te zetten en vervolgens elkaar toe te zingen en als hoofdmoot te beginnen met een liedje voor marketing zodat ook de mensen die het verwoorden via een liedje goed in the picture komen te staan zodat ook zij een verschil zullen kunnen maken.
Ik gun ons allen een goed leven en elkaar toezingen is een weg
Levensliederenspecialist Ashirda wil dat graag
One for love
one fore each other
one for you, because I care for you
So carry on baby
We do love you
Voor onze moeders en vaders ver weg ideaal
Voor de kinderen die een vergeten groep vormen
something like that: wie volgt?
mensen die goed zullen kunnen filmen voor een goed filmpje
Mensen die het op muziek zullen kunnen zetten
Ik kan mensen helpen hun lied te creëren d.m.v. sessies die ik nog moet samenstellen.
Dit is mijn eerste brainstormsessie met elkaar
graag tot snel*
Het verlangen is groot
Ik wil zo graag net als Byron Katie wakker worden en in lachen uitbarsten i.p.v. wakker worden en tranen voelen branden achter mijn bezielde ogen van nog een zekere hulpeloosheid hoe je samen bevlogen kunt werken.
Wie weet hebben we een vis te pakken!

Mooie groet uit het vroege Vught

Ashirda

Ray Smits
5 years ago

Ik help ondernemers, managers en medewerkers succesvol te voelen Zet ze in hun kracht en laat ze het succesdelen met andere. Wanneer mensen succesvol zijn ze vaak een inspiratie voor andere.

Hoe krijg ik een constant flow van klanten, zowel via internet marketing en online en live trainingen?

Baudy Wiechers
5 years ago

Mijn doelgroep: zelfsturende of zelfverantwoordelijke teams die op basis van gelijkwaardigheid willen werken (afspraken maken en besluiten nemen) en handvatten nodig hebben hoe je dat concreet vormgeeft.

Wat ik wil weten is hoe je, terwijl je met kleine groepen werkt, toch heel veel mensen kunt helpen (en snel kunt groeien als bedrijf).

Tony Rekelhoff
5 years ago

Mijn doelgroep zijn jonge vrouwelijke ondernemers. Mindset en (innerlijke) blokkades in beeld brengen en oplossen. Zodat zij blijer en met meer succes op hun werkvloer staan. Mijn mediumschap geeft mij een breder beeld op de situatie. Keuzes in structuur, personeel en persoonlijke authenticiteit daar vindt ik mijn passie om mijn doelgroep te helpen. Mijn bijnaam; De wegwijzer.

Marc Zwezerijnen
5 years ago

Mijn doelgroep zijn de mensen die behandeld willen worden voor problemen aan hun bewegingsapparaat. (hernia, tennis/muisarm, sportblessures, postoperatieve schouder, discus.. etc revalidatie ).

De uitdaging is artsen en specialisten te overtuigen dat Dryneedling en muscle recruitment analysis een gegarandeerd direct positief resultaat levert en dat de meeste problemen sneller worden opgelost dan onder de huidige protocollen binnen de fysiotherapie.

Ik heb overigens erg veel zin in dit weekend. De bootcamp was geweldig. Ik wens iedereen een hele fijn weekend en veel succes!

Ivy Raktoe
5 years ago

Mijn passie is ondernemers te ondersteunen op weg naar financiële onafhankelijkheid. Ondernemers zoeken balans tussen hun rol in hun thuissituatie en hun carrière.
Mijn bedrijf, Paperwork heeft ruim 15 jaar ervaring met het voeren van administraties. Met ons digitaal systeem ondersteunt Paperwork startende ondernemers met de financiën, zodat ze zich kunnen focussen op de doelen en resultaten van hun bedrijf en ook nog privé.
Paperwork biedt aan ondernemers meer resultaat en meer tijd!

Annebert Scheffer
5 years ago

Mijn doelgroep is de kinderen van (dementerende) ouders die het niet meer alleen redden. De kinderen hebben geen tijd of geen zin in de zorg voor hun ouders, artsenbezoek, boodschappen doen, samen zijn, aandacht geven, evt. huishouding, tijdsbesteding, leuke dingen doen, vervoer, er op uit, enz.

Ik begeleid de ouderen een op een, heb eigen vervoer, beheer de agenda en onderhoud contact met de familie en de zorg. (thuiszorg, artsen, pedicure, kapper, audicien, opticien, poets, regel PGB/WMO, sociaal wijkteam, stip)
Tot nu toe loopt het ‘vanzelf’, en komen er steeds nieuwe cliënten als een contact stopt, meestal na overlijden.
Korte vraag: hoe bereik ik mijn potentiële doelgroep, meestal de kinderen van de ouderen, of lastiger nog: de ouderen zelf, als zij géén kinderen hebben, maar wel deze begeleiding hard kunnen gebruiken.

Hans Schake
Hans Schake
3 years ago

Vraag effe aan de huisarts of die klanten heeft.

Veronika Rutten
5 years ago

Mijn doelgroep zijn creatieve vrouwelijke ondernemers die ziek zijn of zijn geweest. Ik help ze omgaan met ziekte en na de moeilijke periode weer in hun kracht te laten komen. En de zin van hun ziek zijn te laten ontdekken.. en de (spirituele) lessen te leren.

Om weer vertrouwen te krijgen in het leven en hun toekomst, weer te durven creëren en te ondernemen.

Ik ben nu bezig met de website en voorbereidingen. Moet van 0 beginnen, mijn uitdaging is dan ook om geen klanten naar een grote groep tevreden klanten.

Heb mij aangemeld voor de info avond en ben echt heel benieuwd.

Wesley Kassels
Wesley Kassels
5 years ago

Ik wil er graag bijzijn maar ben op wereldreis.. mijn idee deel ik graag later:) januari wel terug dus kan gewoon starten abn het jaarprogramma gok ik:)

Jur Houtman
Jur Houtman
5 years ago

Mijn doelgroep. Organisatoren van culturele evenementen.
Wij brengen entertainment voor evenementen. Laagdrempelig voor jong en oud. Verrassend, spraakmakend en humoristisch.

Ashirda Oosterlee
Ashirda Oosterlee
5 years ago
Reply to  Jur Houtman

Gaaf,
Wat voor soort vermaak verzorg je?

Groetjes
Ashirda

Yvonne Nieuwpoort
Yvonne Nieuwpoort
5 years ago

Een hoofd vol ideeën, energie, acties en informatie, maar …..uiteindelijk toch een vast gelopen “motor”.
Na de business Boot Camp, kwam ik volledig geïnspireerd en vol energie thuis en begon met goede intenties en energie aan alles wat me was aangereikt in de business Boot Camp om mijn droom/dromen en doelen te bereiken.
Hard werken en veel doen, actie. Fouten mag ik maken en zijn zelf nodig, maar toch liep ik langzaam vast. Ik ging steeds meer lezen, informatie verzamelen, over hoe de de dingen goed moest doen, uitvoeren, twijfelen aan mezelf (was dit wel de goede doelgroep, kan ik dit zowel schrijven/zeggen, is de droom niet te groot, ben ik wel een ondernemer, etc.)

Steeds meer (na)lezen, ben ik geen stappen was vergeten. Al met al er zat “zand in de motor” en uiteindelijk ben ik “vastgelopen”, stil komen te staan.

Ik weet nog even niet hoe ik dit ga vlot trekken zonder weer in dezelfde valkuil terecht te komen. Voorlopig me maar even op het vrijwilligerswerk gestort, en werk gezocht omdat je van de lucht niet alleen kan leven.

Ranjana Hubach
5 years ago

Hoi Nisandeh, ik ontmoette je bij de
Business Bootcamp en je hebt een onuitwisbare indruk op me achter gelaten door wie je bent en hoe eenvoudig je dingen uitlegt. Ik heb na 2 jaar nog steeds geen specifieke doelgroep, ik kom er niet goed achter. Ik ben heel benieuwd hoe jij die identificeert.

En ik zou- naast wat ik al doe- nog veel meer willen doen voor mensen op mijn vakgebied, maar hoe dan en wat dan?? Wat ik hoop te leren van jou in From Zero to Million is de opbouw en doorgroei van een supergoed lopend bedrijf. Graag tot woensdag bij de info-avond! Warme groet, Ranjana

Ashirda Oosterlee
Ashirda Oosterlee
5 years ago

Wat ik graag wil delen met jullie is mijn onverwoestbare optimisme als het gaat om het organiseren van een belangrijke feestelijke gebeurtenis, waarmee ik mensen graag blij wil maken.

Wat erin mensen leeft, wat hen doet opbloeien, is zo geweldig om te delen
Dus, dat is een mooi begin van het halve werk?✨

Zei de optimist
En nu nog die digitale kant ontwikkelen…. dat is nog een leuke uitdaging.

Ashirda