Joint venture voor succes

4866 views | 58 reacties |
shares


Terwijl veel kleine business blijven worstelen, is er toch een manier om meer winstgevend te worden door middel van samenwerkingsverbanden met andere businesses, oftewel joint ventures.

Simpel gezegd betekent joint venture dat twee businesses samenwerken om een win-win-win situatie te creëren voor beide partijen EN hun klanten.

Een succesvolle joint venture kan een hoger inkomen voor je genereren; het kan je producten en diensten terecht laten komen bij de juiste doelgroep zonder dat je er een cent van je eigen geld in hoeft te investeren.

Joint venture kan lastig zijn voor beginners, maar op het moment dat je de belangrijke principes ervan begrijpt, ben je op weg naar het vermeervoudigen van je business met nauwelijks tot geen marketingkosten.

In het Joint Venture Secrets seminar deel ik in detail de verschillende soorten van joint venture afspraken die je kunt maken, hoe je je joint venture partners vindt, hoe je onderhandelt en hoe je er een enorm succes van maakt.

Maar tot dan, laten we de basics eens onder de loep nemen – Joint Venture 101.

Er zijn 3 belangrijke joint venture afspraken:

  • Cross-promotion
    Twee aanvullende, niet-concurrerende businesses promoten elkaar bij hun klanten. Bijvoorbeeld, een notaris die gespecialiseerd is in opstartende bedrijven verwijst zijn klanten door naar een accountant die hij vertrouwt, die op zijn beurt zijn klanten weer doorverwijst naar de notaris.
  • Package marketing
    Twee aanvullende businesses ontwikkelen een “pakket” van producten en diensten dat aantrekkelijker is voor consumenten, daarmee hun winst verhogend en een voordeel creërend ten opzichte van de concurrentie. Bijvoorbeeld, een kleine computerwinkel kan samenwerken met een locale computertechnicus om aan de klanten van beiden een uitgebreid servicecontract te bieden tegen een concurrerende prijs.
  • Endorsed mailing
    Als je je eigen product en dienst hebt, kun je samenwerken met een aanvullende business die een mailinglijst heeft van dezelfde doelgroep als die waar jij je op richt.
    Je partner stuurt een email naar zijn lijst met een aanbeveling van jouw product of dienst en in ruil daarvoor betaal jij een overeengekomen bedrag voor elke deal die je optekent als gevolg van zijn aanbeveling.

Door jouw talenten, middelen en marketinginspanningen en die van je partner te combineren, maken jullie beiden meer winst, winnen aan geloofwaardigheid en leveren meer waarde aan jullie klanten. EEN WIN-WIN-WIN.

Tijdens het Joint Venture Secrets seminar, krijg je inzicht in elk type joint venture en kun je vaststellen welke de beste is voor jou in je huidige situatie.

Voor nu, laten we eens wat dieper duiken in het type joint venture dat waarschijnlijk past bij jouw business, wanneer je nog niet zoveel ervaring hebt met joint ventures – die van cross-promotion.

Wat is een Cross-Promotion Joint Venture?

Cross-promotion kan vele vormen aannemen: van een overeenkomst tussen de locale apotheek en de locale natuurvoedingswinkel om elkaar te promoten, tot samenwerking tussen vliegmaatschappijen om hun frequent flyer programma’s samen te voegen.

In beginsel is het een eenvoudige afspraak tussen twee businesses om hun marketinginspanningen en hun klantenbestand met elkaar te delen.

Wat maakt een goede cross-promotion JV partner?

  • Ze zijn GEEN concurrenten (in ieder geval niet in het begin)
  • Ze kunnen van dezelfde grootte zijn als jouw business
  • Ze leveren een product of dienst die jouw klanten willen hebben
  • Jij hebt hun product of dienst gebruikt en vond deze van uitstekende kwaliteit
  • Ze hebben vergelijkbare interesses en business principes
  • Ze zijn betrouwbaar en vertrouwenswaardig.

Hoe werkt cross-promotion JV?
Simpel, je vindt samen een manier om je klanten naar elkaar door te verwijzen.

Dus, als de notaris uit het voorbeeld wordt gevraagd een accountant aan te bevelen, dan beveelt hij zijn JV partner en en vice versa.

Of misschien kom je overeen om een email te sturen aan al je klanten met daarin de aanbeveling van het product of de dienst van je partner (met een speciaal aanbod). Je partner stuurt een vergelijkbare email naar zijn of haar klanten en beveelt jouw product of dienst aan.

In het kort
Samenwerken in een Joint Venture biedt grote voordelen voor beide partijen, zonder enige initiële investeringen.

Als je meer wilt leren over joint ventures en je bent bereid om je eerste joint venture te starten in de komende weken, meld je dan aan voor het  Joint Venture Secrets seminar

Tot die tijd, als je geïnteresseerd bent in cross-promotion, vul de volgende zaken in in het commentaarveld hieronder:

  • Je doelgroep (in één zin)
  • Hoeveel van jouw doelgroep bevindt zich op jouw mailinglijst?
  • Wat is het dat je wilt promoten (in één zin)

Bekijk vervolgens de overige comments om te zien of je een potentiële Joint Venture partner kunt identificeren en neem contact met hem of haar op, zodat jullie elkaar leren kennen – al voorafgaand aan het Joint Venture Secrets seminar.

Op jouw succes, Nisandeh

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
58 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Jos Verheijden
11 years ago

Doelgroep:
Mannen en vrouwen van 30 tot 55 jaar die heel snel van hun burnout of (sociale) angst af willen.

Mailinglijst:
Actief (oa oud deelnemers en blogvolgers): 500
Passief: die info aangevraagd hebben: 1300

Promoten:
Gratis volgen eerste twee lessen van de 12-weekse online training Persoonlijke Kracht Online (=frontend)

Anita Brinkman
10 years ago
Reply to  Jos Verheijden

Hoi Jos

In mijn doelgroep (postnatale problematiek) zitten veel vrouwen die met een burn-out/uitputting te maken hebben. Ik heb je site gezien en heb met belangstelling de verschillende vormen/testen voor aanpak gelezen.

Ik zou graag met je in contact komen en bespreken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Gr Anita

Marlene Langbroek-Claessen

Doelgroep:
Hoger opgeleiden dertigers, die worstelen met de vraag “hoe verder in mijn loopbaan”

Doelgroep op mailinglijst: 250

Wat ik wil promoten:
Een bewezen succesvolle methodiek (LifeWork Design) die je leert zelf sturing te geven aan je loopbaan, zodat je weer plezier en voldoening ervaart in je werk. In balans met je privé.

Poul van Hooijdonk
Poul van Hooijdonk
10 years ago

Mijn doelgroep: industriële investeerders (producenten of operators in de chemie, en (bio) olie en gas, en aansluitend bij op en overslag van droge en natte bulk goederen)

Mailing lijst is in aanbouw, echter in de samenwerking die gevonden werd is complementair aan mijn netwerk (een deel hiervan is terug te vinden op linkedin )

Wat ik promoot: Procurement ofwel het volledige pakket m.b.t. inkopen van alle goederen en diensten op gebied van investeringsprojecten.
En dit sluit perfect aan bij de samenwerkende partijen.

De samenwerking die ik gevonden heb in de Joint Venture genereert werk d.m.v. bundeling van een breed pakket op gebied van marketing, acquisitie, presenteren, promoten, aanleveren van materieel en manpower. Uiteraard is de focus gericht op het succesvol, binnen budget en volgens planning opleveren van technische installaties.

Met vriendelijke groet
Poul

Monique Appels
Monique Appels
11 years ago

Doelgroep: hondeneigenaren die probleemgedrag willen voorkomen dan wel oplossen.
Mailinglijst: 100 en groeiende
Promoten: Meer kennis van hondengedrag zorgt voor minder problemen en grotere maatschappelijke acceptatie.

Anja Daleman
11 years ago

Geweldige tip Nisandeh!

Ik gebruik een aantal van mijn contacten die aanvullend zijn op mijn fotografie diensten, maar dit is toch wel even anders.

Ik kijk graag uit naar een mogelijke joint venture!

Mijn doelgroep: reclamebureau’s, communicatiebureau’s, event organizers, congres- en beurs organisatoren, marketing & communicatie, directiesecretaressen, startende ondernemers, personeelsverenigingen, particulieren.

Mijn mailinglist bestaat uit 530 mensen/bedrijven.

Mijn diensten wil ik graag promoten: Fotografie voor zowel de zakelijke- als particuliere markt. In keywords: event fotografie zoals congressen, beurzen, zakelijke meetings, dinner shows, awardshows. Redactioneel (jaarverlsagen, folders, magazines). Website Portfolio voor bedrijven, vnl gericht op startende ondernemers, Portret fotografie. Fotografie-events voor personeelsverenigingen, fotowandelingen en meer. Voor de particuliere markt: trouwreportage, familieportret, workshops.

En daarnaast ben ik altijd geinteresseerd om in contact te komen met andere fotografen om ideeen uit te wisselen, samen te werken. Uiteraard ook andere ondernemers van harte welkom!

Succes en tot Ziens!

Anja Daleman
06-427 401 74

Marjan vd Brink
Marjan vd Brink
7 years ago

Mijn doelgroep: leiders die worstelen met het commitment van hun groep

Mailinglijst: startend

Mijn coaching leidt tot minder hard werken = meer impact realiseren = natuurlijk commitment krijgen

Fenneke Wortelboer
11 years ago

Mijn doelgroep: mannen en vrouwen tussen 40 en 65 jaar die bewust kiezen voor hun welzijn als ze woonruimte gaan inrichten en vormgeven. Dus in contact met hun innerlijk.

Momenteel heb ik (nog) geen mailinglist.

Ik zou graag in contact komen met mensen die hun eigen huis willen ontwerpen vanuit hun eigen gevoel en met respect voor de natuur.

Wanda Klomp
11 years ago

Hi Fenneke,

Lees je comment nu pas, maar ook ik zie zeker een interessante link. Dat wil ik je vast laten weten. Ik zal je komende week wat uitgebreider mailen.

Fijn weekend, groetjes, Wanda

Liesbet Muijlwijk
11 years ago

• Mijn doelgroep
Mannen en vrouwen van rond de 50 jaar, die lang gezond en vitaal oud willen worden en daar zelf aan willen werken met behulp van reinigingsmethodieken zoals darmspoelingen en detoxen.
• doelgroep op mailinglijst?
135 leden die maandelijks Sjamoni’s Tips voor een lang, gezond en vitaal leven ontvangen
• Wat ik wil promoten
Alles wat met gezondheid en stimulering van een vitaal leven te maken heeft

Dave de Lange
11 years ago

Hoi Liesbeth,

Jouw doelgroep valt ook in de mijne. Misschien kunnen wij wat voor elkaar betekenen ?

Wil Hendriks
11 years ago

Een goed idee joint-venture!

Het geven van vriendschapstrainingen en het maken van lampen en lichtsculpturen zijn mijn expertise. Het blijkt een inspirerende en verrassende programmacombinatie.

Product: ik geef workshops, waarin deelnemers een lamp maken, gekoppeld aan o.a. het thema vriendschap: ‘vriendschap verlicht je leven’, lamp maken gekoppeld aan geboorte: ‘licht voor je ongeboren kind’, gekoppeld aan je relatie, samen maak je een lichtzuil= XXXLversie.

Ik wil het belang van goede relaties promoten en dat mensen daar letterlijk licht op laten schijnen. Heb ook ideeën voor bedrijfsleven. Ik kom graag in contact met relatietherapeuten, organisaties die met teambuilding werken, regio Eindhoven en Amsterdam.
Alvast bedankt
Hartelijke groet Wil

Conny de Bresser
Conny de Bresser
11 years ago

Weer een goed initiatief Nisandeh!

Als vastgoedstylist help ik mensen hun woningen optimaal te presenteren voor verkoop zodat de woning sneller en beter verkocht wordt.

Mijn diensten (vastgoedstyling, woningfotografie, inrichting bij leegstand) vullen de diensten van een makelaar naadloos aan. Ik ben dan ook op zoek naar makelaars in Brabant die openstaan voor samenwerking om zo gezamenlijk een topservice te bieden van a tot z.

Heb jij interesse, of ken je iemand die hiervoor open staat dan wil ik graag met je kennismaken (06-25473240). Alvast bedankt!

Wanda Klomp
11 years ago

Hallo allemaal,

Als startende life, loopbaan en talentcoach ben ik op zoek naar interessante samenwerkingsverbanden om een meerwaarde te kunnen bieden aan mijn clienten: intelligente vrouwen tussen 30 en 60 jaar die innerlijke en uiterlijke verzorging belangrijk vinden en die alles hebben in het leven, maar toch voelen dat ze iets missen. Ik denk aan schoonheidssalons, massagesalons, kappers, nagelstylisten, zelfverdedigingstrainers enz. uit de regio Utrecht.

Doel: samen adverteren, elkaar aanbevelen bij onze klanten, folders bij elkaar neerleggen en bij een wederzijdse klik eventueel samen levensverrijkende workshops organiseren.

Mijn boodschap: leef vanuit je kracht!

Heb nog geen mailinglijst, maar wel heel veel ideeën en een tomeloos enthousiasme 😉

Groetjes, Wanda Klomp

Lisette Goes
11 years ago
Reply to  Wanda Klomp

Hallo Wanda,

Ik zie duidelijke overeenkomsten tussen jouw doelgroep en de mijne! Wellicht interessant om hierover van gedachten te wisselen!

Hartelijke groet,
Lisette Goes – image consultant
ColourBusiness Houten

Bo Vrinten
11 years ago

Mijn doelgroep:
Werknemers/directeuren/managers/hr-mensen die het welbevinden (JobWellness) op de werkvloer willen optimaliseren teneinde de productiviteit te verhogen en het verzuim te verlagen.

Mailinglijst:
Op dit moment 1345 contacten op mijn mailinglijst.

Wat wil ik promoten:
Onze JobWellness Scan (voor meer inzicht), ons advies en nog mooier, onze diensten voor meer welzijn in het bedrijfsleven.

Robin
Robin
11 years ago
Reply to  Bo Vrinten

Ik ben erg benieuwd naar jouw ideeën. ik geloof in Job welness maar dmv persoonlijke groei en inzicht.

Ik ben gespecialiseerd in Persoonlijk Leiderschap (moeitloos resultaten bereiken). ik richt mij op HBO+. Daarnaast heb ik nog een traject in ontwikeling speciaal voor top young-proffesionals.

Wellicht kunnen we eens kijken of er een win-win is voor beiden.

Ben benieuwd naar je reactie!

groet

Robin

Linda Hofker
11 years ago

Mijn doelgroep:
Vrouwen in de overgang (website i.o. menopauzeinfo.com)

Doelgroep aantal op mailinglijst: 385 (groeit)

Ik wil promoten:
Producten, diensten, specifiek gericht op vrouwen vanaf 40 jaar.

Marita Posthumus
Marita Posthumus
11 years ago
Reply to  Linda Hofker

Hallo Linda,

Gaaf dat je hierover een boek aanbiedt.
We werken met dezelfde doelgroep (al is dit in mijn oproep niet duidelijk). Ik nodig je graag uit om een keer een kop koffie te drinken om te ontdekken wat we voor elkaar zouden kunnen betekenen!
Ik woon in Den Haag, en jij?
Hartelijke groet,
Marita

Linda Hofker
11 years ago

Leuk Marita,

Ik woon in Almere.
Laten we maar even bellen.

Mijn nummer is 036 5321050

Groetjes, Linda

Ada
Ada
11 years ago

Mijn doelgroep: Iedereen die gezond wil blijven. (mens en dier)
Hoeveel op mailinglijst: Lijst wordt elke dag langer.
Wat promoten: Concept en product voor de juiste balans.

Anutosh van Varik
Anutosh van Varik
7 years ago
Reply to  Ada

Wat doe je precies?
Misschien is een samenwerking mogelijk?
Mijn telefoonnummer: 06 5539 1430

Karin Hogenboom
11 years ago

Doelgroep: Mensen tussen de 30 en 50 die willen leren hoe ze op natuurlijke wijze weer kunnen zien zonder (lees)bril, lenzen of laseren

Mailinglijst: 135 mensen

Wat ik wil promoten: Mijn cursussen (basis en vervolg) die particulieren bij mij kunnen volgen en workshops geschikt voor het bedrijfsleven.

Jacoline Steegstra
11 years ago

mijn doelgroep: echtparen en stellen die hun relatieproblemen willen oplossen of die op een vreedzame manier uit elkaar willen gaan.

mailinglijst: in wording. Ben bezig mijn contactlijsten samen te voegen tot 1 geheel.

Wat ik wil promoten: een relatie quick scan vervolgd door een serie gesprekken om je relatie te verbeteren afgesloten door een diner voor 2

Joost Seijsener
11 years ago

•Je doelgroep (in één zin)

Functionarissen in organisaties die een vacature moeten invullen en – na informeel rondvragen in het netwerk – geen kandidaat hebben gevonden.

•Hoeveel van jouw doelgroep bevindt zich op jouw mailinglijst?
Een ruwe schatting is dat in Nederland 80.000 keer per jaar zo’n besluit wordt genomen. De doelgroep bestaat dus uit tienduizdenden. Er staan er 500 op mijn lijst.

•Wat is het dat je wilt promoten (in één zin)?
Vacaturefilm, een laagdrempelig begin van een zoektocht naar een nieuwe medewerker als informeel werven geen resultaat bracht.

Jantina van der Waal
11 years ago

doelgroep: mensen met chronische gezondheidsproblemen, kinderen met autisme, ADHD, en aanverwante stoornissen

mailinglijst: 200

promoten: probeer het eens anders, op een natuurlijke manier

fenneke Wortelboer
11 years ago

Beste Bo,
Ook Ik houd me bezig met het welbevinden op de werkvloer, maar dan vanuit het effect wat je omgeving op je welzijn en effectiviteit heeft.

Ook met Wanda en Lisette heb ik een link.

We houden ons alle 3 bezig met uitstraling. Kleur en welzijn zijn daarbij de link.
Ik houd me bezig met de invloed die de woon- / werkomgeving op je welzijn heeft. Met kleur kan je zelfs je persoonlijke ontwikkeling ondersteunen. Ook kan je bij de inrichting met kleur heel veel doen wat betreft de uitstraling van je bedrijf. Zodat het bij je product past en dat je er prettig werkt.

Wellicht eens sparren?

Gerard Aaftink
11 years ago

Wij begeleiden startende en groeiende ondernemers, op gebied van product, markt, financien en organisatie. De vaardigheden van de ondernemer vormen het vertrekpunt.

Onze e-maillijst is erg groot. Daarnaast hebben wij een groep op LinkedIn: De Wereld van de Ondernemer. Deze telt ruim 1.200 leden.

Ik wil onze begeleiding promoten.
En daarbij ben ik altijd geïntresseerd in contacten met ander begeleiders, coaches, adviseurs, commissarissen van ondernemers.

Karin
11 years ago

Mijn doelgroep:
Mannen & vrouwen tussen de 25 en 65 jaar die online -een toch- persoonlijk gratis huidadvies willen. Drukke baan, weinig tijd om de schoonheidsspecialist te bezoeken, maar wel professioneel advies willen volgen.

Mailinglijst:
Enkele honderden, en het worden er steeds meer.

Wat wil ik promoten?
Persoonlijke vakkundige service en producten gericht op werkenden.

Marita Posthumus
Marita Posthumus
11 years ago
Reply to  Karin

Hoi Karin,
Sluit bij jouw advies aan, om van binnenuit een stralende huid te krijgen?
Dan kan ik wellicht iets voor je betekenen.
Hartelijke groet,
Marita

Karin
11 years ago

Hallo Marita,

Bedankt voor je reactie.
Heb jij ook een website, of een profiel?

Vriendelijke groet,
Karin

Marita Posthumus
Marita Posthumus
11 years ago
Reply to  Karin

Hoi Karin,

Sorry dat ik zo laat reageer.

Met een website ben ik nog bezig.
Wel kunnen we linken en zie je mijn profiel op LinkedIin (Marita Posthumus)

Ik ben gespecialiseerd masseuse, werk daarnaast met natuurprodukten en train & coach mensen tijdens het opzetten van hun business op gebied van gezondheid en vitaliteit.
Mijn doelgroep zijn mensen die bewust met hun gezondheid en/of lifestyle bezig zijn.
Daarnaast focus op vrouwen die maandelijks last hebben van hun emotionele buien en mensen met gewrichtsklachten.

Hartelijke groet,
Marita

Dave de Lange
11 years ago

Doelgroep : mensen van 25-70 jaar die geïnteresseerd zijn in ontstressen, persoonlijke groei en bewustwording door zaken als Tai Chi, Chi Kung, Chi Touch (energy healing) en bewustwordingsoefeningen.

Hoeveelheid: ik heb momenteel een mailinglijst van 100 mensen

Promoten: Je bent, en kunt, meer dan je denkt. Leef bewuster. Leef NU !

Esther Molenaar
11 years ago

Mijn doelgroep:
Coaches en consultants die hun teksten geprofessionaliseerd willen hebben. Zij kunnen goed praten, ik kan goed schrijven.

Doelgroep hoeveelheid op mailinglijst:
Het worden er steeds meer. Ik ben druk bezig met het samenstellen en uitbreiden van mijn mailinglijst.

Wat wil ik promoten?:
B2B diensten gericht op ZZP’ers.

Jos
Jos
11 years ago

Beste Ester,

Via ‘n mail van Open Circles Academy over joint ventures kwam ik ‘n reactie van jouw tegen, waarin je aangeeft professionele teksten te schrijven.

Ik ben ‘n (internet) marketing consultant en zoek ‘n professionele tekstschrijver (ster) om web-teksten te schrijven voor uiteenlopende branches.

Behoort dit tot jouw specialisme, dan is het wellicht interessant om ‘ns contact op te nemen. Wellicht dat we iets voor elkaar kunnen betekenen.

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Jos Wolters

Esther Molenaar
11 years ago
Reply to  Jos

Hallo Jos,

Ik wil graag met jou in contact komen. Wil je mij via mijn website een e-mail sturen?

Dank je wel!

Esther Molenaar
11 years ago
Reply to  Jos

Hallo Jos,

Ik schrijf juist veel webteksten voor uiteenlopende branches.
Kijk bij testimonials op mijn website 2type.nl, dan kun je doorklikken naar paginas die ik recentelijk heb geschreven.

Via de website kun je ook even contact leggen, voor een afspraak misschien?

Wat zou ik voor jou kunnen betekenen? Waar ben jij naar op zoek?

Marita Posthumus
Marita Posthumus
11 years ago

Mijn doelgroep:
Mensen die hun gezondheid willen verbeteren en financiële onafhankelijkheid willen bereiken.

Doelgroep op mailinglijst: in opbouw; sociale media ca 200.

Wat wil ik promoten?
Een succesvol concept, waarmee mensen naast hun huidige werkzaamheden een financieel onafhankelijk (passief) inkomen opbouwen.

Yassir van Unen
8 years ago

Mensen die chronisch ziek zijn en er vanaf willen komen op een natuurlijke manier.

Lijst is 130 en groeiende.

Product = cursus voor deze mensen

Tom Zoethout
11 years ago

Ik heb zo’n 1000 mensen op de mailinglijst. Ik heb online informatiediensten: e-books en videotrainingen.
Deze hebben te maken met HOE je dingen doet op het gebied van social media, zoekmachine optimalisatie, webteksten schrijven, emailmarketing, google analytics, google adwords en dergelijke.

Essentie: hoe wordt je succesvol op het internet.

Wikke Meisner
Wikke Meisner
11 years ago
Reply to  Tom Zoethout

Hallo Tom,

Met de door jou aangegeven doelgroep en met wat je doet, zit een overlap met wat wij doen vanuit het Logiteam.

Wij laten ondernemers verder groeien en ontzorgen ze. Dit doen we door diverse SW tools die we aanbieden via Internet.

Wellicht handig om even contact te hebben?

Groet, Wikke Meisner
06-1347 6460
logiteam.nl

Lisette Goes
11 years ago

Mijn doelgroep:
Vrouwen tussen de 35 – 55 jaar die het belangrijk vinden dat zij er goed uitzien en willen weten hoe zij een meer jeugdige, frisse uitstraling kunnen krijgen.

Mailinglijst:
Op dit moment 492 op mijn mailinglijst.

Wat ik wil promoten:
Kleur- & kledingadvies zodat jij er geweldig uit gaat zien omdat je hebt ontdekt welke kleuren je flatteren en welke modellen kleding jou echt mooier staan.

Maaike Linssen
Maaike Linssen
11 years ago
Reply to  Lisette Goes

Lisette,
Ik kom steeds meer vrouwen 45-55 tegen die op een kruispunt in hun leven staan en hier niet goed raad mee weten. Bijvoorbeeld zoeken naar een nieuwe baan, voor het eerst op zoek naar werk of vrijwillig iets bijdragen aan de maatschappij. Ik wil deze vrouwen individueel of groepsgewijs een aanbod voor begeleiding/workshops doen, maar ze ook een aantal ‘cadeautjes’ aanbieden, waar ze gebruik van kunnen maken om zichzelf te verwennen, stralender te voelen of eigenwaarde te vergroten. Dat kan ook jouw kleuradvies zijn bijvoorbeeld. Misschien te combineren? Ik woon in Woerden, jij?
Ik heb nog geen mailinglist, ben nog in inventarisatie en ontwikkelfase.
Groet,
Maaike

Marita Posthumus
Marita Posthumus
11 years ago
Reply to  Lisette Goes

Hi Lisette,

Onze doelgroepen lopen parallel.
Ik werk met een natuurprodukt waarmee deze doelgroep hun gezondheid en vitaliteit van binnenuit kunnen bevorderen.
Een jeugdige, frisse uitstraling van buiten en van binnen!

Interessant om hier met elkaar over te contacten?

Hartelijke groet,
Marita Posthumus

Anna Sofia van Hooijdonk

Mijn doelgroepen: Mensen die anders willen leren omgaan met
1. gezondheid
2. met (chronische) pijn,
3. met verlies ervaringen
4. met een beperkte levensverwachting

doelgroep op mailing-list: ongeveer 500

Ik promoot de Physio Acoustic Therapie, het Muziektherapie waterbed en I-health gebruiksmogelijkheden en als bewustzijnsontwikkeling dat er een weg is van lijden naar leiden, dat mensen wandelende wonderen zijn en dat het dagelijks leven een leerschool is.

Ishwari van Teylingen
Ishwari van Teylingen
11 years ago

Mijn doelgroep :

Spirituele ondernemers die ervaren dat ze vastlopen in een gebied van hun leven.
Zij hebben een tekort aan tijd, geld, liefde,kracht of eigenwaarde die hen blokkeert om verder te komen.

Ik ben er pas achter wat mijn doelgroep is en heb daar nog geen specifieke mailinglijst voor. Maar die komt er heel gauw aan!

Wat ik wil promoten is:

Het herkennen en wegnemen van de ene factor die je belemmert vrij te zijn om te doen, hebben en zijn in je leven en je potentieel te leven.

Hans Peeters
11 years ago

Doelgroep: Verkopers

Ik zoek verkopers voor mijn producten : spelzeilen, teamactiviteiten. workshops

Doelgroep: Maatschappelijke organisaties

Ik wil voor deze organisatie die bv CR-Roms verkopen of boeken van maatschappelijke thema’s – workshops en spelzeilen maken/uitvoeren die aansluiten op hun aanbod zodat wij beide verder kunnen groeien.

Hetty Hanekamp
11 years ago

Doelgroep: de ondernemer die vanuit zijn/haar vak een bedrijf is begonnen, gegroeid is met een aantal medewerkers en nu aanloopt tegen het managen en leidinggeven.

Mailinglijst: ca. 230 bedrijven/ondernemers

Wat wil ik promoten: een training personeelsmarketing: hoe krijg ik mijn medewerkers zover dat ze het leuk vinden mij te helpen mijn (business)doelstellingen te realiseren?

Met hartelijke groet,

Hetty

Wikke Meisner
11 years ago
Reply to  Hetty Hanekamp

Hallo Hetty,

Las je comment mbt de Joint Venture blog. We hebben een bepaalde overlap in wat we doen. Lijkt het je zinvol om hier eens over te praten? Ga je bijvoorbeeld ook naar het seminar toe? En anders van harte welkom om me te bellen..

Ik hoor heel graag van je!

Groet,

Wikke Meisner
logiteam.nl
06-1347 6460

Aysim
11 years ago

Wij organiseren diverse masterclasses en events voor ondernemers van klein tot groot zoals masterclass over “PROFESSIONEEL PRESENTEREN” en een event over de “LIEFDE”

loveandhappyness.com

We zijn geïnteresseerd in diverse samenwerkingen met uiteenlopende bedrijven en ondernemers

Antonette den Bieman
8 years ago

Mijn doelgroep: leuke ondernemende lesbische singles, die openstaan voor een serieuze relatie.

Aantal op mijn mailinglist: 75

Wat ik wil promoten: relatiebemiddeling voor lesbische vrouwen, die openstaan voor een serieuze relatie.

Patrick de Jonge
11 years ago

Doelgroep: Rokers

Mailingslijst: 25 en groeiende.

Wat wil ik promoten: Een efficiënt traject waarin wij rokers die willen stoppen met roken begeleiden om als vrije, gezonde niet rokers door het leven te gaan.

Esther Verdonk
11 years ago

Mijn doelgroep:
Klein bedrijf tot ± 20 personen (kantoor) die hun team sterker willen maken, waardoor de productiviteit verbetert en continuïteit richting de klant wordt geborgd.

Doelgroep hoeveelheid op mailinglijst:
Ik ben net gestart en heb nu zo´n 60 mensen op de lijst. Door mijn pas geschreven e-book voor deze doelgroep, zal de lijst groeien.

Wat wil ik promoten?:
B2B diensten gericht op het versterken van een klein bedrijf.

Frans Boelen
11 years ago

Doelgroep: mensen met kleine kinderen(peuters/kleuters) en jongeren van ca. 15-25 jaar.
Bestaande lijst van 7000 mensen,
Ik verkoop online identiteitsplaatjes met ketting(ook wel dogtags genoemd) waar elke tekst in geponsd kan worden.

Anneke Panella-Drijver

Vrouwen 35-45 met internationale carriere die vanwege hun beperkte kennis van het Engels niet verder komen in hun carrière.

Mailinglist heb ik wel ca 120 mensen maar niet specifiek in bovenstaande doelgroep omdat ik deze onlangs heb gedefinieerd.

Taaltraining Engels die je precies dat leert wat je nodig hebt op een manier die bij je past!

Wikke
11 years ago

Doelgroep: Zelfstandige ondernemers die (verder) willen groeien zonder alleen maar te werken.

Er zijn ongeveer 800.000 ondernemers waarvan zich er een paar honderd op onze mailinglijst bevinden.

Ondernemers die verder willen groeien of zich willen laten ontzorgen kunnen wij helpen met diverse handige (en broodnodige!) tools en tips.

Dorothée van Noordenburg
Dorothée van Noordenburg
11 years ago

Mijn doelgroep:
mensen die vol passie zorgen: ouders van kinderen met een handicap, ziekte of stoornis, mantelzorgers en werknemers in de zorg-en welzijnssector

Mijn mailinglijst: wordt aan gewerkt

Wat ik wil promoten:
coaching en training met als doel zorgverleners weer goed voor zichzelf te laten zorgen, zodat ze weer bij hun eigen kracht komen, hun talenten kunnen benutten en weer voluit kunnen genieten van het leven.

Valentine Berning
6 years ago

Mijn doelgroep: Generatie y, succesvolle mensen die op zoek zijn naar vernieuwing in kunst en uitgaan.

Ik denk dat 80% van de mensen die op de mailinglist staan binnen deze doelgroep passen. Dus dat zijn ongeveer 600 a 700 mensen. Dan heb ik het nog niet gehad over de mailinglist van mijn andere teamleden.

Ik wil een grotere naamsbekendheid krijgen voor mijn nieuwe project 5th Dimension vanuit Stichting Eureka. Dus ik wil meer ambassadeurs gaan genereren. Dus als iemand een goede marketing communicatie expert weet dan hoor ik het graag:-) Verder ben ik op zoek naar joint ventures, die geïnteresseerd zijn in bewustwording overbrengen d.m.v. creatieve producties zoals theatervoorstellingen, films, radio-en tv programma’s.