Jouw blog op onze Facebook pagina

1846 views | 31 reacties |
shares

Heb jij een actief blog?

Heb je minstens 10 blogartikelen geschreven in de afgelopen 6 maanden?

Dan heb ik een enorme kans voor jou om nog meer bezoekers naar jouw blog te trekken.

Laten we hiervoor gaan samenwerken!

Als jij een blogartikel schrijft over jouw ervaringen in de Business Bootcamp en je plaatst jouw Open Circles vriendenlink in jouw blogartikel…

Dan maak je kans op promotie van jouw blog op onze Open Circles Facebook pagina

Interesse?

Doe dan het volgende:

  • Schrijf een blogartikel over jouw Business Bootcamp ervaring en vermeld jouw inzichten en behaalde resultaten
  • Plaats in jouw artikel een oproep – call to action – aan lezers om zich via jouw vriendenlink aan te melden voor de Business Bootcamp (zie onderaan meer uitleg over jouw vriendenlink)
  • Plaats de naam van jouw blog en de URL van jouw blogartikel in het commentaarveld onderaan deze pagina

That’s it!

Wij zullen vervolgens beoordelen of jouw blog geschikt is voor promotie op onze facebookpagina.

Zo ja, dan krijg je van tevoren een bericht wanneer wij de link naar jouw blogartikel willen plaatsen.

En als wij vinden dat jouw blog of blogartikel potentie heeft, maar voor verbetering vatbaar is… dan krijg je persoonlijk feedback in de vorm van enkele tips over hoe het beter kan.

Zorg ervoor dat jouw blog van hoge kwaliteit is en vermijd de 10 grootste fouten in bloggen.

Waar vind je jouw vriendenlink?

Je vindt jouw vriendenlink in onze wekelijkse e-mail nieuwsbrief die je als Open Circles relatie ontvangt. En/of we sturen je direct jouw vriendenlink met een paar stevige suggesties voor call to actions in een aparte e-mail als je hieronder jouw e-mail adres invoert:

Ga nu, schrijf een knallend blogartikel over jouw ervaringen met de Business Bootcamp met daarin jouw vriendenlink en plaats de naam van jouw blog en de URL van jouw blogartikel in het commentaarveld hieronder.

We zijn heel benieuwd!

Op jouw succes,

Nisandeh Neta en team Open Circles Academy

PS. Deel dit artikel met jouw Facebook vrienden en -fans, LinkedIn contacten, Twitter volgers en Google+ circles via de share knoppen hieronder, zodat ook de mensen in jouw netwerk profiteren.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
31 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Arnoud Kas
6 years ago

Hi Nisandeh,

I love working together and regularly I promote the Business Bootcamp to my fellow (ZZP) Troubadours. Also at parties I talk frankly and positively about OC when this subject comes up. Most of my target audience however is not Open Circles target audience and it would in my opinion not be appropriate to “bother” them with a call to action for the Business Bootcamp.

My target audience are people (mostly not ZZP’ers or small business owners) from 55 to 80 who like to celebrate milestones with family and friends and who love to have some live music and entertainment when celebrating. We do not have complementary products enough I’m afraid to make it a win:win deal in this way. I hope other people do, because helping your own target audience with useful content and getting your blog to 16.000 right targetted people would be a great opportunity.

Erica Gasseling
6 years ago

Ik heb erg genoten van de tweedaagse Business Boot Camp en op mijn website mijn persoonlijke ervaring opgeschreven. Wat de kern is: kom je bed uit, ga de uitdaging aan, blijf op het pad dat je bent gegaan en geloof in jezelf.

Lees verder op mijn website.

http://www.gac-coaching.nl/2015/02/business-boot-camp-open-circles/

Baudy Wiechers
6 years ago

Promotie van mijn blog zou ik heel fijn vinden, maar het moet wel passen en een win-win opleveren voor alle betrokkenen.
Ik promoot regelmatig het Business Bootcamp. Dat doe ik met veel plezier en bij mensen waarvan ik denk dat ze er iets aan hebben en er iets mee kunnen. Maatwerk dus;)

Ooit schreef ik in mijn blog over het Business Bootcamp omdat het toen actueel was en paste in die situatie. Door de trainingen van Open Circles is dat nu echt anders en niet meer passend.
Ik laat deze kan daarom aan mij voorbij gaan. Heb je interesse in mijn laatste blog, dan kun je die lezen consentmethode.nl/blog-consent/135-hoe-hou-je-de-vaart-erin-blijf-je-efficient

Michaëla Wierdsma
Michaëla Wierdsma
6 years ago

Kansen, ik houd van kansen en ik houd van de handschoen oppakken.

Mijn blog staat erop:
http://verandergedrag.nu/algemeen/ik-worstel-en-kom-boven-jij-ook/

Wat is jouw worsteling en hoe kom je boven.
Graag lees ik jouw verhaal in het reactieveld onderaan mijn blog.

Succes met ondernemen.
Hartelijke groet, Michaëla

Marielle Meijer
6 years ago

Nou het is natuurlijk heel fijn als Open Circles mijn blog promoot, dat sla ik niet af. En ik promoot Open Circles ook regelmatig op mijn blog. Vind het alleen maar heel fijn als mijn klanten ook naar de trainingen van OCA gaan!

De naam van mijn blog: Succes met je Bedrijf.

De url van een artikel: http://www.succesmetjebedrijf.nl/motivatie/jouw-tweede-stap-op-weg-naar-de-top-blijven-leren/

Leni Minderhoud
6 years ago

Ik heb dit blogartikel in het verleden geschreven over de Business Bootcamp : http://www.leniminderhoud.nl/NL/Blog/Wat-in-het-vat-zit-verzuurt-niet.html

Ik plaats het nog regelmatig op Twitter als er weer een Business
Bootcamp aan komt, want het blijft actueel. Nog steeds melden mensen zich aan via de link en krijg ik reacties als ‘wat ben ik blij dat ik op jouw blog kwam, want open circles heeft me al veel gebracht’ etc.

10 blogartikelen over de laatste 6 maanden haal ik niet helaas.. maar daar wordt nu hard aan gewerkt en het blogplan ligt klaar.

Nicky Koopmans
6 years ago

Helemaal super natuurlijk dat Open Circles mijn blog wil promoten. De titel van mijn post:

5 energetische geheimen die Nisandeh Neta toepast op de Business Bootcamp

Lees verder op:
http://happyholon.nl/5-energetische-geheimen-van-de-business-bootcamp/

Elvira Noot
6 years ago

Leuk idee, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zou weten hoe ik een dergelijk blog artikel zou moeten verantwoorden naar mijn lezers. Mijn doelgroep zijn over het algemeen geen ondernemers; zijn huismoeders en paardenliefhebbers. Ik zou me goedkoop voelen als ik zo duidelijk het onderwerp zou veranderen om iets te promoten waar veel van hen geen enkele interesse in hebben.
Jammer, want onze blog doet het goed… en we zijn nog op zoek naar meer lezers, en commenters vooral.

Wel zal ik hier zeggen dat ik enkele jaren terug alweer, erg heb genoten van de Business Bootcamp. Het belangrijkste voor mij was motivatie, en leren om ideen meteen te gaan doen; ze hoeven niet perfect uitgewerkt te worden; perfect wordt het toch nooit.

Arjen Kiers
6 years ago

Geweldig dat Open Circles mijn blog wil promoten.

Alleen ik heb nog geen blog. Wel een nieuwsbrief die 4 x per jaar verschijnt. Nu ik hoor overal dat ik moet bloggen. OK, maar……….

Mijn werk, het ontwerpen en maken van meubelen vergt veel tijd. Zodanig veel dat ik geen tijd hem om dat te doen, bovendien ben ik niet zo’n snelle schrijver(meestal heb ik iemand die mijn teksten doorneemt). En mij uurtarieven in mijn sector zijn ook niet zodanig dat ik minder kan gaan werken.
Iemand creatieve ideeën? Want ik ga dit veranderen!

Ik ben heel enthousiast over De Business Bootcamp en heb dat gedeeld met veel mensen, die ook gaan. Ik heb ook gisteren een Facebook profiel aangemaakt naar aanleiding van dit verhaal en om daar een stuk te schrijven over de Business Bootcamp. Komt, eerst nog wat leren over facebook.

Anne Buiskool
6 years ago
Reply to  Arjen Kiers

Leuk Arjen! Zo komen we elkaar na al die jaren (middelbare school) toch weer tegen. Laten we een keer sparren. Ik heb wel ideeen voor je. Groet Anne

Arjen Kiers
6 years ago
Reply to  Anne Buiskool

Hoi Anne

Laten we sparren. Ik neem contact met je op.
Groet Arjen

Nicky Koopmans
6 years ago
Reply to  Arjen Kiers

Hoi Arjen,

Je hoeft niet per sé te schrijven. Je kunt natuurlijk ook een videoblog starten, een vlog. Dat gaat je wellicht veel makkelijker af. Korte filmpjes van een paar minuten, is dat een idee?

Groetjes,
Nicky

Arjen Kiers
6 years ago
Reply to  Nicky Koopmans

Hoi Nicky

Hier had ik nog niet van gehoord. Lijkt mij een goed idee. Daar ga ik naar kijken. Bedankt!

Groet Arjen

Jos van Calsteren
6 years ago

Mijn website is http://www.josvancalsteren.nl en de link naar het blogartikel waarin ik de Business Bootcamp promoot is http://www.josvancalsteren.nl/business-bootcamp-nu-inschrijven/.

En in tegenstelling tot Boele Ytsma en een aantal anderen vind ik het, zelfs op mijn B2B-gerichte website geen enkel probleem om de Business Bootcamp te promoten. Ik laat zo toch alleen maar zien dat ik graag iets terug doe voor iemand die mij goed geholpen heeft?

Anne Buiskool
6 years ago

Gelukt!
Ga naar:http://www.goedgescheidenouders.nl/voor-jou/gescheiden-vrouwen-verdienen-meer/ en daar vind je mijn blog over de bootcamp. Ben benieuwd wat deze kans op gaat leveren…..

In mijn blog staan meerdere tips die ik de afgelopen jaren ter harte heb genomen en die me opleveren wat me beloofd is.

Anne Buiskool
6 years ago
Reply to  Anne Buiskool

Aanvulling: DE TITEL VAN MIJN BLOG IS:
Gescheiden vrouwen verdienen meer!
Business Bootcamp doen?

Ik ben het eens met Leni Minderhoud dat het verfrissend kan zijn om over iets anders te schrijven dat je eigen onderwerp.

In mijn geval kwam ik in enquetes tegen dat met name vrouwen het na de scheiding moeilijk vinden om zich te richten op geld verdienen, werken enz.

Uitgelezen kans dus voor al die vrouwen en natuurlijk ook mannen om de Business Bootcamp te gaan doen.

Ik begrijp ook dat het voor sommige bedrijven echt een brug te ver is.

Boukje Canaan
6 years ago

Nisandeh, je aanbeveling vind je hier:
afscheidsfotograaf.nl/van-hobby-naar-eigen-bedrijf/

Al meerdere keren heb ik mensen weten te bewegen om ook de Business Bootcamp te volgen. Wat een super idee om nog meer aandacht te vragen!! Ik ben graag een goede ambassadeur, we hebben ze allemaal nodig.

En met jouw tips weet ik ook hoe ik mijn ambassadeurs mag belonen! Geven werkt.

Marjolein Koetsier
6 years ago

‘Mensch, durf te geven’. is de titel van mijn blog.

De grootste eyeopener in mijn ervaring met het Business Bootcamp.

Geven versus krijgen. Hoe ga jij daar mee om? Laat het weten onder mijn blog en je krijgt wat van me.

http://www.marjolein-koetsier.nl/tips-en-artikelen/

Claire Verbeek
6 years ago

Ik schrijf nu een jaar wekelijks een blog en vind dat erg leuk om te doen! Momenteel probeer ik wat meer vragen te stellen waardoor er meer interactie ontstaat. Iets wat ik nog erg lastig vind. Vandaag schreef ik mijn blog over de Bootcamp:

“2 Dingen die ik Leerde tijdens de Business Bootcamp”
http://www.passiontraining.nl/blog/business-bootcamp/

Hopelijk hebben jullie hier ook weer wat aan!

Mark C Hoogenboom
6 years ago

Raad graag mensen de Business Bootcamp aan. Nam een stel vrienden en collega-ondernemers al eens mee.
Na twee jaar Open Circles gedaan te hebben wel twee witte vlekken ontdekt: hoe vind je uit wat jouw persoonlijke waarom is (of die van jouw onderneming) en hoe schaal je effectief op voorbij een solowerkende ZZP-er.

Die twee dingen miste ik echt in het aanbod, want je hebt ze nodig om te implementeren wat je allemaal leert.
Vandaar dat ik ze aan het oplossen ben geslagen: voor jouw persoonlijke waarom een training gemaakt en met Marnie van Dinther bezig het duowerken uit te werken. Komt goed dus…

http://www.kies.academy/blog/als-ik-meer-doe-dan-jij-dan-win-ik/

Cheers, Mark

Leni Minderhoud
6 years ago

Ik wil toch nog wel benadrukken dat een blog niet alleen maar over je vakgebied hoeft te gaan. Natuurlijk is het merendeel dat wel maar lezers lezen graag eens wat anders en je kunt niet weten of bijv iemand heel nieuwsgierig is hoe je ondernemer bent geworden. Jouw lezers identificeren zich immers met jou.

Door juist te schrijven over een ervaring waar ze geen weet van hebben, open je de ogen misschien wel en willen ze meer weten.

En hoe goed ken je je lezer? Misschien een vraag voor een volgend blog? Bijv. wat willen ze van jou weten?

Michaëla Wierdsma
Michaëla Wierdsma
6 years ago

Hoi Leni,

Mijn blog in het kader van de Business Bootcamp geeft juist de start aan van hobby naar professional. De stappen en de schop onder de kont….daar ben ik nog altijd dankbaar voor. Gewoon geweldig.

Goede vragen van je voor een artikel. Ik ga er op broeden.

Succes met ondernemen, zien we elkaar 18 april?
Hartelijke groet, Michaëla

Leni Minderhoud
6 years ago

Hi Michaëla,

Je bedoelt de Business Bootcamp…. ik zou wel willen maar ik ben al vier keer geweest……. wie weet… het is ook een leuke netwerk gelegenheid.

in ieder geval tot ergens in een bijeenkomst!

ondernemende groet,
Leni

Boele Ytsma
6 years ago

Hoewel ik dit zelf twee jaar geleden met plezier heb gedaan, vind ik de vraag in veel gevallen niet passend. Wij leren van jou, Nisandeh, om waarde te bieden aan onze klanten. Dat betekent dat we ook relevante informatie moeten bieden aan onze ‘target audience’. In mijn geval is dat beslist niet een verhaal over de Business Bootcamp, hoe enthousiast ik daar persoonlijk ook over ben. Mijn klanten en mijn volgers willen informatie over voeding, gezondheid en vitaliteit. Ik ben heel zuinig op de relatie met mijn lezers en het vertrouwen dat ze in mij hebben.

En ik weet dat dat geldt voor veel van de mensen die een actief blog hebben. Zij bouwen aan een relatie met hun eigen publiek en daar past in veel gevallen niet een verhaal in over de Business Bootcamp.

In mijn ogen dus niet een verstandige vraag.

En ja: ik ben een actieve blogger. Ik heb in de afgelopen 2,5 jaar élke week een blog gepubliceerd. Check mijn blog op http://deplanteneter.nl

Hende Bauer
6 years ago
Reply to  Boele Ytsma

Beste Boele

Ik sluit me helemaal bij jou aan, ik zou graag meedoen, maar voor mijn lezers, die informatie willen over focus, rust, minder stress en hectiek, is informatie over vertragen, mindfulness, aandacht nodig, en dus geen informatie over marketing…

Voor mij is het ook heel belangrijk om de relatie met mijn klanten zuiver te houden en hen waarde te bieden.

Dus dit laat ook ik aan me voorbij gaan.

Succes Boele en alle anderen met jullie mooie bedrijven!
Hende

Leni Minderhoud
6 years ago
Reply to  Hende Bauer

Hai Hende, mijn ervaring is dat lezers het heel verfrissend vinden om eens wat anders te lezen. ik heb ooit zo’n artikel geplaatst en het heeft me veel reacties opgeleverd en zelfs klanten!

Barbara Rijskamp
Barbara Rijskamp
6 years ago
Reply to  Boele Ytsma

Ook ik ben een actieve blogger en een fan van Open Circles. Ook ik heb 2 jaar geleden met een U-bocht een artikel op mijn website geplaatst. Vond het toen ook al lastig. Nu ben ik 2 jaar verder en heb nu 2 blogs met 2 verschillende doelgroepen: een blog voor ZZP-ers en DGA’s met belastingtips. En een blog met groeitips voor administratie- en accountantskantoren (dit is geen doelgroep van Open Circles). ZZP-ers komen op mijn site voor belastingtips en niet voor marketingtips.

Dus het past er niet tussen. Open Circles kan een platform bieden aan zijn studenten om hun blogs onder de aandacht te brengen. Geven uit overvloed. Dat is ook iets dat door Open Circles wordt gepredikt. Gemiste kans om het te beperken ter promotie van hun eigen diensten.

Nicole Öhlmann
6 years ago
Reply to  Boele Ytsma

Boele, begrijpelijk dat je er in eerste instantie zo over denkt. Maar ik kan me voorstellen dat in je klantenkring ook een aantal zelfstandige ondernemers zijn, die met welzijn en gezondheid bezig zijn.

Tijdens de Business Bootcamp leer je ook een aantal dingen die indirect met welzijn te maken hebben, b.v. hoe je minder stress hebt door focus te leggen en niet te multitasken.

Als je daar de link legt en het aanvult met je eigen kennis, wordt het zeker een interessante en waardevolle artikel. Heel veel succes!!

Judith Henstra
6 years ago
Reply to  Boele Ytsma

Mee eens! Ik zie dat ook niet goed passen.

(Ik ben wel een actieve blogger, maar niet voor mijn business. )

Boukje Canaan
6 years ago
Reply to  Boele Ytsma

Apart Boele, want je succes heb je deels te danken aan de Business Bootcamp, lijkt me. Je kunt dus vertellen over hoe je gekomen bent tot waar je nu staat en dat je als planteneter je zelf naam hebt kunnen maken door de technieken die je daar als eerste hoorde. Daar lijkt me niets mis mee. BEkijk het vanuit een ander perspectief! Het kan vast. Denk ik mogelijkheden ipv onmogelijkheden. Dat heb ik hier ook wel duidelijk gekregen. In ieder geval succes met je blogs.

Ronny Hendrikx
Ronny Hendrikx
6 years ago

Ik kan me wel een beetje vinden in de kritiek van Boele, maar in mijn geval kunnen mijn ondernemers zeker profiteren van een Business Bootcamp én mijn Crowdfunding Blog ligt in een verlengde van de Target Audience van Open Circles. Ik heb daarom al eerder verwezen (en een link staat op mijn Blog) naar een Blog van Open Circles over Crowdfunding. Ik heb nog enkele andere blogs, maar – hoewel hier nog maar 5 berichten op staan geplaatst – toch nomineer ik met het artikel: “9 van de 10 ondernemers laten deze kans liggen…” Link: https://crowdfundingnl.wordpress.com/2015/02/09/9-van-de-10-ondernemers-laten-deze-kans-liggen/

En de homepage van mijn Blog is:
https://crowdfundingnl.wordpress.com

Ik ben in ieder geval heel erg blij met alle hulp die er over en weer gegeven kan worden en met mij hoop ik nog een aantal anderen!