Maak van jouw blog een klantenmagneet

2412 views | 367 reacties |
shares

Ik ben dol op bloggen.

Waarom denk je?

Met bloggen kan ik mijn kennis, ervaring en passie delen met zelfstandige ondernemers die – net als jij – hun klandizie willen vergroten en écht een verschil willen maken in de wereld met hun product of dienst.

Mijn blog (dat je nu leest) geeft me de mogelijkheid om wekelijks in contact te zijn met mijn volgers, prospects en klanten. Het is een waardevol platform waar we kunnen ‘praten’, leren en creëren – het is in feite onbetaalbaar!

Mijn blog is mijn meest essentiële tool. Zonder blog zou ik zijn als een timmerman zonder hamer.

En wat voor mij geldt, geldt ook voor jou. In de huidige economie is je blog de hartslag van je ondernemingHartslagbloggen

Prospects gaan naar je website en kijken hoe actief jij bent. Als jouw laatste blogartikel van vorig jaar dateert, of als er grote tussenpozen zitten tussen jouw artikelen, dan denkt men…

“Leeft ie nog wel?”

Jouw blog, jouw hart, dient sterk en regelmatig te kloppen.

Daarom publiceren wij sinds 2010 zonder uitzondering, iedere dinsdag een blogartikel. Zonder deze hartslag waren er nooit tienduizenden ondernemers naar de Business Bootcamp, onze seminars en gevorderde trainingen gekomen.

#Payitforward philosophy
Ik wil jou graag helpen om jouw blog net zo krachtig voor je te laten werken als voor ons.

Want ik weet dat jij met een gezonde hartslag het maximale potentieel van jouw onderneming kunt waarmaken. En dat is waar wij voor staan met Open Circles Academy.

Ik heb met meer dan 120.000 ondernemers gewerkt en ik weet dat lang niet iedereen zo gepassioneerd over bloggen is als ik. Sterker nog, ik kom veel mensen tegen die er enorm tegenaan hikken, of niet eens (durven te) beginnen.

Ja, er bestaat zoiets als blogstress…

Maar zo hoeft het niet te zijn.

Ik wil de mythes en onnodige obstakels die jou ervan weerhouden om succesvol te zijn met jouw blog wegnemen… voor eens en voor altijd.

Al mijn geheimen heb ik voor jou vastgelegd in de Business Blogging Masterclass.

Deze online masterclass geeft je de strategieën, tips en acties waarmee je van jouw blog langzaam maar zeker een krachtige klantenmagneet maakt.

En je zult verbaasd zijn over hoe eenvoudig het is. Je krijgt een stap-voor-stap aanpak die je direct kunt implementeren.

Ontdek in de Business Blogging Masterclass…

  • Hoe je snel en effectief artikelen schrijft
  • Onderwerpen die jouw doelgroep aansprekenblogpost16-02
  • De onmisbare blogtemplate die je houvast geeft bij het creëren van jouw content
  • Hoe jij een buzz creëert met jouw blog en meer lezers aantrekt
  • Hoe je van lezers klanten maakt
  • Hoe je waardevolle feedback en reacties krijgt bij jouw artikelen
  • Welke fouten je absoluut moet vermijden

En als je je nog afvraagt WAAROM je dit zou moeten willen…

Als je bloggen op de juiste manier aanpakt, positioneer je jezelf als DE expert op jouw vakgebied. Jouw blog is de menselijke stem van jouw bedrijf en je wordt een betrouwbare bron van kennis waar anderen naar doorverwijzen. Er is geen betere manier dan bloggen om je met jouw doelgroep te verbinden en de interactie aan te gaan.

Je kunt niet zonder blog. Je bent het aan jouw publiek verplicht om hen zo goed mogelijk en op regelmatige basis te voorzien van informatie over jouw product of dienst.

Maar… wacht niet tot mensen vanzelf naar jou toekomen – klop op hun deur met jouw blog!

Wil jij het absolute maximum halen uit jouw blog?

Dan is het volgen van de Business Blogging Masterclass de beste actie die je nu kunt nemen.

Jouw investering voor deze masterclass is normaal €495, maar omdat ik zo veel mogelijk actie-georiënteerde ondernemers wil helpen hun doelgroep te bereiken met hun blog, heb ik de prijs voor de Business Blogging Masterclass tot en met donderdag 18 februari 2016 tijdelijk DRASTISCH verlaagt.

En ik stuur je graag de link met details over de aanbieding in ruil voor het beantwoorden van een vraag via jouw comment onderaan dit blogartikel.

Waarom doe ik dit?

Ten eerste creëert mijn vraag (zie hieronder) bewustzijn over jouw persoonlijke blogobstakels. Ten tweede… als jij een actief blog wilt, helpt het als je zelf ook actief bent op de blogs van anderen. En de schroom tot ‘zelfexpressie’ met bloggen is vaak dezelfde schroom die mensen ervaren bij het plaatsen van een comment.

En het is mijn taak om jou over all jouw blogdrempels heen te helpen!

Dus, laat me alsjeblieft weten in het commentaarveld onderaan deze pagina:

“Wat weerhoudt jou er nu van om het maximale uit jouw blog te halen?”

Nadat jouw comment is geaccepteerd, ontvang je per email de link naar naar de pagina waar je de ONLINE Business Blogging Masterclass kunt bestellen.

Op jouw succes,

Nisandeh

PS. DEEL DIT ARTIKEL alsjeblieft met jouw netwerk door op de Facebook, LinkedIn, Twitter en Google+ knoppen te klikken, want zo kunnen bevriende ondernemers in jouw netwerk ook van dit materiaal profiteren.

367
Leave a Reply

avatar
337 Comment threads
30 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
341 Comment authors
Jan de BlaeijNicole NagelgastLucia SandaalFrans BrouwersGeorge van der Sijde Recent comment authors
  Subscribe  
nieuwste oudste meest gestemd
Laat het mij weten wanneer er
Esther Molenaar
Lid

Mij weerhoud helemaal niets om het maximale uit mijn blog te halen. 😉

Toen ik in 2010 bij mijn eerste Business Bootcamp was, hoorde ik Nisandeh zeggen hoe belangrijk een blog ik. Vrolijk begin ik verschillende blogs die allemaal in de vergetelheid raakten: mijn vergetelheid.
Met uitzondering van 1 blog, mijn huidige blog van Blog Universiteit. Daar help ik mensen met bloggen.

Juist door de inspiratie van Nisandeh heb ik van bloggen mijn business gemaakt.

Die Business Blogging Masterclass heb ik live gevolgd en het heeft mij op weg geholpen met bloggen. Deze Masterclass legt de fundering voor jouw blog.

Elske van de Fliert
Gast

Ha! Ik ben voor jou naar beneden gescrold Esther, was wel benieuwd wat jij hier op zou zeggen 🙂 Goed antwoord! Ik heb de masterclass ook live gevolgd, erg de moeite waard!

Enige dat ik zou willen veranderen is dat mensen live niet tegen me zeggen: “Sorry dat ik nooit reageer, maar ik lees je artikelen altijd, super interessant!” maar dat ze gewoon reageren onder het artikel op de vraag die ik stel… Ik blijf gewoon dingen uitproberen.

Karin Lassche
Gast

Ik wil mensen helpen beter te bloggen. En ik ben benieuwd wat de cursus van Open Circles over bloggen te zeggen heeft.

Leo Steijn
Gast

Bloggen werkt goed. En er een systeem in maken en houden is lastig. Verder ben ik dyslectisch en dat maakt het lastig. Steeds moet er iemand meekijken. Wil meer tips over video vloggen.

Rob Slijpen
Gast

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog schreef. Kortgeleden maakte me iemand daar attent op en vertelde me dat ie latijd uitkeek naar mijn verhaal en ervaring die ik deelde.
Het wordt tijd voor een positieve push. Dus ik zeg volmondig ja tegen deze cursus.
Rob

Gordana Kierans
Gast
Gordana Kierans

I started a blog twice but with no success. I guess I am afraid of continuing the streak.

Marjan Godthelp
Gast
Marjan Godthelp

Waarschijnlijk ontbreekt mij de discipline. De éne keer zit ik vol tekst, de andere keer geen inspiratie. Hopelijk biedt de masterclass mij hulp!

Niña Mooi
Gast

Ik vind een aantal dingen lastig:
Waar schrijf ik over zonder mijn product gratis weg re geven?
Hoe begin i?
Hoe zorg ik dat het gelezen wordt?

Ad van der Linden
Gast

Ik blog nog maar sinds kort en heb het juiste ritme nog niet te pakken, dus kom maar op met die “magneten”

Nadea Dotinga
Gast

Mij weerhoud mij onwetendheid mij. Ik weet niet wat ik iedere week moet bloggen, iedere keer een andere onderwerp, dit vind ik moeilijk.

Mike Schulze
Gast

Interessant, blogging is key inderdaad, ben benieuwd hoe ik mijn blogs nog beter kan maken.

Nienke Hoogstraten
Gast
Nienke Hoogstraten

Ik heb nog de overtuiging nodig dat ik anderen echt wat te vertellen heb en dit enthousiast duren brengen!

Ineke va Os
Gast

Wil niet te opdringerig zijn. Niet goed weten hoe juiste toon en balans in bloggen te vinden

Hubèrt de Groot
Gast

Nou, het eerste wat ik moet doen is eens regelmatig gaan bloggen.
Dus gelijk maar combineren én bloggen én het maximale eruit halen!

Grada
Gast

Vorig jaar was ik een actief blogger, maar nu ontbreekt mij de tijd. Maar ik ga het weer oppakken, want bloggen scherpt mijn gedachten en mijn ontvangers waren positief.

Marjan vd Wel
Gast
Marjan vd Wel

Wat mij weerhoudt om te bloggen? Er komen regelmatig geweldige bloggers langs met interessante bijdragen. Simpele thema’s, goed beschreven. Zoals nu die van jou Nisandeh. Oefening baart kunst, en die kunst wil ik nu toch echt onder de knie krijgen! Dus hup weg met allerlei mitsen en maren en aan de slag.

Herman Poort
Gast

Wat mij weerhoudt van bloggen is iedere keer weer de juiste onderwerpen verzinnen. Daar zou ik wel wat tips bij kunnen gebruiken.

Marieke van Luin
Gast

Ik heb geen vast moment voor schrijven van blog, verzand in zogenaamde prioriteiten door mijn zo diverse werkzaamheden. Ook daar in onderscheid maken, welke klanten zijn meest blog gevoelig, wil ik meer over weten. Lengte van blog, wat werkt, wat niet, die kennis ontbreekt nog en dat gebruik ik als excuus er nog niet mee te zijn begonnen,

Cynthia Brown
Gast
Cynthia Brown

Ik weet niet waar ik moet beginnen. Vervolgens ben ik online op zoek gegaan naar informatie en zo overspoeld, dat het verlammend werkt..

Elle van Es
Gast
Elle van Es

Ik ben te onzeker om mijzelf als expert neer te zetten. Opgevoed met het idee dat je niet moet opvallen en dat ‘gewoon al gek genoeg’ is. Dat diepgewortelde idee weerhoudt mij van heel veel. Ook van bloggen.

Wieneke van Veen
Gast

Ik schrijf sinds de lancering van mijn website begin december 2015 iedere maand een blog. Ik merk dat ik het nog moeilijk vind om waardevolle content te vinden. Ik loop iedere maand met de vraag: waarover zal ik nu mijn blog schrijven? Wat zullen de mensen nou interessant vinden om te lezen? Spreekt het wel mijn doelgroep aan? Ook ben ik er nog niet achter hoe ik reacties op mijn blog kan krijgen. En hoe ik een goede mailinglijst creëer. Kortom: ik wil nog een hoop leren want leuk vind ik bloggen sowieso, heerlijk om mijn kennis te kunnen delen… Lees verder »

Mirjam de Nijs
Gast

Ik vind het enorm lastig en eng om mijn eigen ervaringen te delen omdat ik me afvraagt of anderen daarop zitten te wachten. Is het wel goed genoeg, waardevol genoeg?

Pieter van dern Aarsen
Gast
Pieter van dern Aarsen

Gebrek aan waardevolle kennis.

Marius van Vlijmen
Gast

Bloggen wordt binnen ons bedrijf nog steeds erg onderschat. De waan van de dag zorgt ervoor dat ik niet in mijn eentje het systeem en de regelmaat kan toepassen die voor deze ‘hartslag’ nodig is. Dus eerst de waan van de dag oplossen en vanuit de nieuwe situatie, en ik werk hier met behulp van Open Circles hard aan, er tegenaan. Ik geloof heilig in deze hartslag!

Emile van den Hoorn
Gast
Emile van den Hoorn

Tijdgebrek (of het gevoel daarvan)!! Daarom wil ik dolgraag tips en tricks.

Ariane Netrijk
Gast
Ariane Netrijk

Hoe vind je de ‘juiste snaar’ bij je publiek?
En dat dus iedere blog (keer) weer ……

Colette Vermij
Gast

Prachtig initiatief, zou er dolgraag meer over leren zoals hoe je start en hoe je de flow erin houdt.

Jacqueline Koel
Gast

Met het opbouwen van mijn nieuwe 2e onderneming zal ik ook stappen moeten zetten in wel of geen blogs en het mogelijk ten uitvoer brengen van deze keuze. Maar ja wat houdt het in. De online masterclass kan mij hierin mogelijk helpen.

John van der Veer
Gast

Geen misverstand hierover. Gewoon doen!!
Echter, de telefoon, email, klanten, familie, kinderen enz. enz. kunnen nogal eens in de weg zitten. Blokker je agenda op vaste tijdstippen, sluit je af en schrijf, schrijf, schrijf.

Els van der Zeeuw
Gast

Ik heb een hekel aan leuren met mijn verhalen. Het lijkt alsof teksten tegenwoordig max 4 regels mogen hebben om het leesbaar te houden. Mensen scrollen naar beneden om te kijken hoe lang het is en gaan dan meteen verder naar het volgende plaatje met minder dan 4 regels op een foto. Alles is snel en oppervlakkig. Daarnaast lees ik zelf ook teksten en verhalen maar zijn er maar weinig die boeien tot het einde. Hoe maak je het nu spannend vanaf de eerste zin?

Martijn Pont
Gast

Hoe schrijf ik een blog zonder mijn kennis en mijn plannen weg te geven? Die vraag weerhoudt mij ervan van start te gaan.

Ietsen Bakker
Gast

Het weerhoud mij om een blog te beginnen omdat ik het moeilijk vind juiste onderwerpen te vinden en dit vol te houden.

Paula-Willemijn van Rooijen
Gast

Wat mij weerhoudt? 1) Schroom om werkelijk zichtbaar te zijn en 2) Ik weer niet goed ‘welke weg’ naar ‘het maximale’ leidt

Herman van de Kuit
Gast

Wat mij weerhoudt is:
– Wat moet ik toch schrijven?
– Ik vind het moeilijk om met schrijven te beginnen, als ik eenmaal bezig ben, gaat het soepel, tot een moment waarop ik de plotselinge dringende behoefte krijg om even iets anders te doen en dan herhaalt dit patroon zich.
– Ik weet niet wat ik wil bereiken met het artikel en met de serie artikelen.

Marcel Ludema
Gast
Marcel Ludema

Boordevol met ideeen die ik met anderen zou willen delen mogelijk velen die tot interesse of leads kunnen leiden. Maar hoe krijg ik ritme en discipline dit ook echt te doen? Marcel

Carolina van Rooy
Gast

Ha Marcel,
Ritme en structuur, dat is ook mijn grootste struikelblok!
Ideeën genoeg, op momenten dat ik niet achter mijn computer zit. Hoe zorg ik dat ze niet vervliegen?
Carolina

Albert Both
Gast

Bloggen is gemakkelijk als er veel mensen reageren… maar als niemand reageert dan lijkt het soms alsof je het doet voor Jan met de korte achternaam. Het kan soms veel energie kosten om discussies op te starten…

Cora K. Hiebinger
Gast

Inspired by the Business Bootcamp, I have been blogging every month since March 2015 – and I actually enjoy writing the articles. However, I do not get any comments – despite the fact that I am getting a lot of postive feed-back in person. So – what I find difficult is writing comments to other blog entries – it needs to be succinct and clear and if I don’t write the comment immediately after I read the article I won’t write it. And I guess my call to action is not inspiring enough so people don’t feel they want to… Lees verder »

Eva van Asperen
Gast
Eva van Asperen

Het weerhoud mij om een blog vol te houden omdat ik het moeilijk vind om de juiste onderwerpen te vinden die aansluit en dit vol te houden.

Cor Steggink
Gast
Cor Steggink

Bloggen kost tijd en ik ben bang dat ik niet de juiste onderwerpen heb.

Tilly van der Knaap
Gast

Ik heb een heleboel ideeën. Als ik online dan soortgelijke websites / verhalen tegenkom dan remt dat mij af omdat ik geen ‘copycat’ wil zijn.
Dus eigenlijk een vorm van ijdelheid, als het niet uniek genoeg is heeft het geen zin. Moet ik verder zoeken naar mijn remarkable product…

Joyce Dompig
Gast
Joyce Dompig

Bloggen, vloggen, al dat gedoe op internet maakt mij alleen maar onzeker over mijn eigen kennis. Iemand anders weet het altijd net iets beter neer te zetten, op te schrijven, net even de betere woorden te vinden en zinnen te formuleren. Maar toch heb ik het idee dat ik ook iets te vertellen heb, iets kan toevoegen aan het ouderschap en ouders inzichten kan geven om de opvoeding anders te doen dan ze gewend zijn.
Dus….daarom wil ik ook wel eten hoe ik het beste kan leren bloggen. En natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig naar het aanbod.

Carolina van Rooy
Gast

Feitelijk zou ik kunnen zeggen dat niets mij weerhoudt. Maar kennelijk lukt het me niet om regelmatig een blog te posten, ondanks dat wat ik weet. Ik vind het heel belangrijk en ik wil het graag doen. Maar dan krijg ik of op de fiets of als ik op bezoek ben bij iemand of in wat voor andere situatie dan ook inspiratie. En vervolgens laat ik deze vervliegen. Ik doe heel erg mijn best, maar het is voor mij heel moeilijk om op een vast tijdstip te schrijven, ermee bezig te zijn. Ook kan het zijn dat ik begin met… Lees verder »

Gerdy Heek
Gast

Voor alle moeilijke dingen geldt: hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt. Bloggen is retemoeilijk vond ik. Nu vind ik het leuk en spuug ik elke twee weken een blog uit. Die wordt gewaardeerd. Ik vind het lastig hier conversie uit te halen. Hoe kan ik dat beter doen?

Frans Hendrikx
Gast

Bloggen is leuk en nuttig. Je kunt je gedachten op schrift stellen en daardoor aanscherpen. Het geeft spanning en ontspanning tegelijk. En niet in de laatste plaats de manier om je ideeën, kennis en vaardigheden met anderen te delen, zodat ook zij er beter van worden. Beter en effectiever bloggen zodat meer mensen mijn blogs kunnen lezen lijkt me cool. Ik ben daarom benieuwd wat ik er van kan opsteken.

Anna Sol
Gast

Perfectionisme houdt mij tegen, de artikelen moet perfect zijn en ook het weggeven van gratis info.

Iris Maier
Gast

Mijn blog is de basis en het startpunt van mijn bedrijf geweest en trekt ruim 45.000 unieke bezoekers per maand, maar het maximale haal ik er bepaald niet, want hoge bezoekersaantallen is leuk; in sommige kringen word je wel eens herkend. Echter hoe zet ik die aantallen effectief om in klanten?

Gabriela van Gemert
Gast

Wat me weerhoudt is dat ik nog niet scherp genoeg heb wie mijn Target Audience is en op welk vlak ik mijn expertschap wil gaan inzetten..

Juni Sambo
Gast
Juni Sambo

Heb heel vaak wel een onderwerp maar weet niet hoe dit in te vullen en interessant te maken zodat mensen het graag willen lezen

Sophie Verheij
Gast

Blogging vind ik leuk. Door tijdsdruk is in de laatste tijd er niet meer van gekomen. Ik wil ik graag weer oppakken. En ik genoeg onderwerpen om over te bloggen.

Monique Verldhuijzen
Gast

Wat is zo interessant om te vertellen dat anderen het willen lezen en blijven terugkomen om meer te lezen. En hoe schrijf je zo’n verhaal dat het ook leuk is om te lezen? Bloggen om het bloggen kost meer energie dan dat het wat oplevert. Dus hoe doe je het goed.

John-Pierre Cornelissen
Gast

Tijd…
Ik heb genoeg onderwerpen maar het kost me zo ongelofelijk veel tijd om een artikel te schrijven.

Isabelle Plasmeijer
Gast

Hoe creëer je waardevolle en afwisselende content zonder dat je lezers denken….alweer, of in slaap vallen tijdens het lezen? Ofwel: hoe houd je het spannend en prikkelend?