Stimuleer herhaalaankopen – geometrische groei deel 7 van 7

197 views | 7 reacties |
shares

Dit is het zevende (en laatste) artikel in de serie met praktisch uitvoerbare, stap-voor-stap systemen waarmee jij jouw business geometrisch kan laten groeien.

Als je het eerste artikel: 3 manieren voor het groeien van jouw business nog niet gelezen hebt, lees dat dan eerst en bekijk ook de videoles die erbij hoort (onderaan dat artikel vertel ik je hoe je de video in bezit krijgt).

In artikel 2: jouw systeem voor mond-tot-mondreclame en artikel 3: joint venture endorsed mailing heb ik je verteld over 2 krachtige manieren voor het werven van NIEUWE klanten.

In artikel 4: het verhogen van jouw tarieven en artikel 5: upselling heb je kunnen lezen hoe je de gemiddelde omvang van jouw verkopen per klant significant kunt vergroten.

In het artikel over database mailing vertelde ik je over de MUST-HAVE strategie voor het vergroten van frequentie van jouw verkopen.

Dit artikel (het laatste in deze serie) gaat over een andere manier om mensen vaker van jou te laten kopen… door middel een INCENTIVES) (stimulans) voor HERHAALaankopen.

Het concept is eenvoudig:

  • Het is veel gemakkelijker en goedkoper om aan een bestaande klant te verkopen dan aan een prospect
  • Frequent buyers‘ zullen mininmaal 5 keer zoveel besteden als ‘normal buyers
  • Hoe vaker een klant van jou koopt, hoe meer zijn loyaliteit (geometrisch) meegroeit

In onderstaande video vertel ik je hoe jij bewust een stimulans voor herhaalverkopen moet inzetten, zodat jou business hier geometrisch van gaat groeien:

Nadat je de video hebt bekeken, ben ik eens heel benieuwd naar jouw belangrijkste nieuwe inzicht over het stimuleren van herhaalaankopen door jouw klanten.

En dat niet alleen, ik wil ook graag weten welke actie jij gaat ondernemen als resultaat van jouw inzicht(en)?

Deel alsjeblieft jouw inzicht en actie in het commentaarveld onderaan deze pagina.

Door jouw inzicht direct te delen, versterk je het leereffect en wordt jouw kans van slagen groter.

30% More Income in 30 Days voltooid!

Wanneer je dit artikel leest heb je toegang gekregen tot de complete cursus 30% More Income in 30 Days (t.w.v. €475).

Lees de artikelen 1 tot en met 7 en ontdek daarin hoe je alle bijbehorende videolessen in bezit krijgt (via het commentaarveld bij elk artikel). Zie bovenaan dit artikel de links naar alle voorgaande artikelen in deze serie.

Bookmark en deel de artikelen met jouw netwerk zodat jouw bevriende ondernemers ook van dit materiaal kunnen profiteren. En blijf het voor jezelf herhalen en implementeren. Als je het goed doet, kan het niet anders dan dat jouw klandizie en inkomen geometrisch gaat groeien, net zoals anderen die het Open Circles materiaal implementeerden.

Doe alsjeblieft snel jouw voordeel met deze lessen en kom nog eens terug om ook jouw resultaten te delen in het commentaarveld.

Op jouw succes,

Nisandeh

PS. Als je echt serieus bent over het vormgeven van jouw business en het groeien van jouw klandizie, omzet en winst… EN je bent benieuwd naar de beste strategieën, systemen en tools om dit te bereiken…

Kom dan naar de Business Bootcamp, onze GRATIS 2-daagse training commerciële vaardigheden voor zelfstandige professionals.

In de Business Bootcamp ervaar je bovendien een magie die we niet op video kunnen vastleggen, dus zorg ervoor dat je bij de aanstaande editie aanwezig bent.

Klik hier voor meer informatie en aanmelden

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
7 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Peter van de Griendt
6 years ago

Goh inderdaad, als je frequent buyers trekt, trek je mensen die meer uitgeven inderdaad.! Dat was een eyeopener…

Eveliina Seume
6 years ago

I really need to get creative in finding ways to create a win-win situation between me and patients, while having the prices of therapy-sessions dictated by insurance-companies.
You have put the thinking-cap on my head again!
Thanks

Leni Minderhoud
6 years ago

A good reminder! I offered my first clients a few times a price when they would buy more from me, but, I did not put an eind period or time frame, like next whole year etc.
I put this now in red in my template for offers! Many thanks

Brigitte van Beek
6 years ago

In eerste instantie dacht ik dat een incentive moeilijk toepasbaar zou zijn maar eenmaal aan het denken gezet rollen er toch enkele mogelijkheden uit: herhaalsessies op het gebied van belemmerende overtuigingen waarbij succes(gevoel) een extra stimulans is om ook volgende knelpunten aan te pakken. Als ik de vervolgsessies dan ook goedkoper maak dan verwacht ik dat mijn klanten vaker bij me terug zullen komen. Bedankt voor de tip!

Floris Brandsma
Floris Brandsma
6 years ago

In de bouwsector zijn incentives over het algemeen niet gebruikelijk. Des te meer een reden om het toe te gaan passen. En inderdaad het is gemakkelijker en goedkoper om aan bestaande klanten te verkopen.

cobr rijsdam
6 years ago

Incentives kunnen zijn e-books met tips hoe zelfmanagement van diabetes toe te passen of met recepten met gezonde voeding. Tips voor bewegen.

Nicole Nagelgast
6 years ago

Incentive mogelijkheden:

– downloadable pdf met high res afbeelding van mijn werk
– e-book over welke vragen je jezelf moet stellen om de creatieve resultaten te krijgen die je wilt

Gratis eerste gesprek is al gebruikelijk in mijn sector, dus dat zie ik niet als een incentive. Wellicht kan het wel een incentive zijn als het gelijk als een brainstormsessie wordt gepresenteerd waar voor de klant bruikbare ideeën uit kunnen komen.