You can make a difference

Dankjewel voor het delen van het blogartikel: 15 zakelijke goede voornemens

Als je weet waar je het allemaal voor doet werk je met veel meer energie en het is nog effectiever ook.

Ontdek hoe het werkt in onderstaande video “You can make a difference”

Nadat je de video hebt bekeken, ben ik eens benieuwd:

Wat zijn jouw inzichten en wat ga jij anders doen naar aanleiding van deze video?

Deel alsjeblieft jouw reactie in het commentaarveld onderaan deze pagina.

En kom nog eens terug op deze pagina om de comments van anderen te lezen en inspiratie op te doen.

Op jouw succes,

Nisandeh

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Marjan vd Brink
Marjan vd Brink
7 years ago

Heerlijk om te delen dat het allemaal begint bij Contribution. Dat dat dan ook geld oplevert, daarvoor ga ik in dit jaar de noodzakelijke dingen doen :). Want dat gaat volgens mij niet echt vanzelf…

Mijn voorgeschiedenis is Contribution: altijd (mee)werken aan opbouw, onderwijs, opvoeding, zorgen voor zorgers – vrijwillig en/of als moeder, en in hobby-business. Geven vanuit mijn overvloed is denk ik mijn basis-lifestyle. En ziedaar: onze dochter heeft een jaar als vrijwilliger meewerkt aan onderwijs voor allerarmsten in India; de olievlek breidt uit.

Overigens heb ik mijn contribution op mijn eigen manier kunnen vormgeven omdat mijn man ons gezinsinkomen verdient, en ik mijn activiteiten steeds heb geplooid naar wat er op dat moment mogelijk was.

Maar! vanaf dit jaar wil ik het anders! Contribution vanuit een gezin en kleine kring is mooi maar ook beperkt. Ik heb meer tijd en nog steeds mijn talents, dus ik maak in 2015 business vanuit mijn contribution!

Deze video kreeg ik als vervolg op 15 punten voor goede voornemens in 2015. Die koppeling maak ik ook in dit comment.
Contribution kost geld! Mijn werk komt voor uit mijn verlangen om het ‘zorgen’ tussen mensen de smeerolie te geven die het nodig heeft. Voor elkaar zorgen, naar elkaar omzien vind ik heel belangrijk en ik wil eraan meehelpen om de processen die daarbij komen kijken soepen te houden.

Om dat werk te doen heb ik geld nodig, want ik maak kosten, Daarom maak ik in deze wintermaanden werk van marketing en verdieping, zodat ik klanten meer en beter van dienst kan zijn.

Mijn missie is te zorgen voor zorgers – mijn produkten helpen zorgers om emotioneel in balans te blijven (en/of komen), met stress om te gaan, voldoende tijd en ruimte voor zichzelf te nemen etc. Zodat al die lieve zorgers (ook managers) die mijn producten gebruiken hun zorg-werk blij en gezond kunnen blijven doen, hun uitputtings-valkuilen kennen en daarmee om kunnen gaan. Ik heb daar tools voor, kennis van, ervaring in.

Halverwege 2015 weten managers in de zorgorganisaties van mijn woonomgeving EN particuliere zorgers van mijn bestaan en van mijn produkten. En eind 2015 heb ik zoveel mensen geholpen dat ik een mooie serieuze eerste omzet heb gedraaid.

De bovenstaande video versterkt en geinspireert me om op mijn pad op deze manier te vervolgen. DANK JE WEL :).

Marjan vd Brink
Marjan vd Brink
7 years ago

Nisandeh, je video over Contribution maakt me meer/weer bewust van het belang van zelfbewustheid en integriteit in onze bijdragen. Thanks!

Marjolein Kalter
Marjolein Kalter
7 years ago

Mijn visie om een merkbare bijdrage te leveren aan het terugdringen van de werkeloosheid in Nederland.

Het leven van 100.000 hogeropgeleide baanloze veertigplussers raken.

1000 veertigplussers helpen om het werk te (blijven) vinden waar ze de grootste bijdrage hebben. Bijdrage voor zichzelf: vrijheid, vervulling en verdienen, en voor de wereld: vermeerderen.

Ik ga hierdoor vaker het lef tonen (buiten mijn comfortzone treden) om een verschil te maken.

Ik geloof dat iedereen een diamant is die het verdient om te schitteren in de wereld!

Marjan vd Brink
Marjan vd Brink
7 years ago

Mooi Marjolein!

Misschien kunnen we elkaar helpen om vaker lef te tonen, buiten de comfortzone te bewegen, en het verschil te maken?
Ik ben za 24-1-15 op de Business Bootcamp.