Praktische zaken E-team Business Bootcamp juni 2016

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Nog een kleine twee weken en dan is het zover: de allerlaatste Business Bootcamp EVER, en JIJ bent erbij!!!

Er staan ruim 1.700 deelnemers op de deelnemerslijst… dus het belooft een geweldig spektakel te worden.

Jij maakt straks deel uit van een fantastisch E-team dat ervoor gaat zorgen dat alle deelnemers een weekend om nooit te vergeten beleven!

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Business Bootcamp van 25 en 26 juni aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Business Bootcamp vindt plaats in:

LOCATIE

NBC Congrescentrum
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein

Routebeschrijving

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens uit auto’s gestolen. Laat dus geen spullen achter in je auto.

PLANNING

Het assisteren in deze Business Bootcamp omvat de volgende zaken voor je:

Bellen deelnemers

Vóór aanvang van het event is het de bedoeling om díe deelnemers te bellen, die nog geen reactie hebben gegeven op de voorbereidende e-mail.

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (overigens ook door de teamleden!)

Hieronder vind je de link naar de praktische informatie voor deelnemers:
https://opencircles.nl/bbc-jun-2016-praktische-zaken

Uiterlijk vrijdag 17 juni ontvang je van ons een e-mail met daarbij een telefoonlijst van ca. 25/30 deelnemers. Ook ontvang je een belscript wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren.  Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je 20 euro.

Graag ontvang ik de bellijst met aantekeningen weer retour uiterlijk  dinsdagochtend 21 juni om 12:00 uur, zodat wij op jouw notities aktie kunnen ondernemen.

Dit is belangrijk omdat wij o.a. op woensdag aan de locatie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten.

We beginnen deze avond exact om 19:30 uur en gaan er voor zorgen dat we er staan als één Super – team. Ingrid zorgt zoals gebruikelijk weer voor een ontzettend leuke teambuilding. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat jij kunt doen om tijdens en na deze training er voor jezelf het maximale eruit te halen.

Na de briefing beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Een deel van het werk wordt door de locatie en een set-up team gedaan maar er zijn nog tal van taken die door ons worden verzorgd.

Je kunt je persoonlijke spullen achterlaten in een van de zalen achter de registratiebalies. Deze zijn het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en 2 daarvan zullen op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is.

We verwachten op vrijdagavond klaar te zijn om ongeveer 23:00 uur.

Zaterdag  25 juni

De eerste dag van de laatste Business Bootcamp!

We starten op zaterdagochtend om 7:00 uur exact in de zaal. We verwachten de eerste deelnemers om 8:30 uur. De training is van 10:00 tot 19:00 uur. Een drukke dag, volgepland met mooie processen en lectures. Het is de bedoeling dat je als teamlid ook zoveel mogelijk van de training meekrijgt, dus zodra daar de gelegenheid voor is: pak die kans, zodat ook jouw bedrijf weer een boost krijgt na dit weekend!

Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Het is de bedoeling dat we vóór middernacht klaar zijn. Voor lunch en diner wordt gezorgd.

Zondag  26 juni

Na een kort nachtje slapen staat ons weer een fantastische dag te wachten!

Ook deze dag starten we om 07:00 uur. De training is van 10:00 tot 19:30 uur.

Natuurlijk wordt ook op zondag de lunch en het diner verzorgd.

Na het diner zullen we nog de laatste hand leggen aan de breakdown en tot slot de clearing. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op zaterdag.

Ga er maar van uit dat we rond 23:45 uur klaar zijn! 🙂

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt (heb je die nog niet? Dan krijg je deze op vrijdagavond)
  • Lange Broek: zwart, netjes, geen jeans of joggingbroek
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans (draag je een rok? Dan ook een panty!)
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar en geen witte randen of andere kleurtjes
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge

Heren: let op! Zorg dat je netjes geschoren bent tijdens het evenement.

We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.

Tijdens  deze Business Bootcamp is Ingrid Verbeek de teamleider.

Werken met je persoonlijke purpose

Tijdens dit event ga je werken met jouw persoonlijke purpose. Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt.  Denk alvast na wat er in je leven op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:

  • Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
  • Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
  • Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op vrijdagavond gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.

Feedback

Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons in de week na de Business Bootcamp een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.

Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.

Doe er je voordeel mee!

Tot zover de praktische zaken.

Plaats alsjeblieft in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Als bijlage bij de e-mail met de link naar deze pagina ontvang je een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot carpoolen of eventueel bij elkaar overnachten of wat je dan ook onderling met elkaar wilt regelen. Maak verstandig gebruik van deze gegevens. Oftewel, gebruik ze alleen voor zaken die verband houden met dit seminar…

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Laten we er met z’n allen een fantastisch evenement van maken!!!

Lieve groet,

Anja Gielen

Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
27 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Marjolein Diks
5 years ago

Ha Anja, ik heb er weer zoveel zin in…:-)!!

Peter
Peter
5 years ago

Ik zal er zijn. Mooi aantal deelnemers ! Leuk!

Marom Ayoubi
Marom Ayoubi
5 years ago

Ik ben weer bij en heb er erg veel zin!

Bianca van Rooij
5 years ago

Hallo, ik heb er super veel zin in! Tot dan allemaal.

Cynthia Brown
Cynthia Brown
5 years ago

Hoi Anja,
Ik heb alles gelezen en zie ernaar uit!

Jeroen Stoffels
5 years ago

Hoi Anja
Alles gelezen. Duidelijk verhaal en heb er veel zin in

Ron Scheerder
5 years ago

Ik ben er bij. Knallen bij de laatste BootCamp

Michiel Prins
Michiel Prins
5 years ago

Bonjour,

Natuurlijk ben ik er bij! Vluchten en hotel zijn geboekt dus ik kom er aan!

À bientôt !

Remko Zuidema
5 years ago

Life changing experiance, maar dan de ultimate versie. Ik heb er enorm veel zin en ben helemaal voorbereid.

Renate Brown-van Dijk
5 years ago

OH YES!!!!!!!!!!! BRING IT ON!!!!!!!!!!!

Tessa Augustijn
5 years ago

Present and jumping to help change lives!

Jacques van Bragt
Jacques van Bragt
5 years ago

Ben er bij & heb er zin in 😉

Ingeborg Hofstede
5 years ago

Ik heb alles gelezen en kijk er naar uit!!

Ik heb allergieën. Kan ik die hier aangeven of liever in een aparte mail?

Hartelijke groet,

Ingeborg.

Anja Gielen
Anja Gielen
5 years ago

Hi Ingeborg,

Graag in een aparte mail!

Groetjes,
Anja

Wilma van Dartel
5 years ago

I’ll be there!
Read everything.
Cu all soon! 😉

(omdat vorige reactie mislukt lijkt te zijn, nogmaals geplaatst)

Helmy Kleinlugtenbeld
5 years ago

Dat wordt weer fantastisch! En ik heb er reuze veel zin in!! We gaan knallen!!

Els van Eersel
Els van Eersel
5 years ago

Ha Anja,

Ik heb alles gelezen en verheug me op het weekend!

Els

Iris Schram
Iris Schram
5 years ago

Ik ben er bij! Zin in!

Wrapping up the old, to make room for the new… 🙂

Stefania Papaccioli
Stefania Papaccioli
5 years ago

Ja natuurlijk, zin in 😉 Tot snel

Roelf Hut
5 years ago

Gelezen en ja, ik ben erbij.

Niels Kaan
5 years ago

Ik heb alles door gelezen en natuurlijk ben ik er bij zoals afgesproken.
Tof ik heb er zin in.

Bellen wordt voor mij pas maandag en dinsdag sorry.

En ik ben nog steeds vegetarisch.

Fijn weekend allemaal.

Hendrik Groeneveld
5 years ago

Ik ben er ook weer bij!!

Boudewijn Steur
Boudewijn Steur
5 years ago

Gelezen en ik ben er ook bij!

#zinin

Jeroen van der Heide
5 years ago

Gelezen en heb zin in de laatste Business Bootcamp, tot snel allemaal “Lets do this”

Geniet van jullie dag

Jeroen

Saskia van de Riet
5 years ago

Ik ben er bij.
Ik heb er belachelijk veel zin in 🙂

Saskia
<3

Ingrid
Ingrid
5 years ago

Tot Morgen Allemaal!

We gaan er een LIFE CHANGING EXPERIENCE van maken!

Ik heb er enorm veel zin in!

Hugs, Ingrid

Saskia Frankena
5 years ago

Beetje laat, maar ik ben er ook bij!!