Praktische zaken E-team Business Bootcamp juni 2015

Plaats alsjeblieft in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!


Nog een kleine twee weken en dan is het weer zover: de one and only Business Bootcamp !!!

Er staan weer ruim 1.000 deelnemers op de deelnemerslijst… dus het belooft een geweldig spektakel te worden.

Jij maakt straks deel uit van een fantastisch E-team dat ervoor gaat zorgen dat alle deelnemers een weekend om nooit te vergeten beleven!

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Business Bootcamp van 27 en 28 juni aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Business Bootcamp vindt plaats in:

Locatie

NBC Congrescentrum
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein
Routebeschrijving

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens uit auto’s gestolen.  Laat dus geen spullen achter in je auto.

Het assisteren in deze Business Bootcamp omvat de volgende zaken voor je:

Deelnemers bellen

Vóór aanvang van het event is het de bedoeling om díe deelnemers te bellen, die nog geen reactie hebben gegeven op de voorbereidende e-mail met als onderwerpregel ‘Bevestig jouw deelname Business Bootcamp´

Dit is de voorbereidingspagina die deelnemers krijgen zodra ze hun deelname hebben bevestigd:

http://opencircles.nl/voorbereiding/bbc-juni-2015-praktisch

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (overigens ook door de teamleden!)

Op donderdag 18 juni ontvang je van ons een e-mail met daarbij een telefoonlijst van ca. 25/30 deelnemers. Ook ontvang je een belscript wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je 20 euro.

Graag ontvang ik de bellijst met aantekeningen weer retour uiterlijk  dinsdagochtend 23 juni 12:00 uur, zodat wij op jouw notities actie kunnen ondernemen.

Dit is belangrijk omdat wij o.a. op woensdag aan de locatie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten.

Vrijdagavond 26 juni

We beginnen deze avond exact om 18:30 uur in de zaal en gaan er voor zorgen dat we er staan als één Super – team. Rani zorgt zoals gebruikelijk weer voor een ontzettend leuke teambuilding. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat jij kunt doen om tijdens en na deze training er voor jezelf het maximale eruit te halen.

Na de briefing beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Een deel van het werk wordt door de locatie en een set-up team gedaan maar er zijn nog tal van taken die door ons worden verzorgd.

Je kunt je persoonlijke spullen achterlaten in een van de zalen achter de registratiebalies. Deze zijn het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en 2 daarvan zullen op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is.

We verwachten klaar te zijn om ongeveer 23:00 uur.

Zaterdag 27 juni

De eerste dag van de Business Bootcamp!

We starten op zaterdagochtend om 7:00 uur. We verwachten de eerste deelnemers om 8:30 uur. De training is van 10:00 tot 19:00 uur. Een drukke dag, volgepland met mooie processen en lectures. Het is de bedoeling dat je als teamlid ook zoveel mogelijk van de training meekrijgt, dus zodra daar de gelegenheid voor is: pak die kans, zodat ook jouw bedrijf weer een boost krijgt na dit weekend!

Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Het is de bedoeling dat we vóór middernacht klaar zijn. Voor lunch en diner wordt gezorgd.

Zondag 28 juni

Na een kort nachtje slapen staat ons weer een fantastische dag te wachten!

Ook deze dag starten we om 07:00 uur. De training is van 10:00 tot 19:30 uur.

Natuurlijk wordt ook op zondag de lunch en het diner verzorgd.

Na het diner zullen we nog de laatste hand leggen aan de breakdown en tot slot de clearing. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op zaterdag.

Ga er maar van uit dat we rond 23:45 uur klaar zijn!

Dress Code – belangrijk!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt (heb je die nog niet? Dan krijg je deze op vrijdagavond)
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar en geen witte randen
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge

Heren: let op! Zorg dat je netjes geschoren bent tijdens het evenement.

We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.

Tijdens  deze Business Bootcamp is Ingrid Verbeek de teamleider.

Jouw persoonlijke purpose

Tijdens dit event ga je werken met jouw persoonlijke purpose; een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt.  Denk alvast na wat er in je leven op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:

  • Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
  • Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
  • Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op vrijdagavond gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.

Feedback

Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons in de week na de Business Bootcamp een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.

Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.

Doe er je voordeel mee!

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot carpoolen of eventueel bij elkaar overnachten of wat je dan ook onderling met elkaar wilt regelen. Maak verstandig gebruik van deze gegevens. Oftewel, gebruik ze alleen voor zaken die verband houden met dit seminar…

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Laten we er met z’n allen een fantastisch evenement van maken!

Lieve groet,

Anja Gielen
Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
27 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Michiel Prins
7 years ago

Ik ben er natuurlijk weer!

Marjolein Kamstra
7 years ago

Hallo Anja en allemaal,

Ik ben van de partij hoor! Ik ben super benieuwd hoe het is om in het e-team mee te draaien en ga er 100% voor.

groeten, Marjolein

Renate Brown-van Dijk
7 years ago

Ik heb alles gelezen en BEN ERBIJ!!!!!!
HEB ER ZIN IN!!!!
Tot de 26e…

Jennifer Gomperts
7 years ago

Ik heb alles gelezen en zal er zijn

Roos Toussaint
7 years ago

Hallo andere E-teamers,

Ik heb ontzettende zin om voor het eerst hieraan mee te doen; mij 1000% te geven zoals ik dat ook gevoeld heb toen ik de trainingen deed.

Tot snel,
warme groet,
Roos

Roos Toussaint
7 years ago
Reply to  Roos Toussaint

Ik heb de telefoonlijst nog niet ontvangen! En is er iemand waarbij ik kan blijven slapen of meerijden van/naar Amsterdam???

Warme groet en tot heel snel.
Roos

Hendrik Groeneveld
7 years ago

Hallo Anja en team,

Ik heb alles doorgelezen en het is mij compleet duidelijk.

Enorm veel zin in!!!

Groeten,
Hendrik

Pieter van der Kaaij
7 years ago

Dag Anja, Ik heb de info gelezen en begrepen. Jullie kunnen op mij rekenen.

Over het bellen, ik heb een conferentie van donderdag t/m zondag. Maandag kan ik dus mijn lijst bellen. Is dat akkoord?

Tot volgende week.
Pieter

Anja Gielen
Anja Gielen
7 years ago

Hi Pieter,

Dat is prima!

Anja Gielen
Anja Gielen
7 years ago

Hi team!!

Is er iemand van jullie op zoek naar een slaapgelegenheid in de buurt van het NBC?
Een van onze deelnemers heeft een Bed & Breakfast in Maarssen (op 10 minuten afstand)

https://www.airbnb.nl/rooms/5736775?s=hbj7

Teamleden van Open Circles krijgen van hem een speciaal tarief aangeboden nl € 35,00 per persoon per nacht.
Dit is excl. ontbijt, maar dat kan hij eventueel ook regelen.

Mocht je interesse hebben dan kan je mailen naar Rob Slijpen:
rob@rs2play.com

(vermelden dat je in het E-team zit)

Voor de goede orde:
Dit is een aanbieding door Rob gedaan.
Open Circles geeft alleen maar aan dat deze mogelijkheid er is.
Wij aanvaarden op geen enkele wijze aansprakelijkheid voor wat dan ook.

Liefs en een hug!
Anja

Sembèna Jeroe
Sembèna Jeroe
7 years ago

Hii iedereen, Fijn dat we weer versterkt worden met nieuwe E-teamleden.
Ik heb alles gelezen en begrepen.
We gaan er weer een geweldige Business Bootcamp van maken.

Tot volgende week.

Ps: wat het eten betreft: vegetarisch, zonder kaas van de koe. Geitenkaas kan wel.

Hermine van Loon
Hermine van Loon
7 years ago

Hallo Anja, team,

Ik heb alles gelezen en begrepen.

Ben enthousiast!

Frieda Verhage
Frieda Verhage
7 years ago

Hoi allemaal,

Ik heb alles gelezen en jullie kunnen vrijdagavond en zondag op mij rekenen. Ik heb er zin in!!!

Tot volgende week allemaal.

Danielle Teheux
7 years ago

Kijk er alweer naar uit samen te werken! Tot vrijdag!

Slaapt er nog iemand in het Bastion hotel Utrecht?

Geniet je dag
Verbindende groet
Danielle

Jeroen van Mierlo
7 years ago

Hallo Anja,

Gelezen & begrepen, tot vrijdag!

Groet, Jeroen

Ingrid Louwerse
7 years ago

Ik heb er weer zin in!!

Valentijn Kas
7 years ago

Ik ben er ook weer bij! Tot vrijdag iedereen

Melvin Jansen
7 years ago

Ik heb alles gelezen en begrepen. Tot vrijdag!

Seranie Jeroe
Seranie Jeroe
7 years ago

Hoi allemaal,

Ik heb alles gelezen en ben er zeker bij. Ik heb er super duper zin in!!!!

Tot vrijdag

Boudewijn Steur
Boudewijn Steur
7 years ago

Ik heb het gelezen en HEEEL VEEEL zin in het komende weekend! Zie jullie dan allemaal!!

Else Marijke
Else Marijke
7 years ago

Leuk Boudewijn dat je meedoet wordt het voor jou ook de eerste E team ervaring voor mij wel

Maaike Frankena
7 years ago

Nou, dat met die gravatar ga ik niet snappen. Ondanks mijn rode hoofd heeeeel veel zin in de Business Bootcamp en ook hartstikke blij dat er zoveel nieuwe e teamers bij zijn. WAAR is het feestje????
Tot vrijdag allemaal!!
Hug

Monique Stevens
7 years ago

Ik heb er super veel zin in!!!

Waar is het feestje???????? Hier is het feestje!!

Else Marijke
Else Marijke
7 years ago

Hallo Anja
Ik wilde je morgen ochtend gaan bellen omdat ik nog steeds niets van jullie ontvangen had over het E-team. Nu ontdekte in net dat deze mail in de spam lijst stond. Gelukkig ik zit toch bij het team
Twee weekeinden achter elkaar de Open Circles energie ik heb er reuze zin in

Ingrid Verbeek
Ingrid Verbeek
7 years ago

Wat een mooi TEAM!
Zo leuk om weer eens zoveel nieuwe mensen te mogen verwelkomen.

We gaan er een super mooi weekend van maken!

Ik heb er enorm veel zin in!

Tot morgen!
Hug, Ingrid

Pascale Martina
Pascale Martina
7 years ago

Ik heb er zin in, ik heb nu alles gelezen, ik heb mijn doelen en leerpunten helder gemaakt. Ik heb alleen geen mail ontvangen met een bel lijst. Maar ik ga er vanuit dat dat hoort.

Tot morgen lieve OCA vrienden.

Stefania Papacioli
Stefania Papacioli
7 years ago

Ja, alles gelezen.

Tot straks.
Ik heb er zin in.