Praktische zaken E-team Business Bootcamp september 2015


Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!


Beste E-teamlid in de Business Bootcamp!

Nog een kleine twee weken en dan is het weer  zover: de one and only Business Bootcamp !!!

Er staan weer bijna 1.000 deelnemers op de deelnemerslijst… dus het belooft een geweldig spektakel te worden.

Jij maakt straks deel uit van een fantastisch E-team dat ervoor gaat zorgen dat alle deelnemers een weekend om nooit te vergeten beleven!

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Business Bootcamp van 12 en 13 september aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Business Bootcamp vindt plaats in:

Locatie

Nieuwegein Business Centre (NBC)

Blokhoeve 1

3438 LC Nieuwegein

Routebeschrijving

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens uit auto’s gestolen. Laat dus geen spullen achter in je auto.

Het assisteren in deze Business Bootcamp omvat de volgende zaken voor je:

Deelnemers bellen

Vóór aanvang van het event is het de bedoeling om díe deelnemers te bellen, die nog geen reactie hebben gegeven op de voorbereidende e-mail.

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (overigens ook door de teamleden!)

Op donderdag 3 september ontvang je van ons een e-mail met daarbij een telefoonlijst van ca. 20/25 deelnemers. Ook ontvang je een belscript wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je 20 euro.

Graag ontvang ik de bellijst met aantekeningen weer retour uiterlijk  dinsdagochtend 8 september 12:00 uur, zodat wij op jouw notities aktie kunnen ondernemen.

Dit is belangrijk omdat wij o.a. op woensdag aan de lokactie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten.

(FYI – dit is de link naar de pagina met praktische informatie voor deelnemers: http://opencircles.nl/voorbereiding/en-sept-2015-practical/)

Vrijdagavond 11 september

We beginnen deze avond exact om 18:30 uur in de zaal en gaan er voor zorgen dat we er staan als één Super – team. Rani zorgt zoals gebruikelijk weer voor een ontzettend leuke teambuilding. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat jij kunt doen om tijdens en na deze training er voor jezelf het maximale eruit te halen.

Na de briefing beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Een deel van het werk wordt door de locatie en een set-up team gedaan maar er zijn nog tal van taken die door ons worden verzorgd.

Je kunt je persoonlijke spullen achterlaten in een van de zalen achter de registratiebalies. Deze zijn het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en 2 daarvan zullen op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is.

We verwachten klaar te zijn om ongeveer 23:00 uur.

 

Zaterdag 12 september

De eerste dag van de Business Bootcamp!

We starten op zaterdagochtend om 7:00 uur. We verwachten de eerste deelnemers om 8:30 uur. De training is van 10:00 tot 19:00 uur. Een drukke dag, volgepland met mooie processen en lectures. Het is de bedoeling dat je als teamlid ook zoveel mogelijk van de training meekrijgt, dus zodra daar de gelegenheid voor is: pak die kans, zodat ook jouw bedrijf weer een boost krijgt na dit weekend!

Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Het is de bedoeling dat we vóór middernacht klaar zijn. Voor lunch en diner wordt gezorgd.

 

Zondag 13 september

Na een kort nachtje slapen staat ons weer een fantastische dag te wachten!

Ook deze dag starten we om 07:00 uur. De training is van 10:00 tot 19:30 uur.

Natuurlijk wordt ook op zondag de lunch en het diner verzorgd.

Na het diner zullen we nog de laatste hand leggen aan de breakdown en tot slot de clearing. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op zaterdag.

Ga er maar van uit dat we rond 23:45uur klaar zijn!

 Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt (heb je die nog niet? Dan krijg je deze op vrijdagavond)
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar en geen witte randen
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge

Heren: let op! Zorg dat je netjes geschoren bent tijdens het evenement.

We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.

Tijdens  deze Business Bootcamp is Helmy Kleinlugtenbeld de teamleider.

 

Werken met je persoonlijke purpose

Tijdens dit event ga je werken met jouw persoonlijke purpose. Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt.  Denk alvast na wat er in je leven op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:

  • Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
  • Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
  • Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op vrijdagavond gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.

 

Feedback

Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons na de Business Bootcamp een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.

Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.

Doe er je voordeel mee!

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot carpoolen of eventueel bij elkaar overnachten of wat je dan ook onderling met elkaar wilt regelen. Maak verstandig gebruik van deze gegevens. Oftewel, gebruik ze alleen voor zaken die verband houden met dit seminar…

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Laten we er met z’n allen een fantastisch evenement van maken!

Lieve groet,

Anja Gielen

Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
40 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
José van Gijn
6 years ago

Ik ben er bij!
Nu al zin in 😉

Ron Scheerder
6 years ago

Ik ben er weer bij 🙂

Michiel Prins
6 years ago

Ik ben er natuurlijk weer bij! Heb er weer flink zin in.

Ik heb 1 slaapplaats thuis (half uurtje van nbc) ter beschikking voor iemand die dat graag wil. Stuur me even een e-mailtje of Facebook privé berichtje als je er gebruik van zou willen maken.

Margarita Lourido
Margarita Lourido
6 years ago
Reply to  Michiel Prins

Michiel, ik ga jou zoeken via facebook om een bericht te sturen.
Groetjes,
M

Ine Ruijfrok
6 years ago

Ik ben er bij, heb er veel zin in. Tot volgende week.

Eleonora van Grinsven
Eleonora van Grinsven
6 years ago

YES!!! Ik ben er weer helemaal klaar voor en heb er zin in.
Wil er iemand meerijden vanaf Oss?
De B&B waar ik slaap is al helemaal vol, dus daar kan ik niet mee helpen deze keer.
Tot snel.

Peter van der Vlies
6 years ago

Alles gelezen en ik ben uiteraard van de partij.

Hendrik Groeneveld
6 years ago

Ik ben er ook. Tot volgende week vrijdag.

Sembèna Jeroe
Sembèna Jeroe
6 years ago

Hallo lieve mensen.

We gaan er weer een mooi feest van maken.
Ik heb er zin in!

Sembèna Jeroe
Sembèna Jeroe
6 years ago
Reply to  Sembèna Jeroe

Oh ja,
Voor ik het vergeet. Ik eet vegetarisch (zonder vis), ook geen melkproducten.

Tot de 11e

Jessica Versluijs
6 years ago

Het wordt mijn première als E-team’er.
Ik heb er veel zin in en kijk er naar uit om met jullie samen te werken!

Helmy Kleinlugtenbeld
6 years ago

En wij ook om met jou samen te werken Jessica! Je komt in een super-team met meer nieuwe en ook hele doorgewinterde teamleden 🙂

Mark ten Seldam
6 years ago

Ik ben erbij en ik ga ervoor. Tot volgende week.

Seranie Jeroe
Seranie Jeroe
6 years ago

Hoi hoi hoi allemaal,

Ik heb alles gelezen en jullie kunnen op mij rekenen

Cheers!

Helmy Kleinlugtenbeld
6 years ago
Reply to  Seranie Jeroe

Hoi Seranie!
Je ziet er een beetje vreemd uit op deze foto 🙂

Wil je jouw foto instellen op http://www.gravatar.com. Er zijn ook deze keer weer nieuwe teamleden en het is fijn als men ook de gezichten kan zien van degenen die erbij zijn.

Dankjewel alvast!
Tot volgende week!

Melvin Jansen
Melvin Jansen
6 years ago

Ik ben er bij! Tot volgende week…

Margarita Lourido
Margarita Lourido
6 years ago

Hallo prachtige mensen,
Ik ben er bij en ik ben op zoek naar een plek om te logeren.
Tot volgende week!
M

Helmy Kleinlugtenbeld
6 years ago

Hoi Margarita!
Leuk dat je erbij bent. In de mail van Anja staat informatie over logeermogelijkheden.
Succes en tot vrijdag.

Helmy Kleinlugtenbeld
6 years ago

We gaan er weer een geweldig event van maken!
Ik heb er kei veel zin in 🙂

cindy groeneveld
6 years ago

Yes, ik ben er zeker ook bij! zin in!

tot volgende week allemaal!

Dave de Lange
Dave de Lange
6 years ago

Ik ben erbij!

Helmy Kleinlugtenbeld
6 years ago
Reply to  Dave de Lange

Hey Dave… gefeliciteerd met je nieuwe titel! Ik zag je kleinkind ‘voorbij’ komen. Leuk dat je nog tijd hebt om te komen assisteren 🙂

Dave de Lange
Dave de Lange
6 years ago

Haha, ja bedankt Helmy! En natuurlijk heb ik tijd om te assisteren. Daar zorg ik voor

Dave de Lange
Dave de Lange
6 years ago
Reply to  Dave de Lange

Oh ja, ik eet ook graag vegetarisch. Bedankt!

Niels
6 years ago

Ik ga der zijn. En ik eet graag VEGA. Veel konijnenvoer dus.

Peter Bos
6 years ago

Tot volgende week. Het wordt weer mooi evenement!

Melanie Lo
6 years ago

Hallo allemaal,

Wat ontzettend leuk weer!
Ik heb er zin in.
En………..allemaal bekende gezichten. Tot volgende week

Helmy Kleinlugtenbeld
6 years ago
Reply to  Melanie Lo

Hey Melanie, leuk dat je er ook weer bij bent!

Ik herkende je niet op de foto 🙂
Wil je jouw foto instellen op http://www.gravatar.com. Nieuwe teamleden zien dan ook wie jij bent.

Tot vrijdag!

Ian Muller
6 years ago

Wordt mijn première in het E-team. Ik kijk er met veel plezier naar uit!

Saskia Steur
6 years ago
Reply to  Ian Muller

Hé, samenwerker! Wat leuk om met jou samen in het team te zitten 🙂

Helmy Kleinlugtenbeld
6 years ago
Reply to  Ian Muller

Alvast welkom Ian! We gaan er een mooi event van maken!!
Tot vrijdag.

Ian Muller
6 years ago

Het wordt mijn première als lid van het e-team, ik heb er geweldig veel zin in!

Saskia Steur
6 years ago

Ja, lieve Anja, dankjewel voor deze heerlijke pagina en het vooruitzicht van een gaaf Business Bootcamp.

Ik heb er bij, ik heb alles gelezen, ik ben er klaar voor….

Let’s rock and roll <3

Ingrid Verbeek
Ingrid Verbeek
6 years ago

Wat heerlijk… De start van een nieuw seizoen!
En wat een mooi team!

Ik kijk ernaar uit om met jullie er een super mooi evenement neer te zetten.

Tot vrijdag!

Niels Kaan
6 years ago

Goeie morgen allemaal,
is er iemand die vanuit de richting Amersfoort komt en mij in Soeterberg wil op pikken op bij mijn hotel op zaterdag en zondag morgen?

Groetjes Niels

Mark ten Seldam
6 years ago
Reply to  Niels Kaan

Niels,

in welk hotel overnacht jij?
groet,

Mark.

Niels Kaan
6 years ago

Hoi Mark
Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten, mijn telefoonnummer is 0629068889

groetjes

Karyn Larson
Karyn Larson
6 years ago

My first time on the e-team! So curious and excited to be a part of this amazing team.

Helmy Kleinlugtenbeld
6 years ago
Reply to  Karyn Larson

Super dat je in ons team komt Karyn!
We gaan er een geweldig weekend van maken 🙂

Tot vrijdag!

Pui Sang Ear
Pui Sang Ear
6 years ago

Ik ben er ook bij. Heb echt zin in!!