***
Plaats in het commentaarveld hieronder alsjeblieft een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!
***
Nog even en dan is het eindelijk weer zover: de Breakthrough to Success !!!
Er staan meer dan 450 deelnemers op de deelnemerslijst… dus het belooft een geweldig spektakel te worden. Zie je het al voor je?? Al die plankjes op zondagavond??
Jij maakt straks deel uit van een fantastisch E-team dat ervoor gaat zorgen dat alle deelnemers een weekend om nooit te vergeten beleven!
Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Breakthrough to Success van vrijdag 27 tot en met zondag 29 november aanstaande.
Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.
De Breakthrough to Success vindt plaats in:
Locatie
NBC Congrescentrum
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein
Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens uit auto’s gestolen. Laat dus geen spullen achter in je auto.
Het assisteren in deze Breakthrough to Success omvat de volgende zaken voor je:
Deelnemers bellen
Vóór aanvang van het event is het de bedoeling om díe deelnemers te bellen, die nog geen reactie hebben gegeven op de voorbereidende e-mail.
Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (overigens ook door de teamleden!)
Op vrijdag 20 november ontvang je van ons een e-mail met daarbij een telefoonlijst van ca. 20/25 deelnemers. Ook ontvang je een belscript wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je 20 euro.
Graag ontvang ik de bellijst met aantekeningen weer retour uiterlijk dinsdagochtend 24 november, zodat wij op jouw notities actie kunnen ondernemen.
Dit is belangrijk omdat wij o.a. op woensdag aan de locatie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten.
En hieronder vind je de link van de voorbereidingspagina met praktische informatie voor deelnemers:
https://opencircles.nl/voorbereiding/bts-nov2015
Donderdag 26 november
Zoals al eerder aangegeven starten we op donderdagmiddag om 13:00 uur! We gaan er voor zorgen dat we er staan als één Super – team. Een aantal processen zullen de revue passeren waaronder hét spektakel van deze training: de plankjes vasthouden ! Dat gaan we oefenen!! Ook gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat jij kunt doen om tijdens en na deze training er voor jezelf het maximale uit te halen.
Na het middagprogramma gaan we met z’n allen dineren en daarna beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Een deel van het werk wordt door de locatie en een set-up team gedaan maar er zijn nog tal van taken die door ons worden verzorgd.
Je kunt je persoonlijke spullen achterlaten in een van de zalen achter de registratiebalies. Deze zijn het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en 2 daarvan zullen op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is.
We verwachten klaar te zijn om ongeveer 23:00 uur.
Vrijdag 27 november
De eerste dag van de Breakthrough to Success !
We starten op vrijdagochtend om 7:00 uur. We verwachten de eerste deelnemers om 8:30 uur. De training is van 10:00 tot 23:00 uur. Een drukke en spannende dag, volgepland met mooie processen en lectures . Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Het is de bedoeling dat we rond middernacht klaar zijn. Voor lunch en diner wordt gezorgd.
Zaterdag 28 november
Na een kort nachtje slapen staat ons weer een fantastische dag te wachten!
Vrijdagavond krijg je te horen hoe laat we zaterdag starten. De training is weer van 10:00 tot 23:00 uur. Het doel is opnieuw om rond middernacht af te sluiten zodat je nog een paar intense uurtjes slaap hebt.
Natuurlijk wordt ook op zaterdag de lunch en het diner verzorgd.
Zondag 29 november
De dag van de Breakthrough! Hier hebben we naar toe gewerkt de voorgaande dagen!
Zaterdagavond besluiten we weer hoe lang of hoe kort je kunt slapen van zaterdag op zondag. De training is deze dag van 10:00 tot 00:00 uur. Tenminste… zo staat het in het log.
Daarna nog de laatste hand aan de breakdown en tot slot de clearing.
Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op de andere twee dagen.
Ga er maar van uit dat we vér na middernacht klaar zijn!
Dress Code – belangrijk!
· Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
· Broek: zwart, netjes, geen jeans
· Rok: zwart, netjes, geen jeans
· Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar en geen witte randen
· Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
· Horloge
Heren: let op! Zorg dat je netjes geschoren bent tijdens het evenement.
We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.
Tijdens de Breakthrough to Success is Ingrid Verbeek de teamleider.
Werken met je persoonlijke purpose
Tijdens dit event ga je werken met jouw persoonlijke purpose. Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt. Denk alvast na wat er in je leven op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:
· Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
· Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
· Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?
Op donderdagmiddag gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.
Feedback
Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons in de week na de Breakthrough to Success een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.
Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.
Doe er je voordeel mee!
Tot zover de praktische zaken.
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!
In de e-mail met de link naar deze pagina, zit ook een bestand met de contactgegevens van de E-teamleden voor dit evenement.
Dit stelt je in staat om met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot carpoolen of eventueel bij elkaar overnachten of wat je dan ook onderling met elkaar wilt regelen. Maak verstandig gebruik van deze gegevens. Oftewel, gebruik ze alleen voor zaken die verband houden met deze training.
Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.
Laten we er met z’n allen een fantastisch evenement van maken!
Lieve groet,
Anja Gielen
Event Manager
Yes, ik verheug me nu al op een superweekend met dit superteam :-)! Big hug x
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Erbij bij deze prachtige training! Ik heb er zin in om met z’n allen er een fantastische life-changing experience van te maken. Tot volgende week! Hug
Bedankt voor deze info.
Ik kan niet wachten
YES, ik ben er zeker bij. Bijna alles is geregeld dus laat die bellijst maar komen. Ik heb er zin in!! Tot snel.
Eindelijk…. nu is het dan echt bijna zover. Heb er weer heel veel zin in! tot volgende week
YES, mijn favoriete training 🙂 Ik heb er ZO GIGANTISCH veel zin in. Tot dan
Yes ik kijk er naar uit, maar zie ook op tegen de lange dagen en de korte nachten. Dit is voor mij de purpose waar ik aan wil werken , hoe houd ik mijn energie hoog!
Ik kijk er naar uit echt een weekend waar ik aan toe ben!
Zijn er eteamers die een kamer willen delen in het hotel mercure is nu fletcher volgens mij?
Hoi Wout-Jan,
Ik verblijf zelf in het hotel, maar deel mijn kamer met mijn zus. Zou ik misschien wel met je mee kunnen rijden?
Groetjes Sembèna
Hey Sembena,
Ik overnacht niet in het Fletcher hotel. Ik kan je helaas geen lift aanbieden die kant op.
Yes, ik ben er bij, de meest geweldige training van allemaal ( wat mij betreft); ik heb er zin in en we gaan er met z’n allen een feestje van maken.
Ik zal ook weer van de partij zijn.
Tot donderdagmiddag
Yes!
Bordjes doorslaan. Ik ben al helemaal in de goede stemming.
Ik heb er enorm zin in.
En zeker om weer onderdeel van zo’n geweldig team te zijn.
Tot volgende week party-people.
Ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, maar mijn verwachtingen zijn desalniettemin hoog gespannen.
Ik ben van de partij en ik heb er erg veel zin in!
Ik hoop bij te dragen aan een live-changing happening voor de deelnemers: een break-through.
Tot volgende week.
Geweldig, hier heb ik me al héél lang op verheugd! Jullie kunnen op me rekenen lieverds!
Dat wordt weer en knaller; helemaal het dit team!
alles gelezen
Wordt diner verzorgd donderdag avond?
Ik eet zonder gluten restrictie deze keer
Tot donderdag
S.
Ik heb alles gelezen en ben bij deze fantastische training aanwezig.
Tot donderdag
My favorite training of all time. Really looking forward to it!
Btw…I did not receive a call list on Friday. Was that an oversight?
Me, neither. And I was asking myself the same question. I guess, it is because we are the last E-teamers enrolled.
Het gaat een geweldig weekend worden!!!
Tot donderdag
Yes, ik ben er ook weer bij! Tot donderdag!
Ook ik ben er dit weekend. En zou heel graag vegetarisch willen eten. Groetjes.