Praktische zaken E-team Business Bootcamp – mei 2013

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Beste E-teamlid in de Business Bootcamp!

Nog maar een paar weken en dan is het zover: de tweede Business Bootcamp van 2013!!!

Momenteel staan er al 1.250 deelnemers op de deelnemerslijst… en de teller tikt door! Het belooft weer een geweldig spektakel te worden.

En jij maakt straks deel uit van het E-team dat ervoor gaat zorgen dat alle deelnemers een weekend om nooit te vergeten beleven!

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Business Bootcamp van zaterdag 25 en zondag 26 mei aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Business Bootcamp vindt plaats in:

Locatie
Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein 
Routebeschrijving

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens digitale apparatuur uit auto’s gestolen. Laat  dus geen spullen achter in je auto.

Het assisteren in deze Business Bootcamp omvat de volgende zaken voor je:

Dinsdag 21 mei

Misschien kun je je nog herinneren dat je een paar dagen voordat je zelf deelnam aan de Business Bootcamp, een telefoontje kreeg van één van de teamleden om je te vragen of alles duidelijk was en of je nog vragen had.

Dit korte telefoongesprek heeft als doel om het enthousiasme van de deelnemers aan te wakkeren en het zorgt ervoor dat mensen ook daadwerkelijk op komen dagen in het evenement.

Onze ervaring is dat deze gesprekken erg worden gewaardeerd door de deelnemers (en door de teamleden – het is ontzettend leuk om al met de deelnemers in gesprek te komen)!

Daarom belt elk teamlid van tevoren zo’n 25-30 deelnemers. Maandagochtend 20 mei ontvang je een email met daarin een telefoonlijst van de deelnemers die jij belt. Ook ontvang je een script, wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je een bedrag van 20 euro.

Graag ontvang ik om uiterlijk 11 uur op woensdag 22 mei de telefoonlijst met aantekeningen weer retour zodat wij op je notities verdere actie kunnen ondernemen. Stuur jouw lijst naar mirjam@opencircles.nl

Dit is onder andere belangrijk omdat wij op woensdag aan de locatie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten.

Vrijdag 24 mei

Op vrijdagavond zorgen we eerst dat we er staan als één team. We leren elkaar beter kennen en zorgen ervoor dat we de juiste energie voor dit weekend neerzetten. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat jij kunt doen om tijdens en na hetweekend er voor jezelf het maximale eruit te halen.

Na de briefing van dit weekend beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Een deel van het werk wordt door de locatie gedaan. Ook werken we dit evenement voor het eerst met een setup en breakdown team. Dit team zorgt ervoor dat we een aantal specifieke taken zoals het opzetten van de banners, de winkel en de computers niet zelf hoeven te verzorgen.

Toch blijven er voldoende taken over die wij als E-team moeten verzorgen!

We beginnen deze avond om 18:30 uur in de zaal.

Je kunt je persoonlijke spullen achterlaten in zaal 1, een zaal achter de registratiebalies. Deze zaal is het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en zal op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is.

Zorg dat je op tijd in de trainingszaal bent! Zorg dat je voor die tijd gegeten hebt. We zijn klaar om ongeveer 22:00 uur.

Zaterdag 25 mei

De eerste dag van de Business Bootcamp!

We starten op zaterdagochtend om 7 uur. Een drukke en spannende dag, volgepland met allerlei taken en opdrachten.

Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Voor lunch en diner wordt gezorgd. Het is de bedoeling dat we om ongeveer 23:00 uur klaar zijn.

Zondag 26 mei

Na een kort nachtje slapen staat ons weer een succesvolle dag te wachten!

We starten op zondagochtend weer om 7 uur.

Na het diner op zondagavond sluiten we weer af met een evaluatie. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op de eerste dag.

Ook willen we na dit intense weekend van samenwerken natuurlijk in Open Circles stijl afsluiten met voor  iedereen een hug. Houd er rekening mee dat je rond middernacht klaar bent.

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt (is dit je eerste keer, dan krijg je deze tijdens de set-up)
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge

Heren: let op! Zorg dat je netjes geschoren bent tijdens het evenement.
We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.

De teamleider voor deze Business Bootcamp is Sandra Boekhoudt.

Werken met je persoonlijke purpose

Tijdens de Business Bootcamp ga je werken met jouw persoonlijke purpose.  Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt. Het is handig om alvast na te denken wat er binnen je persoonlijke leven of binnen je bedrijf op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:

  • Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
  • Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
  • Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op vrijdagavond gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren in de Business Bootcamp aan je purpose kunt werken.

Je eigen login en wachtwoord op my.opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Feedback

Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons in de week na de Business Bootcamp een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.

Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.

Doe er je voordeel mee!

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om  met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Ik wens ons allemaal een fantastisch en energiek evenement toe!

Lieve groet,

Mirjam Sariman
Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Elfriede Krauth
9 years ago

Hoi hoi,

geweldig, we gaan weer beginnen!!!

heb het gelezen, alles duidelijk,

big hug,
groeten, Elfriede

Monique Stevens
Monique Stevens
9 years ago

Gelezen en begrepen.
Zal wel grappig zijn als ik mijn eigen man moet bellen 😉
Hij is sinds kort ZZP er, dus gelijk naar de Business Bootcamp!

Wilko van der Ploeg
9 years ago

@Monique… moet je hem wel even naar een andere kamer sturen… anders is het best storend om een stem door de telefoon en je andere oor te horen…

Evguenia Kouznetsova
Evguenia Kouznetsova
9 years ago

Hey Moniqueske!
Leuk dat je er ook bent. Heb er zin in, gaan we lekker mensen enthousiasmeren. See you soon, Evguenia

Michiel Prins
9 years ago

Wij slapen in het Bastion Hotel (KC en ik). Als er iemand in de ochtend en avond mee wil rijden van en naar het hotel: dat kan! Ik kan 2 of 3 mensen in de auto er bij hebben.

Ard de Jong
Ard de Jong
9 years ago

Dag allemaal,

Zo te horen en te lezen wordt het weer een enerverende Business Bootcamp. Leuk om met jullie in het E-team te zitten. Het dak mag er weer vanaf in Nieuwegein.

Big hug, Ard.

Lauren Valbert
9 years ago

Hi All – I am looking for a place to stay in the Nieuwegein/Utrecht area for that weekend. Anybody have (or know about) an extra bed or a couch that I can borrow? Treats will be brought from Amsterdam for my host(ess)!

Sembèna Jeroe
Sembèna Jeroe
9 years ago
Reply to  Lauren Valbert

Hey Lauren,

I’m also looking for a place to crash. Maybe we could see if there is a hotel around where we could share a room? Let me know if that’s something you’d consider.

Much love,
Sembèna

Ingrid Verbeek
Ingrid Verbeek
9 years ago
Reply to  Sembèna Jeroe

Hi Hi,

There are!

Last time, during the Master Presenter, I stayed with my friend in the Bastion Hotel utrecht. For two nights (without breakfast). We paid 65 euros each. I think thats a good deal.

They often have good deals. with and without breakfast.

Maybe you can try this? (other hotels you could try are: Mercure hotel Utrecht Nieuwegein or van der Valk Vianen)

Good luck. See you friday!

Ron Scheerder
9 years ago

We gaan de deelnemers wederom een life changing experience laten beleven. Ik kijk er nu al naar uit!!

Big hug

Wilko van der Ploeg
9 years ago

Oops… ik zie dat mijn telefoonnr niet meer klopt… het juiste is 06-10449807

Wilko van der Ploeg
9 years ago

Overigens, ik zal ergens een hotel induiken, maar aangezien ik geen eigen vervoer heb… zijn er mensen in hotels waar ik eventueel met 2 man (ik heb iemand bij me) me mee zou kunnen rijden? of anders, weet iemand een hotel wat een makkelijkke -ook op zondag- verbinding met het NBC heeft ?

Thieu van Kaathoven
Thieu van Kaathoven
9 years ago

Hallo Wilko,
Vooralsnog heb ik (nog) geen slaapplaats je kunt dus met mij meerijden. Welk hotel heb je uitgezocht?

Thieu van Kaathoven
Thieu van Kaathoven
9 years ago

Hallo Wilko,
(nog ‘n keer) is het ‘n idee om alle mensen die in een hotel willen overnachten, te verzamelen. Gezamenlijk te boeken (wellicht óók nog voordeliger). Waarschijnlijk zijn er ook nog wel mensen uit eerdere E-teams die kunnen adviseren.

Wilko van der Ploeg
9 years ago

@Thieu: Goed idee!

@DeRest: Meer mensen die in een hotel willen overnachten?

En mensen die ervaring hebben met goede hotels? Liefst waar je ‘s ochtends ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg kunt ontbijten of een ontbijtpakketje mee kunt krijgen .

[Gat in de markt voor het NBC : Eigen overnachtingsgelegenheden organiseren 😉 ]

Ingrid Verbeek
Ingrid Verbeek
9 years ago

Hoi Wilko,

Voor zover ik weet zijn er 3 hotels in de buurt.
Op 10 min rijden met de auto. Het openbaar vervoer rijdt helaas nog niet zo vroeg op zondag.

Bastion Hotel vlak over de brug in Utrecht
Mercure hotel in Nieuwegein
Vd Valk vlak over de brug bij Vianen

Als je ze even belt valt er vast wel iets te regelen voor je ontbijt.
Mooie gelegenheid om je negotiation skills te oefenen!

Hugs, Ingrid

Rani Goederee
Rani Goederee
9 years ago

Hoi Wilko,

Voor de zekerheid: houd er rekening mee dat er op zondag er geen OV is wat vroeg genoeg rijdt om jou om 7 uur in het NBC te krijgen…

Aansluiten bij E-teamleden die een plekje in de auto voor je hebben, is een beter idee.

Groetjes,
Rani

Poul van Hooijdonk
Poul van Hooijdonk
9 years ago

Hallo allemaal,

Voor wie vervoer nodig heeft… ik logeer in het Mercure hotel, dus wees welkom om mee te rijden.

Met vriendelijke groet
Poul

Wilko van der Ploeg
9 years ago

Bij deze het verzoek om met twee man (m/v) mee te rijden 😀

Poul van Hooijdonk
Poul van Hooijdonk
9 years ago

Jazeker, gaat lukken, zie je vrijdag

Dave de Lange
Dave de Lange
9 years ago

YES !!!!!!

Eindelijk is het weer zover! Ik ben erbij, hoor!

Ik kan niet wachten!

Thieu van Kaathoven
Thieu van Kaathoven
9 years ago

Hallo Allemaal,
Eindelijk . . . het is zover. Gelezen, gesnapt en begrepen Ik heb er vreselijke zin in om met jullie samen te werken.

Is er ook nog iemand die een slaapplaats heeft?
(Dat scheelt mij elke dag 2 uur reistijd)

Dave de Lange
9 years ago

Alleen nog een purpose bedenken. Maar ik zal er zijn!

Wilko van der Ploeg
9 years ago

Gisteren vroeg ik me af, wanneer ik iets zou horen… en vandaag het bericht 😀

Ik zal er zijn …. helemaal in het zwart… voel me net Zorro 😀

(schoenen zijn antraciet… hoop dat dat ook als zwart gezien wordt :P)

Rani Goederee
Rani Goederee
9 years ago

Hoi Wilko,

Antraciet is OK. Veel lichter dan dat moet het niet worden.

Groetjes,
Rani

Thieu van Kaathoven
Thieu van Kaathoven
9 years ago

Hey Wilko,
Een eer dat ik met jou in het E-team mag zitten. Ik had wel verwacht dat je jezelf meer als Robin Hood wilde zien in plaats van Zorro 🙂

Anja Leinders
9 years ago

We zullen de 2 hoeden meebrengen, dan kun je kiezen Wilko 🙂

Wilko van der Ploeg
9 years ago
Reply to  Anja Leinders

@Anja: Waren er geen 6 hoeden nodig voor het pettenspel ? 😉

Zojuist trouwens sinds 15 jaar mijn eerste horloge gekocht, speciaal voor de Business Bootcamp… Je moet er wat voor over hebben om te kunnen geven 😛

Wilko van der Ploeg
9 years ago

@Thieu: ik ben bang dat een boog toch teveel mensen afschrikt… rennen ze straks van de tafels weg in plaats van naar de tafels toe… dat moeten we niet hebben 😉

Sembèna Jeroe
Sembèna Jeroe
9 years ago

Hallo iedereen,

Ik ben erg benieuwd naar de andere kant van Open Circles. Dit keer vanaf de E-team kant. Ik heb er heel veel zin in en ben van de partij.

Heldere uitleg.

Liefdevolle groet,

Sembèna Jeroe

Tanja Markies
9 years ago

Hi allemaal,

Ik ben er klaar voor en heb er zin in én vind het spannend! Mijn eerste ervaring als E-Teamlid op 19 april heeft mijn enthousiasme alleen maar aangewakkerd.
Tot snel dus allemaal!

Hug, Tanja

Anja Leinders
9 years ago

Zullen we weer aan de 1500 komen?
Ik ben benieuwd en duim mee.
We gaan weer voor de witte extra stoeltjes!

KC Bialek
9 years ago

Helemaal duidelijk en zin in 🙂

Sandra Boekhoudt
Sandra Boekhoudt
9 years ago

Helder allemaal. Ik heb er zin in!!

Lauren Valbert
9 years ago

Hi Mirjam (and everybody)! I am ready to get my E-Team ON! I have read everything above and you can count on me. Looking forward to it!

Emile Daalmeijer
9 years ago

De lijst met E-team leden is al groot. Leuk om alle bekende en onbekende te ontmoeten.
Ik heb er zin in!

Warme groet Emile

Fauzia mahboeb
Fauzia mahboeb
9 years ago

Alles goed gelezen en begrepen. Ik vind het spannend. Het is meer dan anderhalf jaar geleden dat ik mijn Business Bootcamp heb meegemaakt.

Ik ga ervoor!

Liefs,
Fauzia

Maarten Dings
9 years ago

Hi Mirjam en E-team collega’s,
De informatie is duidelijk en zie uit naar de 24e.
Tot snel, big hug en high five,
Maarten

Poul van Hooijdonk
Poul van Hooijdonk
9 years ago

Hallo allemaal,
ook ik ben er helemaal klaar voor, met z’n hoevelen zijn we deze keer?

weet iemand een adres in de buurt om te overnachten?

groeten
Poul

Suzan Jong
9 years ago

Alle info gelezen en helemaal helder! Ik heb er zin in. En ja, laten we de biggest Busniess Bootcamp ever van januari gaan overtreffen… !

Ik heb vrijdag-, zaterdag- en zondagnacht een kamer in Van der Valk in Vianen en ik heb een auto om te taxi-en. Stuur me even een mailtje als je de kamer met me wilt delen. Er is plek voor 2-3 extra personen.

René Borghouts
9 years ago

Yes, I’m already ON!
Ik kijk er naar uit om de ‘biggest ever’ van januari te overtreffen.

Met een warme groet van René

Kemal Wesenhagen
9 years ago

Alles is helder! Ik heb er zin in!

Big hug,

Kemal

Sembèna Jeroe
Sembèna Jeroe
9 years ago

Hallo iedereen,

Is er nog iemand die in de buurt van Nieuwegein woont?
Ik zou het erg fijn vinden om mee te kunnen rijden ’s ochtends en ’s avonds, omdat ik met het openbaar vervoer niet echt ver kan komen.

Ik las dat er ook een aantal van plan zijn een hotel te boeken, is het een optie om kamers te delen?

Hoor graag van jullie.

Liefs Sembèna

Fred van de Wijgaart
9 years ago

Beste lieve Mirjam,

Alles is helemaal helder, er zijn geen verrassingen 😉

Tot de 24e mei!

Groet, hug knuf

Fred

Niels Kunzel
Niels Kunzel
9 years ago

Ik zal weer van de partij zijn en heb er ook veel zin in!
Alleen zal het bellen mij niet gaan lukken omdat ik het hele weekeinde tot en met woensdag in de Ardennen aan het trainen ben.
Ik ben in ieder geval top fit voor die dagen…

Louise Jenei
9 years ago

Hallo allemaal,

Ik heb er zin. Mijn juiste contactgegevens zijn:
mob. 06-28 25 05 07
e-mail louise.jenei@gmail.com

Ik hoop dat we deze keer wel op maandag kunnen bellen, want dinsdag heb ik weinig tijd. En wil ik zoveel mogelijk deelnemers minstens net zo enthousiast krijgen als ik ben!

Liefs, Louise

Rani Goederee
Rani Goederee
9 years ago
Reply to  Louise Jenei

Hi Louise,

Maandag 20 mei is tweede pinksterdag, dus da’s geen handige dag om de deelnemers te gaan bellen. Ik verwacht dat er deelnemers zullen zijn die dat echt niet op prijs stellen.

Dan komt het dus toch op de dinsdag neer…

Groetjes,
Rani

Michiel Prins
9 years ago

Alles duidelijk! Ik kijk er enorm naar uit, m’n eerste meerdaagse event in het e-team!

Peter Bos
9 years ago

Alles gelezen en het is zoals altijd weer duidelijk.

Ik heb er zin in!

Groet,

Peter

Evguenia Kouznetsova
Evguenia Kouznetsova
9 years ago

Ja-a-a-a!!! Eindelijk, ik mag meedoen. Leuk! Ben erg benieuwd.
Enne, ik heb inderdaad alles gelezen, het is allemaal helder.
Groetjes, Evguenia

Sylia Holtkamp
Sylia Holtkamp
9 years ago

Ik heb er heel veel zin in. Leuk om jullie allemaal (weer) te zien.

Anja Leinders
9 years ago

I’m in en heb er heel veel zin in!
Tot dan allemaal.

Melvin Jansen
9 years ago

Ik heb het gelezen en begrepen. Heb geweldig veel zin in de Business Bootcamp en om met jullie allemaal samen te werken!!!

Ingrid Verbeek
Ingrid Verbeek
9 years ago

Iedereen ontzettend bedankt voor een GEWELDIG weekend.

Ik heb ontzettend genoten van jullie inzet, humor en energie.
It was a kind of magic!

Tot een volgende keer.

Hugs,

Ingrid