Praktische zaken E-team PROfit Marketing 2016

***

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Nog een kleine twee weken en dan is het weer zover, de Profit Marketing training!

Er staan ruim 800 deelnemers op de deelnemerslijst… dus het belooft weer een hele happening te worden.

Jij maakt straks deel uit van een fantastisch E-team dat ervoor gaat zorgen dat alle deelnemers een weekend om nooit te vergeten beleven!

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Profit Marketing van 10 en 11 september aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De PROfit Marketing training vindt plaats in:

NBC Congrescentrum
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein
Telefoon: 030-6026900
Routebeschrijving

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens uit auto’s gestolen.  Laat dus geen spullen achter in je auto.

Het assisteren in deze Profit Marketing omvat de volgende zaken voor je:

Bellen met deelnemers

Vóór aanvang van het event is het de bedoeling om díe deelnemers te bellen, die nog geen reactie hebben gegeven op de voorbereidende e-mail.

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (overigens ook door de teamleden!)

Op vrijdag 2 september ontvang je van ons een e-mail met daarbij een telefoonlijst van ca. 20/25 deelnemers. Ook ontvang je een belscript wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je 20 euro.

Graag ontvang ik de bellijst met aantekeningen weer retour uiterlijk  dinsdagochtend 6 september 12:00 uur, zodat wij op jouw notities actie kunnen ondernemen.

Dit is belangrijk omdat wij o.a. op woensdag aan de lokactie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten.

Dit is de link naar de voorbereidingspagina voor deelnemers:

https://opencircles.nl/voorbereiding/profit-marketing-sept2016

Vrijdagavond 9 september

We beginnen deze avond exact om 19:00 uur in de zaal en gaan er voor zorgen dat we er staan als één Super – team. De teamleider zorgt zoals gebruikelijk voor een ontzettend leuke teambuilding. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat jij kunt doen om tijdens en na deze training er voor jezelf het maximale eruit te halen.

Na de briefing beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Een deel van het werk wordt door de locatie en een set-up team gedaan maar er zijn nog tal van taken die door ons worden verzorgd.

Je kunt je persoonlijke spullen achterlaten in een van de zalen achter de registratiebalies. Deze zijn het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en 2 daarvan zullen op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is.

We verwachten klaar te zijn om ongeveer 23:00 uur.

Zaterdag 10 september

De eerste dag van de Profit Marketing!

We starten op zaterdagochtend om 7:00 uur exact in de zaal! We verwachten de eerste deelnemers om 8:30 uur. De training is van 10:00 tot 19:00 uur. Een drukke dag, volgepland met mooie processen en lectures. Het is de bedoeling dat je als teamlid ook zoveel mogelijk van de training meekrijgt, dus zodra daar de gelegenheid voor is: pak die kans, zodat ook jouw bedrijf weer een boost krijgt na dit weekend!

Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. We verwachten vóór middernacht klaar zijn. Voor lunch en diner wordt gezorgd.

Zondag 11 september

Na een kort nachtje slapen staat ons weer een fantastische dag te wachten!

Ook deze dag starten we om 07:00 uur. De training is van 10:00 tot 19:00 uur.

Natuurlijk wordt ook op zondag de lunch en het diner verzorgd.

Na het diner zullen we nog de laatste hand leggen aan de breakdown en tot slot de clearing. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op zaterdag.

Ga er maar van uit dat we rond 23:45uur klaar zijn!

Dress Code – Dress for Success!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt (heb je die nog niet? Dan krijg je deze op vrijdagavond)
  • Lange Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar, geen witte randen of gekleurde stukken
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je donderdagavond
  • Horloge

Heren: let op! Zorg dat je netjes geschoren bent tijdens het evenement.

We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.

Tijdens  deze training is Maaike Frankena de teamleider.

Werken met je persoonlijke purpose

Tijdens dit event ga je werken met jouw persoonlijke purpose. Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt.  Denk alvast na wat er in je leven op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:

  • Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
  • Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
  • Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op vrijdagavond gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.

Feedback

Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons een of twee de weken na de Profit Marketing een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.

Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.

Doe er je voordeel mee!

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Als bijlage bij de e-mail met de link naar deze pagina ontvang je een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot carpoolen of eventueel bij elkaar overnachten of wat je dan ook onderling met elkaar wilt regelen. Maak verstandig gebruik van deze gegevens. Oftewel, gebruik ze alleen voor zaken die verband houden met dit seminar…

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Laten we er met z’n allen een fantastisch weekend van maken!

Lieve groet,

Anja Gielen

Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
19 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Peter Bos
Peter Bos
5 years ago

We gaan er weer een fantastisch weekend van maken!

Michiel Prins
Michiel Prins
5 years ago

Ik ben er weer bij natuurlijk en heb er veel zin an! 🙂

Niña Mooi
5 years ago

Bedankt Anja voor deze informatie! Ik heb er zin in!

Marom Ayoubi
Marom Ayoubi
5 years ago

Ik heb er erg veel zin in!

Maaike Frankena
5 years ago

Dank voor je mail Anja, en fijn dat jullie er zin in hebben. We gaan er een fantastisch Life Changing Event van maken!
Tot volgende week!!

Wilma van Dartel
5 years ago

Thnx Anja!
Heb het gelezen en ben erbij! #zinin

Fianne Faber
5 years ago

Hey Anja, Het wordt mijn eerste keer in het E-team en ik heb er super veel zin in! Op naar een mega inspirerend weekend voor iedereen!

Helmy Kleinlugtenbeld
5 years ago
Reply to  Fianne Faber

Welkom in het team Fianne! Inspirerend wordt het zeker!!

Renate Brown-van Dijk
5 years ago

ENERGY…. ENERGY…. ENERGY!!!!!!!! WOOP WOOP!!!!
Let the music begin!!!

Helmy Kleinlugtenbeld
5 years ago

Het wordt weer een geweldig weekend! Ik heb er zin in!

Johanna Martinez
Johanna Martinez
5 years ago

I confirm I read everything (with the help of Mr. Google translate ha ha…)

It looks exciting. I’m looking forward to contribute and while doing it to grow as a human and a professional.

See you soon.

Maaike Frankena
5 years ago

Great to have you with us Johanna! And I hope that mr Google translated everything correctly, if you have any doubts please don’t hesitate to ask!
Hug!

Maria
5 years ago

Gelezen en ben erbij.
We maken er een Life-changing weekend van!

Iljitsj IJsebrands
Iljitsj IJsebrands
5 years ago

Ben er bij. Mooi om een keer deel te kunnen zijn van het team.

Iris Schram
Iris Schram
5 years ago

Gelezen en ik ben er bij; voor sommigen tot vanavond al en anders tot vrijdag!

Jacques van Bragt
Jacques van Bragt
5 years ago

Ben er bij 😉
Zin in!!!

Valentijn Kas
5 years ago

Jeej gelezen, ben er ook weer bij (event 3 in anderhalve week 😉 )
Tot vrijdag!

Elske van de Fliert
5 years ago

Ik kijk er naar uit!!

Boudewijn Steur
Boudewijn Steur
5 years ago

Jeej!
Ik ben er ook bij ?