Praktische zaken E-team 16 en 17 november

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Het is nog steeds een beetje spannend wat ons staat te wachten…. Maar het kan niet anders dan dat er twee fantastische events op JOU staan te wachten op 16 en 17 november.

Voor 16 november zullen mensen uitgenodigd worden die de Master Entrepreneur, de Financial Freedom en/of de Breakthrough to Success hebben gevolgd, maar geen Business University en/of Life Skills University hebben gedaan.

Voor 17 november zullen mensen uitgenodigd worden die de Business Bootcamp hebben gevolgd, maar niet in zijn gegaan op de crazy bonus package.

Kortom, jij als E-team lid mag deze twee dagen veel deelnemers enthousiast ontvangen, pamperen en ze een fantastische belevenis geven….

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De twee events vinden plaats op zaterdag 16 en zondag 17 november aanstaande in:

Locatie
Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein 
Routebeschrijving

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens digitale apparatuur uit auto’s gestolen. Laat  dus geen spullen achter in je auto.

Teamleider

De teamleider tijdens deze twee dagen is Ingrid Verbeek.

Het assisteren in deze training omvat de volgende zaken voor je:

Donderdag 7 en vrijdag 8 november

Op deze dagen moeten de deelnemers gebeld worden om te vragen of alles duidelijk is of dat er nog vragen zijn. Dit korte telefoongesprek heeft als doel om het enthousiasme van de deelnemers aan te wakkeren, en het zorgt ervoor dat mensen ook daadwerkelijk op komen dagen in het evenement.

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (en door de teamleden – het is ontzettend leuk om al met de deelnemers in gesprek te komen)!

Je ontvangt donderdagochtend 7 november een lijst met maximaal 30 deelnemers die jij kunt bellen. Ook ontvang je een script, wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je 20 euro. Stuur mij hiervoor het rekeningnummer waar we dit bedrag naar over kunnen maken (rani@opencircles.nl)

Graag ontvang ik om uiterlijk 10 uur op maandag 11 november de telefoonlijst met jouw aantekeningen weer retour zodat wij op je notities verdere actie kunnen ondernemen.

Zaterdag 16 november

We starten op zaterdagochtend om 7 uur (zorg dat je op tijd in de trainingszaal bent!).

Een drukke en spannende dag. Alles wat ons staat te wachten is “nieuw” en de dag wordt (vast) vol gepland met allerlei taken en opdrachten.

We doen de set-up van de zaal en de registratie en je krijgt een briefing van wat je te wachten staat in dit weekend.

De training is van 10 tot 17 uur.

Na de training vind er nog een bijeenkomst plaats met een flinke groep loyale klanten – de Community Support Session, waarin deelnemers tips krijgen aangereikt met betrekking tot het bouwen van hun eigen community. Ook worden zij uitgenodigd een rol te gaan spelen in onze community. Deze deelnemers zijn hier persoonlijk voor uitgenodigd.

Vooralsnog gaan we ervan uit dat we met het team de dagtraining afsluiten en dat er voor de avondsessie geen team nodig is. Mocht in de aanloop naar het evenement blijken dat dat wel nodig is, dan brengen we je daarvan op de hoogte.

Zondag 17 november

Na een heerlijke nacht slapen staat ons weer een succesvolle dag te wachten, maar met een hele nieuwe deelnemersgroep!

We starten op zondagochtend weer om 7 uur.  Deze trainingsdag is ook van 10 tot 17 uur. We verwachten rond 20 uur klaar te zijn.

De lunch en het diner wordt tijdens deze beide dagen verzorgd.

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge
  • Voor de mannen: zorg dat je glad geschoren bent tijdens het evenement.

Feedback

Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons in de week na de dit event een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.

Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.

Doe er je voordeel mee!

Je eigen login en wachtwoord op my.opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen! 

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om  met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Ik wens jullie een geweldige tweedaagse toe!

Energieke groet,

Rani Goederee

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
9 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Peter Bos
8 years ago

Gelezen en begrepen and lots of energy

Elfriede Krauth
8 years ago

Heb het gelezen en heb er ZIN IN!!! Vooral heb ik zin in een intentie voor een waanzinnig hoge conversie te zetten 🙂

Ingrid Verbeek
8 years ago

Goedenavond Kanjers,

We gaan er twee fantastische dagen van maken!

Ik kijk ontzettend naar uit om jullie weer te zien en er samen een feestje van te maken.

Hugs, Ingrid

Frank van Haaren
8 years ago

Ja, ben er al klaar voor!

Hug,

Frank

Ron den Dikken
8 years ago

Ik heb het gelezen en ben erbij 🙂

Annelies van Woudenberg

Ik ben er met veel plezier bij en ik heb de informatie gelezen.
Tot dan!

Suzan Jong
8 years ago

Ik ben erbij. We gaan er een feest van maken beide dagen!

Hugs,
Suzan

Michiel Prins
8 years ago

Ik ben er weer bij natuurlijk!

Ingrid Verbeek
8 years ago

Nog anderhalve week… En dan is het zover!

HEBBEN JULLIE ER ZIN IN???

Waar is het feestje…??