Praktische zaken E-team Business Bootcamp

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

We beginnen 2014 weer meteen goed met een ‘nieuwe en verbeterde’ Business Bootcamp!

Op deze pagina vind je alle praktische details met betrekking tot het E-team van dit evenement, dat op 18 en 19 januari 2014 plaatsvindt.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Business Bootcamp vindt plaats in:

Locatie
Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein 
Routebeschrijving

Er worden op de parkeerplaats bij het NBC wel eens spullen uit auto’s gestolen. Laat dus NIETS achter in je auto!

Het assisteren in deze Business Bootcamp omvat de volgende zaken voor je:

Woensdag 8 t/m vrijdag 10 januari (afhankelijk van jouw beschikbaarheid)
Misschien kun je je nog herinneren dat je een paar dagen voordat je zelf deelnam aan de Business Bootcamp, een telefoontje kreeg van één van de teamleden om je te vragen of alles duidelijk was en of je nog vragen had.

Dit korte telefoongesprek heeft als doel om het enthousiasme van de deelnemers aan te wakkeren, en het zorgt ervoor dat mensen ook daadwerkelijk op komen dagen in het evenement.

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (en door de teamleden – het is ontzettend leuk om al met de deelnemers in gesprek te komen)!

Daarom belt elk teamlid van tevoren zo’n 25-30 deelnemers.

Dinsdag 7 januari ontvang je een email met daarin een telefoonlijst van de deelnemers die jij belt. Ook ontvang je een script, wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je een bedrag van 20 euro.

Graag ontvang ik om uiterlijk maandag 13 januari de telefoonlijst met aantekeningen weer retour zodat wij op je notities verdere actie kunnen ondernemen. Dit is belangrijk omdat wij aan de locatie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten

Vrijdag 17 januari
Op vrijdagavond zorgen we eerst dat we het event er staan als één team. We leren elkaar beter kennen en zorgen ervoor dat we de juiste energie voor dit weekend neerzetten. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat je er zelf aan kunt doen om er tijdens en na dit weekend het maximale uit te halen.

Na de briefing van dit weekend beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Flink wat werk wordt door de locatie zelf gedaan. Daarnaast werken we dit evenement wederom met een setup en breakdown team. Dit team zorgt ervoor dat we een aantal specifieke taken zoals het opzetten van de banners, de winkel en de computers niet zelf hoeven te verzorgen. Toch blijven er voldoende taken over die wij als E-team moeten verzorgen.

We beginnen deze avond om 18:30 uur.

Je kunt je persoonlijke spullen achter laten in zaal 1, een zaal achter de registratiebalies. Deze zaal is het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en zal op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is. Zorg dat je op tijd in de trainingszaal bent! Zorg dat je voor die tijd gegeten hebt. We zijn klaar om ongeveer 22:00 uur.

Zaterdag 18 januari
De eerste dag van de Business Bootcamp! We starten op zaterdagochtend om 7:00 uur. Een drukke en spannende dag, vol gepland met allerlei taken en opdrachten. Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Voor lunch en diner wordt gezorgd. Het is de bedoeling dat we om ongeveer 23:00 uur klaar zijn.

Zondag 19 januari
Na een kort nachtje slapen staat ons weer een succesvolle dag te wachten! We starten op zondagochtend weer om 7:00 uur. Na het diner op zondagavond sluiten we weer af met een evaluatie. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op de eerste dag. Ook willen we na dit intense weekend van samenwerken natuurlijk in “Open Circles stijl” afsluiten met voor iedereen een hug. Houd er rekening mee dat je rond middernacht klaar bent.

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt (neem je shirt mee als je er één hebt, het is nog niet zeker of de nieuwe shirts dan klaar zijn)
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge
  • Voor de mannen: zorg dat je glad geschoren bent tijdens het evenement.

De teamleider in deze Business Bootcamp is Ingrid Verbeek.

Werken met je persoonlijke purpose
Tijdens de Business Bootcamp ga je werken met een persoonlijke purpose. Dit is een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt. Het is handig om alvast na te denken wat er binnen je persoonlijke leven of binnen je bedrijf op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt.

Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:
– Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
– Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
– Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op vrijdagavond gaan we hiermee aan de slag.

Feedback
Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling. Daarom sturen we je in de week na de Business Bootcamp een e-mail waarin we je feedback geven over wat we van je gezien hebben tijdens het assisteren. We hopen je hiermee iets extra’s mee te geven wat je kunt gebruiken om in je leven om verder te groeien. Dit is onze feedback die we je vanuit vriendschap willen geven.

Je eigen login en wachtwoord op my.opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen! 

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om  met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Ik wens jullie een geweldige tweedaagse toe!

Energieke groet,

Rani Goederee

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
38 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Peter Bos
8 years ago

Alles weer gelezen en ik heb er zin in.

Iedereen natuurlijk nog de beste wensen voor 2014.

Groet,

Peter

Danielle Teheux
8 years ago

Mail gelezen en kijk ernaar uit met zijn allen er een TOP weekend van te maken!

Kan ik met iemand mee pendelen tussen Mercure en NBC?

Tot volgende week!

Verbindende groet

Danielle

Michiel Prins
8 years ago

Ik heb 1 plaats in mijn auto over om mee te pendelen. Als je hem wil ben jij degene die het plekje krijgt 🙂

Danielle Teheux
8 years ago
Reply to  Michiel Prins

Hallo Michiel,

Is de plaats nog vrij? Ik ben er heel blij mee.

Tot vrijdag

Verbindende groet

Danielle

Danielle Teheux
8 years ago
Reply to  Michiel Prins

Hallo Michiel,

Lukt het om mij voor vrijdag 17-01 12.00 uur te laten weten of je plaats in de auto voor mij is?

M info@skillscoaching.net
GSM 0032 478 06 31 97

Alvast bedankt voor je tijd en tot morgen.

Verbindende groet

Danielle Teheux

Heidi Eijk
Heidi Eijk
8 years ago

Gelezen, helemaal duidelijk! tot dan!

groetjes Heidi

Valentijn Kas
8 years ago

Ik heb er zeker weer zin in!
Tot de 17e!

Monique stevens
Monique stevens
8 years ago

Wat een lekkere start van 2014! Heb er zin in!!!

Wilma Franke
8 years ago

Alles gelezen.
Nu nog op pad voor een zwarte niet jeans lange broek en een horloge.

Saskia van Velzen
8 years ago

Jippie, ik ben er!

Maaike Frankena
8 years ago

Hallo allemaal,
ZIN IN!! Tot over 2 weken.
Hug
Maaike

Ine Ruijfrok
8 years ago

Allereerst de beste wensen voor 2014. Heb alles gelezen en heb er erg veel zin in. Tot over twee weken

Esther Molenaar
8 years ago

Alles gelezen, maar zal het zeker nog een paar keer moeten lezen om alles goed te laten doordringen.

Spannend! Heb nu al beetje kriebels in mijn buik. HEB ER ZIN IN!

Annelies van Woudenberg

Lieve allemaal,

Allereerst wens ik je een heel fijn 2014!

Ik heb alles gelezen over het E-team van 18 en 19 januari en verheug me erop.
Ik heb inmiddels ook al een logee voor dat weekend; dat maakt het dubbel leuk!

Tot de 17e!

Liefs,

Annelies

Brigitte van der Loo
Brigitte van der Loo
8 years ago

kHoop niet dat je snurkt… 🙂 Joepie, verheug me er op! Fijn dat ik je logeetje mag zijn xx

Coen Tuerlings
8 years ago

Het gaat beginnen…

Ik ben er klaar voor.
Tot zover is alles duidelijk.

Vraag; Is er een facebook group van E-team leden?
Zou fijn zijn om ervaringen, tips etc. uit te wisselen.

Tot vrijdag 17 januari

Hartelijke groet
Coen

Donald Donkersloot
Donald Donkersloot
8 years ago
Reply to  Coen Tuerlings

Ik heb er zin in.

Rani Goederee
Rani Goederee
8 years ago
Reply to  Coen Tuerlings

Hoi Coen & alle anderen!

Ja, er bestaat een E-team FB groep op:
https://www.facebook.com/groups/348012215209465/

Meld je hier even, dan kan ik je toevoegen.

Groetjes en hug,
Rani

Saskia van Velzen
8 years ago
Reply to  Rani Goederee

Rani, ik kan de link naar de Facebookgroep niet openen…

Esther Molenaar
8 years ago

Hoi Saskia,

Kopieer de link naar je browser, dan komt het goed.

Hartelijke groet,
Esther Molenaar
Ope Circles Academy

Saskia van Velzen
8 years ago

Lukt niet. Ik kom wel op facebook maar krijg de melding dat de inhoud momenteel niet beschikbaar is. Misschien moet ik nog toegevoegd worden aan de lijst van uitverkorenen…

Suzan Jong
8 years ago

YEAH, ik heb er zin in! We gaan er weer een feest van maken :).

Brigitte van der Loo
Brigitte van der Loo
8 years ago

Ik ben er bij! sorry voor de late reactie!

Simon Droog
8 years ago

Gelezen en ben er bij… heb er heel veel zin in!
Tot over 2 weken 🙂

Saskia Steur
8 years ago

Hoi Rani, ik ben er helemaal klaar voor!
(heb ook alles gelezen, EN in mijn agenda gezet)
hugs,
Saskia

Cindy Groeneveld
8 years ago

Hallo Rani en team,

Zojuist overviel me even zwaarte na de feestdagen, het regent, ik heb 2014 zakelijk nog niet top in het vizier….en toen zag ik de mail over het komende event in mijn mailbox……ineens zie ik blauwe lucht tussen de wolken, het wordt wat lichter buiten ….ik heb er zin in en vind het ook wel een beetje spannend. Tot de 17e allemaal!!

Liefdevolle groet

Cindy

Michiel Prins
8 years ago

Hee allen!

Ik heb er ook weer zin in, ik zie veel nieuwe namen, ben benieuwd!

Ik wil graag een kamer boeken in het hotel, is er iemand die de kamer wil delen? (35 euro pppn dus totaal 70 euro per persoon voor 2 nachten).

Groet, Michiel

Fred van de Wijgaart
8 years ago

Heb er weer zin in, yeah!

Hug,

Fred

Ingrid Verbeek
Ingrid Verbeek
8 years ago

Hallo Allemaal!!

Aller eerst nog de Beste wensen voor 2014.
Laten we er een knal jaar van maken!

Super leuk om zoveel nieuwe namen te zien in dit team.
Dat beloofd wat…;o)

Ik heb er zin in!!

Hugs, Ingrid

Judith Kamerman
8 years ago

Ik ben vast van plan er te zijn, dus tot dan!

Ron Scheerder
8 years ago

Hoi Rani,

Ik heb het gelezen en heb er weer zin in.

Tot dan

Jasha van der Wel
Jasha van der Wel
8 years ago

Ontzettend leuk! En de beste wensen allemaal! Zin om jullie allemaal weer te zien en er een fantastisch jaar van te maken!! <3

Jacqueline ter Haar
8 years ago

Allereerst nog de beste wensen voor 2014 allemaal!.

Ik heb alles gelezen en begrepen…Heb er zin in!

Everything is energy…yeah!

Willeke Heerkes
8 years ago

gelezen en erbij!!

Agnes Hoogendoorn
Agnes Hoogendoorn
8 years ago

Hallo allemaal,

Ik heb het gelezen en ik ben er bij.
Tot dan.

José van Gijn
8 years ago

Ik heb alles gelezen en zal goed voorbereid aanwezig zijn!
Ik kijk er naar uit!

François van Iersel
8 years ago

Alles gelezen. Het is allemaal duidelijk. Ik zal er op tijd zijn. Tot snel . Ik heb er zin in.

Petra van Noord
8 years ago

Hallo allemaal,
Ik heb alles gelezen en ik ben er ook bij! Heb er veel zin in!
warme groetjes
Petra