Praktische zaken E-team Business Bootcamp – januari 2015

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Nog 2 weken en dan is het weer zover…. the one and only Business Bootcamp!!

Er staan ruim 1.900 deelnemers op de lijst… dus het belooft een geweldig spektakel te worden. Fully booked!!

Jij maakt straks deel uit van een fantastisch E-team dat ervoor gaat zorgen dat alle deelnemers een weekend om nooit te vergeten beleven!

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Business Bootcamp van 24 en 25 januari aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

Locatie

NBC Congrescentrum
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein
Routebeschrijving

Er worden op de parkeerplaats bij het NBC wel eens spullen uit auto’s gestolen. Laat dus NIETS achter in je auto!

Het assisteren in deze Business Bootcamp omvat de volgende zaken voor je:

Deelnemers bellen

Vóór aanvang van het event is het de bedoeling om díe deelnemers te bellen, die nog geen reactie hebben gegeven op de voorbereidende e-mail

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (overigens ook door de teamleden!)

Op woensdagavond 14 januari ontvang je van ons een e-mail met daarbij een telefoonlijst van ca. 25/30 deelnemers. Ook ontvang je een belscript wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je 20 euro.

Graag ontvang ik de bellijst met aantekeningen weer retour uiterlijk maandagochtend 19 januari 12:00 uur, zodat wij op jouw notities actie kunnen ondernemen.

Dit is belangrijk omdat wij op tijd aan de locatie moeten doorgeven hoeveel deelnemers we verwachten.

Vrijdagavond 23 januari

We beginnen deze avond exact om 18:30 uur in de zaal en gaan er voor zorgen dat we er staan als één Super – team. Rani zorgt zoals gebruikelijk weer voor een ontzettend leuke teambuilding. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat jij kunt doen om tijdens en na deze training er voor jezelf het maximale uit te halen.

Na de briefing beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Een deel van het werk wordt door de locatie en een set-up team gedaan maar er zijn nog tal van taken die door ons worden verzorgd.

Je kunt je persoonlijke spullen achterlaten in een van de zalen achter de registratiebalies. Deze zijn het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en 2 daarvan zullen op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is.

We verwachten klaar te zijn om ongeveer 23:00 uur.

Zaterdag 24 januari

De eerste dag van de Business Bootcamp!

We starten op zaterdagochtend om 7:00 uur. We verwachten de eerste deelnemers om 8:30 uur. De training is van 10:00 tot 19:00 uur. Een drukke dag, volgepland met mooie processen en lectures. Het is de bedoeling dat je als teamlid ook zoveel mogelijk van de training meekrijgt, dus zodra daar de gelegenheid voor is: pak die kans, zodat ook jouw bedrijf weer een boost krijgt na dit weekend!

Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Het is de bedoeling dat we vóór middernacht klaar zijn. Voor lunch en diner wordt gezorgd.

Zondag 25 januari

Na een kort nachtje slapen staat ons weer een fantastische dag te wachten! Ook deze dag starten we om 07:00 uur. De training is van 10:00 tot 19:30 uur.

Natuurlijk wordt ook op zondag de lunch en het diner verzorgd.

Na het diner zullen we nog de laatste hand leggen aan de breakdown en tot slot de clearing. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op zaterdag.

Ga er maar van uit dat we rond 23:45uur klaar zijn! ☺

Dress Code – belangrijk!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt (heb je die nog niet? Dan krijg je deze op vrijdagavond)
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar en geen witte randen
  • Naamkaartje: altijd zichtbaar dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge
  • Voor de mannen: zorg dat je glad geschoren bent tijdens het evenement. We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.

Tijdens deze Business Bootcamp is Ingrid Verbeek de teamleider.

Werken met je persoonlijke purpose

Tijdens dit event ga je werken met jouw persoonlijke purpose. Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt. Denk alvast na wat er in je leven op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt.

Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:

  • Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
  • Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
  • Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op vrijdagavond gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.

Je eigen login en wachtwoord op opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op opencircles.nl (klopt! Dit is geen ‘my.opencircles’ meer.) nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.
Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Feedback

Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons in de week na de Business Bootcamp een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.

Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.

Doe er je voordeel mee!

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen! 

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot carpoolen of eventueel bij elkaar overnachten of wat je dan ook onderling met elkaar wilt regelen. Maak verstandig gebruik van deze gegevens. Oftewel, gebruik ze alleen voor zaken die verband houden met dit evenement…

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Laten we er met z’n allen een fantastisch evenement van maken!

Lieve groet,

Anja Gielen
Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
37 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Coen Tuerlings
Coen Tuerlings
7 years ago

Alles is duidelijk… ik ben er klaar voor…

Michiel Prins
7 years ago

Wow, elke bootcamp meer info lijkt het wel 🙂

Ik ben er natuurlijk bij, deze keer geen bed vrij helaas… We gaan er weer een feestje van maken!

Puck van Groningen
7 years ago

Ik ben er 🙂
Ik eet alles, ik heb er zin in!!!!! Tot gauw, Puck

ILSE VAN DER PUT
7 years ago

Ik heb heb het allemaal gelezen en ik heb er zin in!

Groetjes,
Ilse

Patricia Budding
7 years ago

Ik heb alles gelezen en ben er graag bij. Eerste keer, leuk en spannend!

Michiel Prins
7 years ago

Patricia, welkom in het team! Je weet dat er links bij je foto een typfoutje staan in professionele?

Patricia Budding
7 years ago
Reply to  Michiel Prins

Oeps, niet zo professioneel he? 😉

Ingrid Verbeek
7 years ago

Hoi Patricia,
Welkom in het TEAM. Het gaat een pracht ervaring worden.
Ik kijk ernaar uit met je samen te werken en hier de mooiste bootcamp ever van te maken.

Tot vrijdag!

Peter Bos
7 years ago

Het is weer duidelijk en ik heb er zin in!

Groetjes

Peter

Ingrid Verbeek
7 years ago
Reply to  Peter Bos

Ik ook Peter, mooie uitdaging die 1900 deelnemers.
Ik vind het geweldig je weer in het E-Team te mogen verwelkomen. Ik kijk ernaar uit.

Michiel Prins
7 years ago
Reply to  Peter Bos

Peter, gaaf dat je er weer bent!! Ik heb je gemist!

Wilma Franke
7 years ago

Alles gelezen! Kom maar op met de bellijst!

Stefania Papccioli
7 years ago

Jaaaa alles gelezen – tot vrijdagavond 😉
Hasta luego.

Fauzia Mahboeb
7 years ago

Ik ben present. Heb er zin!!
Het is een tijd geleden dat ik de Business Bootcamp heb geassisteerd. 1900 mensen, wow, dat wordt weer een feestje vol energie.

Liefs, Fauzia

Ron Scheerder
7 years ago

Ja, we mogen weer 🙂
Ik ben erbij.

Ilse van der Put
Ilse van der Put
7 years ago
Reply to  Ron Scheerder

Ha Ron,

Je staat op mijn bellijst!!
Zal ik je nog even bellen???

Groet,
Ilse

Ingrid Verbeek
7 years ago

YES!!
The BIGGEST Business Bootcamp EVER!!

Ik ben er klaar voor!
En ik heb er MEGA zin in!

En ik kijk ernaar uit om met jullie er het grootste feestje ooit van te maken!

Tot vrijdag!

Melanie lerespel
7 years ago

Hi Lieve Anja,

Dank voor je heldere mail.
Ik heb er zin in!
Mijn eerste Bootcamp als Eteam-lid.
Tot over 1,5 week allemaal!

Niels Kaan
7 years ago

He Anja,
ik zal der zijn en mocht er ergens iets met eten gedaan worden dan graag Vega, als dat niet kan dan houd het op maar bijvoor keur.
Liefs

Karin Van Toor
7 years ago

Alles gelezen. Alweer een jaartje geleden dat ik in het E-team zat. Heb er echt zin in! Tot vrijdag.
Big hug, Karin

Ingrid Verbeek
7 years ago

Yes! The BIGGEST Bootcamp Ever!

Ik heb er enorm veel zin in om samen met jullie er de BEST Bootcamp EVER van te maken…

Ik ben er klaar voor en ik heb er MEGA veel zin in!

Tot vrijdag!

Maria Bosman
7 years ago

Dag allen.
Ik ben van de partij, wordt weer een andere ervaring met zo veel deelnemers:)
Ik eet vega glutenvrij en zo suikervrij mogelijk, s.v.p.
Op naar veel plezier tijdens hard werken:)

Jose van Gijn
7 years ago

Ik ben er bij! We maken er een fantische bootcamp van met zoveel deelnemers. Wat een uitdaging!!

Saskia Steur
7 years ago

Ja, ik heb alles gelezen en ik heb er verdomd veel zin in 🙂

Stance van Heijst
7 years ago

Mijn eerste Bootcamp als E-Teamlid. Heb er veel zin in!

Anja, ik heb je een mail gestuurd, graag nog even contact.

Ingrid Verbeek
7 years ago

Ik kijk ernaar uit om met je samen te werken.

Valentijn Kas
7 years ago

Alles gelezen. Ik heb er zin in!!
Tot vrijdag!!

Maria
7 years ago

Hoi hoi, alles gelezen, ben van de partij. Weer echt leuk dat er zoveel mensen willen leren. Op naar een top weekend.
Voeding; bij voorkeur vega.

Ilse van der Put
Ilse van der Put
7 years ago

Ik ben van de partij volgende week!

Heb er heel veel zin in. Ik ben nog op zoek naar een plekje om te slapen! Wie o wie heeft er een bed voor mij??

Groet,
Ilse

Melvin Jansen
7 years ago

Ik heb alles gelezen en jullie kunnen op mij rekenen! Tot snel!

Ingrid Louwerse
7 years ago

Alles gelezen. Alweer een poosje geleden dat ik geassisteerd heb. Ik heb er zin in 1900! Wauw.
Knuf

Helmy Kleinlugtenbeld
7 years ago

Ja, ik heb alles gelezen en ja, ik ben erbij.
We gaan er THE BEST Bootcamp EVER van maken!!
Heb er zin in!!

Ingrid Verbeek
7 years ago

Dat gaan we zeker!
Laat maar komen!

Stance van Heijst
7 years ago

Woon je ver weg en zoek je nog een slaapplaats?
Ik woon op 15 minuten fietsafstand van het NBC in Utrecht vlakbij CS en heb nog een slaapplaats beschikbaar.

De andere slaapplaats is inmiddels bezet (door een vrouw).

Bel of mail gerust:
06-47312789 (do niet bereikbaar ivm training)
stance@zorgsubsidiekalender.nl

Matthieu Wijnen
7 years ago

We zijn er weer bij.

Stance van Heijst
7 years ago

Beste E-Teamgenoten,
Zoek je nog een slaapplaats? Wij wonen op 15-20 minuten fietsen (10 min met de auto) van het NBC vlakbij Utrecht CS en hebben een souterrain met twee (losse) bedden.

Belangstelling? Je kunt me bellen op 06-47312789 of stance@zorgsubsidiekalender.nl

Wij hebben geen auto dus ik ga met de fiets, tenzij jij een auto meebrengt 😉