Praktische zaken E-team Business Bootcamp – juli 2014

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Nog een paar weken en dan is het al weer tijd voor de Business Bootcamp.

Het wordt een zeer bijzondere Bootcamp dit keer, met gastsprekers Brian Tracy en Annemarie van Gaal!
Een ander nieuw element van deze training is dat we een kleiner aantal deelnemers zullen hebben, zo rond de 600 mensen.

Nieuw en anders, dus!

Op deze pagina vind je alle praktische details met betrekking tot het E-team van dit evenement, dat op 5 en 6 juli 2014 plaatsvindt.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Business Bootcamp vindt plaats in:

Locatie
Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein 
Routebeschrijving

Er worden op de parkeerplaats bij het NBC wel eens spullen uit auto’s gestolen. Laat dus NIETS achter in je auto!

Het assisteren in deze Business Bootcamp omvat de volgende zaken voor je:

Maandag 23 juni t/m maandag 30 juni (afhankelijk van jouw beschikbaarheid)
Misschien kun je je nog herinneren dat je een paar dagen voordat je zelf deelnam aan de Business Bootcamp, een telefoontje kreeg van één van de teamleden om je te vragen of alles duidelijk was en of je nog vragen had.

Dit korte telefoongesprek heeft als doel om het enthousiasme van de deelnemers aan te wakkeren, en het zorgt ervoor dat mensen ook daadwerkelijk op komen dagen in het evenement.

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (en door de teamleden – het is ontzettend leuk om al met de deelnemers in gesprek te komen)!

Daarom belt elk teamlid van tevoren zo’n 25-30 deelnemers.

Op 23 juni ontvang je een email met daarin een telefoonlijst van de deelnemers die jij belt. Ook ontvang je een script, wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je een bedrag van 20 euro.

Graag ontvang ik om uiterlijk maandag 30 juni de telefoonlijst met aantekeningen weer retour zodat wij op je notities verdere actie kunnen ondernemen. Dit is belangrijk omdat wij aan de locatie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten

Vrijdag 4 juli
Op vrijdagavond zorgen we eerst dat we er staan als één team. We leren elkaar beter kennen en zorgen ervoor dat we de juiste energie voor dit weekend neerzetten. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat je er zelf aan kunt doen om er tijdens en na dit weekend het maximale uit te halen.

Na de briefing van dit weekend beginnen we aan de set-up van de zaal (de Grand Hall) en de registratie. Flink wat werk wordt door de locatie zelf gedaan. Toch blijven er voldoende taken over die wij als E-team moeten verzorgen.

We beginnen deze avond om 19:30 uur in de trainingszaal. Wees op tijd!

Je kunt je persoonlijke spullen achter laten in zaal 1, een zaal achter de registratiebalies. Deze zaal is het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en zal op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is. Zorg dat je op tijd in de trainingszaal bent! Zorg dat je voor die tijd gegeten hebt. We zijn klaar om ongeveer 22:00 uur.

Zaterdag 5 juli
De eerste dag van de Business Bootcamp! We starten op zaterdagochtend om 7:00 uur. Een drukke en spannende dag, vol gepland met allerlei taken en opdrachten. Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Voor lunch en diner wordt gezorgd. Het is de bedoeling dat we om ongeveer 23:00 uur klaar zijn.

Zondag 6 juli
Na een kort nachtje slapen staat ons weer een succesvolle dag te wachten! We starten op zondagochtend weer om 7:00 uur. Na het diner op zondagavond sluiten we weer af met een evaluatie. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op de eerste dag. Ook willen we na dit intense weekend van samenwerken natuurlijk in “Open Circles stijl” afsluiten met voor iedereen een hug. Houd er rekening mee dat je rond middernacht klaar bent.

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge
  • Voor de mannen: zorg dat je glad geschoren bent tijdens het evenement.

De teamleider in deze Business Bootcamp is Ingrid Verbeek.

Werken met je persoonlijke purpose
Tijdens de Business Bootcamp ga je werken met een persoonlijke purpose. Dit is een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt. Het is handig om alvast na te denken wat er binnen je persoonlijke leven of binnen je bedrijf op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt.

Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:
– Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
– Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
– Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op vrijdagavond gaan we hiermee aan de slag.

Feedback
Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling. Daarom sturen we je in de week na de Business Bootcamp een e-mail waarin we je feedback geven over wat we van je gezien hebben tijdens het assisteren. We hopen je hiermee iets extra’s mee te geven wat je kunt gebruiken om in je leven om verder te groeien. Dit is onze feedback die we je vanuit vriendschap willen geven.

Je eigen login en wachtwoord op opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen! 

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om  met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Ik wens jullie een geweldige tweedaagse toe!

Warme groet,

Jasha van der Wel
Value Delivery Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
29 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Jasha van der Wel
Jasha van der Wel
7 years ago

Fijn. Het wordt een bijzonder weekend :)))

Saskia van Velzen
7 years ago

I’ll be there!

Jose van Gijn
Jose van Gijn
7 years ago

I’ll be there!

Myra de Wildt
Myra de Wildt
7 years ago

Ik ben erbij en heb er onwijs veel zin in!!!

Ron Scheerder
7 years ago

Ook deze heb ik gelezen.

Sander van Staveren
Sander van Staveren
7 years ago

Gelezen en ik ben erbij. Laten we er een TOP weekend van maken voor alle deelnemers en het team.

Jasha van der Wel
Jasha van der Wel
7 years ago

🙂

Bert van der Meer
7 years ago

Ik ben erbij en heb er veel zin in!

Monique Stevens
Monique Stevens
7 years ago

Waar is het feestje? Hier is het feestje!

Ik heb er heel veel zin in!

Suzan Jong
7 years ago

Gelezen hoor! Heb er zin in :). Tot de 4e allemaal!

Sembèna Jeroe
Sembèna Jeroe
7 years ago

Hoihoi iedereen,

Ik heb er zin in en kijk uit naar de 4e.
We gaan er weer een mooi feestje van maken.

Love & kisses

Francisca van der Steen
Francisca van der Steen
7 years ago

Zin in vanavond en de rest van het weekend! Even een vraagje: is er toevallig iemand van jullie die ook uit Utrecht komt en zin heeft op de fiets te gaan? Ik kom vanuit Lunetten, fiets graag, maar vind het niet zo fijn om ‘s avonds laat alleen terug te fietsen. Je kunt me bellen op 06-46443238 om iets af te spreken.

Kemal Wesenhagen
7 years ago

Ik heb het gelezen en heb er zin in!!!

Susan Wanders
7 years ago

Ik ben er bij. Ik heb er zin in!

Lieve Leysen
7 years ago

Gelezen en paraat! 🙂

Erica Hooft
7 years ago

Hallo lieve allemaal!! Ik heb het gelezen en heb er reuze zin in!

Naast Helmy, Monique, Mariska en Ron die ik al ken hoop ik met jullie een super mooi evenement neer te zetten!!
Tot 4 juli!

Lisette Heijboer
Lisette Heijboer
7 years ago

Weer een feest?! Wow, nou ik heb er zin in!!

Alles gelezen, ben erbij!

Ine Ruijfrok
7 years ago

Gelezen en aanwezig.

Martine Seldenthuis
Martine Seldenthuis
7 years ago

Gelezen, en ik heb er erg veel zin in!

Ingrid Verbeek
Ingrid Verbeek
7 years ago

Goedemiddag Kanjers!

Ik kijk ernaar uit om met jullie deze SUPER speciale Business Bootcamp neer te zetten.

We gaan er een KNAL feest van maken.

Floor Schuttevaer
7 years ago

Leuk, ik heb er zin in!

Coen Tuerlings
7 years ago

Alles is duidelijk, I’m ready to go…

Rodmer de Lange
Rodmer de Lange
7 years ago

Present!

Guido Gortzen
Guido Gortzen
7 years ago

Gelezen en erbij!

Helmy Kleinlugtenbeld
7 years ago

Gelezen, ben erbij en ik heb er zin in!!

Rodmer de Lange
Rodmer de Lange
7 years ago

Hi guys!

Ook ik heb er erg veel zin in! Even een praktische vraag, kan ik met iemand vrijdagavond, zaterdagochtend/avond en zondagochtend mee rijden naar Amsterdam Oost? Hoor graag van jullie!

Rodmer

Cindy Groeneveld
7 years ago

Hi Team,

Op de valreep: ik heb alles gelezen en ik ben er bij!

hug, Cindy

Francisca van der Steen

Yep, alles duidelijk! Ready to rock!

Mariska van der Meulen

Ik heb er zin in, kijk er echt naar uit om met jullie allemaal samen te werken! Tot de 4e