Praktische zaken E-team Business Bootcamp

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Nog 3 weken en dan is het al weer tijd voor de Business Bootcamp!

Op deze pagina vind je alle praktische details met betrekking tot het E-team van dit evenement, dat op 22 en 23 maart 2014 plaatsvindt.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Business Bootcamp vindt plaats in:

Locatie
Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein 
Routebeschrijving

Er worden op de parkeerplaats bij het NBC wel eens spullen uit auto’s gestolen. Laat dus NIETS achter in je auto!

Het assisteren in deze Business Bootcamp omvat de volgende zaken voor je:

Woensdag 12 t/m 14 maart (afhankelijk van jouw beschikbaarheid)
Misschien kun je je nog herinneren dat je een paar dagen voordat je zelf deelnam aan de Business Bootcamp, een telefoontje kreeg van één van de teamleden om je te vragen of alles duidelijk was en of je nog vragen had.

Dit korte telefoongesprek heeft als doel om het enthousiasme van de deelnemers aan te wakkeren, en het zorgt ervoor dat mensen ook daadwerkelijk op komen dagen in het evenement.

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (en door de teamleden – het is ontzettend leuk om al met de deelnemers in gesprek te komen)!

Daarom belt elk teamlid van tevoren zo’n 25-30 deelnemers.

Dinsdag 11 maart ontvang je een email met daarin een telefoonlijst van de deelnemers die jij belt. Ook ontvang je een script, wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je een bedrag van 20 euro.

Graag ontvang ik om uiterlijk maandag 17 maart de telefoonlijst met aantekeningen weer retour zodat wij op je notities verdere actie kunnen ondernemen. Dit is belangrijk omdat wij aan de locatie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten

Vrijdag 21 maart
Op vrijdagavond zorgen we eerst dat we het event er staan als één team. We leren elkaar beter kennen en zorgen ervoor dat we de juiste energie voor dit weekend neerzetten. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat je er zelf aan kunt doen om er tijdens en na dit weekend het maximale uit te halen.

Na de briefing van dit weekend beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Flink wat werk wordt door de locatie zelf gedaan. Daarnaast werken we dit evenement wederom met een setup en breakdown team. Dit team zorgt ervoor dat we een aantal specifieke taken zoals het opzetten van de banners, de winkel en de computers niet zelf hoeven te verzorgen. Toch blijven er voldoende taken over die wij als E-team moeten verzorgen.

We beginnen deze avond om 18:30 uur.

Je kunt je persoonlijke spullen achter laten in zaal 1, een zaal achter de registratiebalies. Deze zaal is het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en zal op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is. Zorg dat je op tijd in de trainingszaal bent! Zorg dat je voor die tijd gegeten hebt. We zijn klaar om ongeveer 22:00 uur.

Zaterdag 22 maart
De eerste dag van de Business Bootcamp! We starten op zaterdagochtend om 7:00 uur. Een drukke en spannende dag, vol gepland met allerlei taken en opdrachten. Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Voor lunch en diner wordt gezorgd. Het is de bedoeling dat we om ongeveer 23:00 uur klaar zijn.

Zondag 23 maart
Na een kort nachtje slapen staat ons weer een succesvolle dag te wachten! We starten op zondagochtend weer om 7:00 uur. Na het diner op zondagavond sluiten we weer af met een evaluatie. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op de eerste dag. Ook willen we na dit intense weekend van samenwerken natuurlijk in “Open Circles stijl” afsluiten met voor iedereen een hug. Houd er rekening mee dat je rond middernacht klaar bent.

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge
  • Voor de mannen: zorg dat je glad geschoren bent tijdens het evenement.

De teamleider in deze Business Bootcamp is Anastasia Semerok.

Werken met je persoonlijke purpose
Tijdens de Business Bootcamp ga je werken met een persoonlijke purpose. Dit is een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt. Het is handig om alvast na te denken wat er binnen je persoonlijke leven of binnen je bedrijf op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt.

Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:
– Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
– Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
– Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op vrijdagavond gaan we hiermee aan de slag.

Feedback
Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling. Daarom sturen we je in de week na de Business Bootcamp een e-mail waarin we je feedback geven over wat we van je gezien hebben tijdens het assisteren. We hopen je hiermee iets extra’s mee te geven wat je kunt gebruiken om in je leven om verder te groeien. Dit is onze feedback die we je vanuit vriendschap willen geven.

Je eigen login en wachtwoord op my.opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen! 

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om  met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Ik wens jullie een geweldige tweedaagse toe!

Warme groet,

Jasha van der Wel

 

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
25 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Monique Stevens
Monique Stevens
8 years ago

WAAR IS HET FEESTJE???

Ik heb er reteveel zin in!!!

Jasha van de Wel
Jasha van de Wel
8 years ago

Te gek jongens! Love your enthousiasm!!!!!!

Cindy Groeneveld
8 years ago

Alles gelezen en ik heb er weer zin in. volgende week eerst nog een weekje naar de sneeuw maar vanaf de 14e zal ik alsnog mijn deelnemerslijst bellen!

allemaal tot vrijdag de 21e!

hartelijke groet

Cindy

Jose van Gijn
8 years ago

Beetje late reactie door mijn tennisreis, maar ik ben weer helemaal opgeladen en ben er helemaal klaar voor om een geweldig weekend neer te zetten voor alle deelnemers!
Leuk om weer samen te mogen werken met jullie allemaal!

Stephi Papacciolo
8 years ago

Ja, ik heb alles gelezen.
Ik heb er zin in.

Tot snel
Stephi

Pauline Smit
Pauline Smit
8 years ago

Ik heb alles gelezen en heb er veel zin in

Sandra Boekhoudt
Sandra Boekhoudt
8 years ago

Ik heb er onwijs veel zin in!!!

Maaike Frankena
8 years ago

Ik heb alles gelezen, ben erbij en heb er enorm veel zin in!!!

Guido Gortzen
Guido Gortzen
8 years ago

Ik ben er, tot vrijdag!

Niels Kaan
8 years ago

Zal der zijn Knuvzs

Marjan 't Lam
Marjan 't Lam
8 years ago

Ik heb alles gelezen en ben erbij!

Wat gaat de tijd toch snel, tot over drie weken!

Liefs, Marjan

Ron Scheerder
Ron Scheerder
8 years ago

Ik ben er weer bij!

Hugs

Francois van Iersel
8 years ago

Ontvang nu pas voor de eerste keer mail. Heb eerder niets ontvangen. Ik ben aanwezig.

Jeroen Meueman
Jeroen Meueman
8 years ago

Jullie kunnen op mij rekenen!

Jeroen

Maria Bosman
Maria Bosman
8 years ago

Ja ik ben van de partij.
Eerste keer een twee daagse als E-Team lid!
Kijk er naar uit.
Er komen meerdere mensen deelnemen n.a.v. mijn vriendenlink en die zal ik wel niet zien 😉

Matthieu Wijnen
8 years ago

Ik ben er.

Fred van de Wijgaart
8 years ago

Alles is helemaal duidelijk en ben er weer bij!

CU soon,
Fred

Janine Huisman
Janine Huisman
8 years ago

Ik ben er! Hug.

Sembèna Jeroe
Sembèna Jeroe
8 years ago

Hoi iedereen,

Ik ben weer van de partij.
Ik heb het begrepen.

Hugs and kisses.

Sembèna

Saskia van Velzen
Saskia van Velzen
8 years ago

Jippie, ik ben er ook weer bij.

Jasha, kun je ook voor deze mails mijn e-mailadres wijzigen naar: info@lachwinkel.nl? Dan ben ik er nog eerder bij 😉

Elfriede Krauth
8 years ago

Ik heb het gelezen, je kunt op mij rekenen, en ik heb er zin in.

Nee, sorry, dat klopt niet.

IK HEB ER ZINNNNNNNNNNNNNNNNNNN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lekker vroeg op staan, lekker gaan energizen (ENERGIZEN), en bellen, ahhh en huggen, en high5en, en formulieren uitdelen, oh en micrunnen, hopelijk vaak van dat leuke spontane micrunnen, en noem maar op.

En last but not least: zwart staat me goed 🙂

liefs, en ik kijk ernaar uit,
Elfriede

Sabine Schalkwijk
8 years ago

Heb het gelezen en heb er zin in.
Ik neem nog/ weer contact op met Rani.

Hartelijke groeten

Sabine

Anastasia Semerok
Anastasia Semerok
8 years ago

Wat een gezelligheid hier! Mag ik er ook bij? 😉
Tot vrijdag allemaal!!!

Suzan Jong
8 years ago

Ik heb ook alles gelezen en heb er SUPER veel zin in!
Allemaal tot dan!

Hugs,
Suzan

Wilma Franke
8 years ago

Yes we mogen weer!