Praktische zaken E-team Business Bootcamp

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Spanning en sensatie…… De laatste Business Bootcamp van 2013!!
Met 2.000 deelnemers op de lijst zijn we compleet volgeboekt. En jij gaat dit meemaken!!

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Business Bootcamp van zaterdag 5 en zondag 6 oktober aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Business Bootcamp vindt plaats in:

Locatie
Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein 
Routebeschrijving

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens digitale apparatuur uit auto’s gestolen. Laat  dus geen spullen achter in je auto.

Het assisteren in deze Business Bootcamp omvat de volgende zaken voor je:

Maandag 30 september en dinsdag 1 oktober
Misschien kun je je nog herinneren dat je een paar dagen voordat je zelf deelnam aan de Business Bootcamp, een telefoontje kreeg van één van de teamleden om je te vragen of alles duidelijk was en of je nog vragen had. Dit korte telefoongesprek heeft als doel om het enthousiasme van de deelnemers aan te wakkeren, en het zorgt ervoor dat mensen ook daadwerkelijk op komen dagen in het evenement.

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (en door de teamleden – het is ontzettend leuk om al met de deelnemers in gesprek te komen)!

Daarom belt elk teamlid van tevoren zo’n 25-30 deelnemers. Maandagochtend 30 september ontvang je een email met daarin een telefoonlijst van de deelnemers die jij belt. Ook ontvang je een script, wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je een bedrag van 20 euro.

Graag ontvang ik om uiterlijk 11 uur op woensdag 2 oktober de telefoonlijst met aantekeningen weer retour zodat wij op je notities verdere actie kunnen ondernemen. Dit is belangrijk omdat wij onder anderen op woensdag aan de locatie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten

Vrijdag 4 oktober
Op vrijdagavond zorgen we eerst dat we het event er staan als één team. We leren elkaar beter kennen en zorgen ervoor dat we de juiste energie voor dit weekend neerzetten. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat je er zelf aan kunt doen om er tijdens en na dit weekend het maximale uit te halen.

Na de briefing van dit weekend beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Flink wat werk wordt door de locatie zelf gedaan. Daarnaast werken we dit evenement wederom met een setup en breakdown team. Dit team zorgt ervoor dat we een aantal specifieke taken zoals het opzetten van de banners, de winkel en de computers niet zelf hoeven te verzorgen. Toch blijven er voldoende taken over die wij als E-team moeten verzorgen.

We beginnen deze avond om 18:30 uur.

Je kunt je persoonlijke spullen achter laten in zaal 1, een zaal achter de registratiebalies. Deze zaal is het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en zal op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is. Zorg dat je op tijd in de trainingszaal bent! Zorg dat je voor die tijd gegeten hebt. We zijn klaar om ongeveer 22:00 uur.

Zaterdag 5 oktober
De eerste dag van de Business Bootcamp! We starten op zaterdagochtend om 7:00 uur. Een drukke en spannende dag, vol gepland met allerlei taken en opdrachten. Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Voor lunch en diner wordt gezorgd. Het is de bedoeling dat we om ongeveer 23:00 uur klaar zijn.

Zondag 6 oktober
Na een kort nachtje slapen staat ons weer een succesvolle dag te wachten! We starten op zondagochtend weer om 7:00 uur. Na het diner op zondagavond sluiten we weer af met een evaluatie. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op de eerste dag. Ook willen we na dit intense weekend van samenwerken natuurlijk in “Open Circles stijl” afsluiten met voor iedereen een hug. Houd er rekening mee dat je rond middernacht klaar bent.

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge
  • Voor de mannen: zorg dat je glad geschoren bent tijdens het evenement.

De teamleider voor deze Business Bootcamp is Ingrid Verbeek.

Werken met je persoonlijke purpose
Tijdens de Business Bootcamp ga je werken met een persoonlijke purpose. Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt. Het is handig om alvast na te denken wat er binnen je persoonlijke leven of binnen je bedrijf op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:
– Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
– Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
– Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op vrijdagavond zullen we hierop terug komen en kijken hoe je tijdens het assisteren in de Business Bootcamp aan je purpose kunt werken.

Feedback
Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling. Daarom sturen we j in de week na de Business Bootcamp een email waarin we je feedback zullen geven over wat we van je gezien hebben tijdens het assisteren. We hopen je hiermee iets extra’s mee te geven wat je kunt gebruiken om in je leven om verder te groeien. Dit is onze feedback die we je vanuit vriendschap willen geven.

Je eigen login en wachtwoord op my.opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen! 

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om  met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Ik wens jullie een geweldige tweedaagse toe!

Lieve groet,

Anja Gielen
Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
28 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Niels Kaan
8 years ago

Ik ben er dus gewoon met de Business Bootcamp.

MIchiel Prins
8 years ago

Ook ik ben er weer bij! Er is heel veel gebeurd na het laatste Business Bootcamp… Ik heb er enorm veel zin in. Nieuwe uitdaging: headcount bij 2000 inschrijvingen 🙂

Ron den Dikken
8 years ago

Ronnie heeft het ook gelezen 🙂
Ik heb er nu al zin in !!!

Thieu van Kaathoven
Thieu van Kaathoven
8 years ago

Gruweloos véél zin in zeker met het team zoals ik het nu zie en da’s zeker nog niet alles. . . super

Fred van de Wijgaart
8 years ago

Het stond al een tijdje in mijn agenda, dus ja jullie kunnen helemaal op me rekenen. Verder geen vragen want het is vanouds helemaal duidelijk!

Anja Leinders
8 years ago

I’ll be there!
Met veel goesting 🙂

Sylia Holtkamp
Sylia Holtkamp
8 years ago

Ik heb het gelezen en heb er erg veel zin in. De grootste Business Bootcamp ooit!!!!!

Karin Vermeer
Karin Vermeer
8 years ago

Dat is een uitdaging: 2000 deelnemers. Ik zal er zijn!

Elfriede Krauth
8 years ago

Wow, wat een aantal deelnemers. Heb er onwijs zin in!

Fauzia Mahboeb
8 years ago

Ik ben op de hoogte en zal er zijn! X

Ingrid Louwerse
8 years ago

Ik kijk er weer naar uit! Ook om met nieuwe e-Team collega’s te werken. Let’s rock!

Thieu van Kaathoven
Thieu van Kaathoven
8 years ago

waar is het feestje. . .? (inside joke)

Maaike Frankena
8 years ago

Ich bin dabei!! Zo nieuwsgierig WAAR we al die mensen gaan laten….. LEUK!

Ingrid Verbeek
Ingrid Verbeek
8 years ago

Wat geweldig… The BIGGEST Business Bootcamp ever!!

Ik kan niet wachten!
Ongelofelijk veel zin in.
En met dit team gaat dat helemaal goed komen.

Tot vrijdag!

hugs,
Ingrid

Jeannette Bal
8 years ago

Zo wat gaat dat ineens snel ! Heb enorm zin om de deelnemers van te voren te bellen 😉
Weekend natuurlijk ook !

Gerwin Tamminga
8 years ago

Alles gelezen en begrepen. Leuk om jullie allen weer te zien. Wauw …. 2.000 … That’s a lot of (positive) energy. Bounce bounce bounce :-))

Pim Janszen
8 years ago

Present.
Laten we van de grootste dan ook direct de beste Business Bootcamp ooit maken! 🙂

Tot dan…

Brigitte van der Loo
Brigitte van der Loo
8 years ago

Joehooeeee ja ik ben er bij! 🙂

Sembèna Jeroe
Sembèna Jeroe
8 years ago

Ik heb er heel veel zin in om er weer helemaal te zijn voor de deelnemers en kijk ernaar uit om samen met elkaar een geweldig event neer te zetten.

Peter Bos
8 years ago

Hoeveel moeten er op schoot zitten?

Ik heb er heel veel zin in!!!!

Lauren Valbert
8 years ago

THE TEAM! THE TEAM! THE TEAM IS BACK IN NIEUWEGEIN! (everybody!)

I have read it, I understand it, and IK BEN ER KLAAR VOOR. Let’s ROCK, boys and girls!

Ard de Jong
Ard de Jong
8 years ago

Wat een fantastische mijlpaal voor Open Circles, 2000 deelnemers! Ik heb er alle vertrouwen in dat ons E-team de deelnemers tot grote hoogte kunnen laten stijgen.

Melvin Jansen
8 years ago

Ik heb het gelezen en ben van de partij! Heb er zin in!

Ingrid Louwerse
8 years ago

Gelukkig zo te zien is mijn foto gelukt.
Ik wil nog even de gelegenheid aangrijpen om mijn waardering aan het Open Circles team uit te spreken voor het programma waarbij wij als E-team extra waarde kunnen halen.
Het betekent veel voor mij te zien dat hier moeite tijd en aandacht in gestoken wordt.
Thanks and a big hug see you

Muriël Versluis
Muriël Versluis
8 years ago

😉

Suzan Jong
8 years ago

Woehoeoeoeoeoe… 2.000 deelnemers! That’s AWESOME! Dat is echt een feestje!!

Ik ben er bij en heb er heel veel zin in. Tot dan!

Annemarie Bergh
Annemarie Bergh
8 years ago

WAUW 2000 …. SUPER zin in en wat leuk om enkele oud-gedienden én nieuwe gedienden te ontmoeten, Let’s Party!

Monique Stevens
Monique Stevens
8 years ago

Zo! 2000! Wat zal dat een waanzinnig Business Bootcamp worden. Ik heb er zin in!