Praktische zaken E-team Breakthrough to Success

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Beste E-teamlid in de Breakthrough to Success!

Je moet nog even wachten, maar eind september nadert snel…., dan is de grootste Breakthrough to Success ooit!

Er staan momenteel 571 deelnemers op de lijst… Kun jij het je al voorstellen…. Ruim 600 man (inclusief JIJZELF!) in één zaal die door het obstakel dat hen tegenhoudt om nog succesvoller te zijn, heen VLIEGEN…???
En jij bent één van de gelukkigen! Jij bent onderdeel van het SUPER E-team tijdens deze training.

Jij mag ondersteunend zijn aan de deelnemers die gaan doorbreken naar hun persoonlijke succes!

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Breakthrough to Success van vrijdag 27 tot en met zondag 29 september aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Breakthrough to Success vindt plaats in:

Locatie
Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein 
Routebeschrijving

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens digitale apparatuur uit auto’s gestolen. Laat  dus geen spullen achter in je auto.

Het assisteren in de Breakthrough to Success omvat de volgende zaken voor je:

Maandag 16 tot en met woensdag 18 september

Op deze dagen moeten de deelnemers gebeld worden om te vragen of alles duidelijk is of dat er nog vragen zijn. Dit korte telefoongesprek heeft als doel om het enthousiasme van de deelnemers aan te wakkeren, en het zorgt ervoor dat mensen ook daadwerkelijk op komen dagen in het evenement.

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (en door de teamleden – het is ontzettend leuk om al met de deelnemers in gesprek te komen)!

Ik stuur je maandagochtend 16 september een lijst met maximaal 30 deelnemers om te bellen. Ook ontvang je een script, wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je 20 euro. Stuur mij hiervoor s.v.p. het rekeningnummer waar we dit bedrag naar over kunnen maken (mirjam@opencircles.nl).

Graag ontvang ik om uiterlijk 10 uur op donderdag 19 september de telefoonlijst met jouw aantekeningen weer retour zodat wij op je notities verdere actie kunnen ondernemen.

Donderdag 26 september

Zoals al eerder aangekondigd starten we deze voorbereidende middag/avond om 13 uur en beginnen direct met een aantal belangrijke trainingen.

Je kunt je vast nog herinneren dat je op zondag, toen je zelf deelnam aan de Breakthrough to Success, jouw belangrijkste obstakel in je leven van dat moment doorbroken hebt door met je vlakke hand een houten plank doormidden te breken.

Als E-teamlid draag je een grote verantwoordelijkheid wanneer je deze planken vasthoudt of als ‘energizer’ de deelnemers aanmoedigt. Dit is één van de processen waar je donderdagmiddag in getraind wordt.

Natuurlijk zorgen we er ook voor dat we klaar staan als één sterk team… bij de Breakthrough to Success is dit nog belangrijker dan bij alle andere trainingen. Ook gaan kijken met welke purpose je dit event wilt gaan werken om het maximale eruit te halen.

Na het middagprogramma zullen we met z’n allen dineren. Daarna gaan we de set-up van de zalen en registratie helemaal klaarzetten. We verwachten uiterlijk 23 uur klaar te zijn.

Vrijdag 27 september

De eerste dag van de Breakthrough to Success! Afhankelijk van hoe we de set-up avond afsluiten, starten we op vrijdagochtend om 7:00 uur. Mocht deze tijd wijzigen dan hoor je dat op donderdagavond van de teamleider.

Vanaf 8:30 uur zullen de eerste deelnemers komen om te registreren. De training is van 10 tot 23 uur. De lunch en het diner worden voor je verzorgd. De verwachting is om uiterlijk 0:00 uur te vertrekken.

Zaterdag 28 september

De tweede dag. We starten op zaterdagochtend om 7:30 en ronden weer rond 0:00 uur af. Voor lunch en diner wordt weer gezorgd.

Zondag 29 september

De dag van de BREAKTHROUGH! We starten weer om 7:30. De training duurt tot 0:00, dus ga er maar van uit dat het een latertje wordt…

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge
  • Voor de mannen: zorg dat je glad geschoren bent tijdens het evenement.

Werken met je persoonlijke purpose

Tijdens het assisteren in de Breakthrough to Success zul je ook gaan werken met een persoonlijke purpose. Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen waar je in het dagelijks leven iets aan hebt. Ik wil je vragen om alvast na te denken waar jij tijdens deze vier dagen aan wilt werken. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:

  • Wat is de grootste uitdaging in jouw leven op dit moment?
  • Wat heb je nodig om deze uitdaging te overwinnen?
  • Welke kwaliteit of waarde kun je in jezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op donderdagmiddag gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.

Je eigen login en wachtwoord op my.opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Feedback

Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons in de week na de Breakthrough to Success een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.

Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.

Doe er je voordeel mee!

Tot slot: de teamleider tijdens de Breakthrough is Anastasia Semerok.

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om  met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Ik wens ons allemaal een fantastisch en energiek evenement toe!

Lieve groet,

Mirjam Sariman
Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
30 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Louise Jenei
Louise Jenei
8 years ago

Hihaho! Let’s go for it!

Peter van der Vlies
8 years ago

Ik ben er klaar voor.

Janine Huisman
Janine Huisman
8 years ago

Wiehoe! Ik ben er en heb er onwijs veel zin in!

Toedels!

Emile Daalmeijer
8 years ago

Ik ben van de partij. Eindelijk weer een feestje!!
Wie doet er mee?

Poul van Hooijdonk
Poul van Hooijdonk
8 years ago

het nieuwe tikkertje spelen… tikkie, jawel in ben er bij 🙂

René Borghouts
8 years ago

YES! Hier heb ik al een jaar naar uitgekeken!!

Monique Stevens
Monique Stevens
8 years ago

Waar is het feestje? Hier is het feestje! Heb er zin in!

Karin van Toor
Karin van Toor
8 years ago

Tuurlijk doe ik ook mee aan dit feestje. Heb er enorm veel zin in.
Big hug from Karin

Suzan Jong
8 years ago

Dat feestje wil ik zeker niet missen! Heb er heel veel zin in!

Marja Dedden
8 years ago

Gelezen, genoteerd. En ja ik heb er zin in!

Ingrid Verbeek
8 years ago

Ik doe zeker met je mee Emile!
En Anastasia…. We gaan zeker knallen met z’n allen!

Ik heb ontzettend veel zin in deze Grootste BTS ooit.
En voor mij een hele bijzondere, omdat dit de afsluiter is van mijn werknemerschap en mijn duik in het ondernemerschap!

Hoe beter deze mijlpaal te vieren dan met deze Training!
Woohoo!

Hugs,
Ingrid

Frank van Haaren
8 years ago

Ja hoor, ik doe mee!

Tot dan.

Marné van Veenendaal
8 years ago

Yes, I’ll be there, looking forward to it!
Zin in!
liefs en alvast een hug, Marné

Dave de Lange
8 years ago

JAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!! LET’S DO IT !!!

Elfriede Krauth
8 years ago

Jaaaaaaaaaaaaaa: HIER is het feestje!

Dit wordt vast hartstikke gaf, heb er nu al zin in!

Elfriede

Poul van Hooijdonk
Poul van Hooijdonk
8 years ago

Slaapplaats gezocht…

Bij de laatste Business Bootcamp heb ik overnacht in het Mercure Hotel, als extra service werd het ontbijt voor Open Circles vervroegd gearrangeerd.

M’n vraag:
Wie slapen er nog meer in een hotel?
Misschien een optie een kamer en de kosten te delen?
of
Is er slaapplaats in de buurt beschikbaar (met zelf meegebracht ontbijt).

Enfin sta open voor suggesties.

Anja Leinders
8 years ago

Ik doe mee!
En heb er heel veel zin in!

Muriël Versluis
8 years ago

En hoe leuk is dit? 🙂

Ron Scheerder
8 years ago

Ik ben erbij en kijk ernaar uit!!

Frans Oversloot
8 years ago

Ik zie weer een hoop bekenden ik zie er weer naar uit een geweldige ervaring te hebben.

Maaike Frankena
8 years ago

WAT een kado om bij deze mooie training te e-teamen. Yes thanks… had ik al gezegd dat ik er ben?? 🙂

Helmy Kleinlugtenbeld
8 years ago

Ja, ik heb alles gelezen en ben er weer heel graag bij. 4 Dagen feestjes vieren, wie wil dat nou niet?!?!

Evguenia Kouznetsova
Evguenia Kouznetsova
8 years ago

Daar gaan we dan! YEAH!

Ingrid Louwerse
8 years ago

Als “invaller” spannend dat dit ineens op mijn pad komt. Ik hoop dat ik kan bijdragen aan de breakthrough van de deelnemers. Voor mij was het heel bijzonder. Tot dan veel bekenden hopelijk pakt mijn foto 🙂

Merijn Kegel
8 years ago

Mooiste event van het jaar. Period. I’ll be there!

Kemal Wesenhagen
8 years ago

Ik heb er zin in! Ben er weer bij!

Lisette Heijboer
8 years ago

Fantastisch dat het bijna zover is! Ik heb er enorm veel zin in!

Zeker Emile, eindelijk weer een feestje! En wat voor mooi feest!!

Janneke Doornbos
8 years ago

Yes, Ik ben er ook bij!!!

Jeannette van Sleeuwen

Yeah! Ik ben er ook weer bij! #zinin

Anastasia Semerok
Anastasia Semerok
8 years ago

Zin in!!!! We gaan knallen met z’n allen 🙂 Yeah!!!