***
Plaats in het commentaarveld hieronder een berichtĀ dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!
***
Beste E-teamlid in deĀ Breakthrough to Success!
Je moet nog even wachten, maar eind september nadert snelā¦., dan is de grootste Breakthrough to Success ooit!
Er staan momenteel 571 deelnemers op de lijst⦠Kun jij het je al voorstellenā¦. Ruim 600 man (inclusief JIJZELF!) in ƩƩn zaal die door het obstakel dat hen tegenhoudt om nog succesvoller te zijn, heen VLIEGENā¦???
En jij bent ƩƩn van de gelukkigen! Jij bent onderdeel van het SUPER E-team tijdens deze training.
Jij mag ondersteunend zijn aan de deelnemers die gaan doorbreken naar hun persoonlijke succes!
Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Breakthrough to Success van vrijdag 27 tot en met zondag 29 september aanstaande.
Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.
De Breakthrough to Success vindt plaats in:
Locatie
Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC NieuwegeinĀ
Routebeschrijving
Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens digitale apparatuur uit autoās gestolen.Ā Laat Ā dus geen spullen achter in je auto.
Het assisteren in de Breakthrough to Success omvat de volgende zaken voor je:
Maandag 16 tot en met woensdag 18 september
Op deze dagen moeten de deelnemers gebeld worden om te vragen of alles duidelijk is of dat er nog vragen zijn. Dit korte telefoongesprek heeft als doel om het enthousiasme van de deelnemers aan te wakkeren,Ā en het zorgt ervoor dat mensen ook daadwerkelijk op komen dagen in het evenement.
Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemersĀ (en door de teamleden ā het is ontzettend leuk om al met de deelnemers in gesprek te komen)!
Ik stuur je maandagochtend 16 september een lijst met maximaal 30 deelnemers om te bellen. Ook ontvang je een script, wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je 20 euro. Stuur mij hiervoor s.v.p. het rekeningnummer waar we dit bedrag naar over kunnen maken (mirjam@opencircles.nl).
Graag ontvang ik om uiterlijk 10 uur opĀ donderdag 19 septemberĀ de telefoonlijst met jouw aantekeningen weer retour zodat wij op je notities verdere actie kunnen ondernemen.
Donderdag 26 september
Zoals al eerder aangekondigd starten we deze voorbereidende middag/avond om 13 uurĀ en beginnen direct met een aantal belangrijke trainingen.
Je kunt je vast nog herinneren dat je op zondag, toen je zelf deelnam aan de Breakthrough to Success, jouw belangrijkste obstakel in je leven van dat moment doorbroken hebt door met je vlakke hand een houten plank doormidden te breken.
Als E-teamlid draag je een grote verantwoordelijkheid wanneer je deze planken vasthoudt of als ‘energizer’ de deelnemers aanmoedigt. Dit is ƩƩn van de processen waar je donderdagmiddag in getraind wordt.
Natuurlijk zorgen we er ook voor dat we klaar staan als één sterk team⦠bij de Breakthrough to Success is dit nog belangrijker dan bij alle andere trainingen. Ook gaan kijken met welke purpose je dit event wilt gaan werken om het maximale eruit te halen.
Na het middagprogramma zullen we met zān allen dineren. Daarna gaan we de set-up van de zalen en registratie helemaal klaarzetten. We verwachten uiterlijk 23 uur klaar te zijn.
Vrijdag 27 september
De eerste dag van de Breakthrough to Success! Afhankelijk van hoe we de set-up avondĀ afsluiten, starten we op vrijdagochtend om 7:00 uur. Mocht deze tijd wijzigen dan hoor je dat op donderdagavond van de teamleider.
Vanaf 8:30 uur zullen de eerste deelnemers komen om te registreren. De training is van 10 tot 23 uur. De lunch en het diner worden voor je verzorgd. De verwachting is om uiterlijk 0:00 uur te vertrekken.
Zaterdag 28 september
De tweede dag. We starten op zaterdagochtend om 7:30 en ronden weer rond 0:00 uur af. Voor lunch en diner wordt weer gezorgd.
Zondag 29 september
De dag van de BREAKTHROUGH! We starten weer om 7:30. De training duurt tot 0:00, dus ga er maar van uit dat het een latertje wordtā¦
Dress Code ā lees onderstaande info goed door!
- Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
- Broek: zwart, netjes, geen jeans
- Rok: zwart, netjes, geen jeans
- Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
- Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
- Horloge
- Voor de mannen: zorg dat jeĀ glad geschorenĀ bent tijdens het evenement.
Werken met je persoonlijke purpose
Tijdens het assisteren in de Breakthrough to Success zul je ook gaan werken met eenĀ persoonlijke purpose. Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen waarĀ je in het dagelijks leven iets aan hebt. Ik wil je vragen om alvast na te denken waar jij tijdensĀ deze vier dagen aan wilt werken. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:
- Wat is de grootste uitdaging in jouw leven op dit moment?
- Wat heb je nodig om deze uitdaging te overwinnen?
- Welke kwaliteit of waarde kun je in jezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?
Op donderdagmiddag gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.
Je eigen login en wachtwoord op my.opencircles.nl
Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.
Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.
Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor viaĀ office@opencircles.nl
Feedback
Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meerĀ vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons inĀ de week na de Breakthrough to Success een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.
Wij willen je daarmee helpenĀ verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.
Doe er je voordeel mee!
Tot slot: de teamleider tijdens de Breakthrough is Anastasia Semerok.
Tot zover de praktische zaken.
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!
Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.
Dit stelt je in staat om Ā met de overige E-teamleden contact op te nemenĀ met betrekking totĀ met elkaar meerijden, eventueelĀ bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.
Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.
Ik wens ons allemaal een fantastisch en energiek evenement toe!
Lieve groet,
Mirjam Sariman
Event Manager
Hihaho! Let’s go for it!
Ik ben er klaar voor.
Wiehoe! Ik ben er en heb er onwijs veel zin in!
Toedels!
Ik ben van de partij. Eindelijk weer een feestje!!
Wie doet er mee?
het nieuwe tikkertje spelen… tikkie, jawel in ben er bij š
YES! Hier heb ik al een jaar naar uitgekeken!!
Waar is het feestje? Hier is het feestje! Heb er zin in!
Tuurlijk doe ik ook mee aan dit feestje. Heb er enorm veel zin in.
Big hug from Karin
Dat feestje wil ik zeker niet missen! Heb er heel veel zin in!
Gelezen, genoteerd. En ja ik heb er zin in!
Ik doe zeker met je mee Emile!
En Anastasia…. We gaan zeker knallen met z’n allen!
Ik heb ontzettend veel zin in deze Grootste BTS ooit.
En voor mij een hele bijzondere, omdat dit de afsluiter is van mijn werknemerschap en mijn duik in het ondernemerschap!
Hoe beter deze mijlpaal te vieren dan met deze Training!
Woohoo!
Hugs,
Ingrid
Ja hoor, ik doe mee!
Tot dan.
Yes, I’ll be there, looking forward to it!
Zin in!
liefs en alvast een hug, MarnƩ
JAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!! LET’S DO IT !!!
Jaaaaaaaaaaaaaa: HIER is het feestje!
Dit wordt vast hartstikke gaf, heb er nu al zin in!
Elfriede
Slaapplaats gezocht…
Bij de laatste Business Bootcamp heb ik overnacht in het Mercure Hotel, als extra service werd het ontbijt voor Open Circles vervroegd gearrangeerd.
M’n vraag:
Wie slapen er nog meer in een hotel?
Misschien een optie een kamer en de kosten te delen?
of
Is er slaapplaats in de buurt beschikbaar (met zelf meegebracht ontbijt).
Enfin sta open voor suggesties.
Ik doe mee!
En heb er heel veel zin in!
En hoe leuk is dit? š
Ik ben erbij en kijk ernaar uit!!
Ik zie weer een hoop bekenden ik zie er weer naar uit een geweldige ervaring te hebben.
WAT een kado om bij deze mooie training te e-teamen. Yes thanks… had ik al gezegd dat ik er ben?? š
Ja, ik heb alles gelezen en ben er weer heel graag bij. 4 Dagen feestjes vieren, wie wil dat nou niet?!?!
Daar gaan we dan! YEAH!
Als “invaller” spannend dat dit ineens op mijn pad komt. Ik hoop dat ik kan bijdragen aan de breakthrough van de deelnemers. Voor mij was het heel bijzonder. Tot dan veel bekenden hopelijk pakt mijn foto š
Mooiste event van het jaar. Period. I’ll be there!
Ik heb er zin in! Ben er weer bij!
Fantastisch dat het bijna zover is! Ik heb er enorm veel zin in!
Zeker Emile, eindelijk weer een feestje! En wat voor mooi feest!!
Yes, Ik ben er ook bij!!!
Yeah! Ik ben er ook weer bij! #zinin
Zin in!!!! We gaan knallen met z’n allen š Yeah!!!