Praktische zaken E-team Breakthrough to Success 2014

Plaats in het commentaarveld onderaan deze pagina een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!


Beste E-teamlid in de Breakthrough to Success,

Nog even en dan is het eindelijk zover: de grootste Breakthrough to Success ooit !!!

Er staan ruim 700 deelnemers op de deelnemerslijst… dus het belooft een geweldig spektakel te worden. Zie je het al voor je?? Al die plankjes op zondagavond??

Jij maakt straks deel uit van een fantastisch E-team dat ervoor gaat zorgen dat alle deelnemers een weekend om nooit te vergeten beleven!

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Breakthrough to Success van vrijdag 12 tot en met zondag 14 september aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Breakthrough to Success vindt plaats in:

Locatie
Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein
Routebeschrijving NBC

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens uit auto’s gestolen. Laat dus geen spullen achter in je auto.

Het assisteren in deze Breakthrough to Success omvat de volgende zaken voor je:

Vóór aanvang van het event is het de bedoeling om díe deelnemers te bellen, die nog geen reactie hebben gegeven op de voorbereidende e-mail.

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (overigens ook door de teamleden!)

Op dinsdag 2 september ontvang je van ons een e-mail met daarbij een telefoonlijst van ca. 20/25 deelnemers. Ook ontvang je een belscript wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je 20 euro.

Graag ontvang ik de bellijst met aantekeningen weer retour uiterlijk maandagochtend 8 september, zodat wij op jouw notities actie kunnen ondernemen.

Dit is belangrijk omdat wij o.a. op woensdag aan de lokatie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten.

Donderdag 11 september

Zoals al eerder aangegeven starten we op donderdagmiddag om 13:00 uur. We gaan er voor zorgen dat we er staan als één Super – team. Een aantal processen zullen de revue passeren waaronder hét spektakel van deze training: de plankjes vasthouden! Dat gaan we oefenen!! Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat jij kunt doen om tijdens en na deze training er voor jezelf het maximale eruit te halen.

Na het middagprogramma gaan we met z’n allen dineren en daarna beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Een deel van het werk wordt door de locatie en een set-up team gedaan maar er zijn nog tal van taken die door ons worden verzorgd.

Je kunt je persoonlijke spullen achterlaten in een van de zalen achter de registratiebalies. Deze zijn het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en 2 daarvan zullen op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is.

We verwachten klaar te zijn om ongeveer 23:00 uur.

Vrijdag 12 september

De eerste dag van de Breakthrough to Success !

We starten op vrijdagochtend om 7:00 uur. We verwachten de eerste deelnemers om 8:30 uur. De training is van 10:00 tot 23:00 uur. Een drukke en spannende dag, volgepland met mooie processen en lectures . Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Het is de bedoeling dat we rond middernacht klaar zijn. Voor lunch en diner wordt gezorgd.

Zaterdag 13 september

Na een kort nachtje slapen staat ons weer een fantastische dag te wachten!

Vrijdagavond krijg je te horen hoe laat we zaterdag starten. De training is weer van 10:00 tot 23:00 uur. Het doel is opnieuw om rond middernacht af te sluiten zodat je nog een paar intense uurtjes slaap hebt.

Natuurlijk wordt ook op zaterdag de lunch en het diner verzorgd.

Zondag 14 september

De dag van de Breakthrough! Hier hebben we naar toe gewerkt de voorgaande dagen!

Zaterdagavond besluiten we weer hoe lang of hoe kort je kunt slapen van zaterdag op zondag. De training is deze dag van 10:00 tot 00:00 uur. Tenminste… zo staat het in het log.

Daarna nog de laatste hand aan de breakdown en tot slot de clearing.

Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op de andere twee dagen.

Ga er maar van uit dat we vér na middernacht klaar zijn…

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar en geen witte randen
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge

Heren: let op! Zorg dat je netjes geschoren bent tijdens het evenement.

We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.

Tijdens de Breakthrough to Success is Sandra Boekhoudt de teamleider.

Werken met je persoonlijke purpose

Tijdens dit event ga je werken met jouw persoonlijke purpose. Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt. Denk alvast na wat er in je leven op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:

  • Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
  • Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
  • Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op donderdagmiddag gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.

Je eigen login en wachtwoord op opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op opencircles.nl (klopt! Dit is geen ‘my.opencircles’ meer.) nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.
Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Feedback

Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons in de week na de Breakthrough to Success een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.

Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.

Doe er je voordeel mee!

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot carpoolen of eventueel bij elkaar overnachten of wat je dan ook onderling met elkaar wilt regelen. Maak verstandig gebruik van deze gegevens. Oftewel, gebruik ze alleen voor zaken die verband houden met dit seminar…

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Laten we er met z’n allen een fantastisch evenement van maken!

Lieve groet,

Anja Gielen
Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
28 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Lieve Leysen
7 years ago

Ik heb alles gelezen en Ik Kijk er Met Spanning Naar Uit!

Ik sta echt te popelen om de deelnemers te helpen hetzelfde te laten ervaren als ikzelf enkele jaren geleden!

Supergaaf! Keitof! Geweldig!
🙂 🙂 🙂

Annelies van Woudenberg

Biggest BTS ever! Wauw! Ik heb de informatie gelezen en ik ben graag van de partij. Tot dan!

Matthieu Wijnen
7 years ago

Alles gelezen.

Jose van Gijn
7 years ago

Alles gelezen! Kan niet wachten!
Wordt een feest voor deelnemers en als team!

Peter van der Vlies
7 years ago

Alles gelezen en van de partij.

Fauzia Mahboeb
7 years ago

Heb het gelezen!! En ben er zeker weer bij!
Ik krijg er nu al kriebels van in mijn buik, 700 BTS-ers. WOW!

Sembèna Jeroe
Sembèna Jeroe
7 years ago

Wow! Ik kan niet wachten! Ik kan me nog goed herinneren wat een impact het op mij heeft gehad. Nu diezelfde life changing experience voor de komende deelnemers neerzetten.
I’m loving it.

Love to see you all.

Much love

Yvonne Ruckert
7 years ago

Even kijken of ik nu wel de link naar de lijst met E-teamers ontvang.

Susan Wanders
7 years ago

Lieve e-teamleden, ik ben van de partij en gaan er een waardevol weekend van maken. Ik heb er zin in! Tot gauw! Geniet nog even de komende weken.

Lieve Leysen
7 years ago
Reply to  Susan Wanders

Hey Susan!
Zou erg leuk zijn om jouw fotootje hier te zien 🙂

René Borghouts
7 years ago

Ja hoor, alles gelezen en weer present!

Guido Gortzen
Guido Gortzen
7 years ago

De grootste en beste Breakthrough to Success, ik ben er ook weer ZIN in!

Ine Ruijfrok
7 years ago

Wauw, 700 deelnemers en een heel E-team, wat een rijkdom. Heb alles gelezen, ben erbij en de komende weken genieten van de voorpret. Tot gauw, fijn om weer met jullie samen te werken aan een fantastisch event.

Ron Scheerder
7 years ago

Ik heb het gelezen en ben erbij. Ik heb er ontzettend veel zin in. Lets party 🙂

Ingrid Verbeek
Ingrid Verbeek
7 years ago

Woohoo! 700 BTS’ers…
Echt super veel zin in!

Saskia van Velzen
7 years ago

Jippie, het wordt GE-WEL-DIG!

Helmy Kleinlugtenbeld
7 years ago

Alles gelezen!!
We gaan er een super event van maken, zowel voor de deelnemers als voor het team!! Heb er ontzettend veel zin in.

Floor Schuttevaer
7 years ago

Ik heb alles gelezen en ik kijk er nu al erg naar uit om er met jullie weer een heel bijzonder event van te maken :-)!

Elfriede Krauth
7 years ago

Ik heb alles gelezen, en ik heb er onwijs zin in. Altijd wel een heel bijzondere ervaring.

Coen Tuerlings
7 years ago

Ik ben er absoluut bij….
Mijn dochter is één van de 700 deelnemers…
21 jaar en heeft er veel zin in…

Hoezo trots papa 😉

Lieve Leysen
7 years ago
Reply to  Coen Tuerlings

Fantastisch dat je dit zo kan delen Coen! 🙂

Stefania Papaccioli
Stefania Papaccioli
7 years ago

Ik heb alles gelezen, ben erbij en kan niet wachten!!!

Cindy Groeneveld
7 years ago

Lieve allemaal,
alles gelezen en ik ben er weer bij. Ik kijk er naar uit! Manlief is een van de deelnemers.

Wij hebben deze zomer hard gewerkt aan ons huis, dat in Ederveen op ca. 35-40 min. Rijden van Nieuwegein staat. Alle logeerkamers zijn klaar dus wij kunnen evt. wat teamleden huisvesten. Het misschien nog net niet zo dichtbij als de hotels, ook niet zo luxe want we delen met z’n allen 2 badkamers maar wel goedkoper dan een hotel.

Wout-Jan Slob
Wout-Jan Slob
7 years ago

Gelezen en aanwezig

Remko Zuidema
7 years ago

Ik ben erbij en heb het geheel gelezen. En vooral ik zie er naar uit iedereen weer te zien en er het meest fantastische event ooit van te maken. Met 700 deelnemers gaan we dat doen!

Poul van Hooijdonk
Poul van Hooijdonk
7 years ago

Time flies when we’re having fun… tot straks:-)

Maria Simons
7 years ago

Heb alles gelezen en ben erbij.
Alle foto’s gezien, wat een leuk team weer!

Yvonne Ruckert
Yvonne Ruckert
7 years ago

Alles gelezen, wat een event gaat dit worden!! Heb er in zin. Dit wordt een superweekend.