Praktische zaken E-team Elements of Success

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

De maand juni is in zicht, dus óp naar de volgende Master Class uit de Business Campus reeks: Elements of Success!!

Op deze pagina vind je alle benodigde details die je moet weten om te assisteren bij deze Master Class.

Lees ze s.v.p. goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Elements of Success Master Class vindt plaats op zaterdag 15 juni a.s. in:

Locatie
Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein 
Routebeschrijving

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens digitale apparatuur uit auto’s gestolen. Laat  dus geen spullen achter in je auto.

Het assisteren in de Communication Master Class omvat de volgende zaken voor je:

Zaterdag 15 juni

We beginnen deze dag om 07:00 uur in de zaal, zorg dat je op tijd bent!

Je persoonlijke bezittingen kun je achterlaten in de teamroom, dit is zaal 1 of 2 (achter de registratiebalie)

.

Na de briefing beginnen we aan de set-up van de zaal en de registratie. Flink wat werk wordt door de locatie zelf gedaan. Daarnaast werken we dit evenement  met een setup team. Dit team zorgt ervoor dat een aantal specifieke taken zoals het opzetten van de banner, de winkel en de computers de avond ervoor al wordt gedaan.

Toch blijven er voldoende taken over die wij als E-team moeten verzorgen!

De training start om 10:00 uur en eindigt om 17:00 uur.

Uiteraard staat er halverwege de dag een lunch voor je klaar in de teamroom. Na de training ruimen we met z’n allen alles op en evalueren we de dag.

De bedoeling is dat we omstreeks 19.00 kunnen afronden!

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt (is dit je eerste keer, dan krijg je deze tijdens de set-up)
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge

Heren: let op! Zorg dat je netjes geschoren bent tijdens het evenement.
We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.

Ingrid Verbeek is teamleider tijdens deze Master Class.

Je eigen login en wachtwoord op my.opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om  met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Laten we er met z’n allen weer een geweldige dag van maken!

Lieve groet,

Anja Gielen
Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
18 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Suzan Jong
9 years ago

Yes, je kunt op me rekenen. Ik heb er zin in!

Brenda Mulder
Brenda Mulder
9 years ago

Ik het het gelezen. Tot de 15e!

Groetjes,
Brenda

Karin van Toor
Karin van Toor
9 years ago

Alle info heb ik gelezen. Ook ik heb er natuurlijk reusachtig veel zin in.

Met een hartelijke, muzikale groet,
Karin

Matthieu Wijnen
9 years ago

Ik ben er weer bij.

Groet Matthieu

Annemiek Steur
Annemiek Steur
9 years ago

Ik heb het gelezen.

Tot 15 juni! 😀

Amalia Arrindell
9 years ago

Yep gelezen, heb er zin in zie weer een hoop bekende gezichten 🙂

Louise Jenei
9 years ago

Heb er zin in!!!!!!!

Saskia Steur
9 years ago

Yes – ik heb er zin in!

Ik heb alles gelezen, ik sta te trappelen en jullie kunnen op me rekenen!

Groeten en hugs,
Saskia

Ingrid Verbeek
Ingrid Verbeek
9 years ago

I’ll be there.

Ik ben benieuwd wie er naast deze kanjers nog meer deel uit maken van het team.

Tot dan!

Groet, Ingrid

Peter Bos
9 years ago

Gezellig, we gaan er weer voor!

Louise Jenei
9 years ago

Nog een vraagje: hoe kunnen deelnemers zich voor dit evenement opgeven?

Kemal Wesenhagen
9 years ago

Ik heb de info gelezen! Ik heb er zin in!

Warme groeten,

Kemal

Frank van Haaren
9 years ago

Zo, dat is een geweldig team zeg!!

Fijn dat ik daar bij kan zijn!

Tot de 15de (geschoren en wel)

Hugs.

Jeannette van Sleeuwen

Jullie kunnen ook op mij rekenen! Tot de 15e! Hug

Anja Gielen
Anja Gielen
9 years ago

@ Louise:

Deelnemers aan de Business Bootcamp die een vragenlijst hebben ingevuld krijgen de training aangeboden.

Men kan zich dus niet apart aanmelden.

Greetz,
Anja

Johnmar Mulder-Wolswijk
Johnmar Mulder-Wolswijk
9 years ago

Tot morgen allemaal!

Ron Scheerder
9 years ago

Hoi Mirjam, Ik heb het gelezen. Groetjes, Ron

Niels Kaan
9 years ago

Ik zal der zijn. tot dan dan.