Praktische zaken E-team Master Entrepreneur

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Beste E-teamlid in de Master Entrepreneur!

In juni is het dan eindelijk zover: de enige echte Master Entrepreneur van 2013!!!

Momenteel staan er 375 deelnemers op de deelnemerslijst… en we hebben nog een Business Bootcamp waar we hopen op nog eens 250 tot 300 deelnemers extra! Het belooft dus een geweldig spektakel te worden.

En jij maakt straks deel uit van een fantastisch E-team dat ervoor gaat zorgen dat alle deelnemers een weekend om nooit te vergeten beleven!

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Master Entrepreneur van vrijdag 21 tot en met zondag 23 juni aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Master Entrepreneur vindt plaats in:

Locatie
Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein 
Routebeschrijving

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens digitale apparatuur uit auto’s gestolen. Laat  dus geen spullen achter in je auto.

Het assisteren in deze Master Entrepreneur omvat de volgende zaken voor je:

Donderdag 20 juni

Op donderdagavond zorgen we eerst dat we er staan als één team. Het team bestaat uit 20 personen dus mogelijkheden genoeg om de andere teamleden wat beter te leren kennen. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat jij kunt doen om tijdens en na deze training er voor jezelf het maximale eruit te halen.

Na de briefing van dit weekend beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Een deel van het werk wordt door de locatie en een set-up team gedaan maar er zijn ook taken die door ons worden verzorgd.

We beginnen deze avond om 19:00 uur in de zaal.

Je kunt je persoonlijke spullen achterlaten in zaal 1, een zaal achter de registratiebalies. Deze zaal is het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en zal op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is.

Zorg dat je op tijd in de trainingszaal bent! Zorg dat je voor die tijd gegeten hebt. We zijn klaar om ongeveer 22:00 uur.

Vrijdag 21 juni

De eerste dag van de Master Entrepreneur!

We starten op vrijdagochtend om 7 uur. We verwachten de eerste deelnemers om 8:30 uur. De training is van 10 tot 23 uur. Een drukke en spannende dag, volgepland met allerlei taken en opdrachten. Toch is het ook de bedoeling dat je als teamlid ook zoveel mogelijk van de training mee krijgt, ook jouw bedrijf moet weer een groei doormaken na dit weekend!

Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Het is de bedoeling dat we rond middernacht klaar zijn. Voor lunch en diner wordt gezorgd.

Zaterdag 22 juni

Na een kort nachtje slapen staat ons weer een succesvolle dag te wachten!

Vrijdagavond krijg je te horen hoe laat we zaterdag starten. De training is weer van 10 tot 23 uur. Het doel is opnieuw om rond middernacht af te sluiten zodat je nog een paar intense uurtjes slaap hebt.

Natuurlijk wordt ook op zaterdag de lunch en het diner verzorgd.

Zondag 23 juni

De laatste dag van de Master Entrepreneur! Het lijkt lang, maar de ervaring is dat de tijd tijdens een “E-team training” vliegt.

Zaterdagavond besluiten we weer hoe lang of hoe kort je kunt slapen van zaterdag op zondag. De training is deze dag van 10 tot 19 uur.

Na het diner op zondagavond sluiten we af met een evaluatie. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op de andere twee dagen.

Ook willen we na dit intense weekend van samenwerken natuurlijk in Open Circles stijl afsluiten met voor  iedereen een hug. Houd er rekening mee dat je zeker niet voor 23 uur klaar bent.

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge

Heren: let op! Zorg dat je netjes geschoren bent tijdens het evenement.
We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.

Ik zal tijdens de Master Entrepreneur teamleider zijn.

Werken met je persoonlijke purpose

Tijdens de Master Entrepreneur ga je werken met jouw persoonlijke purpose.  Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt. Aangezien we in de training Master Entrepreneur zitten is het verstandig om te kijken wat je nodig hebt om van je bedrijf een groter succes te maken. Denk alvast na wat binnen je bedrijf op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:

  • Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
  • Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
  • Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op donderdagavond gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.

Je eigen login en wachtwoord op my.opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Feedback

Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons in de week na de Master Entrepreneur een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.

Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.

Doe er je voordeel mee!

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om  met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Ik wens ons allemaal een fantastisch en energiek evenement toe!

Lieve groet,

Mirjam Sariman
Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
17 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Monique Stevens
Monique Stevens
8 years ago

Ik heb er weer zin in!

Helmy Kleinlugtenbeld
8 years ago

Ik heb alles gelezen, je kunt op me rekenen én ik heb er kei veel zin in!!

Amalia Arrindell
8 years ago

Gelezen en je kunt op me rekenen. Zin in!!

Kemal Wesenhagen
8 years ago

Ik heb de info gelezen! Ik heb er zin in!

Warme groeten,

Kemal

Wilko van der Ploeg
8 years ago

Met een Business Bootcamp voor de deur en een Master Entrepreneur in het vooruitzicht, voel ik mij op de vroege morgen al borrelen van energie 😀

Wilko van der Ploeg
8 years ago

Na alle lol, ontroering, energie en verbondenheid van het afgelopen Business Bootcamp weekend wil ik mijn uiterste best doen de Master Entrepreneur een NOG betere ervaring dan het Business Bootcamp te laten worden. Voor -in die volgorde- de deelnemers, de andere teamleden en mijzelf.

En ik verheug me erop weer samen te mogen werken met een aantal mensen van het afgelopen weekend 😀

HIER KOMT EEN FEESTJE

Ingrid Verbeek
8 years ago

Hoi Wilko,

Ja, wat was het een mooi weekend!
Daar gaan we zeker voor zorgen.

Daar komt ZEKER een feestje!! LOL
Heerlijk.

Ik kijk ernaar uit!

Hugs, Ingrid

Elfriede Krauth
8 years ago

Ik heb er onwijs zin in! Ben benieuwd hoe het is een driedaagse training als eTeam te mogen begeleiden.

We gaan knalluh 🙂

Amalia Arrindell
8 years ago

Hey Elfriede,

Eerste keer samen in de E-team 🙂
En ook mijn eerste driedaagse training in de E-team ik kijk er naar uit!

Elfriede Krauth
8 years ago

Hoi Amalia,

Zeker leuk! Vooral omdat we 2 jaar geleden elkaar bij de Master Entrepreneur ontmoet hebben …

Ik ga je huggen :-).

Elfriede

Ron Scheerder
8 years ago

Hoi Mirjam, Ik heb het gelezen. Ik heb er zin in
Groetjes, Ron

Suzan Jong
8 years ago

Ik heb alles gelezen. Helemaal duidelijk. Je kunt op me rekenen 🙂 !

Ingrid Verbeek
8 years ago

Alles weer zo klaar als een klontje!
En zo helder als een ijsklontje, zo op deze super mooie lente dag.

in heb er zin in!

Hugs,

Ingrid

Saskia Steur
8 years ago

Alweer zo’n mooie feestje – ik heb alles gelezen, ik sta te trappelen en jullie kunnen op me rekenen!

Groeten en hugs,
Saskia

Dave de Lange
8 years ago

Nou, vooruit dan maar.Ik kom. Omdat ik me er nu eenmaal voor heb opgegeven… HAHAHA!

IK HEB ER NU AL WEER ZIN IN !!!!!!

Let’s make it another weekend nobody can forget!

Anja Leinders
Anja Leinders
8 years ago

Alles duidelijk.
Heb er weer heel veel zin in!

Dave de Lange
8 years ago

Ik ben wel benieuwd hoe dit qua vermoeidheid zal zijn in verhouding tot het Business Bootcamp.

Maar zoals Bon Jovi zingt:

“I’m gonna live while I’m alive and sleep when I’m dead!”