Praktische zaken E-team 17 en 18 mei 2014

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Beste E-teamlid in het weekend van 17 en 18 mei aanstaande!

Het weekend van 17 en 18 mei is er één met een lange, bewogen geschiedenis… in eerste instantie stond er een Business Bootcamp gepland, vervolgens bleef het een tijd open wat er zou gaan gebeuren en uiteindelijk zijn het twee eendaagse seminars geworden.

Dit zijn:

  • op 17 mei: 30% More Income in 30 Days (doelgroep bestaat uit mensen die alleen een Business Bootcamp hebben gedaan)

  • en op 18 mei: Business Boost in 30 Days (doelgroep bestaat uit mensen op onze mailinglijst die nog nooit een OCA training hebben gedaan)

Deze 2 seminars draaien we met één team. Nu is het wel zo dat de aantallen deelnemers voor deze dagen erg verschillen, waardoor we op zondag minder mensen nodig hebben in het team dan op zaterdag.

Wanneer je een comment plaatst bij  deze pagina, krijg je een e-mail met daarin een link naar de E-teamlijst voor het weekend. Hierop staat aangegeven wie we op welke dag hebben ingepland.
Wanneer je niet staat ingepland voor de zondag, dan ben je wel van harte welkom om als deelnemer bij deze dag aanwezig te zijn.

Bekijk deze lijst goed, zodat je weet waar je aan toe bent. 

Op deze pagina vind je alle benodigde details die je moet weten om te assisteren in dit evenement.

Lees de pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

Locatie

Nieuwegein Business Centre (NBC)
Blokhoeve 1
3438 LC Nieuwegein 
Routebeschrijving

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens uit auto’s gestolen. Laat  dus geen spullen achter in je auto!

Teamleider

De teamleider in deze training is Ingrid Verbeek.

Het assisteren in het evenement omvat de volgende zaken voor je:

Vrijdagavond 16 mei
Op vrijdagavond zorgen we eerst dat we het event er staan als één team. We leren elkaar beter kennen en zorgen ervoor dat we de juiste energie voor dit weekend neerzetten. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat je er zelf aan kunt doen om er tijdens en na dit weekend het maximale uit te halen.

Na de briefing van dit weekend beginnen we aan de set-up van de zaal en de registratie. Flink wat werk wordt door de locatie zelf gedaan. Daarnaast werken we dit evenement wederom met een setup en breakdown team. Dit team zorgt ervoor dat we een aantal specifieke taken zoals het opzetten van de banners, de winkel en de computers niet zelf hoeven te verzorgen. Toch blijven er voldoende taken over die wij als E-team moeten verzorgen.

We beginnen deze avond om 19:00 uur.

Zorg dat je op tijd in de trainingszaal bent! Zorg dat je voor die tijd gegeten hebt. We zijn klaar om ongeveer 22:00 uur.

Zaterdag 17 mei ‘30% More Income in 30 Days’ (seminar van 10 tot 17 uur)
We starten op zaterdagochtend om 7:00 uur. Een drukke en spannende dag, vol gepland met allerlei taken en opdrachten. Voor lunch en diner wordt gezorgd. Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Het zou kunnen dat we van de grote zaal naar een kleinere zaal verhuizen. Als dit het geval is, dan gaan we dat op zaterdag na afloop van de training doen.
Hoe laat we precies klaar zullen zijn… ik verwacht om ongeveer 21:00 uur.

Zondag 18 mei ‘Business Boost in 30 Days’ (seminar van 10 tot 17 uur)
Er staat ons weer een succesvolle dag te wachten! We starten op zondagochtend weer om 7:00 uur. Na het diner op zondagavond sluiten we weer af met een evaluatie. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op de eerste dag. Ook willen we na dit intense weekend van samenwerken natuurlijk in “Open Circles stijl” afsluiten met voor iedereen een hug. Houd er rekening mee dat je niet voor 21:00 uur klaar bent.

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge
  • Voor de mannen: zorg dat je glad geschoren bent tijdens het evenement.

Je eigen login en wachtwoord op my.opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om  met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Ik wens jullie een geweldig weekend toe!

Energieke groet,

Jasha van der Wel & Rani Goederee

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
21 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Pauline Smit
Pauline Smit
7 years ago

Ik heb het gelezen hoor. Tot dan!

Saskia van Velzen
7 years ago

Ik was al benieuwd wat het ging worden. Tot dan!

Agnes Hoogendoorn
Agnes Hoogendoorn
7 years ago

Gelezen.
Tot dan.

Jasha van de Wel
7 years ago

Fijn jongens! Dikke hug, Jasha

Wilma Franke
7 years ago

En ik mag ook weer aanwezig zijn.

Helmy Kleinlugtenbeld
7 years ago

Alles is duidelijk!
Ik ben erbij en heb er weer kei veel zin in!!

Maaike Frankena
7 years ago

Hallo Jasha! Gelezen en ik ben erbij, zin in. Twee feestjes:-)

Cindy Groeneveld
7 years ago

Hi Allemaal,

Alles gelezen en vooral heb ik er weer heel veel zin in!

hg, Cindy

Ron Scheerder
7 years ago

Ik ben er weer bij en heb alles gelezen

Peter van der Vlies
7 years ago

Jawel, alles gelezen en begrepen. Ik ben er bij. Tot komend weekeinde.

Hugs,

Peter

Puck van Groningen
7 years ago

Heb alles gelezen heb er zin in 🙂
Hug, Puck

Lisette Heijboer
7 years ago

Ha Jasha & Rani! En natuurlijk de overige teamleden!!

Dank jullie wel voor de duidelijke mail!
En bij deze, ik ben er volgende week bij!! We gaan er met z’n allen een mooi feestje van maken!

Ik heb er super veel zin in!!

Big hug Lisette

Yvonne Ruckert
Yvonne Ruckert
7 years ago

Ik ben van de partij (in ieder geval op zaterdag)! Heb er weer zin in.

Saskia Steur
7 years ago

Lieve mensen, ik zoek nog een slaapplaats voor de overnachtingen van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag. Wie kan mij daaraan helpen?
Groeten en hugs,
Saskia

Elfriede Krauth
Elfriede Krauth
7 years ago
Reply to  Saskia Steur

Hoi Saskia,

Ik heb nog een plekkie vrij. Op mijn 2persoons-slaapbank naast Helmy.

groeten, Elfriede

Martine van Eijk
7 years ago

Read it, got it.

Elfriede Krauth
Elfriede Krauth
7 years ago

Jaaaaa, ik heb het gelezen, en ik heb er zin in!

Saskia Steur
7 years ago

Cool! I’ll be there!!!!

Jolanda Schoorl
Jolanda Schoorl
7 years ago

Hai Jasha en Rani,

Ik heb alles doorgelezen. Ik ben benieuwd waar jullie me voor ingedeeld hebben.

Groetjes en tot dan,
Jolanda

Matthieu Wijnen
7 years ago

Alles gelezen.

Judith Kamerman
7 years ago

Ben er!