Praktische zaken E-team Passive Business Income

***
Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

***

Beste E-teamlid in de Passive Business Income!

Nog maar een paar weken en dan is het zover: de Passive Business Income en JIJ bent erbij!

We hebben 98 deelnemers op de deelnemerslijst staan. Jij en de andere E-teamleden mogen deze 98 mensen ondersteunen om ervoor te zorgen dat hun bedrijf binnen een paar maanden niet meer alleen afhankelijk is van hun aanwezigheid en harde werken.

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Passive Business Income van vrijdag 7 tot en met zondag 9 juni aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Passive Business Income vindt plaats in:

Locatie
Carlton President Hotel
Floraweg 25
3542 DX  Utrecht
Routebeschrijving

Het assisteren in deze Passive Business Income omvat de volgende zaken voor je:

Donderdag 6 juni

Op donderdagavond zorgen we eerst dat we er staan als één team. We leren elkaar beter kennen en zorgen ervoor dat we de juiste energie voor dit weekend neerzetten. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat jij kunt doen om tijdens en na het weekend er voor jezelf het maximale eruit te halen.

Na de briefing van dit weekend beginnen we aan de set-up van de zaal en de registratie. Een deel van het werk wordt door de locatie gedaan. De computers, de banners en de winkel worden opgebouwd door een setup team. Toch blijven er voldoende taken over die wij als E-team moeten verzorgen!

We beginnen deze avond om 19:00 uur in de zaal.

Zorg dat je op tijd in de trainingszaal bent! Zorg dat je voor die tijd gegeten hebt. We zijn klaar om ongeveer 22:00 uur.

Vrijdag 7 juni tot en met zondag 9 juni

Drie mooie dagen van de Passive Business Income, volgepland met allerlei taken en opdrachten! Op vrijdagochtend starten we om 7 uur. De starttijden van de overige dagen hoor je de avond ervoor van je teamleider.

Alle drie de dagen zal de training van 10 tot 19 uur duren. Het is de bedoeling dat we deze dagen tussen 21 en 22 uur klaar zijn.

Voor lunch en diner wordt gezorgd.

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge

Heren: let op! Zorg dat je netjes geschoren bent tijdens het evenement.
We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.

De teamleider voor deze Passive Business Income is Anja Gielen.

Werken met je persoonlijke purpose

Tijdens dit event ga je werken met jouw persoonlijke purpose.  Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt. Het is handig om alvast na te denken wat er binnen je persoonlijke leven of binnen je bedrijf op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:

  • Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
  • Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
  • Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op donderdagavond ga je hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.

Je eigen login en wachtwoord op my.opencircles.nl

Om tijdens het evenement op de computers te kunnen werken heb je je eigen loginnaam en wachtwoord van je persoonlijke account op my.opencircles.nl nodig. Zorg ervoor dat je deze bij je hebt.

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je op de pagina zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mocht je hiermee problemen ondervinden, dan kun je contact opnemen met Sylvia op kantoor via office@opencircles.nl

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang je van ons een e-mail met daarin een link naar een document met de gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om  met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat dan ook wat je onderling met elkaar wilt regelen.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Ik wens ons een fantastische en leerzame dag toe!

Lieve groet,

Mirjam Sariman
Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
5 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Annemarie Bergh
Annemarie Bergh
8 years ago

Hi Mirjam, ik heb alles gelezen en ik wil errug graag helpen die 3 dagen. Ik heb je wel een mail gestuurd, omdat ik tegen een probleem aanloop. Daar komen we vast uit.

Hartelijke groet, Annemarie

Saskia Steur
8 years ago

Hartelijk bedankt Mirjam voor alle info! Leuk en handig om het op deze manier te doen 😉 Kaizen, I like it!

Ik heb alles gelezen, ik sta te trappelen en jullie kunnen op me rekenen!

Groeten en hugs,
Saskia

Ron Scheerder
8 years ago

Hoi Mirjam, Ik heb het gelezen. Groetjes, Ron

Oscar Bulthuis
Oscar Bulthuis
8 years ago

Hoi Mirjam, alles gelezen. Groet, Oscar

Ingrid Verbeek
8 years ago

Hey Mirjam,

Alles duidelijk.
Ik heb er ontzettend veel zin in!

Groet,

Ingrid