Praktische zaken E-team Write Your Book

BELANGRIJK!!
Laat ons alsjeblieft in het commentaarveld onderaan deze pagina weten dat je de informatie gelezen hebt..

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Write Your Book in 28 Days van 16 t/m 18 januari 2015.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

LET OP!! De Write Your Book training vindt plaats op een nieuwe locatie:

Locatie

Postillion Hotel Bunnik
Kosterijland 8
3981 AJ Bunnik

Routebeschrijving

Het assisteren in deze training omvat de volgende zaken voor je:

Donderdag 15 januari 2015

We starten donderdag om 19:00 uur. Zorg ervoor dat je op tijd aanwezig bent en vooraf gegeten hebt.

Op donderdagavond zorgen we ervoor dat alle voorbereidingen voor het evenement zijn gedaan. We zullen in ieder geval de briefing voor de eerste dag helemaal doornemen en de verschillende verantwoordelijkheden worden ingedeeld en besproken. Verder zullen we ervoor zorgen dat de zaal- en registratie set-up klaar staat voor de volgende dag.

Ook gaan we, zoals in elke meerdaagse training, met je purpose werken!

vrijdag 16 januari 2015

We starten vrijdag om 7:30 uur of om 8:00 uur, afhankelijk van wat er nog gedaan moet worden. Tevens zullen we het log van die dag doornemen. De training duurt tot 19:00 uur.

zaterdag 17 en zondag 18 januari 2015

Nog twee fantastische dagen! Deze duren allebei van 10:00 tot 19:00 uur. De dag ervoor hoor je hoe laat we als team gaan beginnen. Tijdens deze drie dagen wordt voor lunch en diner gezorgd.

Dress Code – Dress for Success!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar
  • Naamkaartje: deze krijg je vrijdagochtend – altijd zichtbaar dragen!
  • Horloge
  • Voor de mannen: zorg dat je glad geschoren bent tijdens het evenement.

Dit weekend zal Monique Stevens voor de eerste keer in actie komen als teamleider.

Heel veel succes Monique ☺

Tot zover de praktische zaken.

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Tot slot

Laat ons in het commentaarveld hieronder weten dat je erbij bent en deze pagina hebt gelezen. Zodra jouw reactie is geplaatst, ontvang je de lijst met mede e-team leden voor dit evenement.

Je kunt het commentaarveld ook gebruiken om met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot met elkaar meerijden, eventueel bij elkaar overnachten of wat je dan ook onderling met elkaar wilt regelen.

Ik wens je een fantastische training toe!

Liefs,

Anja Gielen
Event Manager

P.S. Dit is de voorbereidingspagina die deelnemers aan de training ontvangen:
http://opencircles.nl/voorbereiding/wyb-jan-2015

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Monique Stevens
Monique Stevens
7 years ago

Joehoe!!!!!

Mijn eerste keer als Teamleader. Ik kijk er naar uit en vind het heel gaaf dat jullie in het team zitten.

En ook ik heb alles gelezen en het is me duidelijk. (zou geen goed begin zijn als het anders was 🙂

Maaike Frankena
7 years ago

Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar gaan we zeker!!!
Zo gaaf om deze training te mogen assisteren! Alles gelezen, check!
Zin in en Monique heeeel veel succes!
Tot volgende week mensen.
Hug!

Saskia van Velzen
7 years ago

Jippie, ik ben er ook bij. Nu ik weer zelf aan het schrijven ben vind ik het ook heel leuk om hier weer bij te zijn voor nieuwe inzichten en ideeën. En natuurlijk om al die mensen aan hún boek te helpen. Ik kan vertellen dat het echt werkt!

Ron den Dikken
7 years ago

Ja, Ik heb er zin in
Tot Bunnik 🙂

Saskia Steur
7 years ago

Yeah, ik ben er bij, met veel plezier!!! Nieuwe locatie, nieuwe deelnemers, nieuwe boeken. Wat een feest.
(ja, ik heb alles gelezen…) Big Hug!

cindy groeneveld
7 years ago

Jaaaa, ik ben erbij. Nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe look (ik) nieuwe locatie en nieuwe mensen. Ik heb er zin in!