Na de Business Acceleration Master Class – november 2013

Welkom op deze follow-up pagina van de Business Acceleration Master Class van 22 november 2013

Je hebt nu de tools en systemen in handen waarmee je die versnellende boost aan je business kunt geven.
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen en resultaten in de dagen na de Master Class.

Het komt daarbij aan op implementeren. Niet volgend jaar, niet volgende maand, niet na de feestdagen, maar… NU!

Om je te helpen, volgen hier de 10 strategieën uit deze Master Class op een rijtje:

  • Zorg voor een realistische planning
  • Bepaal de juiste prijs
  • Start en continueer een blog
  • Maak gebruik van case studies
  • Zet interviews met experts in voor jouw doel
  • Blaas nieuw leven in slapende (ex) klanten
  • Focus je acquisitie  op je klanten top 10
  • Focus je marketing op je klanten top 100
  • Zorg voor voldoende cash flow via een service-abonnement model
  • Profiteer van de kracht van een dagelijkse routine

Neem nu je aantekeningen uit het seminar erbij en ga ermee aan de slag. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar je krijgt het gewenste succes alleen als je implementeert!

Ben je ook benieuwd wie de Facebook competitie heeft gewonnen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gefeliciteerd Marjolein, Marjolein en Evelien! Jullie krijgen ieder de prijs: het Make Up Your Mind! pakket (3 CD’s + 2 DVD’s t.w.v. € 475,-) thuisgestuurd.

En dan nu…

Voordat je aan de slag gaat om die acties te ondernemen waarmee je de groei van je business versnelt… wil je me het volgende laten weten?

Wat is het eerste dat je gaat implementeren (of wat heb je al geïmplementeerd?) na vrijdag en hoe helpt het materiaal uit de Business Acceleration Master Class je daarbij?

Plaats je antwoord in het commentaar hieronder.

Kom na het geven jouw comment vaker terug op deze pagina om de comments van anderen te lezen. Jij kunt daar op vele manieren je voordeel mee doen. Net zoals jij anderen kunt helpen met jouw ervaring.

Oké, je weet wat je te doen staat!

Op de versnelde groei van jouw business… op jouw succes,

Nisandeh en team Open Circles

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

17 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Eric Plantema
8 years ago

Belangrijkste wat ik die dag heb geleerd is dat als een klant NEE tegen je offerte zegt, dat niet wil zeggen dat hij ook nee bedoelt.
Vandaag is het Nee, omdat het niet uitkomt, het nog aan zijn vrouw moet vragen etc, maar over een maand, half jaar, jaar kan het best een JA worden.

Ik heb daarom mijn offertes van de afgelopen 3 maanden (22 stuks), allemaal weer een keer nagebeld. En dat resulteerde in 1 concrete afspraak en 4 verzoeken om meer informatie. Perfecte score dus. Was echt een gouden tip, want had ze anders echt niet meer gebeld.

Judith Henstra
8 years ago
Reply to  Eric Plantema

Dat is een prima resultaat, Eric. Succes!

Bianca de Wit
8 years ago

Bedankt voor de inspirerende dag!

Ik heb voor mezelf de volgende actielijst gemaakt, waarvan het ik eerste punt vandaag al heb gedaan:
1. Lijstje blog onderwerpen 2014 maken met logische volgorde voor verwijzingen naar elkaar
2. Dankbaarheden / complimenten dagboekje – kopen en bijhouden elke avond.
3. Bij producten op website nadruk leggen op vrij gebruiksrecht, uniek en remarkeble
4. Lijstje maken met Top 10 klanten, connecten LinkedIn, volgen, twitter/blog, reageren, relatie opbouwen, geven.
5. Lijstje ex-klanten maken en deze contacten (ex-klanten reamineren)
6. Case studies maken, lijstje bedrijven en schrijven
7. Lijstje NL expert, in contact mee komen
8. Boek Delivering Happines lezen (Pricing, vaak is service belangrijker dan prijs).
9. Cashflow product bedenken

Groet,
Bianca

Sandra Jacobs @Studio Oinc

First action after this masterclass is that I made space in my agenda. Time flies and I still don’t have wings (it’s on my to do list, but a heavy one to organize 😉 ), so I have to change my schedules to make implementation possible. And you know what? Pulling the break feels like acceleration already!
Full speed ahead though…

Henk Handlogten
8 years ago

Hallo Nisanda en E-teamers,

Geweldige dag! flinke boost en energie gekregen. De 10 strategieën kwamen juist op tijd. Enkele heb ik doorgevoerd (start met planning, blogging en casestudies, maar ook een top 10 bedacht).

De rest heb ik de komende maanden ingepland.
Ik had deze dag echt nodig om mij zelf te herpakken om met meer zelfbewust en met vertrouwen de toekomst in te gaan.

Mijn bijzondere dank daarvoor,

Vriendelijke groet,

Henk Handlogten

Judith Henstra
8 years ago

Wat een fantastische ideeën tijdens de Business Acceleration Master Class! Ik heb heel veel opgeschreven en nu ga ik ermee aan de gang. Ik ben bij het begin begonnen: de planning.

Ik ben vaak met verschillende klanten tegelijk bezig, maar bij sommige daarvan zitten er vervolgopdrachten in de planning en bij andere niet. Ik kan dus het best eerst het eerste type klant afronden en de vervolgopdracht binnenhalen, dus daar ga ik in het vervolg rekekning mee houden.

Ik zit ook te denken aan de case studies – dit kan heel nuttig zijn, vooral met één van mijn producten dat heel veel kan opleveren voor de klant maar op het eerste gezicht lijkt dat misschien niet zo.

Martine van Eijk
Martine van Eijk
8 years ago

Ik heb mijn prijzen op de website gezet….. Vooral als mindset voor mezelf.

Second, ik ga iedereen waar ik graag me zou willen werken vragen: “Waar loop je tegenaan?” Wat hebben jullie nodig?”

thx Martine

Sander Willemsen
Sander Willemsen
8 years ago

Dit was wat ik op dit moment nodig heb. Ben aan het beginnen met eigen energieadviesbureau (na 15 jaar hetzelfde in loondienst), heb goed contact met de recente beste relaties (en ook wat werk daaruit), heb de laatste maand enorm genetwerkt en moet nu de volgende stappen doen: business maken uit het netwerk, en relatiekring vergroten.

De dagelijkse routine vind ik een fijne: iedere ochtend eerst een omzetverhogende activiteit (ik start de dag met een wandeling of fietstochtje) is een mooi uitdagend idee. Oude relaties informeren op reguliere basis ben ik aan begonnen.

En met het ‘bestoken’ van gewenste opdrachtgevers uit de top-10 was ik al begonnen, alleen nog niet bewust, merkte ik.

Dat is ook het goede aan deze masterclass: het bewust worden van mogelijkheden die je onbewust soms al wel kent maar nog niet echt toepast. Van weten dat iets bestaat/kan, naar strategie en toepassen.

Josien Enklaar
8 years ago

Beste Nisandeh en E-team,

Mooie prijswinnaars met mooie energie in hun teksten, als eerste nadat ik alles op een rijtje in mijn computer heb gezet (want wat was het veel) heb ik mijn produkten in drie categorieën ingedeeld en daaraan vast gekoppeld mijn prijzen in zeg maar package deals opgedeeld. Dit is binnenkort op mijn nieuwe website dan ook te zien. De eerste ex-klanten ben ik aan het bellen. Is leuk en fijn om ze even te spreken. Eindelijk een reden gekregen om ze te bellen. Dat is toch wel heel bijzonder en het voelt ook oprecht. Planning iedere dag een beetje en ik laat me niet opjutten en blijf bij mijn plezier.

Josien

Anoek de Voogd
8 years ago

Het eerste heb ik al gedaan door prijzen aan te passen. Verder ga ik beginnen met case studies maken en nieuwe producten maken die ik aan ex-klanten kan aanbieden. Dat zijn in ieder geval de eerste stappen die ik ga doen en vanuit daar verder werken.

Arnoud Kas
8 years ago

Als artiest heb ik vaak éénmalige klanten (bijv. mensen die 40 jaar getrouwd zijn en een feest geven). Deze krijgen maandelijks waardevolle info in mijn blog/nieuwsbrief. Ik blijf hierdoor onder de aandacht en houd ambassadeurs. Dit levert aantoonbaar business op.

Ik ben al de duurste maar zal prijs verhogen. Wil wel product meer remarkable maken in de pre sales. Bijvoorbeeld info sturen over hoe je een geslaagd feest organiseert.

Actiepunten:
E-mail adressen verzamelen tijdens feesten en incentive geven om die te krijgen.
Als oprichter van het collectief van Toptroubadours en eigenaar van de website ga ik een blog starten met case studies. Deze info kan ik later weer gebruiken voor continuity program wat service abonnement model is.

Cees Koot
Cees Koot
8 years ago

Hallo Nisandeh,

Op de eerste plaats wil ik je een groot compliment geven over deze Business Acceleration Master Class. Het is een perfecte samenvatting van alle eerdere sessies en een voorbeeld van hoe je consistent en consequent kunt bouwen aan je merk en organisatie. Het geeft een goed inzicht in wat je al doet en nog verder kunt aanscherpen of toepassen. De aanpak heeft tot nu toe al veel opgeleverd en zal zeker tot nog meer resultaten leiden.

Thanks en tot december bij de Social Media Master Class.

Tonnis van Dam
8 years ago

Het mooie is dat ik geen ex-klanten heb. Alle klanten die nu in mijn doelgroep passen zijn nog steeds klanten. Dus reanimatie is niet nodig. Waar ben ik dan wel mee aan de slag gegaan?

Ik heb een top 10 gemaakt van ideale klanten. Daar zitten al een paar prospects bij. Ik ben begonnen met inventariseren van hun gegevens en linken op LinkedIn.

Ik heb een top 100 gemaakt van potentiële klanten. Ook daar heb ik al stappen gezet om die te volgen en mijn marketing erop aan te passen, behorende bij onderstaande nieuwe strategie.

Ik heb een nieuwe strategie voor volgend jaar bedacht en ben die aan het uitwerken om begin december online te zetten. Hierin had ik een prijs bedacht van € 997 per jaar, echter nu verhoogd naar € 1.797 per jaar. Tevens direct een $ prijs neergezet ($ 1.997)

Bloggen deed ik al. Wat ik nog kan implementeren is elke dag ergens op internet een commentaar geven.

Ik had ooit case studies gemaakt. Ik werd vrijdag weer getriggerd deze te maken. Ik ben al begonnen met de case studie van een klant en wil voor het eind van het jaar vier af hebben.

Ik heb een website opgezet effectivedailyroutines.com. Hierin wil ik alle succesvolle dagelijkse gewoontes verzamelen. Niet alleen de op de training genoemde. Ik ken er nog veel meer, op diverse gebieden en ben ook van plan diverse zeer succesvolle mensen te vragen naar hun dagelijkse routine. Zo profiteer van de kracht van een dagelijkse routine en bouw ik een kenniswebsite op die ik in de vorm van een abonnement aan mijn klanten kan verkopen. Zo ga ik in 2014 zorgen voor een stabiele kasstroom.

Kortom, ik ben weer voorzien van een aantal goede ideeën en ga vol goede moed de laatste maand van dit jaar in.

Harm Fluijt
8 years ago

Hallo Nisandeh en anderen,

De Business Acceleration Master Class was de eerste waar ik aan deelnam nadat ik door ziekte een tijd uitgeschakeld ben geweest en daardoor ook de vorige 2 Master Classes ben misgelopen.

Al meteen tijdens de introductie kwam het binnen: alles is energie, en hoe hoger jouw energie, hoe beter de resultaten die je behaalt! En energie is precies hetgeen ik ben kwijtgeraakt de laatste maanden. Dus ik ga er voor zorgen dat mijn energie weer op het juiste level komt, dan komen de resultaten van zelf!

Wat een fijne samenvatting van de afgelopen Master Class trouwens. Is er ook zoiets van de afgelopen 2 Classes? Dan houd ik me eerg aanbevolen!

Vriendelijke groet

Harm

Esther Molenaar
8 years ago

De dagelijkse routine (Success Habits) zijn voor mij heel belangrijk.

Ik ben bezig ze onderdeel te maken van mijn dag. Eén voor één implementeer ik ze. Het gaat steeds beter.

De andere strategieën ben ik in kaart aan het brengen voor de heel nabije toekomst. Ik bekijk welke het beste past en implementeer dan.

Eerst dacht ik dat de reanimate old clients een goede zou zijn, maar ik kom er achter dat die oude klanten niet binnen mijn nieuwe doelgroep passen. Een andere pakken dus.

Ik vond het heerlijk om de energie weer te voelen en me onder te dompelen in Open Circles energie en kennis.

Dank jullie wel daarvoor!

Annelies Vroomans
8 years ago

Implementeren ..NU!
Wat is het eerste dat je gaat implementeren (of wat heb je al geïmplementeerd?) na vrijdag en hoe helpt het materiaal uit de Business Acceleration Master Class je daarbij?
• Blaas nieuw leven in slapende (ex) klanten

Elke dag een ex-klant gebeld. Praatje gemaakt, werd zeer op prijs gesteld, nog geen onmiddellijk resultaat. Maar het reanimeren is begonnen!

En –tip voor jullie?- een stapel kerstkaarten gekocht. Ik ben ze al aan het schrijven, iedere ex-klant krijgt een goede wens voor kerst en het nieuwe jaar, handgeschreven.

Nu nog een mooi aanbod bedenken voor daarna. Dan kan ik ze in januari allemaal nogmaals benaderen. Als ze dan nog niet wakker zijn….

Judith Henstra
8 years ago

Goed idee, Annelies, kerstkaarten! Een hele goede manier om het contact te onderhouden. Van veel van mijn klanten heb ik alleen het emailadres dus moet ik even zien of ik een leuk e-kaartje kan vinden.

Succes met het implementeren!