Na de Social Media Master Class – december 2013

Welkom op deze follow-up pagina van de Social Media Master Class van 11 december 2013

Je weet nu wat Social Media voor jouw business kan betekenen en wat je NU kunt doen.
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen en resultaten in de dagen na de Master Class.

Implementeer! is jouw call to action. Niet volgend jaar, niet volgende maand, niet na de feestdagen, maar… NU!

Om je te helpen, volgen hier de belangrijkste zaken uit deze Master Class op een rijtje:

  1. Eerste stap – mailing list. Als je er geen hebt – maak er een!
  2. Stap 2 – blogging. Als je nog geen blog hebt – begin ermee.
    In jouw eerste blogpost (of in de volgende) zou je HEN moeten vragen wat ze willen lezen…
  3. Stap 3 – LinkedIn. Zorg dat je profiel staat als een huis…
  4. Stap 4 – Facebook en (misschien) Twitter
  5. Hier is de beloofde link om je in te schrijven voor het New Open Circles evenement (laat mij je nog eens rondleiden!)

En zoals beloofd, is hier ook de link naar het Social Media Ecosystem en het Social Media Action Plan

Ben je ook benieuwd naar de foto’s?
Klik hier voor het foto-album van de Social Media Master Class

Neem nu je aantekeningen erbij en ga ermee aan de slag. Je krijgt het gewenste succes niet als je op de bank blijft zitten! (Hoewel, met Social Media is veel mogelijk vanuit je ‘luie’ stoel)

En dan nu…

Voordat je aan de slag gaat om die Social Media acties te ondernemen waarmee je je business laat groeien… wil je me het volgende laten weten?

Wat is het EERSTE dat je gaat implementeren (of wat heb je al geïmplementeerd?) na woensdag 11 december en hoe helpt het materiaal uit de Social Media Master Class je daarbij?

Plaats je antwoord in het commentaar hieronder.

Kom na het geven van jouw comment vaker terug op deze pagina en doe je voordeel met de comments van anderen. En zie hoe anderen geholpen worden met JOUW ervaring.

This is Social Media in action!

Op jouw succes,

Nisandeh en team Open Circles

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
50 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Karin Kagenaar
8 years ago

Ik was al bezig met te bedenken hoe ik mijn site kon verbeteren en oa een blog en opt-in het beste kan toevoegen. Daar heb ik nu wel een beter beeld van gekregen en ben ik zaterdag meteen mee aan de slag gegaan in gesprek met een webdesigner.

Merk dat het wel lastig kan zijn om met mensen te werken die niet de visie van Open Circles delen, heb er toch zeker een 30 min over gedaan om de webdesigner uit te leggen hoe ik ea aan elkaar gekoppeld wilde hebben en wat ik nu bedoelde met een kadootje weggeven ipv een knop voor inschrijven nieuwsbrief….

Verder op andere wijze FB-berichten gaan posten, met direct veel meer betrokkenheid, leuk! Linked-in profiel al deels herschreven.

Nu eerst op huidige sites opt-in en blog koppelen en daar zsm mee aan de slag; bloggen en dat koppelen aan nieuwsbrief en FB.

Michaëla Wierdsma
8 years ago

Het social media action plan komt als geroepen. Deze ga ik in de kerstvakantie gebruiken om tussen alle feestdagen toch werk af te krijgen. Blogs voor 3 maanden schrijven en voorbereiden in hootsuite. Daarna het actie plan inplannen in de weekdagen.

Gisteren mijn mailinglijst gesplitst en naar een doelgroep een nieuwsbrief gestuurd. Dit doe ik via mailchimp. Prima manier.

Succes iedereen met implementeren. Met groet, Michaëla

Ad
Ad
8 years ago

The social media course was perfect.

I’d love to share something I found on the Internet: a great example of delivering more than was expected.

An experience nver te forget…

youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zIEIvi2MuEk

Have fun 😉

Ella de Jong
8 years ago
Reply to  Ad

Ha, ha, Ad, great!!! Thanks for sharing!
And Nisandeh: thanks for sharing your thoughts, ideas and posting the book!

Marjo van Bussel
8 years ago

Wat ik ga implementeren zijn i.p.v. bv 10 tips 5 voordelen aanbieden, waarvan er 1 zichtbaar is en de rest te lezen valt onder …… Om zo meer traffic te krijgen op mijn facebookpagina en twitter account. Ook wil ik dan een cadeaubon weggeven die ingeleverd kan worden via de webshop voor emailgegevens. Ik ben benieuwd wat het me gaat opleveren 🙂

Ingrid van Houwelingen
Ingrid van Houwelingen
8 years ago

First thing I did was updated my LinkedIn and facebook profile. I took a close look at my current groups, deleted inactive groeps, added active groeps. And I made a separate facebook account for my business, as all my business clients were coming on my personal account.

So that’s already done. Next is: continue building my mailing list.

Femke Schuurman
Femke Schuurman
8 years ago

Eerst moet de mailinglist worden opgesteld. Vervolgens gaan we (mijn man en ik) de website maken. Onze eerste blog zal dan vervolgens verschijnen met de aankondiging van onze website en de vraag wat mensen graag van ons zouden willen horen in de blog.

Marc Kuyer
8 years ago

Ik heb mij linkedin profiel aangepast maar het moet nog beter, deze actie staat nog open. Ik had al een mail lijst echter is deze nog heel erg kort. Momenteel ben ik bezig met het schrijven van een ebook om als free content aan te bieden als ze mijn facebook pagina liken. Als het ebook af is maak ik een facebook pagina aan. Hierna meer bloggen , regelmatig facebook post maken en netwerken op linkedin.

Anoek de Voogd
8 years ago

Ik ga beginnen met het opstellen van een mailing list. En het ontwikkelen van een gratis product die ik kan mailen als men een emailadres invult om lid te worden van mijn nieuwsbrief.

Hans Klanker
8 years ago

Implementeren is de laatste letter van mg spi, maar wel zeer belangrijk, zo niet de belangrijkste. Besloten om deze week met volle kracht en heel gericht daar aan te werken! De Social Media Master Class heeft me daar de juiste energie voor gegeven. Dank aan Open Circles!

Meta Groot Antink
8 years ago

Het eerste wat ik dit weekeinde heb gedaan: de samenvatting uitgewerkt in een lekker leesbaar artikel. Daarvan wordt nu een pdf gemaakt en die ga ik deze week aanbieden aan al mijn nieuwsbrieflezers.
Voor wie de samenvatting ook wil: schrijf je -desnoods tijdelijk) even in via mijn site, dan krijg jij ‘m donderdag automatisch.

En voor 2014 heb ik 12 acties bedacht om ook wat actiever te worden voor mijn LinkedIn contacten. Het kost tijd om op gang te komen naast mijn werk voor klanten, maar het begint te lopen!

Sanny Stet
8 years ago

Heel goed bezig Harry !!!
Ik heb voor de Social Media dag mijn websitemannetje nog ingeschakeld voor inderdaad de mailinglist (56 adressen) die toch eind volgend jaar op 250 moet komen te staan. Verder wil ik ook wekelijks tijd maken voor Social Media, Bloggen (doe ik nu ook, maar wil dat meer persoonlijk maken).

Verder vond ik de tip van Nisandeh over “It’s all about them” heel goed. En vragen naar de behoeftes is ook een steengoede. Te vaak zie je dat mensen hun persoonlijke leven te koop zetten uit narcisitische behoeftes. Ik heb, net als Nisandeh, geen hekel eraan om het voor mijn werk in te zetten, maar niet om mezelf te etaleren.

Daarom: vragen naar de behoeftes waar mensen of bedrijven mee struggelen, is een gouden tip.

Michaëla Wierdsma
8 years ago
Reply to  Sanny Stet

Hoi Sanny,

Leuk om je weer even bij Open Circles te zien. Mijn maillijst is in 2 jaar naar 700 gegroeid, mede omdat ik bij elk visitekaartje vraag of men op de hoogte gehouden wil worden van mijn onderneming en tips. Dat noteer ik dan op het visitekaartje + datum en event waar ik ze ontmoet heb. Deze verwerk ik in mijn systeem. Daarnaast zoek ik mensen op via LinkedIn en verwarm het contact nog eens.
Wellicht een idee voor jou.

Succes met ondernemen, we ontmoeten elkaar vast weer.
Met groet, Michaëla

Marion Kroezen
8 years ago

Ik heb nog dezelfde avond mijn LinkedIn profiel aangepast.

Prioriteit 1 is nu om mijn mailinglijst op orde te krijgen. Mijn probleem is dat ik veel contacten heb, maar deze zijn verspreid geregistreerd. Deels op linkedin, in Contactpersonen Outlook en ook nog in de contacten op mijn IPhone.

Wie kan me HELPEN? Welke tool is goed bruikbaar om 1 contactendatabase te maken, van waaruit ik mailings kan versturen en alle contacten op 1 plek up to date kan houden.

Alvast heel veel dank voor jullie tips.

Judith Hompe
8 years ago
Reply to  Marion Kroezen

Hoi Marion,

Ik zou al je contacten verzamelen in mailchimp. Indien nodig in verschillende lijsten. Mailchimp is gratis tot 2000 mensen. De autorespond functie moet je apart bijkopen. Dat kost $ 10,-.

Mocht je hulp nodig hebben kijk dan even op mn website http://www.lavievirtueel.nl ik heb er een aantal blogs over geschreven. Succes!

Rolf Nuyts
8 years ago
Reply to  Marion Kroezen

Dag Marion,

Ik gebruik Highrise (https://highrisehq.com/) als systeem om mijn contacten te beheren (als CRM systeem dus).
Hierbij heb je volgende voordelen:

1. het is online
2. je kan bestaande lijsten importeren
3. tot 2 gebruikers is het gratis
4. het integreert met Mailchimp, een state-of-the-art mailprogramma (ook gratis).

Hartelijk groet,
Rolf

Jacqueline ter Haar
8 years ago
Reply to  Rolf Nuyts

Hi Rolf,

Ik zie alleen maar betaalde versies van dit programma. Het lijkt me erg handig maar voor € 24 per maand?? Hoe ben je aan de gratis versie gekomen?

Alvast bedankt,

Groet,
Jacqueline

Eveline Bosselaar
8 years ago

Mailchimp is ideaal en gratis. Gewoon online inloggen zonder toeters en bellen. Ik kan het echt aanraden!

Rolf Nuyts
8 years ago

Hey Jacqueline,

Op de homepage van Mailchimp staat rechtsboven een rode button “Sign Up fo Free”. Als je daarop clickt, kan je gratis aan de slag.

Groeten,
Rolf

Rolf Nuyts
8 years ago

Hey Jacqueline,

Op de homepage van Mailchimp, vind je rechtsboven een rode button “Sign Up for Free”. Als je hierop clickt, kun je gratis aan de slag.

Groeten,
Rolf

Karin Kagenaar
8 years ago
Reply to  Rolf Nuyts

Hoi Rolf,

Ik begreep dat je op Mailchimp juist ook mailinglijsten in kan voeren? Heb je daar dan nog een extra programmaatje bij nodig begrijp ik van je?

Ik zit met een gelijksoortig probleem als Marion, vandaar.

Vast bedankt

Rolf Nuyts
8 years ago
Reply to  Karin Kagenaar

Hey Karin,

Je hoeft geen extra programma te gebruiken.
De tutorials van Mailchimp wijzen zichzelf uit.

Groeten,
Rolf

Maj van der Mersch
8 years ago

Wij vragen onze klanten over welke onderwerpen zij graag een bloggenreeks zien verschijnen. Zijn zeer benieuwd wat er aan reacties binnenkomt..

Els van Maurik
8 years ago

Mijn LInkedin profiel ben ik bezig aan te passen en we gaan z.s.m. een e-book als cadeau bij inschrijving voor de nieuwsbrief toevoegen.

Daarnaast posten we elke week op donderdag een blog op Facebook. In de blog vragen we voor het eerst: wat willen jullie? En zijn we aparte mailinglists aan het maken i.v.m. interesse van de klanten.

Robin van Wees
Robin van Wees
8 years ago

Het heeft me veel ideeën en inzichten gegeven.

Ik heb dezelfde dag nog verbeteringen doorgevoerd op mijn profielen op LinkedIn, Facebook en Twitter. Ook software van WordPress geïnstalleerd en een begin gemaakt om een blog te implementeren en te starten op mijn website.

Hoe ik mijn bestaande mailinglijst ga overzetten naar een meer geautomatiseerd systeem weet ik nog niet. Wat zijn jou ervaringen met MailChimp? Op het eerste gezicht spreekt mij die het meeste aan.

Al met al ben ik erg blij met wat ik allemaal geleerd heb en bovenal geeft het me veel energie om er nog meer voor te gaan. Nu én in 2014!

Michaëla Wierdsma
8 years ago
Reply to  Robin van Wees

Hoi Robin,

Ik gebruik mailchimp nu twee jaar. Al mijn adresbestanden heb ik in excel gezet welke makkelijk te implementeren zijn in mailchimp. In excel (en mailchimp) al een shifting aangemaakt tussen klanten, privé, netwerkcontacten (ook die kan je nog uitsplitsen) etc. Op die manier heb ik een algemene lijst en een specifieke lijst.
Mailchimp werkt prima, heel overzichtelijk, makkelijk foto’s toe voegen en verschillende vormen zijn mogelijk.

Mailchimp geeft aan als iemand zich uitschrijft van een nieuwsbrief, deze verwerk ik nu nog handmatig in mijn excelsheet als zijnde wel mailadres bewaren, maar geen mail meer sturen op gebruikelijke wijze.

Ik heb een ruildienst gedaan om mailchimp goed aan het werk te krijgen en te leren hoe het zelf te doen. Dat scheelde behoorlijk wat tijd.

Succes met alles verwerken. Met groet, Michaëla

Mariëlle Jansen
8 years ago

Alle contacten van de laatste maand ingevoerd in Linkedin, mailinglist en facebook, ga deze week een blog uitdoen en overzichtslijst met statements voor de facebookpagina en twitter. Mailinglist nog verder aanvullen met uitdraai uit Linkedin … drukke kerstweken … er staan nog meer dingen op het programma … blauwdruk van mijn boek en de passief inkomen opties uitwerken … altijd nog meer planning te volbrengen … nu eerst naar intervisie!

Femke Schuurman
Femke Schuurman
8 years ago

Het eerste wat ik ga doen is een mailinglist opstellen. Daarna ga ik de website maken. Daarop volgend de eerste blog met de aankondiging van onze website en de vraag wat mensen graag zouden ontvangen van ons in de blog.

Rolf Nuyts
8 years ago

Het eerste dat ik heb gedaan is mijn mailinglijst gevoelig uitbreiden.
Vervolgens heb ik contact gezocht met een bedrijf dat websites in WordPress ontwikkelt volgens de OC-filosofie (ik heb hieraan zelf al teveel tijd verloren); ik heb deze week een afspraak. Mijn volgende stap is mijn LinkedIn-profiel grondig herschrijven.

Ondertussen heb ik ook een aantal inzichten van de Financial Freedom opleiding toegepast met schitterend resultaat!
2014 wordt mijn jaar!

En bij deze wens ik iedereen het succes dat je verdient. Maak van 2014 ook jouw jaar!

Hartelijke groet,
Rolf

Gert Omta
8 years ago

I don’t know if it is social media pur sang but I am developing an app for Jettepet with a guy. It is something else.
But after a while its your mobile website and I am going to make a blog now. Yes you heard right, I am doing it.

I leave you at that note.

Gert

Josine van de Nobelen
8 years ago

Het eerste wat ik heb geïmplementeerd is:
– mijn blog vooruit gewerkt (gaat nu echt als een speer!)
– mijn blog ingeplanned! (nieuw voor mij en so easy!)
– mijn social media berichten gemaakt EN
– ingeplanned met Hootsuite (ook nieuw en weer so easy!)

De volgorde van het maken van de berichten klopt nog niet en dat merk ik ook… Had nl. eerste de tweets gemaakt en daarna ging ik nadenken over FB en LinkedIN… auw… da’s iets moeilijker, en toch gelukt.
Volgende week andersom 😉

Wat een supertraining was dit! Zoveel toepasbare kennis opgedaan!
Thanks a LOT!

Michaëla Wierdsma
8 years ago

Ha Josine,

Wat goed dat je nu ‘om’ bent met hootsuite. Super dat je gaat als een speer. Zet me op je mailinglijst! Nog even en ik zie graag hoe je social media voor mij inzet.

Succes, Michaëla

Marijke Willems
8 years ago

Ik ben gestart met mijn mailinglist, heb mijn Linkedin profiel aangepast, me aangemeld bij WordPress, de eerste blogs geschreven en acties ondernomen voor Facebook en Twitter en zelfs mijn eerste filmpje gepost (onder het mom van: het hoeft niet perfect). Ik ben lekker bezig geweest dus 🙂 Bedankt voor alle waardevolle tips!

Anna Latour
Anna Latour
8 years ago

Hoi allemaal,

Ik ben ideeën aan het verzamelen voor een blog. Ik studeer nog, maar een blog klinkt als een goede manier om alvast mijn expert position op te bouwen (en veel te leren!), zodat dat alvast staat op het moment dat ik klaar ben om een bedrijf te starten.

Verder ben ik me aan het oriënteren op geschikte groepen op LinkedIn.

Ik wens jullie allemaal een gezellig kerst en een mooi en succesvol 2014!!

Michaëla Wierdsma
8 years ago
Reply to  Anna Latour

Dag Anna,

Super dat je vast gaat bloggen. Wellicht een tip voor jou is om al je ideeën voor bloggen in een boekje te schrijven. Eventueel al te rubriceren. Je kan er over een jaar nog op terugkomen en er naar schrijven. Ook als je zonder inspiratie zit zijn dergelijke notities een goede bron.

Succes met studie en het opzetten van je eigen bedrijf.
Met groet,
Michaëla

Els van der Velden
8 years ago

Het is voor het eerst dat ik de samenhang zie van alles wat het internet aan mogelijkheden geeft. Dank je Nisandeh dat je dit zo inzichtelijk maakt.

Na het social media evenement heb ik direct mijn linkedin aangepast. Daarnaast ook wat verbeteringen doorgevoerd op mijn web-site.

Ik heb al een tiplijn voor mijn andere bezigheid … ehm hobby (www.hoeleerikleren.nl) maar er niet aan gedacht dit ook voor mijn business op te zetten. Dat ga ik dus nu doen. Ik begin een Blog.

Daarnaast wil ik alles wat ik geleerd heb ook gaan gebruiken voor de stichting “Geen drugs wel leven”. Social Media staat nu op de agenda van de volgende vergadering eind december.

Nu ik meer de samenhang zie kan ik meer gericht werken zodat ik sneller en beter resultaat kan behalen.

Het was alles sinds de moeite waard om dit seminar te volgen. Dank aan iedereen die dit mogelijk maakte.

Jaap van der Linde
8 years ago

Ik heb inmiddels mijn agenda aangepast om bewust met social media om te gaan. Daarnaast ben ik bezig om het aantal e-mailcontacten te vergroten, zodat ik meer mensen kan bereiken met mijn nieuwsbrief.
Het Social Media Action Plan is trouwens een goede leidraad.

Corrie Wierda
Corrie Wierda
8 years ago

Vandaag mijn LinkedIn-profiel gewijzigd, jippie!!
Mijn doelgroep heb ik daarmee ook bepaald… de FOCUS is gestart en ik ga linken (5 dagen in de week minimaal 10 nieuwe personen uit mijn doelgroep).

Op naar de volgende stap:
– create a publication schedule for 3 months (or better a year).

Thea Moen
8 years ago

Dank voor de verhelderende uitleg tijdens de Master Class.
– Het eerste wat ik gedaan heb, is mijn LinkedIn profiel korter gemaakt. Wel nog steeds met Nederlandse teksten, wellicht verandert dat nog op termijn.
NB: vervolgens kreeg ik van veel relaties via LinkedIn een ‘congrats on the new job’ berichtje, hoewel ik niet mijn werk had veranderd, maar driekwart van mijn arbeidsverleden had weggehaald.

– Ook heb ik een WordPress account gemaakt, de eerste tekst (aankondiging dat er een blog komt) staat klaar.
– Vandaag heb ik Hootsuite geïnstalleerd, ben nu bezig mijn LinkedIn, Facebook, Twitter en Blog daarin onder te brengen.

Mijn doel is, alle social media vanaf 1 januari alleen nog via Hootsuite te beheren en (dus) meer regelmaat in mijn berichtjes te creëren.

Iedereen veel succes met het implementeren! En alvast prettige feestdagen.

Judith Hompe
8 years ago
Reply to  Thea Moen

Dat klinkt als heel veel gerichte acties Thea, heel goed.

Ik wil wel graag nog een opmerking maken over Hootsuite. Het is een prima tool, een hele prima tool zelfs maar Facebook houd er niet van.

Het aantal van jou getoonde berichten op de tijdlijn van jouw volgers zal er drastisch door afnemen. Facebook hanteert een bepaalde formule om je edgerank te bepalen en die wordt negatief beïnvloed als je via een ander medium statusupdates plaatst.

In Facebook zelf heb je de mogelijkheid in te plannen. Ik zou iedereen aanraden dat te gebruiken.
Voor twitter en LinkedIn is Hootsuite wel prima te gebruiken.

Eveline Bosselaar
8 years ago
Reply to  Judith Hompe

Hoi Judith,

Hoe werkt dat inplannen in Facebook? Kan je me daar meer over vertellen? Ik gebruik Facebook behoorlijk veel maar de respons is weinig.

Hoor graag van je.
Hartelijke groet,
Eveline

Judith Hompe
8 years ago

Eveline, als je op Facebook bent en je maakt een bericht op je Fanpage (ingelogd als je pagina, dus niet als jezelf) staat er linksonder een klokje, druk daar maar eens op. Wil je meer weten bel me dan even 06-41394273.

Eveline Bosselaar
8 years ago
Reply to  Judith Hompe

Dank je wel voor de tip, Judith!

Thea Moen
8 years ago
Reply to  Judith Hompe

Hi Judith,

Dank voor je tip over Hootsuite. Dat zal ik meteen meenemen in het grotere plan. Ben nog bezig facebook aan te passen: ik had daar nog geen bedrijfspagina, gebruikte het alleen privé.
Kortom, nog genoeg werk aan de winkel.

Hartelijke groet,
Thea Moen

Susanne Hazen
8 years ago

In de laatste nieuwsbrief aan de lezers gevraagd wat ze in de nieuwsbrieven van 2014 willen horen / lezen / zien.
De rest deden we al, maar we moeten het beter gaan monitoren – welke berichten werken / welke niet en welke moeten we dus niet meer doen en welke juist wel.

Edith Nijhof
Edith Nijhof
8 years ago

Dag beste mensen,

Ik ben begonnen met het uitbreiden van mijn netwerk op LinkedIn. Elke dag een paar nieuwe contacten. Veel mensen zijn bereid om op een persoonlijk geformuleerde invitatie in te gaan.
Ik bedank hen ook altijd voor het aannemen van een uitnodiging.

Ook heb ik WPress aangemaakt, maar het is me nog niet gelukt die zodanig te activeren dat hij naar mijn zin werkt. Het lukt bijv. niet om een formulier toe te voegen.

Mijn profiel is in het Nederlands omdat ik zzp’ers en MKB-ers help met goede Nederlandse teksten op sites, blogs, in profielen en nieuwsbrieven.

Ik wens iedereen succes. Dat kunnen we allemaal goed gebruiken.

Simone Swinkels
8 years ago

Mijn nieuwe website wordt in januari gelanceerd.

Ik besteed een half uur per dag ‘undisturbed time’ aan het verbeteren van mijn LinkedIn profiel.

Sinds de Business Bootcamp van mei 2013 ben ik mijn maillist aan het uitbreiden.

In plaats van een nieuwsbrief die 2x per jaar uitkomt mail ik nu korte berichten met activiteiten en acties van mijn bedrijf naar een groter bestand.

Harry de Lange
8 years ago

Mijn nieuwe website is volgende week on air met blogfunctie en de 1e lijst van email contacten is gereed, 75 adressen en dit gaat stapsgewijs in 2014 naar 350 stuks.
Mijn agenda is (deels) geblokt voor het schrijven van de blogs en het implementeren van de Social Media strategie.

2014 Ik heb er zin in !!

Yvon Gerritse
8 years ago

Als eerste nu bezig om een mailinglist in mailchimp te maken en aan de gang met LinkedIin.Verder in gesprek om de website te vernieuwen en aan te passen.

Esther Molenaar
8 years ago

Vanochtend druk bezig geweest met het afronden van mijn gratis e-book voor de opt-in op mijn site. Eindelijk!

Nu bezig met het maken van een opt-in formulier via AWeber en ik kan mijn mailinglijst gaan opbouwen.

Interesse in tips over WordPress? Kijk dan even op mijn site via LinkedIn.