Na het Joint Venture Secrets seminar

Even een kort bericht zo vlak na het Joint Venture Secrets Seminar.

Wij hebben ervan genoten om met je te werken en wensen je veel succes met het creëren en benutten van Joint Ventures met je business!

Graag willen we je nog een aantal dingen meegeven:

Joint Ventures in de praktijk

  1. Schrijf je doelen op en de uitkomst die jij wenst
    Zorg dat je specifieke, meetbare en actie-georiënteerde doelen voor je joint venture stelt, samen met een realistisch tijdspad voor de uitvoering.
  2. Definieer de doelgroep die je wenst te bereiken
    Start met het bekijken van je huidige klantenkring en kies vervolgens de doelgroep die je wilt aantrekken.
    Brainstorm over producten en diensten die worden gebruikt door je doelgroep en bepaal of er synergie is met wat jij aanbiedt.
  3. Identificeer potentiële partners die al werkzaam zijn in deze doelgroep
    Denk aan potentiële partners die geloofwaardig zijn en invloed hebben op jouw doelgroep.
    Onthoud dat je netwerk van zakenrelaties, leveranciers, familie en vrienden een goede aanvulling kan bieden of je kan introduceren bij mogelijke partners. Maak een lijst met potentiële partners die de beste groeimogelijkheden bieden en het meest wenselijke klantenbestand hebben.
  4. Bepaal jouw joint venture format
    Bied je winstdeling, of bied je een cross-promotie samenwerking, of een ander format?
    Bedenk iets dat als zeer waardevol wordt gezien door je klanten.
  5. Maak een actieplan en implementeer het
    Wanneer je een lijst van potentiële partners hebt, maak dan een aktieplan.
    Hierin moeten de stappen staan die je gaat nemen om hen te benaderen en je joint venture te implementeren.
  6. Leg contact met potentiële partners en geef gelegenheid tot discussies
    Leg de eerste contacten met potentiële partners en maak afspraken.
    Houd tijdens de bijeenkomsten je ogen en oren open en let erop dat de doelgroep inderdaad zo goed is als je dacht.
    Zorg dat de “chemie” goed is tussen jou en je mogelijke partners. Benadruk de voordelen van je voorstel.
  7. Voer je joint venture uit en test de resultaten
    Start met kleine tests. Schrijf, print en verstuur je aanbevelingsbrief en implementeer het trackingsysteem.
    Zorg dat je in staat bent de toeloop aan nieuwe klanten te verwerken zodra je je joint venture in de wereld hebt gezet.

Deze stappen zijn eenvoudig en gemakkelijk uit te voeren. Als je ze stap voor stap doet, kun je uitkijken naar een winstgevende, win-win joint venture.

En nu jij..

Deze pagina staat tot je beschikking om te communiceren met de overige deelnemers aan het Joint Venture Secrets seminar en mogelijke joint ventures met hen af te sluiten.

Plaats in het commentaarveld hieronder de volgende zaken:

  • Naar welk type Joint Venture deal ben je op zoek?
  • Naar welk type Joint Venture partner ben je op zoek?

En kom snel weer terug op deze pagina om te zien waar anderen naar op zoek zijn!

De volgende Business Bootcamp vindt plaats op 17 en 18 september 2011!

Breng alsjeblieft ALLE ondernemers en ZZP’ers die je kent op de hoogte en stuur ze naar de Business Bootcamp website, of nog beter: gebruik je de kortingstickets die je van ons hebt ontvangen , zodat we kunnen traceren wie via jou komt en je een waardebon van 200 euro kunnen geven voor elke 5 nieuwe deelnemers die via jou aan de Business Bootcamp deelnemen.

En vergeet niet, je maakt ook nog kans op de driedaagse Business Makeover!

Tot zover.

We wensen je heel veel succes met het implementeren van alles wat je geleerd hebt en we horen graag van je hoe het je vergaat!

Op jouw succes!

Nisandeh

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments