Na de Master Influencer – oktober 2013

Zo, hoe is het nu, weer terug in het gewone, dagelijkse leven?

Stond je maandagochtend ook te popelen om te implementeren wat je allemaal hebt ontdekt tijdens de 3 dagen Master Influencer?

Jouw leven gaat er anders uitzien nu je jouw invloed op een nieuwe manier kunt gebruiken en met meer succes je product of dienst kunt verkopen!

Je hebt tijdens de Master Influencer training een enorme hoeveelheid informatie aangereikt gekregen en al flink wat kunnen oefenen. Nu wordt het zaak om dit allemaal te implementeren!

Voor jou nog even op een rijtje:

  • Bedenk dat 75 % van jouw verkoopsucces is…vragen stellen. Vraag, blijf doorvragen en…luister naar de antwoorden.
  • 3 telefoontjes per dag, betekent 15 telefoontjes per week, 60 telefoontjes per maand. Zelfs met 10% conversie…heb je 6 nieuwe verkoopgesprekken per maand.
  • Activeer je ATR
  • Follow-up met je klanten door evaluatiegesprekken die kunnen leiden tot een volgende deal.
  • Vergeet niet te onderhandelen…over alles…het is een spel…dat je met veel plezier kunt spelen!
  • En, maak je aanbieding…ONWEERSTAANBAAR!

Nu, zijn we erg benieuwd naar jouw feedback. Om je aan het denken te zetten en om de Master Influencer nog beter te maken.

Beantwoord alsjeblieft de volgende vragen:

  • Wat waren jouw drie belangrijkste lessen/inzichten?
  • Heb je al concrete resultaten geboekt? Zo ja, welke?
  • Wat zouden WIJ kunnen verbeteren (met betrekking tot de inhoud) aan de training?
  • Andere opmerkingen die ons wilt laten weten…

Plaats je feedback in het commentaarveld hieronder.

Zodra jouw comment is geplaatst ontvang je de link naar een bijzondere video over de 6 invloed factoren volgens Robert Cialdini!

Tenslotte… veel succes met het in praktijk brengen van wat je hebt geleerd.

En kom nog eens terug op deze pagina om ons via jouw comments op de hoogte te houden van jouw voortgang en resultaten!

Op jouw succes,

Nisandeh en team Open Circles Academy

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
19 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Caroline Hoogerwerf
8 years ago

Ah, Irresistible Offer, dat was nog zoiets dat ik geprobeerd had, nog niet onder de knie had en wat toen zo’n beetje vergeten werd.

Nu is Irresistible Offer weer uit de kast. Meteen toegepast voor mijn hotstone aanbieding in de nieuwsbries. Binnen drie uur al 5 verkocht! Joepie.

Het werkt!

Cora Hagen
8 years ago

In het kort:

* Ik vond de eerste dag erg tegenvallen (tempo, inhoud en energie was veel te laag), dag 2 was beter en dag 3 heb ik als goed ervaren.

* Vind het lastig om mentaal te gaan voor cold calling na meer dan een jaar door Open Circles gevoed te zijn met het belang van marketing en het opbouwen van aantrekkingskracht als expert.

* De training was voor mij precies op tijd om mijn IO aan te scherpen, want deze komt volgende week op video (voor mijn CP). Ik heb er zin in!

Het was verder een feestje om iedereen weer te zien en te voelen hoe iedereen bezig is met groeien en met elkaar helpen.

Succes allemaal!

Cora

Robert Zeggelaar
8 years ago

Weer veel ideeën opgedaan. Alles bruist na zo’n weekend. Maar die implementatie! Pfff… Deze keer heb ik het mezelf wat makkelijker gemaakt. Alle bedachte actiepunten en inzichten besproken met de officemanager. Het is haar taak om ervoor te zorgen dat ik opvolging geef aan alle punten.. Ik denk dat dit wel een goede aanpak is.

Merlijn Smeele
8 years ago

Toepassing VERKOOPmodel (vragen, vragen, vragen!) vond ik leuk en leerzaam.

IO Was heel nuttig om te oefenen. Hoewel mijn offer op zondag niet Irresistable was heb ik ‘m nu helder en ga ik ‘m deze week testen.

Vertaling van Cialdini’s 6 overtuigingen naar de praktijk leverde leuke tips op maar zou ik van Nisandeh nog graag meer voorbeelden over ontvangen.

Ik ben het met de eerder gegeven feedback eens. Eerste dag zeer beneden (verwachtings)niveau, tweede dag beter, derde dag het beste.

Ik vond dat er teveel tijd besteed werd aan Cold Calling, kon me niet vinden in het belscript.

Walter Klerks
8 years ago

Mijn reactie:
Mijn inzichten:
– als ik serieuzer wordt daalt mijn likeability factor dramatisch
– hoe lastig ik het vind een goede openingsvraag te hebben
– er is altijd een tweede koopreden
– prijsstelling niet op 100 of 1000 tallen
verder heb ik door de laatste dag weer veel creatieve ideeën gekregen om mijn opdrachtgevers waarde te geven of gewoon iets leuks.

Ik ga mee in een eerder commentaar dat de eerste dag mij minder aansprak. Er zaten zeker goede punten in, maar de dynamiek lag te laag.
Hoewel goed om te herhalen waren de onderhandelingsgeheimen dezelfde als die Vered tijdens de laatste Master Entrepreneur heeft verteld (op 1 extra na).

Mogelijke tip: ruimte creëren om bedachte scenario in groepje voor te spreken. Bijvoorbeeld of benefits worden herkend, comparison prize opzetten etc. Dan wordt de oefening minder om inhoud, meer op presentatie en hoe het land.

Arineke Elsenaar
8 years ago

Het stuk wat door Rudolf gegeven is viel mij tegen. Hij wist ons niet voldoende te ‘energyzen’. Hij probeerde het wel, maar het kwam bij hem niet van binnenuit (hij vond het eerder eng dan leuk schat ik zo in).

* Koude aquisitie- bellen voor een afspraak vind ik een goed plan.
* Verkoop gesprek – hier wil ik graag een waarschuwing geven. De les die we kregen om de potentiële klant uit te vragen heeft een groot risico. IK heb veel aan de andere kant van de tafel gezeten, mensen aan mijn bureau die mij iets wilde verkopen. Als zij begonnen mij uit te vragen ging ik meestal direct op tilt: “Je hangt de vuile was niet zo snel buiten”Je wilt het imago van je ondernemer graag hoog houden. Dus hier telt ook weer: Bouw de relatie rustig op: vertel eerst eens rustig iets over je werkzaamheden en je ervaring. het mooiste is als de potentiële klant zelf aan het vertellen gaat.

Leni Minderhoud
8 years ago

Eerste onderhandelingen succesje….. Bij het reserveren van een B&B voor twee nachten in december heb ik om een ‘mooie’ prijs gevraagd, met reden dat ik al eens iemand had doorverwezen. Ik kreeg euro 15 korting 😉

Jennifer Gomperts
8 years ago

Ik was verbaasd dat cold calling ineens de revue passeerde, maar het stellen van vragen was een goede oefening. Je leert jezelf beter kennen.

Reciprocity is wat heel goed bij me past.
En small steps vond ik ook een mooie.

Ik heb het boek van Cialdini gekocht en ga me er meer in verdiepen.

Ik heb de training als 3 separate onderdelen ervaren. Volgens mij is dit een nieuwe opbouw van alle trainingen.

Ik heb in ieder geval een evaluatiegesprek gehad. En dat ging beregoed.

Tenslotte:
En toch heb ik het gevoel dat de trainingen oppervlakkiger worden. Misschien ligt het aan mij, of ik heb het kunstje door… Maar ik wil graag de meningen van anderen horen.

Annett Keizer
8 years ago

Het boek van Cialdini had ik in 2004 ooit voor een communicatieopleiding gekocht én gelezen. Daarna nooit meer aan gedacht en zeker nooit geïmplementeerd. Wat een eye-opener om dit in mijn business te kunnen toepassen!

Van de ‘sales’lessen van Rudolph Huizinga zal ik zeker de essentie en tips eruit halen. Zijn manier van zakendoen past misschien goed bij hem als persoon, maar ik moet echt nog wel een drempel over om het volgens zijn methodes (en verkoopzinnen) te doen.

Derde dag heb ik het meest geleerd door onvoorbereid mijn presentatie te geven en te merken dat ik ondertussen écht wel mijn verhaal op orde heb. Tijd om er nu zelf ook in te gaan geloven!

Jolanda Zeggelaar
Jolanda Zeggelaar
8 years ago

Nooit gedacht dat ik nog eens koud zou gaan bellen, ga ik nu toch proberen. 20 stuks per week na een aankondigende brief met een mooie proefaanbieding de week ervoor.

Nog 1 weekend van de Business University, alles valt steeds meer op z’n plek. Blij dat ik alle weekenden in 2014 doe. Heb het idee dat ik anders bepaalde beslissingen (nog) niet doen kan.

Het is verrassend leuk om te vragen, vragen, vragen. En alle informatie die je ontvangt, is later te gebruiken als het een klant mag worden.

Edwin
8 years ago

My 3 most important insights were:
– Ask open questions and you shall receive IMPORTANT, ABUNDANT, UNEXPECTED, HONEST answers.
– Only offer to an interested prospect.
– Make an irresistible offer in such a way that a WIN WIN situation will occur.

Mark Ligthart
8 years ago

Grootste inzichten:
Gewoon doen (implementeren is zoals altijd cruciaal). Vragen naar het gevolg van de pijn. De kracht van evaluatiegesprekken.
En ja hoor: mijn klant zei al JA, in een derde van de tijd die ik normaal nodig heb. Ik wilde niet werken met 3 prijzen, en dat was ook niet nodig.
Vond het verhaal van Ron wat hoog over vliegen. Bleef niet zo hangen.
Ben erg benieuwd naar de video!

Moara Daniëls
8 years ago

Mijn belangrijkste inzichten:

* Dat ik een manier moet vinden mijn stress te onderdrukken daar dit van invloed is op mijn verkoop gesprekken

* De enorme kracht van het doorvragen

* Met hetgeen ik geleerd heb vind ik verkopen en onderhandelen een stuk leuker

De eerste dag was voor mij iets te langzaam en niet concreet genoeg. De rest van de dagen vond ik weer heel leerzaam.

Fijne dag!

Matthijs Rahms
Matthijs Rahms
8 years ago

Erg interessant al deze informatie weer, hoe meer ik ontdek, hoe meer ik me besef hoeveel er nog te leren valt!

Anja Leinders
8 years ago

Veel geleerd en meteen toegepast.
Het resultaat? Een offerte die eerst op 7000 stond, is na de vraag “Geef me aub je beste prijs” naar 4500 gegaan! Zo werkt het dus 🙂

Leni Minderhoud
8 years ago

Ik vond de drie dagen erg goed. Goede structuur, templates waar ik veel aan heb. En de verschillende oefeningen. Tot nu toe ‘deed ik maar wat’ op gevoel. Sommige zaken zag ik hiervan terug, andere kunnen veel beter. Zoals een IO tijdens een workshop. Dat gaat in november gebeuren, en dan veel beter dan ik tot nu toe deed, waarbij er niet echt een limitation was.

Ik heb mijn eerste aanbeveling gevraagd om mij voor te dragen bij een groot prospect. Ik geloof meer in deze benadering, warm dus. Daar hoor ik snel van. Maar deze week ga ik een cold calling telefoongesprek doen en daar heb ik zin in. Ook om een aantal zaken te gaan oefenen zoals ‘ze zijn lief’ , hij/zij zet alleen een vreemd stemmetje op. Of al visualiseren dat je een afspraak hebt.

Wordt vervolgd.

Fijn om iedereen weer te zien en het contact verder te verdiepen!

Mark C Hoogenboom
8 years ago

Enorm genoten en geleerd van alle oefeningen. Maar er is weinig tijd om de feedback te bespreken en dan gaat daar een groot deel van verloren. Kan er een feedback-mechanisme komen (harde kaartjes of zoiets), waar iedereen feedback opschrijft en dan in elk geval geeft aan degene die oefent. Dan heb je 100% van de feedback. Graag met naam van de schrijver erop (e-mail), zodat je nog kunt navragen…

Titia van der Ploeg
Titia van der Ploeg
8 years ago

Goede suggestie Mark C.

Van Marc Muskens hoorde ik dat je allemaal goede ideeen hebt om de strategieen in de praktijk te brengen. in onze mastermind zijn die besproken, waarvoor dank. :).

Groeten van Titia

Maurice Derks
8 years ago

1. Altijd blijven lachen. Like ability = gunfactor
2. Als ik ….. ben je dan geïnteresseerd?
3. Bellen voor een afspraak. Na elke wedervraag >> afspraak maken?

Succes: 20% korting op fitnessabonnement

Wat beter kan: de oefenvormen in drietallen van Rudolf en Ron leken erg veel op elkaar. Iets te consistent.