Opname Target Audience Secrets webinar

.
Het Target Audience Secrets live-streaming seminar is inmiddels voorbij en ik ben enorm blij met de vele enthousiaste reacties!

Het blijkt wel dat het onderwerp enorm leeft onder de doelgroep!

En heel goed nieuws… we hebben de opname van het webinar voor je online gezet!

Ik wil dat je het kunt terugkijken wanneer het je uitkomt, zodat je VOLLEDIG kunt profiteren van de waardevolle inhoud van dit seminar:


.
Nu, na het bekijken van het seminar, doe je voordeel met dit materiaal en haal het maximale uit JOUW markt.

En ik ben benieuwd naar jouw ervaring…

Wil je de volgende 2 vragen beantwoorden in het commentaarveld hieronder?

  • Wat is JOUW GROOTSTE INZICHT over (het benaderen van) jouw doelgroep?
  • Welke ACTIE ga je zeker ondernemen als gevolg van dit seminar?

En tot slot…

Dit was de eerste keer dat we op deze manier een live-stream seminar hebben gegeven. Daarom ben ik heel benieuwd naar je feedback.
Wil je het me laten weten in het commentaarveld, naast je antwoord op de 2 vragen?

Nadat je comment is geplaatst, ontvang je van ons de PDF met 10 vragen die je aan klanten stelt om je doelgroep te definiëren!

Het zijn de 10 vragen die in het seminar aan bod kwamen en waar ook veel om is gevraagd!

Op jouw succes,

Nisandeh

P.S. Omdat ik niet alle vragen heb kunnen beantwoorden tijdens het seminar, heb ik ze direct beantwoord op de voorbereidingspagina waarop de vragen zijn gesteld (in reactie op de comments)

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

56 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Liesbet Muijlwijk
8 years ago

Mijn inzicht over het benaderen van mijn doelgroep heb ik al geruime tijd geleden ontdenkt en HET WERKT. De doelgroep voelt zich echt persoonlijk aangesproken en veel mensen die er buiten vallen vragen of ze toch ook alsjeblieft mogen komen.

Ik ga de boel nog meer specificeren met behulp van de 10 vragen.

Bedankt Nisandeh. Still love you!

Ellen faber
8 years ago

Inzicht: het is me nu duidelijker hoe een doelgroep te definieren (mbv die 3 cirkels)
Actie: dit in beeld brengen, avatar maken.

Nicky Beentjes
8 years ago

Help! Ontdek door dit webinar dat ik me teveel richt op mensen met veel tijd en weinig budget en dat mijn huidige aanbod daar wel voor een deel op aansluit maar dat ik er zelf niet echt blij van word en onder mijn kunnen lever.

Mijn kennis en ervaring komt veel beter tot zijn recht bij mensen met weinig tijd, voldoende budget en het verlangen naar meer gemak.

Dat betekent, verdere doelgroep definiëring, aanpassing aanbod op benefits en andere communicatie op de site.

Akties komende week:
– Skype afspraak inplannen met collega die werkt met een mogeijk interessante doelgroep voor mij
– Afspraak maken met een tevreden klant voor het doornemen van de vragenlijst.

Martine Verweij
8 years ago

Hi Nisandeh,

I like live trainings more. The money is worth it. However I learnt a lot of this webinar. A great preparation for the Master Entrepreneur. Doing some homestudy in advance.

My biggest insight is that my target audience is not my ideal clients (people who I like to work with), but are the people that are most likely to buy from me and are the easiest to reach.

The action I will take is to create a client profile of a fictive person that represents my target audience and go out to find this person or 12 of them and ask them questions. Fun to do! I’ll let you know the results.

Thanks for this webinar.

Have a lovely and succesful day!

Martine

Anneke Bakker
8 years ago

Bedankt voor de heldere uitleg.

Ik ga mij meer focussen op de doelgroep. Mijn grootste inzicht is dat ik mijn doelgroep kleiner moet maken om zo meer gericht te kunnen communiceren.

Wat ik ga doen is mijn doelgroep per product beter beschrijven en heel gericht nadenken wat ik wil verkopen en aan wie.

Fijn dat de stream online staat zodat je meerdere keren kunt luisteren.

Dirk Schreiber
Dirk Schreiber
8 years ago

Vroeger dacht ik dat mijn doelgroep zo groot mogelijk moest zijn maar ik weet nu beter dank zij deze tips

bedankt,Nisandeh

Machteld Schreurs
8 years ago

Mijn grootste inzicht is het werken met de avatar. De avatar maakt de doelgroep ineens heel concreet. Een heel praktisch hulpmiddel

De webinar komt voor mij op het juiste moment. Ik ben onze website aan het opzetten en dit is daarbij een fantastische tool.

Arnyz Wennekus
Arnyz Wennekus
8 years ago

Nisandeh,

Great stuff.

But why are you trying to make marketeers out of us?
Should we not only focus on our services/business?

Should we not just outsource and focus on our main activities?
I assume a lot of people will get lost in this thing…

Monique Schaafsma
8 years ago

Dank voor het webinar!

1. Groostste inzicht: Describe the problem in their (!) words.

2. Bovenstaande aangeven aan prospects.

Voor mijn werkzaamheden voor telefonische acquisitie en bedrijven met elkaar in contact laten komen, pas ik dit ook toe en met succes,

Hartelijke groet,

Monique Schaafsma

Ingrid Tan
Ingrid Tan
8 years ago

Mijn grootste inzicht is toch dat ik me meer moet gaan richten op de benefits. dan op de features. Ik heb toevallig net een artikel gelezen over de tablets van Apple en Microsoft en daarin zeiden ze eigenlijk hetzelfde: Apple richtte zich meteen op de benefits van een tablet, Microsoft richtte zich vooral op de features…..

Richt je je op de benefits, dan moet je ook je doelgroep een stuk harder maken. Wat voor de een een voordeel is, speelt bij de ander totaal geen rol… Ik ga nadenken, veel vragen stellen en mijn website aanpassen… Dank je wel voor de insight!!

Katrien van't Hooft
Katrien van't Hooft
8 years ago

Dank je wel – opnieuw heldere en duidelijke aanwijzingen, en ik kreeg weer goede ideeen! Super dat je het on-line hebt gezet; ik kon het rustig even stilzetten om aantekeningen te maken.

Heb bedacht: Ik ga degenen die een cursus bij mij gevolgd hebben nog actiever actief vragen om hun feedback. Die had ik al direct na afloop gevraagd, maar na een langere periode kunnen ze vast nog helderder aangeven hoe ze het hebben gebruikt en welke benefits ze hebben ondervonden + welke suggesties voor verbetering.

met hartelijke groet,
Katrien

Laura Visser
8 years ago

Heb net je video bekeken, dus achteraf. Was heel nuttig, veel dank hiervoor!. Niet nieuw, maar wel weer een goede reminder. Grootste inzicht? Focus on benefits. Actie te ondernemen: tijd nemen om doelgroep te beschrijven, om alle vragen te beantwoorden.

Tot vrijdag, in de Master Entrepeneur!

Sigrid Stuut
Sigrid Stuut
8 years ago

Grootste inzicht: er zelfs in deze ‘crisis’ wél klanten voor mijn ‘luxe’ producten: kunst en creatieve workshops. Actie: alle vragen beantwoorden zodat ik mijn doelgroep duidelijk definiëren kan.

Bianca Wijngaards
Bianca Wijngaards
8 years ago

Nu twee keer dit webinar bekeken, heel fijn! Opname vond ik erg prettig omdat ik nu soms even kon stoppen en terugluisteren.

Na het bekijken is mijn Target Audience weer veel duidelijker geworden. Ik ga nog specifieker worden én ik ga een heel duidelijk profiel maken n.a.v. de demografics, psychografics en problem. Ik word er erg enthousiast van, dus BEDANKT Nisandeh!!

Sylvia de Goede
8 years ago

Top, goed opgelost, kijk uit naar jou reacties op de vragen die je hebt ontvangen.

Els Liesenborgs
8 years ago

I loved the part about the sweet spot and how to create a client profile when you find the ones that are in there.

On top of that, I was totally unaware of the fact that most negativity comes from those prospects that do not fit the profile you’re aiming at.

From experience I know that creating a profile of the ideal customer is a hard nut to crack. It seems to me that talking about it is a lot easier than actually finding them. But again, that’s just from my experience.

I am well aware I need to ask more questions and get out of the office to broaden my reach, so that’s what I am doing already. But since I am an introverted type of woman, I must say that attending large network meetings is a huge challenge for me. In theory I know what I am supposed to do, but knowing is not enough. It’s weird though, standing on stage feels a whole lot more comfortable than stepping into the same room with the same amount of people.

In short, I need to go out there, break through the wall of insecurity and get results! I can do that!

Cindy Vissering
8 years ago

Hi Nisandeh,

Great Video. I was just making up my mind on my target audience, stuff that I learned from Business Bootcamp. In hear you elobarate just a little more, that helped me to define my niche even more.
Great, thank you!

I had heard about the avatar before, but never took it so literally: to create a persona including name and picture. I am going to do that!

Alain Kahn
7 years ago

Dear Nisandeh,

Thank you for your insight. In our case B2B we face different groups in decision making , architect and party who will pay for the product. In the construction chain there are several groups involved in building or renovation excecution of projects.

As we solve problems of 20 year reoccuring and rising cost , eliminating CO2 of current used equipment by competition we have a demand from governement, building facade designer Reynaers, facade, installers ,, architects , builders, PV Solar installers, ,woning bouw corporaties, engineering HaskoningDHV, Hunter Douglas, imopter, licence holders,(Luxaflex) and Agents worldwide with potentional customers in simalar groups. How would you narrow these targets down ?..
To your succes on our succes !!
Alain

Yassir van Unen
8 years ago

Mijn grootste inzicht is dat ik ook moet kijken naar de financiele beschikbaarheid binnen mijn doelgroep. Sommige van mijn klanten zijn niet zo rijk. En dat is wel eens lastig werken. Ik ga proberen een sweetspot te vinden tussen musthave / financieel solide klanten.

Francien Kramer
Francien Kramer
8 years ago

Pas nu naar deze video gekeken en geluisterd. Realiseer me steeds meer hoe belangrijk het is om een duidelijke doelgroep te hebben en hierop te focussen. En ook dat ik dat niet heb. Ik moest lachen om het laatste stuk in de video waarin Nisandeh aangeeft wat je moet doen als je meer dan 1 doelgroep hebt. Hoopvol dacht ik nog dat het kon… niet dus, richt je op de groep die je kan en wil betalen en je makkelijk kunt bereiken. Verder verfijnen dus!
Bedankt voor deze waardevolle informatie!

Stef Linsen
Stef Linsen
8 years ago

Hello Nisandeh,

It is nice to hear it all once more.
I also notice that I’m underway with the defenition of my target audience, what the value of the product is etc.
Best part for me was the 10 questions you may ask them to improve your product or develop new ones.

thanks again.

Veronika Rutten
8 years ago

Mijn grootste inzicht is: dat ik nog specifieker moet zijn met mijn doelgroep.
Actie: Gerichter Netwerken. duidelijker communiceren.

Heel interessant, leerzaam video! Bedankt hiervoor.

Gonny de Wit
8 years ago

Dat is een echt cadeau, want vanmorgen bespraken we elkaars doelgroepen in de master mind groep en ik vertelde over de Q&A sessie.

Nu hebben de anderen ook de mogelijkheid om het in eigen tijd te volgen.

Mijn favoriet was:

There are two types of target audiences:
• Most likely to buy your product –> focus on them first.
• Everybody else.

Welke tip ga jij implementeren ?

Patries Post
8 years ago

Dear Nisandeh!

Dank je wel voor de link!
Mijn grootste inzicht was; maak een avatar! zodat je weet wie het is en hoe je je doelgroep moet aanspreken in hun taal.

Actie die ik al heb ondernomen. Ik heb een lijst gemaakt met namen van mensen uit mijn doelgroep. Deze mensen heb ik benaderd en gevraagd of ik ze mag interviewen per skype!! Dat willen ze. Heb de afspraken al ingepland.

Ga ze de 10 vragen stellen die jij hebt behandeld.

Feedback voor de online video.
Super fijn! ik vond met name de link die we toegestuurd kregen heel erg prettig. Heb de video inmiddels 2 keer bekeken. Zo kan ik ‘m terugspoelen indien noodzakelijk en bekijken op de tijdstippen die ik wil. Fijne manier van informatie verwerken!

Als het live is ook prima maar zit je aan de tijd vast..
De duur van de video is perfect 1 uur en 15 minuten is prima langer hoeft niet. wat wel wat persoonlijker maakt is de vragen beantwoorden.. was leuk geweest ging technisch gezien niet..

Helaas jouw mening over mijn kwestie niet beantwoord… maar goed heb mijn beslissing al genomen…

Mijn focus ligt nu op mijn doelgroep en die ga en zal ik defninieren al doe ik er 2 maanden over!!!

THANK YOU SOOO MUCH

Francien Kramer
Francien Kramer
8 years ago
Reply to  Patries Post

En Patries, heb je deze inmiddels gevonden?

Marjan vd Brink
Marjan vd Brink
7 years ago

Grootste inzicht: find the sweetspot = inclusief geef de mensen daarin een gezicht/avatar, maak er levende mensen van en VIND ZE.
Actie: doe het WERK dat nodig is.

Dennis van Zwet
Dennis van Zwet
8 years ago

I’m a small fish in a big pool. I need to be the big fish, not bait.

Arjen Kiers
Arjen Kiers
7 years ago

Nisandeh Thanks! That was clear. A step by step process to define my target audience. I have some direction already witch helps me this weekend at the business bootcamp. After the weekend this will be one of the first things to work out.

Eduard Bosch
8 years ago

Many thanks Nisandeh for this birthday present!

Couldn’t be present on my birthday but got the info anyway – thanks for the recording!

My greatest insight regarding my target group is, define it more specifically!

So start with demografics, psychografically and the most pressing issue I solve with my offer.

Warm regards,
Ed

Anneke Verdonschot
8 years ago

Hallo Nisandeh, coming home after some days visiting, I found the video of the Life stream target Audience Secrets.
So I was yelling behind my Apple ; I am a genius business woman !!!!!!, when my neighbour rushed into the room and said…I heared your yelling and I thought, she needs my assistence…….

Anyway, thank you for the e-mail with content and I am very happy with it. I YouTube video opened without problems. At last I understand how important it is to specify my target audience.
Thank You and Open Circles.

Eline van de Veen
8 years ago

Dank voor de online versie. Grootste inzicht: gebruik de woorden van je klanten en de antwoorden op de vragenlijst. Super ga ik doen.

Merlijn Smeele
8 years ago

bedankt!

Mijn inzichten:
Don’t sell a steak to a vegetarian.
Move from everyone to someone specific and re-evaluate at least once per year.

The webinars I joined so far were always with technical inconvenience.It’s a great tool so I’m convinced it will improve in time. Nevertheless I prefer to be able to listen to the recorded version so I can go backward in case I missed some part

Jeroen van Mierlo
8 years ago

Hi Nisandeh,

Thanks for the opportunity to watch this recording online.
Just like the recorded webinar with Brian Tracy, I like to view this at home, in the study, when the kids are sleeping. Thanks for all the value you’re sharing.

My biggest insight was about the primary and secundary targetted audience. Not to be nothing for no one.

Looking forward to the next seminar and webinar!
Kind regards,
Jeroen van Mierlo

Lieve Hiel
8 years ago

I had 2 important insights :

It seems so logical to ask your existing customers why they chose you. I never thought of doing this. I will pick up my phone next week and start contacting some of them. It will allow me to define my target audience better.

The second insight was “when you sell anything to anyone, you are nobody selling nothing.” I was brought up nog to “exclude” anyone, how silly have I been :-).

Thank you Nisandeh, for putting this online.
Lieve

Martine van Eijk
Martine van Eijk
8 years ago

Am I lucky again. That specific night I voted for buying social, and now I have both worlds 😉

Michaëla Wierdsma
8 years ago

Hi Nisandeh,

To give you some feedback on this seminar.

I really liked it. It is nice to see that the energy you spread in the courses is likely the same as in a webinar. It is like a kick in the bud to keep me/us going.

It is nice to have one subject you will talk about. Start with entrepreneur stuff and do once in a while personal development in it.

The technical problems will be solved. Don’t let us raise our hands or say yes, just say we have to smile. That will work too.

I would like to see everymonth a seminar on different goals, when you plan ahead, I will keep the date free.

Go on with your good Open Circles work and say hi to Bas and Erik and other persons behind the screen. They did a nice job too.

Have a nice day, Michaëla

Arnyz Wennekus
Arnyz Wennekus
8 years ago

Inzicht dat je doelgroep wel kleiner kan maken maar dat je niets hoeft te missen. Tenslotte sluit je ze niet uit maar je mikt op de doelgroep most likely to buy. En er is ook bijvangst!

Michaëla Wierdsma
8 years ago
Reply to  Arnyz Wennekus

Hoi Arnyz,

Het woord bijvangst vind ik een leuke. Is het echter niet zo dat je dat nu al hebt, bijvangst. En daar teveel tijd insteekt in verhouding tot je doelgroep?

Althans dat is mijn ervaring en immer een leermoment.

Ik wens je succes met je doelgroep en zet je bijvangst met genegenheid overboord tot ze groter gegroeid zijn.

Fijne dag, Michaëla

Arnyz Wennekus
Arnyz Wennekus
8 years ago

🙂

Nog een:

Bijvangst: je vist op voorn en je vangt er een, met een snoek die erboven op duikt.
Bonus!

Alles waar je niet op mikt en niet verwacht en toch krijgt…

Michaëla Wierdsma
8 years ago
Reply to  Arnyz Wennekus

Die is ook leuk. Nu nog een leuke foto Arnyz.

Succes met het vangen van de juiste vis.
Fijne dag en vriendelijk gegroet, Michaëla

Patricia Budding
Patricia Budding
8 years ago

Mijn grootste inzicht is dat ik de verkeerde mensen benader en vragen stel aan de verkeerde mensen. Omdat ik mijn doelgroep niet goed heb onderzocht en beschreven. Zodoende krijg ik dus ook niet de juiste informatie om mijn dienst te kunnen aanpassen voor de juiste mensen. Om succesvol te kunnen zijn moet ik dus eerst mijn doelgroep gaan bepalen!

Robert van der Wulp
7 years ago

Geweldig zo’n seminar. Je kunt het op je gemak bekijken en pauzeren om zaken te overdenken of op te schrijven.

Mijn grootste inzicht is dat mijn target audience de mensen zijn die het meest waarschijnlijk mijn product willen kopen.

Mijn actie is om de tien vragen aan mijn klanten te stellen en zoveel mogelijk demografische- en psychografische data te verzamelen.

Silvie van der Zee
8 years ago

Grootste inzicht: Je hoeft klanten die niet in je doelgroep vallen niet per se af te wijzen (je focust je er alleen niet op in je marketing/communicatie).

Actie: profiel maken van mijn perfecte klant

Mirja van Bree
8 years ago

Heerlijk weer geluisterd naar je, dank je wel voor alle dingen die wij zo’ nodig hebben.
De angst om te vragen aan je klant is altijd aan wezig, omdat je denkt voor je klant en dat moeten wij niet doen.
Ik hoop in de toekomst om te conecten met anderen.

Caroline van Wijk
8 years ago

Mijn grootste inzicht? Ondanks dat ik net mijn website heb gesplitst en beide sites compleet heringericht, ga ik alles nog eens een keer helemaal heroverwegen, te beginnen met de doelgroep!

Ik vind een webinar heel fijn, behalve dat ik het niet stil kan zetten als man of kind even binnenkomt met een vraag (dan krijgen ze een snauw: STIL!) en dat ik het niet kan bekijken op het moment dat ik eraan toe ben. Daarom heel fijn dat de hele film hier nog eens staat en de tien vragen bovendien in pdf beschikbaar zijn! Super!

Het allerfijnste vind ik misschien nog wel dat we vragen konden stellen die Nisandeh persoonlijk heeft beantwoord. Eigenwijs als ik ben, denk ik dat mijn geval altijd net weer even anders is, en ik stel liever een schriftelijke vraag dan dat ik een vinger opsteek in de groep.

Renate Brown-van Dijk
8 years ago

hi guys and girlz,

Thanks for the opportunity to listen and look at the video. When i need it i can pause, write things down or listen to it again. And to stay completely focussed and absorb all the information, I can listen to it over and over again till I GET IT!

I thought my target audience was set perfect for the Master Entrepreneur friday, but i’ll rethink things over tonight and tomorrow. I need to become a specialist. Who is my client?

So busy day tomorrow to ask my “longtime” clients the 10 important questions to get more insight of who i am within my profession.

Thank you all so much.
CU friday

Elly Oosting
8 years ago

Het grootste inzicht was voor mij de lijst met 10 vragen, die ik aan mijn klanten van gerealiseerde projecten ga stellen.

Ik heb inmiddels mijn niche, mijn doelgroep bepaalt; ik ga me richten op de interieurinrichting van bedrijven. Er komt een nieuwe naam voor mijn bedrijf: InBedrijf. En ook een geheel nieuwe website. Domeinnaam ligt al vast, interieurinbedrijf.nl. Ook ga ik met de avatar aan de slag.

Ik ga al naar netwerkbijeenkomsten om mijn toekomstige klanten te ontmoeten. Maar hoe kom ik te weten welke ondernemers gaan (ver)bouwen, verhuizen etc?

José Lenders
8 years ago

Nisandeh,

Hartelijk bedankt voor je inspirerend webinar. Knap hoe je de aandacht blijft trekken en al je verhalen en voorbeelden niet saai worden. Deze info vorm is voor mij ideaal.

Wat ik er van opgestoken heb is vooral de vragenlijst. Ik vraag zelf altijd naar wat ze gehad hebben aan mijn diensten, maar lang niet zo uitgebreid als jij voorstelt.

Ik wil hier meteen mee aan de slag.
Dank je wel!

Martijn Luimes
8 years ago

Het was geweldig! Jammer van de haperingen, maar die worden zo mooi opgelast. Bedankt!

They buy because of the benefits! Dit is mijn grootste insight. In hun woorden communiceren wat je hebt te bieden. Helemaal uitgaan van je klanten en niet van je producten.

We zijn op dit moment bezig onze websites aan te passen voor the new marketing en dit is iets wat we meteen kunnen implementeren.

Bedankt voor het online zetten van de stream. Tot de volgende keer!

Michaëla Wierdsma
8 years ago

Bedankt voor deze mogelijkheid om het webinar nogmaals te beluisteren.

Grootste inzicht is om de overlap te vinden tussen de 3 gebieden: demografie, psychografie en probleem. En dan dat bedrijf een beeld te geven en mij daarop focussen.

De actie die ik daarop onderneem is om dat beeld inderdaad ook te vormen. Onbewust was ik daar al mee bezig, het krijgt nu meer handvatten.

Tot ziens bij Open Circles. Fijne dag, Michaëla

John van der Veer
8 years ago

My insights:
1. Be the Big fish in a small Pond
2. If you can’t define them, you can’t find them

From the Lean StartUp from Eric Reis we learned that if you try something new start with the innovators. They are very forgiving.
Technical problems can be solved relativity easy. The potential for Webinars is huge.
Thanks for all the effort you and your team invested into it.

Eleonora van Grinsven
8 years ago

Wat is JOUW GROOTSTE INZICHT over (het benaderen van) jouw doelgroep? Mijn definitie is nog te ruim, ik moet selectiever worden en dat ook uitstralen.
Welke ACTIE ga je zeker ondernemen als gevolg van dit seminar? Alleen nog dat product aanbieden wat ik echt wil aanbieden. Heb zojuist nee gezegd tegen een potentiële klant. Praten, praten, praten met mensen (over mijn product) en luisteren naar wat zij willen.

En als feedback: IK VOND HET GEWELDIG
-vanuit huis
– je persoonlijke energie heel zichtbaar

minpunten:
– Groot beeld haperde
– klein beeld is chat een afleiding. Ik moest extra moeite doen om je verhaal te volgen.
– Klein beeld haperde
– je praat snel en bij haperingen mis je dan direct essentiële woorden

Blijft in mijn ogen geslaagd!

Stephanie van Steen
8 years ago

Wat heerlijk om het na te kunnen luisteren.

Druk bezig met de enquete voor onze klanten en het helpt om het weer even na te kunnen luisteren.

Dit maakt het gelijk weer helder 🙂

Eric Snissaert
7 years ago

The Target Audience Secrets Seminar was for me a real eye-opener! I learned a lot, mainly on the subject of defining exactly my T.A. and the questions I can ask my clients as well as my prospects. Now I can figure out how to communicate more efficiently via my website and other promo materials.

Thank Nisandeh you for your insight! I really appreciate what you are doing. Keep on the excellent job!!

To our success, Eric