Na het Ultimate Marketing System seminar

Even een kort bericht enkele dagen na het Ultimate Marketing System seminar.

Wij hebben ervan genoten om met je te werken en wensen je veel succes met het implementeren van de zeven stappen in jouw business

Aangezien het de eerste keer was dat we het Ultimate Marketing System seminar deden, zijn we benieuwd naar hoe je het hebt ervaren.

En dus willen we je uitnodigen om de onderstaande vragen te beantwoorden in het commentaarveld onderaan deze pagina.

  • Wat zijn de belangrijkste inzichten die je uit het seminar hebt gehaald?
  • Welke acties ga je ondernemen om je inzichten te implementeren?
  • Wat was het meest waardevol aan het seminar?
  • Heb je iets gemist in het seminar, en zo ja – wat heb je gemist?

Alvast bedankt voor het geven van jouw antwoorden op deze vragen!

Verder: deze pagina staat tot je beschikking om te netwerken met de overige deelnemers aan het Ultimate Marketing System seminar. Maak gebruik van deze mogelijkheid om vragen te stellen, elkaar tips te geven en elkaar te ondersteunen.

En dan tenslotte…

Er is nog plaats in de Business Bootcamp van 7 en 8 juli!

Zorg dat je erbij bent en neem mede-ondernemers mee!
Stuur jouw persoonlijke vriendenlink (staat in onze wekelijkse email) naar mensen die geïnteresseerd zijn – om zich aan te melden.

We hopen je (weer) te zien in de Business Bootcamp!

Heel veel succes met het implementeren van wat je geleerd hebt en we horen graag van je!

Nisandeh en Open Circles team

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
31 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Els Groot
10 years ago

“Stop selling to strangers!!!” dat was inzicht 1 dat ik kreeg op het inspirerende seminar the Ultimate Marketing System.
Daarna volgden al snel meer inzichten: 2. ken je doelgroep, wees de grote vis in de kleine vijver! 3. de kracht van geven, 4. het belang van kwaliteit.
‘s Avonds stuiterde ik nog van de energie en ik ben onmiddellijk mijn marketingplan voor Bridges & Switches Loopbaanreizen gaan schrijven. Het bleek niet eens veel werk meer te zijn. Ik heb de stap gezet om een professioneel bedrijf aan te trekken voor het verbeteren van mijn website en om daarop een kleine enquête te gaan zetten. Wat ik zo waardevol vond aan het seminar was dat het hele systeem meteen toepasbaar was. En de sfeer, met applaudiseren, veel interactie, humor, optimisme en zelfs dansen na de pauze: dat sprak me ook erg aan.

Zosja Spee
10 years ago

– Wat zijn de belangrijkste inzichten die je uit het seminar hebt gehaald?

BACK TO BASICS!
De essentie van ieder bedrijf is de missie en de visie natuurlijk, maar OOK de niche/doelgroep. Mijn belangrijkste inzicht is dus de kunst om de vijver verkleinen en daarin een grote vis te worden.
Ik wil geen lunch meer zijn.

– Welke acties ga je ondernemen om je inzichten te implementeren?

Ik ben enorm druk (in mijn hoofd nog) met het bedenken wat ik nu ECHT wil en hoe ik hier vorm aan kan en wil gaan geven. Ik wil het 7 stappen systeem stap voor stap gaan doorlopen. Ik vind dat pittig, maar het borrelt wel aan alle kanten van ideeën.

Dus voor dit moment:
* Niche bepalen
* Wat WILLEN ze (en waar vind ik ze)

– Wat was het meest waardevol aan het seminar?
* Structuur en methodiek (ontwikkelen)
* Inzicht
* ENERGIE!
* Ideeën
* Handvatten

– Heb je iets gemist in het seminar, en zo ja – wat heb je gemist?
Nee…
Ik liep met zo’n enorm vol hoofd weer naar buiten (positief!), vol van ideeën, vol van informatie, van de indrukken, de nieuwe mensen die ik heb ontmoet. Nee, ik heb niks gemist.

Ik vond het verrassend leuk en ik ben erg blij dat ik dit seminar heb gevolgd. Mijn dank dus voor deze mogelijkheid!

Warme en vriendelijke groet,
Zosja Spee.

Sonja Zonneveld
10 years ago

De eye opener voor mij was dat ik niet in de food business maar in de marketing business werk en aan groepen -zakelijk of particulier – biologische cateringdiensten aanbiedt voor één of meerdere dag(delen). Geïnteresseerd geef je dan via e-mail op voor een binnenkort te plannen gratis proeverij om zelf te ervaren dat ik een waardevolle aanvulling op je dienstverlening kan bioeden.
Daarnaast werd voor mij weer eens benadrukt hoe belangrijk het is om helder te hebben op welke klantengroep je je richt met je activiteiten. Ik heb dat nu helder.
Dank voor de bijeenkomst!

Jenny Hagens
10 years ago

– Bepaal niet voor je klant wat hij wil, maar vraag het
– Verklein je aanbod zodat je een grote vis in een kleine vijver
kunt worden.
– Laat ‘nee-zeggers’ niet lopen, maar blijf ze dingen sturen

Ik heb genoten van de dag, veel inspiratie opgedaan en kijk enorm uit naar de Business Bootcamp van juli!

Ingrid van der Knaap
10 years ago

Heel hartelijk dank voor de waardevolle dag! Ik heb mijn doelgroep nu goed omschreven. En ik heb afgelopen week een enquête kunnen doen in mijn niche. De antwoorden waren inderdaad verrassend. Ik kan mijn product daar nu prima op aan gaan passen.

Wiep de Jong
10 years ago

Ik krijg veel energie van de boodschappen van Open Circles. Ook na afgelopen zaterdag tijdens de ‘Ultimate Marketing System’ dag ben ik direct aan de slag gegaan.

Een van de dingen die ik heb opgestoken is:
Laat zien wat je kunt en maak het laagdrempelig. Heb het direct maar toegepast op mijn website :

– Ik maak vindbare websites en geef een gratis persoonlijk internet zoekwoorden onderzoek.

Als er mensen zijn met tips om mijn dienstverlening nog verder te verbeteren hoor ik dit graag!

Ik heb zin in de Business Bootcamp!

Bianca de Wit
10 years ago
Reply to  Wiep de Jong

Hi Wiep,

Klinkt alsof je enthousiast aan de slag bent gegaan. Leuk!
Ik ben benieuwd naar je gratis zoekwoorden onderzoek.

Kun je me mailen op info@biancadewit.nl

Goetjes,
Bianca

Sonja Zonneveld
10 years ago
Reply to  Wiep de Jong

Wiep,
Sounds good! Ik ben wel geïnteresseerd in je gratis zoekwoordenonderzoek.
Sonja Zonneveld

Marijke Minten
10 years ago

De inzichten die ik gekregen heb via het seminar waren de punten die ik nog laat liggen.
Acties:
– alle punten nalopen
– cadeautje bedenken en maken voor stap 4
– vragen stellen aan klant in mail op 2 april
– puntjes op de i
– website nog eens goed bekijken

Weer inspiratie en in actie komen. Enthousiasme, net een andere benadering.

Ik vond het een inspirerende dag en heb me niet gestoord aan wat je aangeeft het amerikaanse gedoe. Ik hou wel van flinke boost en als je hiervoor klappend, dansend in actie dient te komen, vind ik dit prima. Lekker los gooien. Ik vond het laagdrempelig en zeker om anderen voor te prikkelen.

Bedankt. Marijke Minten

Marjolein van der Meer Sars
Marjolein van der Meer Sars
10 years ago

Vragen, en blijven vragen aan de klant:
Wat wil je precies, Wat heb je nodig, Wat zijn je frustraties, Waar lig je wakker van, Wat te kunnen doen om te helpen?!

Business doen is een systeem! Volg de zeven stappen en handel hier ook volhardend naar om te zien dat het systeem voor jou gaat werken.

Zorg dat je die enorme grote VIS wordt om geen lunch te worden voor de ander. Denk GROOT en vooral denk HEEL ANDERS om expert te worden op jou speciale vakgebied.

Marketing = a Repeatable Method – dat winst oplevert!
Geef altijd meer dan ze verwachten.
Psychografics, was heel helder. Ze willen op de bank met bier en chips afvallen, maar hebben uiteraard iets anders nodig om af te kunnen vallen. Verschil van willen en Wat is er nodig.

EN… Focus, focus, focus! Dit zul je moeten blijven doen om die dikke grote Bijzondere Vis te kunnen worden. Iets wat wij allen denk ik wel graag willen, maar eerst nog flink wat rondjes voor moeten zwemmen voordat het echt flink in je schubben blijft zitten.

Open Circles Academy, bedankt voor alle inzichten en wijsheden
en voor de fijne dag die ik heb mogen ervaren!

Hans van Geluk
10 years ago

Hoi Nisandeh,

Ik vond het weer een zeer inspirerende dag. Dank voor je enthousiasme en kundigheid. Ik heb er, en ik denk vele met mij, weer een enorme boost van gekregen en vele leermomenten mogen ontvangen.

Afgelopen week ben ik met mijn prospects aan de slag gegaan om via het system te werken en ik voel me er goed bij. Ik moet alleen bekennen dat ik nog niet op Amazon ben geweest door de drukke week. Iets wat ik zeker komende weekend of week ga doen.

Groet,

Hans

Kees van der Stel
10 years ago

•Wat zijn de belangrijkste inzichten die je uit het seminar hebt gehaald?

a. Two ways to define your Target Audience: Demographics and Psychographics
b. Over promise and(!) over deliver
c. Patience and take enough time to build your specific Ultimate Marketing System.

•Welke acties ga je ondernemen om je inzichten te implementeren?

a. Redefine my Target Audience and ask them what they want.
b. Over promise and over deliver is exactly what I do.
c. I am still busy with the implementation of the bootcamp insights.

•Wat was het meest waardevol aan het seminar?

It’s a system!!

•Heb je iets gemist in het seminar, en zo ja – wat heb je gemist?

For me it was enough information and inspiration!

Be the change you want to be. Kees

Anne Buiskool
10 years ago

Bedankt iedereen weer. Wat heerlijk toch om elkaar steeds te gebruiken om verder te komen.
Complimenten Nisandeh voor je optreden en heldere systeem.

Het duurde nu wel 2 weken voordat ik überhaupt tijd heb om hier te reageren, maar daar ben ik dan.
De Ultimate Marketing System seminar heeft gemaakt dat ik me omgedraaid heb naar de klanten en dat ik hen ben gaan vragen wat ze willen. Ook via al bestaande uitgevogelde onderzoeken en websites! Ook heb ik mijn give away/overdeliver, kadootje helder, evenals mijn niche market!

Het in de wereld zetten heeft nog wel wat voeten in de aarde! Volgende week mijn website ompolen naar wordpress en gaan bloggen. (Zie ik naar uit) heb zo veel te vertellen, delen.

Om concreet te worden: ik ben sparringpartner/mediator voor “gezonde gezinnen” In ieder gezin zit het soms even niet mee en om het niet op te laten lopen tot een echt probleem waar coaching, therapie of nog meer voor nodig is, kan ik gevraagd worden.

Mijn gratis binnenkomer moet ik nog uitwerken, maar het gaat om “verjaardagen”. iedereen is ieder jaar jarig en iedereen heeft losse eindjes, ruzietjes, onaffe zaken, geheimen enz. (bijna) iedereen weet dat zulke zaken energie vreten, je van het spoor en de flow in je leven afhouden, dus komt er binnenkort een aanbod: mensen kunnen me 1 dag voor of op hun verjaardag op (Skype) bereiken en dan we gaan kijken welk schip er schoon gemaakt kan worden. Gratis en voor niets. een klant per dag, wie het eerst komt die het eerst maalt. Van te voren af te spreken. Bevalt de manier waarop ik werk ? dan ga ik vragen of men mond op mond reclame voor me doet.

Er is nog zoveel meer wat klaarligt om geïmplementeerd te worden……af en toe ben ik erg ongeduldig.
Als ik dan alle hierboven staande reacties lees, leer ik weer zoveel! rijkdom dus……

en….dat gratis zoekwoorden onderzoek vind ik ook heel leuk Wiep , wil je me ze mailen naar anne.buiskool@planet.nl
groet Anne

Abdoel Rostamkhan
Abdoel Rostamkhan
10 years ago

Wat zijn de belangrijkste inzichten die je uit het seminar hebt gehaald?
– voor de seminar werden de 7 stappen toegepast, maar niet in de volgorde die ik nu heb meegekregen van Nisandeh! Sloeg enkele stappen over en ging niet terug voor feedback.

Welke acties ga je ondernemen om je inzichten te implementeren?
– Na de Business Bootcamp van januari heb ik mijn stappen genomen. Ik heb beslissingen genomen en ben aardig op weg! Wel nog veel zaken die wat meer tijd nodig hebben, maar er is een begin gemaakt.

Wat was het meest waardevol aan het seminar?
– De simpele manier van aanpak! Niet moeilijk over nadenken, maar gewoon DOEN!

Heb je iets gemist in het seminar, en zo ja – wat heb je gemist?
– Ik heb niets gemist, want ben altijd goed gefocust tijdens de seminars van Nisandeh.

Alvast bedankt voor het geven van jouw antwoorden op deze vragen!

Misha Benschop
10 years ago

Wat zijn de belangrijkste inzichten die je uit het seminar hebt gehaald?
Duidelijkheid van de opzet.
Ik vind het wel lastig toe te passen omdat mijn doelgroep gesplitst is in degene die aan mijn training deelneemt (werknemer/Expat) en degene die ervoor betaald (HR/organisatie). Ben daar nog zoekende in. Mochten jullie tips hebben – graag.

Welke acties ga je ondernemen om je inzichten te implementeren?
Marktonderzoek van wat mijn klant WIL

Wat was het meest waardevol aan het seminar?
Weer motivatie uitgehaald om verder te gaan (ik had veel al opgemerkt door af te kijken en geimplementeerd).

Heb je iets gemist in het seminar, en zo ja – wat heb je gemist?
Ja, de sfeer was niet zo energiek als op de Business Bootcamp. Hoe je dit in een B2B omgeving als gebruiker en betaler andere partijen zijn?
Bedankt, ga zo door!!!

Selma Guiking
Selma Guiking
10 years ago

Wat zijn de belangrijkste inzichten die je uit het seminar hebt gehaald?
– dat informatie over de wensen van je doelgroep gratis op straat ligt. Amazon/fora etc.
Welke acties ga je ondernemen om je inzichten te implementeren?
– gedaan: survey gemaakt en research op fora en amazon gedaan
– asap doen: survey versturen en target audience nog meer verscherpen
Wat was het meest waardevol aan het seminar?
– op scherp gezet worden en houvast (structuur/stappenplan)
Heb je iets gemist in het seminar, en zo ja – wat heb je gemist?
– koffie!! 😉

Arineke Elsenaar
10 years ago

1. Ook “nee”zeggers blijven benaderen
2. Ben direct begonnen met een enquête onder potentiële klanten via surveymonkey.nl.
Ben benieuwd, kan hun input goed gebruiken.
3. Meest waardevol: de stimulans om er weer stevig mee aan de gang te gaan.
4. Genoeg werk te doen, dus nog niets gemist

André Barendse
10 years ago

Het belangrijkste inzicht dat ik heb gekregen is:
Geef de klant meer dan hij verwacht, want zo maak je vrienden.

Op onze website hebben wij nu twee gratis artikelen staan. Deze zijn vrij te downloaden en nog zonder e-mailadres op te geven. Dit gaat veranderen! Het zevenstappenplan voor het maken van vrienden en het verkopen van producten is een duidelijk systeem en daar ga ik mij aan houden!

Meest waardevolle? Ik krijg energie van het bijwonen en kan niet wachten tot het toepassen van de praktische tips.

Dank je Nisandeh!!

Groet,

André

Thea van Dijk
10 years ago

Mijn grootste inzicht is dat ik mijn doelgroep heb kunnen formuleren met behulp van iemand die naast mij zat en met de aanwijzingen van Nisandeh.

Een eye-opener vond ik: dat je niet moet raden wat je doelgroep nodig hebt, maar het ze kan vragen.

Het systeem is duidelijk uitgelegd met praktische voorbeelden om te verduidelijken. Het systeem maakt ook duidelijk, dat je continu jezelf moet verbeteren, blijven innoveren.

Wat ik miste is een uitgebreidere uitleg over de mogelijkheden van een gratis product in ruil voor iemands e-mail of telefoonnummer.

Peron van Stralen
10 years ago

The repeating of this system is great because I project the Ultimate Marketing System over the systems I used en mainly still use. The main insight is to realise that al lot of the actions I do with my business belongs to one of the steps. Because I recognize now more which value, certain actions have. LESS DISAPPOINTMENTS about not getting the result of a step. Because the expected results belongs sometimes to another step.
DO’s The actions I already use categorize in the right step. So that I can see where to put more energy in for my company’s best system and a better end result: getting more great ambassadors and bankaccount(s) 😉
GREAT VALUE: ENERGY TOGETHER
Missing: To find the right media to reach my target audience. To reach a kind of hidden audience to find as fast as possible through other connections is the way. Yesterday I realized that a lot of organizations tell that they have the right platform where my target audience is, paying for it and see afterwords that it’s not so great. It gives a feeling of underdelivered value. Although I still had some good results of the step of the Ultimate Marketing System, so not so dissappointed as I ‘could be’. It’s not a common thing for this training. But still could be nice to find more of this and sharing some experiences.

Jeremine Holt
10 years ago

Vond het erg goed dat 1 onderdeel, in dit geval een belangrijke marketing mogelijkheid, uitgebreid behandeld werd. Een precies inzicht kan ik niet goed onder woorden brengen, maar ik merk dagelijks dat ik weer anders tegen m’n marketing en marketingwensen aankijk. Wensen in de zin van jahaaa en dan vervolgens de implementatie. Das wel weer een klus.

Heb de volgende dag een simpel doch uitbreidbaar abonnement uitgezocht bij wat volgens mij een goede mailinglist provider is en ben aan de slag gegaan. Dag erna een eerste mailing verzonden.
Yes!

Volgende stap is natuurlijk de mailinglist uitbreiden en daarmee volgens het systeem aan de slag gaan.

Het vinden en kiezen van een mailinglistprovider was eigenlijk al die tijd de grootste drempel. Ik krijg steeds meer aversie tegen die standaardnieuwsbrieven, dus wilde geen nieuwsbriefformat en dacht dat dat de enige mogelijkheid was met die online tools. Gewoon als simpele mail zonder toeters en bellen is echter vind ik. Nu ik eenmaal die drempel over ben, blijkt het veel makkelijker en leuker dan ik dacht.

Ik heb die dag helemaal niks gemist. Vond het genieten!
Thanx!!!

Douwe Bethlehem
10 years ago

Ook voor mij was het niet nieuw omdat ik vorig jaar al heb deelgenomen aan de Master Enterpreneur. Maar een nieuwe boost is nooit weg.
Het belangrijkste inzicht is dat samenwerking zoeken met mede-ondernemers erg belangrijk is. Samen een compleet pakket aanbieden maakt het product en daarmee je eigen product veel sterker.
De actie die ik ga ondernemen is mede-ondernemers benaderen om samen een totaalproduct te kunnen aanbieden. Ik maak bestemmingsplannen. Zoek samenwerking met architecten, milieukundigen en tekenaars voor bouwvergunningen.
Ik kan niet zeggen dat ik iets heb gemist.

Nanette Popken
Nanette Popken
10 years ago

I was so dumb, when I started my business, eventhough I had a career as a psychotherapist, in an organisation. I got regularly paid; peace of cake. Being an entrepreneur is totally different AND getting paid by clients is the goal. Until now I put more money in my business, than I get out. Finding the fears of my clients is the biggest insight I got during ” The Ultimate Marketing System”. I am busy with product development on a hot topic. And I started a newsletter with a collegue. It’s not possible te say what we missed, because we got so much. What knowledge should be left out?? Thank you for the opportunity!!

Erika van Dijk
10 years ago

Het belangrijkste wat ik heb geleerd is dat het eigenlijk zo makkelijk en leuk is om aan marketing te doen.

Ik heb mijn workflow afgelopen dagen aangepast aan de 7 stappen, zodat ik het gelijk kan implementeren.

Het meest waardevolle vond ik toch wel de nieuw opgedane contacten, ik vind het altijd erg waardevol om kennis te delen met andere ondernemers.

Ik heb eigenlijk weinig gemist, het was duidelijk en inhoudelijk erg sterk.. hartelijk dank!!

Patrick Verheij
Patrick Verheij
10 years ago

Vooral de reminder dat het om implementeren gaat. Verder vooral erg leuk om te zien hoe het is georganiseerd en de energie die er van zo’n dag uitgaat.

Maria Simons
10 years ago

Voor mij was het meest waardevolle om alle punten nog eens op een rij te zien. Lijstje aflopen en het zou moeten gaan werken.
Ik heb het idee dat ik daarnaast een systeem moet bedenken hoe het binnen mijn bedrijf kan passen.
(of is dat omdat ik nog in mijn oude patroon vast zit) ik weet het niet.
Wel vond ik het weer inspirerend.
Ik heb al op Amazone gekeken en inderdaad wat toppics gevonden. Forums bekeken en daar wordt ik niet echt blij van.
Vanaavond ga ik de bladen eens langs.
Het geeft mij wel een beeld wat er nu leeft en hoe ik daar binnen mijn vissenkom in kan passen.
Is er iemand die nu met een autoresponder begonnen is?
Wat is je ervaring?
Zijn dit ook makkelijk te kraken systemen (waar je nu wel meer van hoort?)
heb ik iets gemist?
Niet dat ik weet.
Ik ging zeer tevreden en geïnspireerd naar huis en mijn carpooler ook.

Martine Waakhuijsen
10 years ago

De Business Bootcamp had ik al eens gedaan. Maar ik vond dit een prima ‘refresher”. Ik heb kunnen nagaan wat ik verder kan verbeteren.

Deze week heb ik op websites als Amazon.com naar hot topics gespeurd. Dat leverde waardevolle onderwerpen op om over te schrijven.

Mijn doelgroep ga ik verder aanscherpen zodat ik een grote vis in een kleine vijver word.

Ik heb nu een gratis klantfocus quickscan op mijn website staan en ga deze aanvullen met een online survey.

Kortom ik ben blij dat ik er weer bij was.

Dave de Lange
10 years ago

Alleerst wil ik de mensen van Open Circles hartelijk bedanken voor alweer een fantastisch dag. Het is voor mij iedere keer weer genieten !

Om jullie vragen te beantwoorden:

Wat zijn de belangrijkste inzichten die je uit het seminar hebt gehaald?

Het was mij in stukken al aardig duidelijk geworden hoe Open Circles opereert. Maar op deze dag werd het SYSTEEM duidelijker getoond dan ooit tevoren.

Het belangrijkste inzicht was voor mij dan ook het stappenplan van het systeem. Eerst goed duidelijk krijgen WIE JE DOELGROEP IS en WAT JE DOELGROEP WIL.
GRATIS dingen geven (in ruil voor gegevens, zoals een e-mail) en vervolgens iedere keer weer DE VERWACHTINGEN VAN JE DOELGROEP OVERTREFFEN.

Welke acties ga je ondernemen om je inzichten te implementeren?

Ik ben meteen begonnen met het stellen van de drie vragen, die ik tijdens het seminar had opgeschreven, aan mijn bestaande klanten. De feedback die tot nu toe is binnengekomen, is al behulpzaam bij het uitdenken van nieuwe producten en cursussen.
Ik heb de mensen als dank een cadeautje beloofd (een geleide meditatie MP3) en bezorgd natuurlijk…

Ondertussen ben ik begonnen met een e-book, wat ik gratis wil gaan aanbieden op mijn website.

Ook ga ik meer filmpjes maken en meer MP3’s…

Wat was het meest waardevol aan het seminar?

Het meest waardevolle vond ik toch de duidelijkheid van het systeem. Het is simpel en dus gemakkelijk toe te passen.

Heb je iets gemist in het seminar, en zo ja – wat heb je gemist?

Ik heb niet echt wat gemist, denk ik.

Groetjes allemaal !

Dave.

Suzan Jong
10 years ago

Hoewel de inhoud van het seminar voor mij niet nieuw was, heb ik er toch een belangrijke boodschap uit gehaald over het marketing systeem.

Mijn belangrijkste inzicht was, dat de clue van het systeem is dat je de verwachting van je klant verlaagt (door gratis veel waarde weg te geven) om vervolgens te gaan OVER deliveren. Je haalt daarmee alle eventuele risico’s weg en een klant kan eigenlijk niet meer anders dan van je afnemen. Heel bijzonder dat dit kwartje nu bij me gevallen is.

Leoniek Hyett
Leoniek Hyett
10 years ago

Het allerbelangrijkste wat ik zaterdag heb geleerd is om je marketingactiviteiten/budget te focussen op een specifieke doelgroep om zo een “big fish in small pond” te worden!!
Voor mij een eye-opener en ik meteen geïmplementeerd heb in mijn zeer binnenkort te starten bedrijf Puzzle-Me (“remarkable” houten puzzels). Verder weer enorm veel geleerd; niet te geloven hoeveel er in een dag van 6 uur past! (terwijl de eerste 1,5 uur voor mij een beetje traag verliep i.v.m. wat herhaling uit Business Bootcamp)
Ik zie erg uit naar de 3 dagen Master Entrepreneur in juni!

Bianca de Wit
10 years ago

Hi Nisandeh,

Erg bedankt voor het seminar!
Je was weer een inspiratie.

En eindelijk eens genoeg en de goede handvaten gekregen om een degelijk doelgroep onderzoek te doen en ook een onderzoek naar wat mijn doelgroep wil.
Ik ga ermee aan de slag!

Groet,
Bianca