Is het wat voor mij?

Vraag: Ik vind de Business Bootcamp te duur, te lang, te ver, etc… of…
Is de Business Bootcamp wel iets voor mij?

Dat is een goede vraag en ik wil hier graag op antwoorden.

De Business Bootcamp is NIET voor iedereen.

Onze doelgroep bestaat uit:

  • Kleine ondernemers en ZZP’ers die gecommitteerd zijn aan hun business en die zakelijk, financieel en persoonlijk succes willen creëren.
  • Mensen die serieus van plan zijn om in de komende maanden te starten met hun eigen zaak.

Wij geloven dat de basis van een succesvolle business niet een kwaliteitsproduct of –dienst is, maar kwaliteitsklanten.
Uiteindelijk zijn het niet je producten die je geld brengen, maar je klanten.

Dus het is belangrijk om je klanten net zo zorgvuldig te kiezen als je vrienden.

Wij noemen dit de ‘ideale klant-strategie’ en we leren mensen dit in onze vervolgtrainingen.

De meeste kleine ondernemingen (inclusief wijzelf, gedurende lange tijd) zijn bereid te werken met iedereen die een portemonnee en een hartslag heeft. Dat is een grote fout als je heel succesvol wilt zijn op de lange termijn.

Op het moment dat wij ons hiervan bewust werden, begonnen we met het creëren van drempels om de mensen die geïnteresseerd waren in ons, te filteren. Met als doel: wanneer mensen uiteindelijk bij ons in de zaal terechtkomen, zijn het de juiste mensen, die mensen met wie het plezierig en inspirerend werken is en die voor ons het meest lucratief zijn.

Ik treed niet in detail als het gaat om het karakter en de kwaliteiten van onze ‘ideale klant’, maar laat ik stellen dat:

  • Als je je geen 47 euro kunt veroorloven, of bereid bent je te veroorloven, of niet creatief genoeg bent om 47 euro te genereren voor een tweedaagse training die je helpt om je leven voorgoed te veranderen – dan maak je geen deel uit van onze doelgroep.
  • Als je niet bereid bent om de moeite te doen om naar ons toe te komen in het midden van het land – dan ook – maak je geen deel uit van onze doelgroep.
  • Als je geen mogelijkheid ziet om 2 dagen van je leven te investeren (en ja, ik heb ook een dochter, en geen familie om op terug te vallen… dus ik weet wat het is… ) in een kans om het verschil te maken in jouw leven en in het leven van je naasten…. dan ben je er nog niet klaar voor (en dat is OK.).

Om eerlijk te zijn, als er dingen zijn aan de Business Bootcamp die jou ‘TOO MUCH’ lijken – dan ben je er waarschijnlijk nog niet klaar voor.

Maar als je de opgewonden kriebels krijgt bij de gedachte aan de inzichten en de lessen die je kunt halen (zelfs alleen door te kijken hoe het wordt gedaan) uit het meest succesvolle business seminar in Nederland, dan is het waarschijnlijk het juiste moment voor jou.

Dus zorg ervoor dat je een plekje reserveert in de komende Business Bootcamp voordat we (weer) vol zijn.