Jullie klantenservice is niet zo goed als jullie seminars

Feedback: Jullie klantenservice is niet van hetzelfde niveau als jullie seminars

Ik haat het om dit te horen, en ik haat het nog meer om te moeten toegeven dat onze klantenservice tot dusverre onze zwakste schakel is gebleken.

We hebben er genoeg redenen voor, maar geen excuses.

En… dit gaat veranderen… we gaan het volgende doen om de situatie te corrigeren:

  • Op 1 februari zijn we gestart met een dedicated klantenservice afdeling, met Sylvia en Stella die verantwoordelijk zijn voor het tijdig beantwoorden van alle inkomende communicatie.
  • Introductie in fases van een nieuw ticketing systeem (gebruik s.v.p. alleen support@opencircles.nl wanneer je ons een e-mail stuurt), zodat alles in de kortst mogelijke tijd wordt verwerkt en opgelost.
  • We gaan een online chatfunctie introduceren tijdens kantooruren, zodat je ons niet alleen gemakkelijk telefonisch of per e-mail kunt bereiken, maar ook via interactieve chat.

Ik geloof dat onze trainingen en seminars de beste in hun soort zijn.
Maar als de service ervoor en erna niet van hetzelfde niveau zijn… dan doen we jou tekort.

We hebben er onze prioriteit nummer 1 van gemaakt om ‘remarkable’ klantenservice te bieden, dus laat het ons weten wanneer we het beter kunnen doen!