Ik krijg teveel e-mails en ze zijn te algemeen

Feedback: Ik krijg teveel e-mails, Twitter berichten, Facebook posts…
En… veel e-mails zijn te algemeen en niet speciaal gericht op mij.

We sturen je een wekelijkse e-mail met een link naar een blogartikel met daarin waardevolle informatie, vind ik. De frequentie van eens per week vind ik niet te veel.

Als het goeie info is, dan zou je eigenlijk om meer moeten vragen… (en sommige mensen doen dat).

Als het teveel van het goeie voor je is, scroll dan in de wekelijkse e-mail naar beneden, onderaan deze e-mail vind je altijd de link om je uit te schrijven. Het laatste wat we willen is je lastig vallen, het is juist ons doel om je te helpen.

Soms sturen we je naast deze wekelijkse e-mail ook:

  • een e-mail met downloadinformatie als je een rapport of een video hebt aangevraagd.
  • of een serie voorbereidende en praktische zaken e-mails als je je hebt aangemeld voor de Business Bootcamp (of één van onze andere programma’s) – om je te helpen optimaal te profiteren van het programma.
  • of één of meerdere follow-up e-mails na de Business Bootcamp (of één van onze andere programma’s) – om je te helpen je inzichten en de tools te implementeren.

Alles bij elkaar kunnen deze e-mails wel eens teveel worden en we zijn dan ook hard bezig dit op te lossen.

Het is ons doel om iedereen die op onze mailinglijst staat één e-mail per week te sturen, met de relevante informatie voor deze persoon.

Om dit te bereiken vereist het een flinke verandering in onze database en mailingsysteem, en we hopen dit project binnen de komende 2 maanden af te ronden.

In de tussentijd…

Elke e-mail, elk blogartikel, elke Tweet of Facebook melding, die door ons wordt uitgestuurd, heeft maar één doel voor ogen – om JOU te helpen met de volgende stap naar JOUW succes.

Als je onze communicatie leest met dit in je achterhoofd, dan zul je je succes versnellen.
Of… je kunt je uitschrijven en het op eigen houtje doen… de keuze is aan jou!