From Self-employed to Business Owner

Het is bijna zover: de driedaagse training From Self-employed to Business Owner .

Je gaat ontdekken hoe je systemen, automatisering en teamwork gebruikt om je business onafhankelijk te maken van jouw persoonlijke inspanning.

Zeg vaarwel tegen de uurtje-factuurtje gevangenis en hallo tegen de VRIJHEID!

Op deze pagina vind je belangrijke praktische informatie ter voorbereiding, lees het dus goed door.

Data en tijden

Vrijdag 29 november 2013 van 10 uur tot 19 uur
Registratie vanaf 9:00 uur tot 9:45 uur
Zaterdag 30 november 2013 van 10 uur tot 19 uur
Zondag 1 december 2013 van 10 uur tot 19 uur

De training begint iedere dag om 10 uur STIPT. Kom dus op tijd!

Diegenen die na 10 uur aankomen, worden pas in de eerste pauze binnengelaten.

Er zullen meerdere pauzes zijn gedurende de dag.

De From Self-employed to Business Owner training is een intensief programma.
Er vinden geen late avondsessies plaats, maar je krijgt wel opdrachten mee naar huis om in de avonduren te doen. Maak daarom geen andere plannen gedurende deze dagen.

Locatie
Mercure Hotel Amsterdam City
Joan Muyskensweg 10
1096 CJ Amsterdam
Routebeschrijving Mercure Hotel

Er zijn 150 parkeerplaatsen achter het hek, op basis van first-come first, first serve. De parkeerkosten bedragen €3,50 per uur en maximaal €22,00 per dag. De parkeerkosten zijn voor eigen rekening van de deelnemer.

Carpoolen
Klik hier wanneer jij plaats hebt in de auto voor mensen om mee te rijden of wanneer jij een lift wilt naar de locatie.

Catering
We willen je graag wijzen op de mogelijkheid om een compleet maaltijdpakket af te nemen voor de drie dagen van de training. We raden je aan hiervan gebruik te maken. Je krijgt gedurende drie dagen:

  • Ontvangst met koffie/thee
  • 2 x daags koffie/thee tijdens pauzes
  • Lunchpauze (geen vlees, wel vis) met verschillende salades, soepen, fruit, melk, jus d’orange, koffie en thee.

De ervaring leert dat je iedere minuut van het programma nodig hebt om het maximale uit de training te halen. Door gebruik te maken van het complete maaltijdpakket geef je jezelf de flexibiliteit en vrijheid gedurende de pauzes om dat te doen.

De kosten voor het maaltijdpakket bedragen € 82,50 euro per persoon. Deze kosten dienen direct bij aankomst op vrijdag 29 november aan de receptie van de locatie te worden voldaan.

Contant afrekenen heeft hierbij de voorkeur. Pinnen is wel mogelijk.

Laat ons vóór maandag 25 november 2013 per e-mail (office@opencircles.nl) weten of je van dit maaltijdpakket gebruik wilt maken!

Speciale dieetwensen dienen van tevoren te worden doorgegeven.

Noteer en deel je resultaten!
Omdat het voor de meesten het laatste weekend is van de Business University, is het goed om een inventarisatie te maken van jouw resultaten.

  • Maak een lijst van de belangrijkste business resultaten die je hebt gecreëerd tijdens dit programma en neem deze lijst mee naar de training
  • Noteer jouw lijst ook in het commentaarveld hieronder om ons allen te inspireren…

Mocht je vragen hebben, of in contact willen komen met mede-deelnemers aan de training – voor praktische zaken of om alvast een start te maken met netwerken, dan is daar hieronder de gelegenheid voor! Laat jouw bericht achter in het commentaarveld. En kom nog eens terug om deel te nemen aan de conversatie.

Tot vrijdag 29 november!

Nisandeh Neta en team Open Circles Academy

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
10 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Leni Minderhoud
Leni Minderhoud
8 years ago

Mijn business resultaten van de afgelopen twee jaar trainingen Open Circles Academy:

– Focus en target audience flink aangescherpt
– Aantal waardevolle connecties op de social media flink toegenomen, hierdoor breed zichtbaar
– Eerste clienten zijn mijn ambassadors en verwijzen door
– Mede daardoor verdubbeling van mijn omzet en aantal klanten dit jaar.
– Meer dan verdubbeling aantal mannelijke cliënten
– Bezig met boek en membership website over hetzelfde onderwerp (verwachting klaar 1e kwartaal 2014)
– Genoemd in artikel met foto in het Alg Dagblad, nav iemand anders’ boek, hierdoor flink wat publiciteit
– Mijn gratis maandelijkse workshop LinkedIN profiel (front end)wordt nu gevraagd door bijv bibliotheken en er komen zo’n 25 mensen per keer naar toe. Conversie valt tegen, daar valt nog een hoop te verbeteren.

En dan heb ik nog een hele lange waslijst te implementeren volgend jaar (zoals ultieme website(s), maillijst, opt-ins ontwikkelen etc. Ik kan niet wachten ermee aan de slag te gaan!

Merlijn Smeele
8 years ago

Wat ik heb gerealiseerd:
* doelgroep en hun behoefte helder
* eigen systeem ontwikkeld
* actiever inzet social media + blogging
* marktonderzoek gedaan met interessante resultaten
* concrete toekomstplannen
* meer tevreden (potentiele) klanten/ambassadeurs

Marike Jonker
8 years ago

The year went fast. I learned that I have to do one thing at a time. I started my third blue print and wrote one chapter of my new book, yesterday. My continuity program is in progress.

I found out that my strenght lies in connecting and integrating elements into one innovative and useful concept. I can sell it. My weakness lies in making all elements that are part of the creation of the concept (including papers, passwords, contracts, things with printers, paperclips and other distractions) concrete. I found a PA who is great in this area. I hope this will give me the room to finish what I really have to do myself.

Trying too hard is another trap. I am not ready, but will be.

Arineke Elsenaar
8 years ago

Ik heb mijn boek af !!! :
Hoofdpijndossiers Weg ermee!
Over het oplossen en voorkomen van hoofdpijndossiers
Een praktische methode in 4 stappen voor teamleiders

Leni Minderhoud
8 years ago

Gefeliciteerd Arineke ! Zeer benieuwd. Neem je hem mee 29/11?

Frans Ockhuisen
8 years ago

Ik heb mijn ultimate website klaar. Nu alleen nog wat fine tunen.
Ben bezig om WordPress en Aweber onder de knie te krijgen.
En dan maar bouwen aan een grote mailinglist.

Verder heb ik nog veel te implementeren wat ik weet.

Leni Minderhoud
8 years ago

I will be there! Parkeerkosten zijn flink…. Amstel station en metrostation Van der Madeweg is in de buurt dus ik overweeg OV. Maar misschien wil iemand de kosten delen. Ik kom vanuit Leiden en dat is goed te doen naar Mercure hotel, 40 min. Het is trouwens Muyskenweg, zonder s……

Mooi onderwerp om mijn Business University af te sluiten. Op dit moment zoek ik een personal assistent die mij veel uit handen kan nemen. Begin december al een gesprek met iemand uit Leiden.

Zijn er nog meer ideeën over samenwerking/Joint Ventures?

tot volgende week!

Vered Neta
8 years ago

Leni hi,

The closest metro station to the Mercure a/d Amstel is the Overamstel not Amstel or Van der Madeweg.

From Overamstel it is 3-5 minutes walk to the hotel.

Looking forward to see you…

Love and light, Vered

Leni Minderhoud
8 years ago
Reply to  Vered Neta

That is great to read Vered! Will have a look at the OV.

Looking forward to this weekend…… and then a whole year for implementation of all what I have learned last 2 years.

Anja Leinders
8 years ago

Gefeliciteerd Arineke!

Mijn eigen boek “Hulp bij lastige gesprekken – Verbindende en duidelijke communicatie in 5 stappen” is ook klaar. Het zal in december nog worden uitgegeven.

Een ander resultaat is mijn continuity programma dat in de startblokken staat.

Een heel mooi resultaat om het intensieve jaar Business University af te sluiten!

Ik kijk alvast uit naar de systemen die we gaan leren. I LOVE SYSTEMS!