Wat is jouw grootste uitdaging?

De Business Bootcamp is er om jou te helpen je onderneming succesvol te laten zijn.
Op 5 en 6 oktober ga je aan de slag met strategieën, oefeningen, methoden en technieken die je daarbij gaan helpen.

Hoe haal jij het maximale uit deze training?

Een goede voorbereiding is het halve werk. Als jij met de juiste FOCUS aan de training begint, werk je gericht aan oplossingen die VOOR JOU waardevol zijn.

Daarom de volgende vraag aan jou…

Wat is jouw grootste uitdaging in het runnen van je business?

Twijfel je over de juiste marketingstrategie? ‘Doe je maar wat’ met sociale media? Ontbreekt het aan zelfvertrouwen? Mis je focus? Of kun je de juiste zakenpartner maar niet vinden? Zoveel mensen zoveel smaken.

In de eerste plaats is de vraag bedoeld voor jou. Als je bewust bent van jouw grootste uitdaging, herken je tijdens de training sneller WAT en WIE je het meest nodig hebt.
En in de tweede plaats kunnen we alleen jouw uitdaging behandelen tijdens de Bootcamp als we weten wat het is!

Laat jouw grootste uitdaging achter in het commentaarveld onderaan deze pagina. En kom later nog eens terug om de comments van anderen te lezen!

Benut nu ook de mogelijkheid om jezelf en je business alvast voor te stellen aan je mede-Business Bootcamp-gangers! De lobby van het NBC in Nieuwegein staat straks vol met bekende gezichten, omdat je nu al kennis maakt. Klik hier om je voor te stellen en te kijken wie zich allemaal hebben gemeld.

Vergeet niet om hieronder jouw grootste uitdaging in het runnen van je business te plaatsen!

Op jouw succes,

Nisandeh Neta en team Open Circles

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
282 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Mirjana Scheepens
8 years ago

Ik begeleid vrouwen met kinderen thuis en/of op het werk, kinderen die zijn vastgelopen, geef trainingen persoonlijke communicatie en workshops voor ondernemers die de weg vrij willen maken voor hun klantenstroom.
Mijn grootste uitdaging…focus vinden & houden en dan gericht in actie komen. Nu verzand ik nog in alle ideeën en plannen die ik heb. Hoe verbind ik deze met elkaar? Welke slogan past daarbij?

Warme groet,
Mirjana

Jacqueline van Tol
8 years ago

Beste Mirjana,

Ik ben ook geïntereesserd in communicatie, alleen heb ik een heel andere invalshoek.. Ik leer mensen een methode om uit informatie betekenissen te halen en te focussen op relevantie, waardoor hun communicatie zeer effectief wordt. Wellicht kan ik je iets geven waar je wat aan hebt.

Jacqueline van Tol

Michaëla Wierdsma
8 years ago

Na de Business Bootcamp van 25/26 mei kreeg ik zoveel energie dat ik binnen 24 uur (zonder iets te implementeren) 5 nieuwe cliënten had uit verschillende hoeken benaderd.

Daarna veel nieuwe uitdagingen aangegaan, op privé gebied en op werkgebied. Een film laten maken, een nieuwe website om mijn passief inkomen te benadrukken. Samen gaan werken met collega’s, 2 intervisiegroepen, een nieuw product Verander Gedrag Nu op de markt aan het zetten.

De uitdaging van deze Business Bootcamp is tips om werk werk te laten en te zorgen dat ik voldoende slaap krijg. Daarnaast wil ik graag de ander helft van Nisandehs verhaal horen, ik heb vast de helft gemist in oktober.

Tot over 3 weken,
Michaëla

Jolande M. van Ek
8 years ago

Hi Michaela,
Jij hebt al ervaring met de Business Bootcamp…mooi.
Ik heb er in ieder geval zin in.
Is het een idee om samen te reizen?
Groet, Jolande

Michaëla Wierdsma
8 years ago

Hoi Jolande,

Trek je dansschoenen maar aan en ga lekker los bij de Business Bootcamp. Letterlijk met de voetjes van de vloer en figuurlijk door uit je comfort zone te stappen. Ik ga je daar vast ontmoeten. Mijn auto zit al vol (er gaan 6 extra mensen met mij mee). Je kan altijd kijken of je een lift kan krijgen via Open Circles.

Succes met een nieuwe weg inslaan.
Hartelijke groet,
Michaëla

Jolande M van Ek
8 years ago

Hai Michaela,

Dank voor je reactie!

Je weet dat ik van dansen hou en dan vooral in mijn eigen stijl -;)

We ontmoeten elkaar.
Groet, Jolande

Diana Soijo
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is om mijn als yogadocent mijn yogaschool rendabel te krijgen en mijn focus en plezier in het vak niet te verliezen. Verder wil ik een grotere school op kunnen zetten zodra ik uit mijn anti kraak pand zou moeten.

Marjolein Akkermans
Marjolein Akkermans
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is het geloof in mijzelf te hebben dat ik zelfstandig ritueelbegeleider kan zijn. Over een half jaar is de opleiding klaar en kan ik aan de slag. Ik heb vooral nog geen ervaring in aquisitie; heb ik wel voldoende vertrouwen in mijn eigen kwaliteiten om mijzelf te verkopen?

Anoek de Voogd
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is het krijgen van klanten/mezelf verkopen aan mensen. Iedereen vindt het heel leuk wat is doe en reageert heel enthousiast, maar het levert me nog geen klanten op. Ik werk als gewichtsconsulent, personal trainer en sportpsycholoog.

Jolande M. van Ek
8 years ago
Reply to  Anoek de Voogd

Hai Anoek,

Goh dit klinkt heel goed, de combinatie van jou activiteiten.
Heb nu zo ,2,3 geen tip maar wie weet…

Tot op de Business Bootcamp 5/6 oktober

groet, Jolande

Anne Buiskool
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is om mijn doelgroep te bereiken, te weten te komen wat ze nodig hebben en ze te geven wat ze zoeken. Ik heb al veel gereedschap in handen, dus zal ik deze bootcamp gebruiken om te toetsen wat ik al geïmplementeerd heb en wat ik nog te doen heb.

Verder zie ik er naar uit om veel (nieuwe) mensen te spreken en te helpen, want mijn 7e bootcamp gaat ook over netwerken, geven en ontvangen.

Ik help gescheiden ouders en ouders die gaan scheiden met een scheidings-ceremonie.
Een ceremonie waarbij je stil staat bij wat geweest is, dank baar voor je kinderen, pijn toestaan over wat niet meer is. een transformatie moment.
Elk einde is een nieuw begin.
Hiermee geven ouders zichzelf en de kinderen een kans om zich opnieuw tot elkaar te verhouden.
Het drieluik: ‘3 gesprekken, een ceremonie, 3 gesprekken om emotioneel om te gaan met het ouderschapsplan’ staat in de steigers.
Tot in oktober

Cindy Groeneveld
8 years ago
Reply to  Anne Buiskool

Hoi Anne

Een van mijn doelen dit Business Bootcamp is om jou te vinden in de menigte want onze business raakt aan elkaar (scheidingscoach/advocaat). Per mail hadden we al kort een connectie maar toen kwam volgens mij de zomer ertussen. Ik hoop je te zien!!

Hartelijke groet

Cindy

Marischka Setz
8 years ago
Reply to  Anne Buiskool

Hi Anne,

Je maakt me nieuwsgierig: je zevende Business Bootcamp??!!
Dit word mijn eerste… wat maakt dat jij de Business Bootcamp keer op keer opnieuw doet?

Ruben Willems
Ruben Willems
8 years ago

My biggest challenge is finding trustworthy partners that can accelerate my process of starting a (or several) new business(es). I need to benchmark my ideas in order to strengthen them and execute one or multiple for a new business.
(topics: “het nieuwe werken”, food industry and recycling)

My aim is to make a living with things I like and truly believe in, rather than doing it for the money.

The environment, good and healthy food and sustainability are pillars where I want to build these businesses on.

One of my strengths is ideation, meaning I often find new and different ways to do things and I like to discuss on others’ ideas to help them forward.

Interested? give me 5 minute of your time and I’ll give 10 back

Nancy Helder
Nancy Helder
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is mezelf te profileren en mezelf in de markt te zetten. Binnenkort ben ik geregistreerd mediator en ga ik voor mezelf beginnen. Hoe gaat mijn aanvalsplan eruit zien?

groet
Nancy Helder

Rozelinde Warmoes
Rozelinde Warmoes
8 years ago

Mijn focusdoel voor de Business Bootcamp is mijn massagebedrijf professioneel uitbouwen; een heel positieve mindset behouden op alle vlak; en mezelf ‘geluk’ en ‘succes’ gunnen en dit ‘toelaten’.

Mijn grootste uitdaging is in mijn kracht blijven staan en zelfzeker blijven bij het uitbouwen van mijn bedrijf en alle nieuwe invloeden die dat met zich meebrengt;
en gefocust en ontspannen blijven.

Evert Cazant
8 years ago

Dag, Mijn grootste uitdaging?
– Met één onderwerp bezig blijven en niet steeds alle kanten op springen.
– Een goede prijs aan mijn klanten doorberekenen. Dit lukt nog steeds niet. De wens om te pleasen is te groot. Ik ben ook bang niets te verkopen als ik meer vraag. Nu gebeurt er tenminste iets al verdien ik dan minder.
– En dan moet ik straks flyeren. Het idee al maakt me onwijs zenuwachtig.

Ik hoop tijdens de Business Bootcamp straks dat ik wat meer zelfbewust te worden.

Vriendelijke groet,
Evert Cazant

Michaëla Wierdsma
8 years ago
Reply to  Evert Cazant

Ha Evert,

Wat top dat je dit durft op te schrijven. Je weet inmiddels uit mijn enthousiaste verhalen hoe verder te kunnen.
Je producten smaken heerlijk, je soep is uitmuntend. Dat kan je dus heel goed. Je zelf in de markt zetten is een tweede.

Ik wens je veel energie en nieuwe ideeën toe. Weet dat het vooral op uit draait dat je alle ideeën en suggesties ook gaat toepassen.

Ik zie je graag bij de Business Bootcamp en natuurlijk al weer eerder.

Goed weekend.
Michaëla

Eelko Vooijs
8 years ago

Nog vergeten:

Ik hoop op de Business Bootcamp coaches met een passie voor NLP te ontmoeten, die misschien wel als businesspartner van Eviont aan de slag kunnen!

Eelko Vooijs

Michaëla Wierdsma
8 years ago
Reply to  Eelko Vooijs

Dag Eelko,

Leuk dat je naar de Business Bootcamp gaat. Zeker een zinvol weekend. Verander je plaatje in een foto, je wordt dan eerder herkent. Vertel ook wat eviant is en wat je zoekt in een partner.

Er zijn vast veel mensen enthousiast over nlp. Wat is jouw specifieke enthousiasme en doelgroep.

Succes dit weekend, wie weet treffen we elkaar.
Fijne avond, Michaëla

Anne Fleur
8 years ago
Reply to  Eelko Vooijs

Hoi Eelko,

Ga tijdens de Business Bootcamp op zoek naar Celine de Lange, zij is een zeer enthousiaste NLP coach! (Zij spoorde mij aan ook mee te gaan aankomend weekend ;-).

Succes!

Maria Verhees
Maria Verhees
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is te geloven dat er een markt is voor de trainingen en begeleidingen in creatief denken die ik geef.

Maja van der Zijden
Maja van der Zijden
8 years ago
Reply to  Maria Verhees

Maria ik weet zeker dat er een enorme markt is voor creatieve begeleiding. Heb de afgelopen week met verschillende directeuren van naschoolse opvang gesprongen en met heel veel ouders die hun kinderen daar brengen. De directeuren denken dat ouders niets extra willen betalen voor die opvang, maar als ik ouders vertel dat als hun kinderen meer hun rechter hersenhelft ontwikkelen dat die kinderen veel eerder hun eigen problemen kunnen oplossen, zeggen ze het het zeker te willen. Het is soms ook een vertaal slag vinden waardoor de aanbieders hun doelgroepen bereiken of raken

Lotte Kaptijn
8 years ago

Ik zal me eerst voorstellen: ik ben Lotte en heb een praktijk voor Massage en Bewustwording in Den Haag, Uit Handen.

Mijn grote uitdagingen zijn
– om meer naar buiten te treden met mezelf en mijn bedrijf. Wat zijn effectieve methoden en hoe pas je ze toe?
– 100% geloven in de kwaliteit van wat ik bied (daar zit nog wat onzekerheid)
– Om commercieel te denken en me meer te onderscheiden van anderen. Er is veel concurrentie op het gebied van massage in Den Haag.
– Mijn vaste klanten zijn erg tevreden en geven mond op mond reclame, maar hoe kun je mensen die je niet kent, prikkelen om bij jou te komen?

Dit leer ik graag van mede Business Bootcamp bezoekers en van de training zelf. Ik ontmoet jullie graag.

Hartelijke groet Lotte

Nathan Veenstra
8 years ago

Hoi Grietje,

Je eerste stap heb je gezet en ik weet zeker dat je er wat aan zult hebben. Wel geef ik je gelijk graag een tip: wees helder in wat je doet en voor wie. In jouw doelgroep zal NGO waarschijnlijk wel een bekende uitdrukking zijn, maar wanneer je via je netwerk of op andere wijze je klanten wilt vinden, moeten ook anderen begrijpen wat je doet en voor wie.

Dus: bedenk hoe je NGO duidelijker kunt omschrijven, zodat anderen weten wat je doet. Dan kunnen zij jou ook helpen en ben je niet alleen afhankelijk van hen die wel weten waar de afkorting voor staat 🙂

Veel succes!

Marischka Setz
8 years ago

Hi Nathan,

Misschien is het wel gebruiken van deze afkorting juist een hele mooie manier om je doelgroep op een natuurlijke manier te splitsen. Als je voor NGO’s (Non Governmental Organizations) wilt werken heb je te maken met een hele specifieke doelgroep die de term allemaal kent. Een vorm van natuurlijke selectie bedoel ik.

Juist voor coaching is dit een belangrijk onderscheid. Bij NGO’s werken vaak mensen die deze keuze hebben gemaakt vanuit een overtuiging, een principe of vanuit een bepaalde levensvisie. Zet tien mensen met dit kenmerk bij elkaar en je hebt een organisatie met een hele andere dynamiek dan we in ‘normale’ organisaties tegenkomen…

Als daar je kracht en ervaring ligt is het logisch dat je zo snel mogelijk duidelijk wilt maken op wie je je richt, om zo effectief mogelijk te zijn.

Meta Groot Antink
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is om alles op de rit te krijgen en te houden. Sinds mijn eerste Business Bootcamp heeft mijn bedrijf een enorme progressie doorgemaakt. Ik heb het veel drukker gekregen, veel nieuwe klanten en een volle agenda, mede doordat ik van nature al graag ‘overdeliver’.

Ik help mijn klanten met alles wat ik geleerd heb, maar ik heb moeite om daardoor tijd te maken om mijn eigen middelen op te zetten. Ideeën genoeg, nu nog het lef om even stil te staan en te investeren in mezelf. Ik hoop dat de Business Bootcamp mij dat steuntje in de rug geeft!

Saskia de Munnik
8 years ago

Hoi allemaal,

Mijn grootste uitdaging is focussen en dingen afmaken. Ik heb zoveel ideeën voor bedrijfjes dat ik al moeite heb met beslissen voor welk idee ik de grootste uitdaging wil formuleren. Ik werk als freelance woningmarktonderzoeker en dat loopt aardig. Ik zou echter nog zoveel andere leuke dingen willen starten (en vooral afmaken). Hiervoor mis ik soms de energie en het doorzettingsvermogen om het ook daadwerkelijk te doen.

Groet,
Saskia

Jolande M. van Ek
8 years ago

Hai Saskia,

Ja focussen is moeilijk en volgens mij zijn er meer mensen die daar juist training in willen. ik las vanochtend op een kalender de uitspraak van S. de Beauvoir De mens is vrij, maar vindt zijn beperkingen in zijn eigen vrijheid. Voor mij was dit weer een mooie eye opener.

We zien elkaar vast op 5/6/oktober.

groet, Jolande

Wendy Muller
8 years ago

Mijn passie heb ik gevonden en daar draai ik nu volledig op…nu mijn passie gebruiken om meer inkomsten te genereren.

Wendy Muller
8 years ago
Reply to  Wendy Muller

Hoi Anne Buiskool,

Op een andere pagina had ik het een en ander al over mijzelf verteld. Bij dezen 🙂

Mijn naam is Wendy Muller en ik ben sinds kort eigen ondernemer met een full-service internetbureau.

Mijn passie ligt in het optimaliseren van websites. Het gaat hier om het design (de look&feel), de valkuilen van een website en de inhoud van web pagina’s.

Mijn doelgroep, klanten die affiniteit hebben met extreme sporten en outdoor activiteiten.

Mijn wens is om ondernemers tegen te komen die veel met het web werken en affiniteit hebben met extreme sporten en/of outdoor activiteiten. Of je nu online marketeer bent, tekstschrijver, video maker/editor of grafisch designer, als die passie voor het web en sport er maar is.

Mijn doel is om een partnership op te zetten met deze verschillende ondernemers en zo uit te groeien tot een mooie samenwerking.

Anne Buiskool
8 years ago
Reply to  Wendy Muller

Hallo Wendy,

Vertel eens wat meer over je passie…..Op deze plek kun je zomaar mensen tegenkomen die je verder kunnen helpen, klant worden of samenwerken. Tenminste als we weten wat je doet en waar je naar op zoek bent. Wat is je grootste uitdaging?

Groet Anne

Nathan Veenstra
8 years ago
Reply to  Wendy Muller

Onze passie heeft raakvlakken Wendy. En nu hebben we nog een raakvlak: jij gaat naar de Business Bootcamp om van jouw passie een omzetmachine te maken! 🙂

Ik stel sowieso voor om even af te spreken of we wellicht samen kunnen reizen, gaan we onze ervaringen op de weg terug delen.

Op je succes!

Karen van den Brink
8 years ago

Mijn uitdaging is om te ontdekken hoe ik beter door mijn doelgroep gevonden kan worden.

Ik begeleid met name vrouwen vanaf een jaar of 40 die al wat langer worstelen met hun gewicht en geen dieet meer willen volgen.

Mindful eten kan daarbij een hulpmiddel zijn: meer genieten, minder eten en beter luisteren naar je behoeftes.

Kernvraag hierbij is: Waar honger je werkelijk naar?
Ik help in mijn praktijk “Leeflust” hier antwoord op te krijgen. Met als resultaat: letterlijk en figuurlijk een lichter leven.

Herken jij je hierin of ken je mensen die hiermee worstelen en een gezonde relatie met eten en hun lichaam willen, dan ontmoet ik je graag dit weekend.

Hartelijke groet van Karen

John van der Veer
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is het om DGA’s bewuste te maken van de risico’s die ze lopen als ze niets geregeld hebben voor hun plotseling overlijden. Een fors deel van de DGA’s heeft niets of onvoldoende geregeld! De gevolgen voor familie, personeel en bedrijven kunnen desastreus zijn. De bedrijfscontinuïteit komt in gevaar en de bedrijfswaarde verdwijnt als sneeuw voor de zon. Door tijdig (NU!) maatregelen te treffen kan dit voorkomen worden. Daarnaast is er ook een fikse verlaging van de erfbelasting te realiseren. Alle reden voor DGA’s om het te regelen. Het is mijn missie om dit op zoveel mogelijk plekken uit te dragen.

Hanneke van Zijl
8 years ago

Mijn grootste uitdaging voor mij (en mijn bedrijf) is om als Mindfulness trainer en Coach/Counselor mijn omzet flink te laten groeien en tegelijkertijd de gezonde balans tussen werk en prive te houden.

In dit Business Bootcamp doel zit alles; bedrijfsvisie & marketing, focus & durven kiezen, heldere doelgroep & communicatie, efficient werken & werkplezier…..

Tot ziens tijdens de Business Bootcamp!

Groet, Hanneke

Alice Scheerder
8 years ago

Hallo allemaal, Ik ben Alice Scholtes en al meer dan 10 jaar heb ik mijn eigen bedrijf. Mijn grootste uitdaging wordt om een juiste persoon te vinden waarmee ik een maatschap kan beginnen. Door met diverse mensen gesproken te hebben en de Master Entrepreneur gevolgd te hebben ben ik er achter gekomen dat , dit voor mij een hele goed oplossing zou zijn. Maar waar vind ik de juiste persoon?

Verder vind ik het toch lastig om de scherpe focus te houden, het zwakt met de tijd behoorlijk af.

Tot over twee weken.

Hartelijke groet,
Alice Scheerder

Cindy Groeneveld
8 years ago

Hoi Alice,

Herkenbaar jouw vraag: waar vind ik de juiste persoon? Misschien kun je hier nog kort aangeven wat jouw business is waarin je een maat zoekt om een maatschap mee te vormen?

Hartelijke groet

Cindy

Arie Jan Hille
Arie Jan Hille
8 years ago

Na enkele jaren aan de zijlijn te hebben gestaan, probeer ik een business op te bouwen in de verhuur van woonruimte. Ik mik daarbij op een grote stad in het zuiden. Daarvoor heb ik de nodige (franchise)contacten gelegd en is bij meerdere partijen financiering gevraagd. Dat voor elkaar krijgen is feitelijk ook mijn grote uitdaging!

Sonnie Soekhoe
Sonnie Soekhoe
8 years ago
Reply to  Arie Jan Hille

Ik verhuur woningen en ben nu al 3 jaar bezig om mijn hypotheek te herfinancieren, krijg dit niet voor elkaar

Ben benieuwd hoe jij het aanpakt, en waar.

Michaëla Wierdsma
8 years ago
Reply to  Arie Jan Hille

Hoi Arie Jan,

Wat mij opvalt aan je stukje is het woord proberen. Zet dat om in doen. Je bouwt een business op in …. ipv probeert een business op te bouwen.
Tuurlijk ben je onzeker en zoekende, des te belangrijker om er te staan voor het product dat je wilt.
Zoek na afloop mede bootcampers bij je in de buurt om te sparren. Dan houd je de energie vast en stimuleer je elkaar.

Goed weekend in Nieuwegein.
Fijne avond, Michaëla

Alike Lira
8 years ago

Over wat mijn uitdaging is. Ben al een tijdje bezig met energie werk. Reiki in de basis. Verder werkzaam als medium tarotiste. Life coach. Geef cursus in het werken en leven met de engelen waarvan de energie sinds de nieuwe tijd steeds sterker wordt. Het is mijn uitdaging hier meer mee te gaan doen en meer mensen te bereiken zowel voor de cursussen als voor de readingen en healing. Veel werk ik ook met deze mooie energieen voor dieren die hier heel byzonder op reageren en vele wonderen hebben zich al mogen voltrekken waar dierenartsen verbaast van stonden te kijken. Ik hoop wat gelijk gestemden hier te mogen ontmoeten zodat we ervaringen kunnen uitwisselen en kijken wat de mogelijkheden zijn om een groter publiek, misschien gezamenlijk, hiervoor te kunnen interesseren.

Jacqueline de Graaf
8 years ago

Ik wil heel graag meer structuur in wat ik doe en meer overzicht. Ik doe nu steeds wat het meest dringend is. Dat is niet altijd het handigst…. Ik zie er naar uit om jullie te ontmoeten!

Anne Buiskool
8 years ago

Als er iets is wat ik veel heb kunnen doen bij Open Circles dan is het netwerken. Daar ben ik veel mee geholpen en daar heb ik veel mensen mee kunnen helpen.
Maar dan is het wel nodig dat mensen vertellen wat ze doen, wat ze zoeken, WAAR de hulpvraag ligt.

Dit bericht is zeker niet bedoeld als kritiek, maar mag wel gezien worden als uitdaging om uit de kast te komen…..zichtbaar worden is toch het eerste wat we moeten doen als we geholpen willen worden.

In de onderstaande commentaren staan veel teksten als:
Mijn uitdaging is betalende klanten…maar ja als die klanten niet weten wat je doet….
Grip op de zaak….welke zaak?
Cliënten krijgen…voor welke dienst?

Dus bij deze een oproep om te vertellen wat je doet, wat je zoekt en hoe je uitdaging er uit ziet.

Gevolg zal zijn dat je al voor de Business Bootcamp afspraken maakt met mensen die ideeën voor je hebben. samen willen werken en wie weet wat voor leuks nog allemaal:-)

Groet Anne

Tineke van den Tillaart
Reply to  Anne Buiskool

Anne, dit is verhelderend! We komen uiteindelijk allemaal naar de Business Bootcamp omdat we ons bedrijf willen laten groeien!

Ik ben budgetcoach en wil vrouwelijke ZZP’ers helpen inzicht te krijgen in hun inkomsten- en uitgavenpatroon met als doel geld over te houden, zodat zij hun dromen kunnen verwezenlijken!

Mijn grootste uitdaging is om vooral ZZP’ers uit te nodigen om mijn website te bekijken en zich in te schrijven voor mijn nieuwsbrief! Ik wil ZZP’ers ontmoeten om van hen te horen waar zij tegenaan lopen op het gebied van financiën, maar ook welke oplossingen zij gevonden hebben.

Maar de Business Bootcamp staat voor mij vooral voor energie, ontmoetingen, herkenning en veel leren over marketing!

Michaëla Wierdsma
8 years ago
Reply to  Anne Buiskool

Ha Anne,

Dit heb je weer mooi verwoord. Leuk dat je ook weer naar de Business Bootcamp gaat. Het wordt mijn tweede en ik zal je zeker weer vinden tussen het publiek.

Naar aanleiding van de laatste Business Bootcamp in mei heb ik stevig aan het roer van mijn eigen schip gestaan en een paar nieuwe havens op het oog. Een is al in zicht.

Mijn doel van de Business Bootcamp is vooral heel veel luisteren naar Nisandeh. Ik zal ongetwijfeld een aantal tips gemist hebben. Dit alles om mijn bedrijf te verfijnen.

Mijn bedrijf: Verander Gedrag.Nu – Meer inzicht. Meer vreugde. Meer vrijheid. Gedragsverandering binnen een maand realiseren bij mensen die het durven in de spiegel te kijken en bereid zijn om het programma te volgen. Gegarandeerd resultaat.

Dag Anne, goed weekend en tot 5/6 oktober,
Michaëla

Beatrijs Wind
8 years ago
Reply to  Anne Buiskool

Dank je Anne voor je verduidelijking. En natuurlijk heb je gelijk: wat is het dan dat ik aanbied?

Ik maak troostgewaden, een werktitel die mij is aangereikt en de lading goed dekt, al zoek ik nog naar verfijning. Ik werk met mensen die een dierbare hebben verloren en die graag de nagelaten kleding willen gebruiken in hun rouwproces. Samen met hen doe ik eerste stappen in uitzoeken. Daar horen dan weer verhalen bij. Zoekend door de stofjes, lapjes, kledingstukken en herinneringen vormt zich een plan dat recht doet aan degene die gemist wordt en degene die in de rouw is. Langzaamaan wordt duidelijk wat de vorm kan zijn, hoe ik (en meestal hoe we) het ga(an) uitvoeren.

Dat is een mooi proces dat gaat over het passeren van de tijd en waarin er alle tijd is voor dat wat beleefd en gedeeld wil worden.

Het is een onderdeel van mijn werk als beeldend kunstenaar dat ik graag met meer mensen zou willen delen.

En natuurlijk zou ik graag regelmatige opdrachten willen.

Mijn werk als docent heeft me de laatste jaren weinig tijd gelaten om er mee bezig te zijn. Maar meer tijd zit er aan te komen en dus ook de focus op wat ik me allemaal te doen staat om het meer in de wereld te zetten

groet,

Beatrijs Wind

Marieke van der Giessen

Mijn grootste uitdaging is verder aanscherpen wat de core van mijn business is (focus), een goede ‘sales pitch’ en strategie om mijn bedrijf verder uit te breiden. Op dit moment ben ik teveel afhankelijk van een klant en wil ik mijn klanten p.f verder uitbreiden.

Sara Siddiqi
Sara Siddiqi
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is het meer gaan geloven in mijn kunnen om zo de stap te zetten naar een eigen bedrijf en mijn baan achter me te kunnen laten.

Ella de Jong
8 years ago

Mijn uitdaging? Hoe bereik ik de mensen die ik zo graag wil helpen? Ik wil mijn kennis delen en mensen in staat stellen om zichzelf te helpen; voor zichzelf te zorgen en met een SMILE naar zichzelf en hun leven (en hun keuzes) te kunnen kijken.
Het is voor mij zo overduidelijk dat ik bezorgde ouders kan helpen met praktische en therapeutische aanwijzingen én met een dosis lichtvoetigheid

Uitdaging: marketing 🙁
Grootste uitdaging: marketing leuk vinden 🙂

Lizette Rosenboom
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is betalende klanten te vinden…

Marischka Setz
8 years ago

Mijn passie zit in het initiëren en faciliteren van mensen en organisaties die willen of moeten ontwikkelen. De afgelopen 25 jaar heb ik dit gedaan door:
– bedrijven te helpen een nieuwe positionering te vinden, strategische plannen te maken en ze te helpen die te realiseren;
– mensen te helpen hun passie, talenten en Sterke Punten te vinden en die gericht in te zetten om hun doelen te bereiken;
– (volwassen) studenten aan een MBA te helpen een nieuwe manier van kijken en denken in de te leren en zich eigen te maken.

Dit alles vanuit een een combinatie van:
– bedrijfskundige kennis en methoden
– waarderend/positief werken
– gebaseerd op bouwen op wat er al is: Sterke Punten

In de loop van deze jaren heb ik eigen methoden en technieken ontwikkeld voor persoonlijke ontwikkeling en business development, die hun nut en toegevoegde waarde bewezen hebben. Door de mensen die met mij werken wordt ik als een (eigenwijze en excentrieke – dat dan wel) autoriteit gezien.

Ik praat, presenteer, inspireer, help, schrijf over waar ik in geloof. Met liefde en overtuiging.

Maar… ik weet dat ik een grotere doelgroep heb dan de mensen die ‘toevallig’ op mijn pad komen, of die ‘toevallig’ via een programma tegen mij aanlopen. Ik heb de ambitie om met mijn aanpakken meer impact te hebben. ik wil meer mensen laten zien dat je met relatief eenvoudige inzichten en methoden grotere effecten kunt bereiken. Zonder er harder voor te hoeven werken, maar door de juiste keuzes te maken en je Sterke Punten in te zetten.

Hiervoor heb ik afgelopen jaren al wat initiatieven genomen en in februari jl is DNHS.nl live gegaan. Na de eerste ervaringen is de site deze zomer weer grondig verbouwd, gaan we de eerste zakelijke klanten binnen halen en verschijnt er een boek.

Toch denk ik dat er meer impact te halen is. Ik weet alleen niet hoe…

Dat is mijn grootste uitdaging.

Marischka

Jacqueline Crijns
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is het zichtbaar worden op de grote markt van alternatieve dienstverleners. Voor mij geldt dat ik een dienst lever als psychosociale therapeut, ik moet leren om mezelf te verkopen!
Ik ben breed opgeleid in verschillende therapievormen zoals hypnotherapie, gestalt, emotioneel lichaamswerk, EMDR, Familieopstellingen, regressietherapie, Reiki, waardoor ik voor iedere cliënt op verschillende manieren: emotioneel, lichamelijk, rationeel en spiritueel de hulpvraag kan beantwoorden.
Nadeel is dat ik (nog) geen specifieke doelgroep heb. Maar is het perse noodzakelijk om een specifieke doelgroep te hebben? Dat wil ik zeker onderzoeken.

Op dit moment heb ik nauwelijks cliënten en werk ik als wijkverpleegkundige/oproeper bij Buurtzorg om aan geld te komen. Ik zou graag mijn praktijk voor Psychodynamische Therapie en Reiki in Beuningen op de kaart willen zetten en mijn cor business van maken!
Ik hoop mensen te ontmoeten die al verder zijn in dit proces en die me inspireren om een succesvolle ondernemer te worden.

Ilse Godtschalk
8 years ago

Mijn uitdaging zit in het rust creëren in het bedrijf waardoor we nog veel meer kunnen gaan verkopen.
Al 10 jaar run ik een productiemaatschappij die films maakt zoals bedrijfsfilms, promo’s e.d.

Een paar jaar geleden heb ik een tool ontwikkeld om op een eenvoudige manier filmpjes interactief te maken “Movietrader” genaamd. Deze tool is in te zetten om van filmpjes e-learning te maken of inzetten voor marketingdoeleinden.
Vorig jaar won ik hiermee de prijs als meest innovatieve idee van 2012!
Daarna is alles in een stroomversnelling gegaan. KLM gebruikt het b.v. in 17 landen om grondpersoneel te trainen. Heel veel bedrijven hebben interesse….maar mijn hoofd en bedrijf loopt over….
Dit wil ik structureren. Ik weet het is een luxe probleem maar zonder focus en structuur kun je er niet uithalen wat er in zit denk ik…

Nathan Veenstra
8 years ago

Mooi verhaal Ilse. Eigenlijk heb je dus al een succesverhaal. Maar ik lees hier ook een stuk van de ‘schaduwkant’. Ik geloof dat je er goed aan doet om naar de Business Bootcamp te komen om daar (een deel van) de oplossing voor je structuur te vinden. Je zult inzichten krijgen waarvan je je zult afvragen waarom je die niet eerder hebt ontdekt.

Ik wens je veel plezier en heel veel succes tijdens en na de Business Bootcamp.

Rob Blom
Rob Blom
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is om op korte termijn een goedlopend mediabureau in de automotive te starten. Het bureau schrijft samen met freelancers persberichten en advertorials voor Nederlandse auto-importeurs.

Patrick Konings
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is het verwezenlijken van mijn droom nl., het opzetten van een respijthuis waardoor mantelzorgers een time-out krijgen en op adem kunnen komen. Dit om daarna weer vol overgave de zorg voor hun dierbare weer op te kunnen pakken.

Ik kan dit niet alleen en vraag hierbij mensen met dezelfde bezieling en overtuiging me te helpen dit te realiseren. Je kan niet alle kwaliteiten bezitten. Maar 1 van mijn grootste kwaliteiten is mensen te overtuigen van de noodzaak van dit initiatief! Ook het doorzettingsvermogen om je eigen koers te blijven varen is er een die ik hanteer.

Enkel er zijn meer kwaliteiten nodig om dit te kunnen verwezenlijken. En op het gebied van bv. financieen ben ik onvoldoende ervaringsdeskundige.

Er is al 1 deelnemer die ik heb benaderd die me mogelijk kan helpen! Mogelijk zullen er meerdere volgen? En brengt daarnaast de Business Bootcamp mij de nodige kennis en inspiratie en wijsheid in mijzelf.

Sigal Rabinovitz
Sigal Rabinovitz
8 years ago

Focus! Hoe ‘genees’ ik van m’n perfectionisme zodat ik effectief mijn ideeën in de praktijk breng en ook volledig uitwerk (zonder uitstelgedrag) omdat ik me telkens afvraag of het nu wel goed genoeg is en hiermee kostbare tijd verlies.

Kostbare tijd, en dus ook omzet. Als freelancer in een markt die alsmaar moeilijker wordt speelt de onzekerheid me parten. Bedrijven worden slechtere betalers, hakken minder gauw knopen door, en door die onzekerheid heb ik eerder al besloten om niet op één vaste, maar op meer diverse opdrachten te werken. Echter, doe ik nu een beetje vanalles – maar te kleine opdrachten – waar ik harder voor moet werken dan wat ik eruit haal.

Mijn uitdaging is mijn focus te herkennen en een goed verdienmodel uit te werken waar ik me comfortabel bij voel en in geloof. Mijn valkuil is mijn ervaring die eerder breed is dan gericht. Ben thuis in marketing, communicatie, new media, met als rode draad: optimalisatie en meer succes/visibiliteit/omzet van mijn klanten. Ik ben dus heel (of té) allround. Ik merk dat ik nu zoekende ben naar de juiste manier, de juiste (sparring) partners, en hoop dankzij de business bootcamp geïnspireerd te worden om de juiste beslissingen te nemen.

Persoonlijk heel erg geïnteresseerd en betrokken bij andere coachingtechnieken dus ik ben heel erg benieuwd naar de aanpak van Business Bootcamp.

Graag tot binnenkort!

Marischka Setz
8 years ago

Hi Sigal,

Wat zou je een klant adviseren als hij je dit verhaal zou vertellen? Vaak zijn we slecht in voor onszelf doen wat we voor onze klanten als dagelijks werk doen. Soms kan het helpen naar onze eigen business te kijken als ware het een klantvraag…

Ilse Godtschalk
8 years ago

Om deze blog te lezen leer ik al veel!
Dus…duidelijk zeggen wat je doet en wat je nodig hebt van anderen.
Ok komt ie….

Ik maak filmpjes ter promotie van bedrijven zodat ze daardoor meer zichtbaar worden en meer klanten kunnen krijgen.
Ook heb ik een tool ontwikkeld om deze filmpjes interactief te maken zodat de impact van het filmpje als je dat deelt via social media vele klanten kan opleveren…het is een quiz…en dat vinden mensen leuk en delen ze het dus…
Ik zoek….bedrijven die een interactief bedrijfsfilmpje willen laten maken en zo meer klanten binnen kunnen halen.

Ik verheug me op Business Bootcamp…

Groetjes Ilse

Marischka Setz
8 years ago

Hi Ilse,

Ik zou het leuk vinden als wij tijdens de Business Bootcamp eens samen kunnen praten over wat er mogelijk is en wat we voor elkaar kunnen bespreken. Met DNHS zijn we aan het zoeken naar methoden onze boodschap bij en breder publiek kenbaar te maken o.a. door e-cursussen. (interactieve) filmpjes zouden daarbij een mogelijkheid kunnen zijn…

Ineke Breunese - Leendertz

Mijn grootste uitdaging is hoe ik een vast klantenbestand kan krijgen. Ik heb een massagepraktijk, maar er is veel concurrentie in mijn omgeving. Ook de crisis werkt niet in mijn voordeel.
Naast particuliere klanten wil ik ook graag stoelmassages bij bedrijven verzorgen.

Michaëla Wierdsma
8 years ago

Dag Ineke,

Wat goed dat je naar de Business Bootcamp gaat. Je zal er veel leren over nieuwe klanten vinden en klanten behouden. Bedenk voor je zaterdag komt alvast wat je nu het allerliefste doet en welke klanten jij het leukst vindt. Dan kom je al wat dichter bij je doel. Je leert hoe je je kop boven het maaiveld kan uitsteken en dus ook die klanten trekt.

Veel plezier met voorbereiden en wie weet ontmoeten we elkaar zaterdag.

Met groet,
Michaëla

Ilse Godtschalk
8 years ago

Ik krijg geen foto bij mijn verhaal
Wie weet wat ik fout doe?

Nisandeh Neta
8 years ago

Hi Ilse,

To include your photo you need to create an account at http://nl.gravatar.com/ with the same email address you used to post this comment, and add your photo to that account.

Hope that helps, Nisandeh

Jolande M. van Ek
8 years ago
Reply to  Nisandeh Neta

Hai Nisandeh,
It also helpt me, thnx

Benny Lobo
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is de bezoekers van mijn website langer ‘vasthouden’. Ongeveer 80% van de bezoekers van mijn site blijft maar 0-30 seconden. Kennelijk komen er veel mensen via zoekwoorden waar ze iets anders mee verwachten te vinden?

Piroska Ramakers-Hegedüs

Volgend jaar wordt het 10 jaar geleden dat ik gestart ben met mijn Hongaars Vertaalbureau. Als beëdigd vertaalster, tolk Hongaars lever ik professionele vertalingen en bied tolkdiensten aan aan bedrijven, particulieren en de overheid. Om de groeiende vraag van mijn klanten naar vertalingen ook in andere talen tegemoet te komen, heb ik al gauw een netwerk opgebouwd van vertalers uit heel Europa en zodoende kon ik mijn trouwe klanten tevredenstellen. Klant is Koning! Denk hier aan websites en andere promotiemateriaal in verschillende talen om jouw producten en diensten ook over de grenzen te kunnen aanbieden. Heb je die stap gezet en er is een potentiële klant in zicht, is het heel belangrijk dat bij de eerste zakelijke ontmoetingen ook een ervaren tolk aanwezig is om de kennismaking glad te laten verlopen en later de inhoud van de te tekenen contracten goed te kunnen begrijpen. Als er een zakenrelatie tot stand komt, blijft de rol van de vertaler belangrijk bij het corresponderen met elkaar en vertalen van belangrijke documenten.
Kort geleden heb ik een stap verder gezet en lid geworden van een coöperatie, met name Tolken Select Coöperatie U.A. Samen kunnen wij vertalingen en tolkdiensten bieden in alle talen voor een aantrekkelijke prijs.

Van het een komt het andere. Ik ben vanuit Hongarije benaderd door bedrijven om hun producten te promoten hier in Nederland en elders in Europa. Het kan natuurlijk ook omgekeerd, de producten van Nederlandse bedrijven in Hongarije promoten. Ik ben dus ook met Business Support bezig.

Mijn grootste uitdaging is om ondernemers in beweging te krijgen om zaken te durven doen over de grenzen. Slapende honden wakker te maken in de positieve zin. Daarnaast de ondernemers te vinden die al internationaal bezig zijn maar van tijd tot tijd met taalproblemen kampen.

Hartelijke groeten aan iedereen,

Piroska Ramakers-Hegedüs

Ellen Nuijten
8 years ago

Mijn uitdaging is om eerstelijns zorgverleners die voornamelijk bezig zijn met het verlenen van de beste zorg voor hun patiënten en daarin erg veel kennis inbrengen en ervaring hebben , te stimuleren om daarnaast nog veel meer samen te werken, zich te organiseren om vervolgens samen strategie te bepalen om de belangrijke rol die ze hebben te kunnen blijven behouden.

Dus om kleinschaligheid, grootschalig te organiseren waardoor zorg op den duur mogelijk meer en meer van dure 2e lijns zorg naar de 1e lijns integrale zorg kan verschuiven of minder mensen hoeven worden doorgestuurd. Ik doe dit vanuit verschillende functies zowel bestuurlijke functies, als het opzetten van netwerken als het fasciliteren van loondienst professionals vanuit een eigen podotherapeutische bedrijf met 45 vestigingen. Het blijft echter keer op keer een enorme uitdaging om mensen iets te laten zien wat ze eigenlijk niet willen zien, immers een ander de schuld geven als je bestaansrecht in het gedrang komt is makkelijker dan jezelf de schuld geven. Veel mensen worden geregeerd door zaken die mogelijk niet goed kunnen lopen waardoor ze niets nieuws aan durven te gaan. Het Als…dan.. principe.

Ik hoop tijdens deze Business Bootcamp nog meer tools in handen te hebben om op een leuke manier aan de slag te gaan met deze groep mensen en leer er graag van hoe jullie mensen proberen te stimuleren.

Jan Bakker
8 years ago

Na het bedenken en het ontwikkelen van de applicatie van Rouwdrukwerk Online, waarmee je prachtig en heel snel rouwdrukwerk kunt maken, is voor mij de grootste uitdaging om het product te gaan vermarkten. Ik ben dus op zoek naar de juiste tools en zakenpartners die mij hierin kunnen ondersteunen. Inmiddels heb ik een ondernemersplan geschreven waaruit een marketingplan gemaakt kan worden.

De tweede uitdaging is dan ook om in 2014 zeker 1% van de markt te beheersen. In getallen omgezet betekend dit ongeveer 5 rouwkaartopdrachten per dag te verkopen via rouwdrukwerkonline.nl

Aan energie, vertrouwen en een lange adem ontbreekt het mij niet alleen factor GELD is een heel lastig fenomeen.
Aanloop en ontwikkeling van dit systeem heeft het nodige gekost en verdere ontwikkeling is bijna niet meer denkbaar zonder financiële middelen. Banken springen niet meer in dus ben je afhankelijk van creatieve oplossingen. Een van de oplossingen is dus het product snel vermarkten. Het zoeken naar een juiste investeerder behoort ook tot de mogelijkheid.

Wim Bosch
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is om mijn kennis en expertise, op het gebied van persoonlijke- en bewustzijnsontwikkeling in relatie tot leiderschap, ‘aan de man te brengen’.

Marijke Minten
8 years ago
Reply to  Wim Bosch

Wim, ik herken dit helemaal. Dit is ook mijn doel
Als ik zo nadenk, dan heb ik me toch een partij doelen.

Dus weer focussen en strategie bepalen. En dat is nu juist mijn uitdaging.

We zien elkaar.

groetjes Marijke

Maaike Knoester
8 years ago

Mijn uitdagingen: ik sta met 100% achter alles wat ik doe en heb de zaken achter de schermen goed geregeld (sturing over onregelmatige cashflow, mijn administratie en de agenda).

Mijn werk bestaat uit trainen, doceren, begeleiden en ontwikkelen. Ik word voor 50% gevraagd voor werk dat niet echt aansluit bij mijn onderwijsvisie, ook al doe ik het met plezier en vanuit ‘wat wel kan’. Dit werk is betaald, het andere nauwelijks.

Dus mijn allergrootste uitdaging zou zijn: me binnen twee jaar volledig kunnen richten op de diensten waar ik 100% achter sta.
Wat is er nu echt (van mij) nodig om dit pad mogelijk te maken?

Groet,
Maaike Knoester

Lieke Beelen
8 years ago

Mijn grootste uitdaging zit ‘m in het vinden van klanten die meerwaarde zien (en willen investeren) in het doen van kwalitatief onderzoek om gebruikersinzichten in kaart te brengen (voor innovatie/ ontwerpen van nieuwe producten en services) en mijzelf zelfverzekerd blijven opstellen gedurende een opdracht. Ik kan veel en dat mag ik ook best uitstralen!

Fioen van Balgooi
8 years ago

Dit ben ik: http://www.linkedin.com/in/fioen
En ik ga ook naar Business Bootcamp.

Mijn doelgroep bereiken met mijn bedrijf Refinity lukt, maar ze aanzetten tot handelen lukt nog niet vaak genoeg.
Ik wil mijn doelgroep meer de ‘need’ van mijn dienst laten zien.

Ik lever een dienst waarvan ik weet dat het waardevol is voor ontwerpers, maar tegelijkertijd kunnen/willen ze het niet betalen. Misschien een ander verdienmodel?
Ik werk al met kortingen: < 1 jaar ingeschreven bij KvK: 30%, < 2 jaar: 20% < 3 jaar 10% zodat ik met de klant mee kan groeien.

Focus heb ik wel, ik weet WAT ik mijn klanten kan bieden, maar misschien doe ik dat nog niet op de juiste manier.

Aan de ene kant moet ik misschien duidelijker een dienstenpakket maken, aan de andere kant is het telkens weer maatwerk en wil ik juist per klant kijken wat ik voor die klant kan bieden.

Ik ben benieuwd wat ik ga leren en wie ik ga ontmoeten!

Joan Vaes
8 years ago

Iedereen heeft met tekst te maken en een specifieke doelgroep heb ik daarom niet: iedereen kunnen overtuigen van het nut van snel en netjes uitgewerkte correcte teksten is mijn uitdaging met een tevreden, uitgebreider klantenbestand als gevolg.
Ook het zakelijker worden (‘nee’ kunnen zeggen tegen te veel gratis ‘tussendoortjes’; vasthouden aan mijn prijs) is een belangrijk punt en daar hoop ik over te leren.

Eleonora van Grinsven
Eleonora van Grinsven
8 years ago

Mijn grootste uitdaging is het opschalen van mijn bedrijf. Ik ben 7,5 mnd geleden begonnen met het volledig zelf maken van maatkleding. Dus vanaf het idee van de klant tot en met het kledingstuk afleveren. De ‘stappen’ die ik hierbij doorloop gaan goed en geven mij het plezier dat ik zoek. Wel is het naar mijn mening mogelijk om dit efficiënter te doen zodat ik meer mensen kan bedienen.

Groeten,
Eleonora van Grinsven

Nancy Tjong
8 years ago

Hoi Petra en Martijn, In jullie commentaren herken ik dingen van mezelf waar ik de komende tijden aan wil gaan werken. Betalende klanten vinden en je eigen prijs durven vragen. Het heeft een tijd geduurd voordat ik met mezelf een basisprijs had afgesproken waar ik absoluut niet onder wou zitten. Al die keren dat ik dat wel deed, voelde het gewoon niet goed. Voor goed werk mag ook goed betaald worden, dat je iets kan, wil nog niet zeggen dat je het voor iedereen gratis moet doen of onder je eigen prijs moet zitten.

Het vinden van een juiste doelgroep is een grote uitdaging. Want wil je niet iedereen ter dienste kunnen zijn? Ik ben hier nog niet helemaal uit…want waar ga je je op richten en in welke industrie voel je je het prettigst?

Genoeg stof om over na te denken!

Hartelijk groet,
Nancy Tjong (vormgever bij DigitalYou.nl)

Aad Francissen
8 years ago

Wij hebben de afgelopen jaren op basis van gedegen wetenschappelijke theorie en met sterke binding in de praktijk van de langdurige zorg nieuwe trajecten (audits, consultancy, training en advies) ontwikkeld met een enorme marktpotentie.

Ik werk voor een stichting (met een ANBI status en verdienmodel: subsidie). Deze nieuwe trajecten hebben een ander verdienmodel en we zijn nu aan het broeden om die onder te brengen in een nieuwe organisatie.

Het is mijn grootste uitdaging om deze trajecten op de juiste manier naar de markt te brengen.

Marischka Setz
8 years ago
Reply to  Aad Francissen

Hi Aad,

Eerste vraag is natuurlijk: wie zijn je klanten voor deze zorg-oplossingen? Zijn dat medici, de zorginstellingen, de patiënten, de verzekeraars, de familie van de patiënten, de overheid?

Het ‘probleem’ van zowel de zorg als van wetenschappelijke toepassingen is dat er vaak meerdere doelgroepen zijn. En elke doelgroep moet je zelfstandig benaderen. Met een eigen plan een eigen boodschap en met andere informatie.

Naast de aanpak die je te bieden hebt kun je daarmee in de zorg echt het verschil maken.

Interessante uitdaging!!