Praktische zaken E-team Business Bootcamp januari 2016

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Beste E-teamlid in de Business Bootcamp!

Nog een kleine twee weken en dan is het weer zover, we beginnen 2016 met the one and only Business Bootcamp !!!

Er staan ruim 1.200 deelnemers op de deelnemerslijst… dus het belooft weer een hele happening te worden.

Jij maakt straks deel uit van een fantastisch E-team dat ervoor gaat zorgen dat alle deelnemers een weekend om nooit te vergeten beleven!

Op deze pagina vind je alle praktische details die je moet weten om te kunnen assisteren bij de Business Bootcamp van 16 en 17 januari aanstaande.

Lees deze pagina goed door, dan weet je wat je te wachten staat en kom je niet voor verrassingen te staan.

De Business Bootcamp vindt plaats in:

Locatie

Nieuwegein Business Centre (NBC)

Blokhoeve 1

3438 LC Nieuwegein

Routebeschrijving

Planning

Er wordt op de parkeerplaats bij het NBC wel eens uit auto’s gestolen. Laat dus geen spullen achter in je auto.

Het assisteren in deze Business Bootcamp omvat de volgende zaken voor je:

Vóór aanvang van het event is het de bedoeling om díe deelnemers te bellen, die nog geen reactie hebben gegeven op de voorbereidende e-mail.

Onze ervaring is dat deze gesprekjes erg worden gewaardeerd door de deelnemers (overigens ook door de teamleden!)

Op vrijdag 8 januari ontvang je van ons een e-mail met daarbij een telefoonlijst van ca. 25/30 deelnemers. Ook ontvang je een belscript wat het je gemakkelijk maakt om dit gesprek te voeren. Voor de gemaakte telefoonkosten vergoeden we je 20 euro.

Graag ontvang ik de bellijst met aantekeningen weer retour uiterlijk dinsdagochtend 12 januari 12:00 uur, zodat wij op jouw notities aktie kunnen ondernemen.

Dit is belangrijk omdat wij o.a. op woensdag aan de lokactie door moeten geven hoeveel deelnemers we verwachten.

Vrijdagavond 15 januari

We beginnen deze avond exact om 19:00 uur in de zaal en gaan er voor zorgen dat we er staan als één Super – team. De teamleider zorgt zoals gebruikelijk voor een ontzettend leuke teambuilding. Daarna gaan we werken met je persoonlijke purpose. Onderaan deze pagina vind je hierover meer informatie wat jij kunt doen om tijdens en na deze training er voor jezelf het maximale eruit te halen.

Na de briefing beginnen we aan de set-up van de beide zalen en de registratie. Een deel van het werk wordt door de locatie en een set-up team gedaan maar er zijn nog tal van taken die door ons worden verzorgd.

Je kunt je persoonlijke spullen achterlaten in een van de zalen achter de registratiebalies. Deze zijn het hele weekend gereserveerd voor ons allemaal en 2 daarvan zullen op slot zijn wanneer niemand van ons hier aanwezig is.

We verwachten klaar te zijn om ongeveer 23:00 uur.

Zaterdag 16 januari

De eerste dag van de Business Bootcamp!

We starten op zaterdagochtend om 7:00 uur. We verwachten de eerste deelnemers om 8:30 uur. De training is van 10:00 tot 19:00 uur. Een drukke dag, volgepland met mooie processen en lectures. Het is de bedoeling dat je als teamlid ook zoveel mogelijk van de training meekrijgt, dus zodra daar de gelegenheid voor is: pak die kans, zodat ook jouw bedrijf weer een boost krijgt na dit weekend!

Na de training zorgen we ervoor dat de zaal en registratie weer klaar staan voor de volgende dag. Het is de bedoeling dat we vóór middernacht klaar zijn. Voor lunch en diner wordt gezorgd.

Zondag 17 januari

Na een kort nachtje slapen staat ons weer een fantastische dag te wachten!

Ook deze dag starten we om 07:00 uur. De training is van 10:00 tot 19:30 uur.

Natuurlijk wordt ook op zondag de lunch en het diner verzorgd.

Na het diner zullen we nog de laatste hand leggen aan de breakdown en tot slot de clearing. Uit ervaring blijkt dat we hier meer tijd voor in moeten plannen dan op zaterdag.

Ga er maar van uit dat we rond 23:45uur klaar zijn!

Dress Code – lees onderstaande info goed door!

  • Shirt: zwarte Open Circles Polo shirt (heb je die nog niet? Dan krijg je deze op vrijdagavond)
  • Broek: zwart, netjes, geen jeans
  • Rok: zwart, netjes, geen jeans
  • Schoenen: zwart, comfortabel, geen tenen zichtbaar en geen witte randen
  • Naamkaartje: te allen tijde zichtbaar te dragen, deze krijg je tijdens de set-up
  • Horloge

Heren: let op! Zorg dat je netjes geschoren bent tijdens het evenement.
We willen graag een professionele indruk maken en gladgeschoren kaken horen daar bij.

Tijdens deze Business Bootcamp is Ingrid Verbeek de teamleider.

Werken met je persoonlijke purpose

Tijdens dit event ga je werken met jouw persoonlijke purpose. Een kwaliteit of een waarde die je (verder) wilt ontwikkelen. Iets waar je in je dagelijks leven iets aan hebt. Denk alvast na wat er in je leven op dit moment nog niet werkt zoals jij wilt. Vragen die je jezelf kunt stellen om je purpose duidelijk te krijgen zijn:

  • Wat is de grootste uitdaging binnen mijn bedrijf/leven op dit moment?
  • Wat heb ik nodig om deze uitdaging te overwinnen?
  • Welke kwaliteit of waarde kan ik in mezelf ontwikkelen om deze uitdaging te overwinnen?

Op vrijdagavond gaan we hiermee aan de slag en zorgen we ervoor dat je tijdens het assisteren aan je purpose kunt werken.

Feedback

Open Circles Academy staat voor groei en ontwikkeling, voor steeds meer vervullen van jouw potentieel. Daarom ontvang je van ons een of twee de weken na de Business Bootcamp een email waarin we je feedback geven over hoe wij jou hebben zien functioneren als E-team lid.

Wij willen je daarmee helpen verder te groeien, in jouw business en jouw leven, en zo meer van jouw potentieel te vervullen.

Doe er je voordeel mee!

Tot zover de praktische zaken.

Plaats in het commentaarveld hieronder een bericht dat je alles gelezen hebt en dat we op je kunnen rekenen!

Als bijlage bij de e-mail ontvang je een document met alle gegevens van de E-teamleden voor dit evenement.

Dit stelt je in staat om met de overige E-teamleden contact op te nemen met betrekking tot carpoolen of eventueel bij elkaar overnachten of wat je dan ook onderling met elkaar wilt regelen. Maak verstandig gebruik van deze gegevens. Oftewel, gebruik ze alleen voor zaken die verband houden met dit seminar…

Mocht je vragen hebben, aarzel niet om contact met mij op te nemen.

Laten we er met z’n allen een fantastisch weekend van maken.

Lieve groet,

Anja Gielen
Event Manager

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
17 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Valentijn Kas
6 years ago

Yes yes yes. Weer zin in!!

Jos Groote
Jos Groote
6 years ago

Dank voor je extra mail, was vrijdagavond alweer vergeten…ik ga er in ieder geval bij zijn!

Groetjes Jos

Michiel Prins
6 years ago

Alles gelezen en ik ben er met heel veel plezier weer bij!

Niels Kaan
6 years ago

Ik ga er zijn en heb er zin in. En ook weer niet, het gaat mijn laatste E-team weekend zijn en ik ga met gemengde gevoelens afscheid nemen.

Tot de 15de

Oja ik ben ook in 2016 vegetarier

Lex Scholten
Lex Scholten
6 years ago

Ik ben er ook weer bij. Heb er ZIN in!

Boudewijn Steur
6 years ago

Ik ben er bij.
Alles gelezen en klaar in de startblokken om er weer een fantastische weekend van te maken!

Melanie Lo
6 years ago

Yes! Gelezen! En………..ik heb er weer zin in!
Tot 15 januari!

Renate Brown-van Dijk
6 years ago

YEAH!!! Heb er weer zo’n zin in…
1.200 deelnemers gaan we een onvergetelijk weekend bezorgen.

Jeroen van der Heide
6 years ago

Yes, veel zin in de eerste Business Bootcamp als E-team member super blij mee

Alles gelezen en tot vrijdagavond in Nieuwegein

Zoekt iemand nog een roommate voor Hotel?

Gr,

Jeroen

Annemiek Steur
Annemiek Steur
6 years ago

Ik heb het gelezen en ik ben er bij! Tot de 15e! 😀

Helmy Kleinlugtenbeld
6 years ago

Alles gelezen en ik heb er weer zin in!! We gaan er een super event van maken! Mooie start van een GAAF 2016!!

Tot de 15e!

Ron Scheerder
6 years ago

Ik heb er veel zin in om 1200 deelnemers een life changing experience te bezorgen 🙂

Elfriede
Elfriede
6 years ago

Ik heb het gelezen en kijk ernaar uit!

Jessica Versluijs
6 years ago

Ik heb er veel zin in!
Tot de 15e!

Marjolein Kamstra
6 years ago

Gelezen en weer zin in

Maria Simons
6 years ago

Gelezen, zin en tot volgend weekend!

Karyn Larson
6 years ago

Looking forward to seeing you all on Friday!