Slimste investering – Business Bootcamp

Je zult wel benieuwd zijn naar wat de slimste, belangrijkste investering is die je als ZZP-er of bedrijfseigenaar kunt doen.

Vooropgesteld dat je vol passie bent over jouw product, dienst en/of klanten…

… is er een ULTIEME investering (in tijd, geld en inspanning) die aan de basis staat van jouw succes.

Ik vertel meer hierover en over wat je in de Business Bootcamp mag verwachten in de onderstaande video:

Over jouw beste investering

Deelnemen aan onze 2-daagse introductietraining – de Business Bootcamp – is de best mogelijke investering van jouw tijd. Het programma is gevuld met praktische tools, strategieën en oefeningen die jou snel resultaten opleveren als jij ze toepast in jouw business.

Wees voorbereid… het is niet een doorsnee training en deelname geeft jou volledig risicoloos inzicht in onze effectieve aanpak, de waarde en inhoud van onze gevorderde trainingen en wat wij verder voor jou kunnen betekenen.

Tot slot

Zoals ik al vroeg in de video, ben ik heel benieuwd…

Welke belangrijke vraag wil jij dat ik beantwoord in de Business Bootcamp?

Stel jouw vraag in het commentaarveld hieronder.

En wanneer jij het antwoord weet op een vraag in de comments… wacht niet tot de Business Bootcamp, maar beantwoord de vraag in een directe reactie op het comment.

Kom dus regelmatig terug op deze pagina en maak gebruik van de gelegenheid om elkaar NU al te helpen.

Ik kan haast niet wachten om je te ontmoeten in de Business Bootcamp!

Op jouw succes,

Nisandeh Neta en team Open Circles Academy

PS. Ontdek in de commentaren op de welkomstpagina wie jouw mede deelnemers zijn en als je het nog niet gedaan hebt… introduceer jezelf en jouw business.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
1 Comment
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Judith van Eijk
6 years ago

Eén van de vragen welke mij op dit moment bezighoudt als ondernemer is: Hoe kunnen wij ons imago opfrissen zodat we een breder publiek kunnen bereiken?

Mijn naam is Judith van Eijk, ik ben mededirecteur van Mulder Schoenmode in IJsselstein. Wij richten ons op het hele gezin met een zaak speciaal voor kids en dames en heren mode.

Ik merk de laatste tijd vaak dat mensen niet aan ons denken wanneer zij op zoek zijn naar een modieuze schoen voor volwassenen, terwijl wij dit zeker aanbieden! Opvallend is dat deze mensen vaak naar een andere schoenenzaak gaan met hetzelfde merkenpakket/aanbod als wij in een andere stad. Ik heb sterk het idee dat ons imago wat te ‘stoffig’ is. Omdat wij ook een grote groep comfortklanten bedienen is dit ook niet vreemd en dat willen we ook graag blijven doen. Ik mis alleen de ‘licht-modieuze’ doelgroep/30-ers/2-verdieners.

Alle tips zijn welkom, ik wens een ieder veel succes en tot gauw!