Take Action Now! – 12 november 2014

Welkom op de voorbereidingspagina van Take Action Now! van woensdag 12 november 2014.

Je vindt hier belangrijke informatie en reminders, dus lees deze pagina goed door.

Op 12 november gaan we oefenen, elkaar feedback geven en er alles aan doen om van jou een ware Master of Influence te maken.

Je weet het, het is JOUW dag – dus je kunt me welke vraag dan ook stellen zodat ik jou het beste kan helpen met mijn antwoorden en adviezen.

PRAKTISCHE ZAKEN

Datum en tijden:

woensdag 12 november van 10-15 uur

Locatie

Open Circles Academy – Zuidpark
Spaklerweg 50
1114 AE Amsterdam-Duivendrecht

Let op! Voor navigatie-systemen gebruik je: Spaklerweg 52, Duivendrecht

Wij zitten weer in de Break Out Room achter ons kantoor in The CoWorking.

Routebeschrijving auto

Parkeren
Op het Zuidpark-terrein is het betaald parkeren. Trek een kaartje om de slagboom te openen. Mocht het voorste parkeerterrein P1 vol zijn, rijd dan door naar P2 achter het gebouw. De parkeerkosten zijn 3 euro per uur of 10 euro per dag.

Metrostation Overamstel is het dichtstbijzijnde metrostation.

Lunch en koffie/thee
Op de locatie Zuidpark kun je lunch bestellen bij Confiteria Belgrano. Bij de registratie hebben wij een bestellijst voor je klaarliggen. Als je wilt, kun je ook zelf vooraf bestellen via de Belgrano website. Ze hebben een uitgebreid assortiment vers belegde broodjes en maaltijdsalades. Heb je speciale dieetwensen, neem dan vooraf even contact op met receptie@zuidpark.nl of neem je eigen lunch mee.

Bij de ingang van The CoWorking is een koffiemachine en aan de Belgrano koffiebar kun je voor 13 euro een 10-strippenkaart kopen voor heerlijke gezellige kopjes koffie, cappuccino, thee…

Voorbereiden

Opdat we op 12 november gaan oefenen waar jij het meeste behoefte aan hebt…

Laat me weten in het commentaarveld wat je vragen en uitdagingen zijn bij het implementeren van het Master of Influence programma.

Tot 12 november!

Op jouw succes,

Nisandeh

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Arnoud Kas
7 years ago

Ik zit er nog steeds mee, dat mijn huidige doelgroep zich niet echt leent voor een continuity program. Wat ik zou kunnen ontwikkelen is een programma voor collega’s. Hier heb ik al wat mee geoefend het laatste jaar en dat gaat goed.
Uitdagingen liggen op het vlak van motivatie. Waarom ik?
Commitment naar mij zelf en naar de nieuwe doelgroep.
er als een berg tegen op zien om het hele verhaal in gang te zetten.

Jan Miltenburg
7 years ago

Het programma RealSales komt in een beslissende fase. Op 25 november info avond voor coaches die aan willen sluiten (nu al 9) en 9 december info avond voor verkoopdirecteuren met als doel om de eerste 40 accountmanagers aan boord te krijgen voor deelname aan het 12 maanden durend programma RealSales.

Waar ik tegenaan loop is het gebruik van wollige tekst (krijg ik terug als feedback). Het moet beknopter en pakkender. Daarnaast worstel ik met de Social Media aanpak (strategie 2015). Hoe zet ik Twitter, LinkedIn, Blog en mijn website in om verkoopdirecteuren nog beter in beweging te zetten.

Als laatste, mijn prognose in omzet 2015 ligt tussen de 1.2 miljoen en 2.3 miljoen. Voor het afronden van de inrichting programma RealSales heb ik nog 87K nodig. Ik heb een club die een deelneming in de BV wil nemen maar….. hoe ga ik dit regelen, welk percentage aandelen sta ik af….

M.a.w. hoe ga ik deze onderhandeling uit en/of door wie laat ik met ondersteunen. Tot woensdag.

Coen Tuerlings
7 years ago

My challenge is to implement the Expert Marketing Piramide en become the most valued mentor on Body Awareness, Mindful Awareness and Resonance. At this moment I have different products/trainings running and they are not yet synchronized for building my Expert Marketing Piramide. How do I get them in line or get them transformed so I will create my optimal Expert Marketing Piramide?

Mario Bunthof
7 years ago

Mijn uitdaging voor nu is om met mijn bedrijf alleen verder te gaan of om ermee te stoppen Ik zit nu in de onderhandelingen en de grootste uitdaging daarbij is om emoties los te koppelen van de zakelijke onderhandeling.

Ik denk dat bij elke onderhandeling de emoties een rol spelen. Hoe krijg ik meer inzicht in die emoties en hoe kan ik de “beperkende” of “ben ik het wel waard” ideeën veranderen zodat er meer successes behaald kunnen worden.

Baudy Wiechers
7 years ago

Mijn uitdaging is om plannen die ik maak dan ook werkelijk te gaan doen. Met name als het over techniek gaat, haak ik snel af. Voor mijn plannen heb ik veel video-filmpjes nodig. Het opnemen is niet het moeilijkst, maar de montage. Gelukkig helpt Arnoud me daar geweldig mee.
Een andere uitdaging was dat ik al lang riep dat ik webinars ging organiseren. Maar waar begin ik en hoe doe ik het? Ik hoop dan steeds dat een ander het wel gaat doen, maar dat is niet zo, ik moet het echt zelf gaan uitzoeken……
Afgelopen week een proefpakket in gebruik genomen en een eerste proef gedaan. Gisteren gewoon webinars ingepland. Dan moet ik wel. Maar dit zijn dingen die ik wel heel spannend blijf vinden!

Jacqueline van Laar
7 years ago

Mijn grootste uitdaging is nu mijn piramide goed te vullen. De verschillende producten te ontwikkelen.

Verder ben ik opnieuw aan het kijken waar mijn doelgroep zich in beweegt, welke tijdschriften zij lezen om me weer meer in hen te verdiepen.