Webinar The WOW Factor

Welkom op de voorbereidingspagina van het Webinar The WOW Factor.

In dit webinar ontdek je hoe je een product of dienst kunt maken waarvan prospect zeggen:

“WOW! Dat MOET ik gewoon hebben, en snel… het maakt me niet uit wat ik ervoor moet betalen, ik ga het kopen!”

Als je nu nog worstelt om jezelf te profileren in de markt, als je het moeilijk vindt om je te onderscheiden van je concurrenten of – als je stiekem zelf ook vindt dat jouw product of dienst niet zo opmerkelijk is… Dan ga je in dit webinar ontdekken hoe je WEL de WOW Factor in je product of dienst krijgt.

Ieder opmerkelijk product heeft namelijk een WOW factor – datgene waar mensen over praten. Denk aan de iPhone, de (originele) Volkswagen kever, Harley Davidson, Swatch(toen het op de markt kwam) of de Business Bootcamp. Al deze producten hadden al vanaf hun conceptie de WOW factor (of factoren) in hun blauwdruk, hun DNA, waardoor ze wel succesvol MOESTEN worden.

En het is gemakkelijker om de WOW-factor in jouw product te krijgen dan je nu misschien denkt. In het webinar analyseren we tot de verbeelding sprekende voorbeelden en de manier waarop jij de WOW-factor in de blauwdruk van jouw product of dienst introduceert.

Webinar The WOW Factor met Nisandeh Neta
Datum: Woensdag 19 februari 2014
Tijd: 
20:30 uur

Klik hier voor het webinar

Je kunt het seminar volgen op je computer, telefoon of tablet, thuis, waar je maar wilt.
Dit is heel krachtig materiaal, dit webinar gaat je zoveel opleveren…

Ter voorbereiding
Om het maximale uit het webinar te halen, is het goed om van tevoren na te denken over de volgende vraag:

Wat maakt een product of dienst IN JOUW OGEN opmerkelijk?

Deel jouw persoonlijke visie in het commentaarveld hieronder en geef 3 voorbeelden van producten of diensten die volgens jou de WOW factor hebben en waarom.

Door hier nu over na te denken en je antwoord te delen, maak je niet alleen je commitment groter om je eigen product opmerkelijk te maken, je kunt anderen inspireren met jouw zienswijze. En komt voor 19 februari nog eens terug op deze pagina om de andere comments te lezen en je te laten inspireren.

Doe dus je voordeel met de mogelijkheid die deze pagina je biedt. Het webinar is begonnen!

Tot 19 februari!

Op jouw succes,

Nisandeh

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Stef de Beurs
7 years ago

Mijn dienst (waar ik hier op doel) heeft m.i. de WOW factor, omdat voor veel mensen één dag training voldoende is om met succes over hun angst voor spreken in het openbaar heen te komen.

Andere producten of diensten die volgens mij de WOW factor hebben:
1. De Milon Circle in de sportschool, omdat je daarop (met pasje en zonder gedoe van instellingen) zonder verveling in 40 minuten een totale workout doet, die met 2x per week je vitaliteit en energie met sprongen vooruit helpt.
2. De 5finger-loopschoenen (die ik pas sinds ‘n paar dagen heb), omdat je daarop direct vanaf het begin loopt zoals lopen bedoeld is: alsof je op je sokken/blote voeten loopt.
3. Mijn Hostingprovider, Alphamega Hosting, omdat zij er álles aan doen om je vooruit te helpen met je website, omdat zij alle tips geven om je website op 1 te krijgen, maar VOORAL omdat zij met een heel persoonlijke benadering (zonder telefooncomputer) en met kennis van zaken je problemen oplossen, vragen beantwoorden, etc. Kortom een topfirma.
Hartelijke groet,
Stef

Elske van de Fliert
7 years ago

Wat een product of dienst in mijn ogen opmerkelijk maakt is iets extra’s/aparts dat niet direct wat te maken lijkt te hebben met het product zelf.

Een voorbeeld van een product met WOW factor vind ik mijn boekhouder ASSpiratie. Zij heeft enkel mensen met autisme in dienst die het werk doen. En daar heeft ze ook nog een goed verhaal bij. Zij heeft een salarisadministratie-opleiding en daar kwamen autisten af met hele hoge cijfers die tijdens het werk daarna aanliepen tegen hun beperking (en dus ook geen mensen om zich heen hadden die daar mee om kunnen gaan, want dat hoeft allemaal niet per se een probleem te geven, dat ligt natuurlijk aan twee kanten).
Zij helpt ze nu zodat ze uiteindelijk door kunnen stromen naar een andere werkgever.

Ander voorbeeld: de abonnementsservice van Boldking: scheermesjes die je maandelijks in je mailbox krijgt.

ShabuShabu: alhoewel tegenwoordig dit meer gangbaar is, maar ik vond het de eerste keer echt een goed concept: all-you-can-eat, maar dat wat je te veel hebt besteld: daar moet je extra voor betalen.

Yassir van Unen
7 years ago

Superfijn dat ik het terug kon kijken. Had wat problemen en was bang dat ik het gemist zou hebben. Bedankt!

Hester Verschoor
7 years ago

I would like to comment on the women fitness franchise. You mentioned curves, but there is another one, called Fit4Lady and they just became “Fitnessketen van het jaar!” My friend has one of these gyms and I love it! So cool you mentioned that!