Webinar How to Become Super Productive

Als jij wel eens het gevoel dat je na een dag hard werken… bijna niets hebt bereikt. Dat je helemaal in beslag bent genomen door je e-mail, telefoontjes en andere onderbrekingen.

En neem je je vaker voor dat het morgen anders zal zijn, maar het patroon herhaalt zich…

Zo hoeft het niet te zijn.

In dit webinar krijg je een aantal krachtige tools en strategieën waarmee jij je productiviteit aanzienlijk kunt verhogen. Ik laat je zien hoe je WEL aan de belangrijkste dingen toekomt EN veel meer gedaan krijgt in een fractie van de tijd.

Op 9 juli 2014 20:30 uur kun je hieronder het webinar volgen:

Nadat je het webinar hebt gevolgd, deel alsjeblieft in het commentaarveld onderaan deze pagina:

Wat zijn jouw belangrijkste inzichten en welke acties ga jij ondernemen als resultaat van dit webinar?

Door het delen vergroot je niet alleen je commitment, je maakt je de kans van slagen groter EN je doet mij een heel groot plezier.

En kom na een tijdje weer terug om je resultaten te delen! Ik ben reuze benieuwd.

Op jouw succes,

Nisandeh

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

11 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ilse de Graaf
8 years ago

Thanks Nisandeh for these valuable lessons. I’m very grateful you are here to share this information with us. Seriously, I was following another seminar this morning but I went offline because it was not interesting enough. That’s because of you haha, you set the bar high and I LIKE IT!

My biggest insights from this webinar and for me the most important to implement are:
– Do the most important tasks first
– Work in blocks of uninterrupted time (I’m going to start with 20-30min first, I’m so easily distracted)
– stop perfectionism (already working on that, but hey as a true perfectionist that is difficult to do ;-))
– brainstorm; don’t try to figure everything out by yourself
– Stop procrastination: DO IT NOW!

Thank you Nisandeh. Enjoy your well deserved holiday in Tenerife.

Pascale Martina
Pascale Martina
8 years ago

Mijn grootste inzicht was mijn focus te leggen op important but not urgent taken. Bij mij werd het meeste important and urgent omdat ik daarop focuste.
Dit ga ik nu meteen doen.

Thank you and have a wonderful vacation in Tenerife.

Rose Jansen
8 years ago

Thanks that was very helpful.

One tip that I got from my Master Occupational Psychology that Nisandeh also mentioned: Empty your inbox.
If you already have 100ths of mails in it then don’t even start. Just create a new email adres and start with a clean slate!

That way you will never miss an important email (from Open Circles for example 😉 ) and you will also create more Clarity.

Eduard Faas
Eduard Faas
8 years ago

Thank you for the 25 tips, Nisandeh. The one tip I start immediately with is the planning backwards. Step by step. So easy, but why did I not do it? Because I forgot to say no. So I will start with two tips and I do it now. And that’s allready three! Enjoy your stay in Tenerife. Till next time.

Erika Lunsche
8 years ago

Dank voor de waardevolle tips. Het wordt lastig om te kiezen, want er zijn meerdere tips waarmee ik aan de slag wil.
De tip waar ik mee begin is werken in blokken zonder verstoringen. Ik begin met 30 minuten, dan 10 minuten pauze, en dan weer 30 minuten. Ik bouw dat uit naar een uur, zodat ik over een maand kan werken in blokken van een uur.

Anna Tjumina
8 years ago

A tip to save you from an overwhelming mailbox:
If you are done with an email – delete it or archive it right away!
Declutter your inbox;)

Eric Plantema
8 years ago

Er is een heel handige app voor op je computer, waarin je aan het begin van de dag al je taken invoert in happen van 25 minuten. Je klikt op je eerste taak, er gaat een klok lopen op je scherm en die belt als de 25 minuten voorbij zijn. Dan heb je 5 minuten pauze, ringt de bel weer, en begin je aan je nieuwe taak van 25 minuten.
Deze gratis app download je op: http://www.pomodoroapp.com
en die is gratis.
Helpt mij dagelijks fantastisch

Gabriela van Gemert
8 years ago

De best tips vond ik maak echt tijd voor jezelf om niks te doen en zo ruimte te creëren. Dit versterkt door tip 14: schrijf je ideeën op zodat je harde schijf weer opgeruimd raakt! ruimte maken en zo weer productiever en inventiever worden!

Astrid Reijmers
8 years ago

Wow, mooie tips weer!
Waar ik mee ga beginnen is de kalender. Afstrepen werkt en ik ook een type die de ketting niet wil doorbreken. Daarbij ga ik beginnen met visualiseren. Ik zeg al weken dat ik de oefeningen van het boek wil doen, maar ga nu starten (en afvinken op de kalender 🙂 ). Als derde ga ik beginnen met eerder opstaan. Deze 3 ga ik de komende 30 dagen doen, dan de volgende tips…. want er zijn er uiteraard meerdere die ik wil gaan uitvoeren!
Bedankt Nisandeh en fijne week toegewenst!

Wouter Lenis
8 years ago

Zo! even een hoop goede tips in 40 minuten tijd! De eerste waar ik mee start is….. Visualize the goal and then plan backwards. Okee dat zijn er twee, maar erg nuttig voor de fase van opstarten waarin ik mij nu begeef.

Evelien Maes
Evelien Maes
7 years ago

Dankjewel voor alle tips! Ik ben ondertussen gelukkig al druk bezig met het implementeren: m’n leven simpeler maken, alle rommel opruimen, visualiseren, tijd blokken, een not-to-do lijst. De waardevolste nieuwe tip voor mij was de ‘Don’t break the chain’ techniek. Ik heb al vaak een kruisjesschema geprobeerd, en vaak hield ik het 3 weken vol, maar zodra het 1 of 2 keer uitviel, was voor mij het doel ‘mislukt’ en gaf ik het op. Op deze nieuwe manier kan ik echter volhouden en steeds de uitdaging met mezelf aangaan!
Waar ik ook erg dankbaar voor ben is zijn de tips die te maken hebben met ‘slowness’. Ik ben over het algemeen vrij ‘traag’ in productiviteit, wil te perfectionistisch werken, betrap mezelf soms nog op switchtasking, en wil alles té goed doen. Wat mij betreft mogen er voor mij nog meer tips komen over hoe ik ‘sneller’ zou kunnen werken!