Webinar The WOW Factor

Welkom op de pagina van The WOW Factor

In dit webinar ontdek je hoe je klanten en prospects zover krijgt dat ze over jouw product of dienst zeggen:

“WOW! Dat MOET ik gewoon hebben, en snel… het maakt me niet uit wat ik ervoor moet betalen, ik ga het kopen!”

Webinar The WOW Factor met Nisandeh Neta

Volg hieronder het webinar:


.
Nadat je het webinar hebt gevolgd, deel alsjeblieft in het commentaarveld onderaan deze pagina:

Wat zijn jouw belangrijkste inzichten en welke acties ga jij ondernemen als resultaat van dit webinar?

Door het delen vergroot je niet alleen je commitment en maak je de kans van slagen groter… je doet mij ook een heel groot plezier.

En kom na een tijdje weer terug om je resultaten te delen! Ik ben reuze benieuwd.

Veel succes met het creëren van jouw opmerkelijke en onweerstaanbare product of dienst!

Op jouw succes,

Nisandeh

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
226 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Kugel
8 years ago

Thank you Nisandeh for the Wow story. Lots of things to implement …

Veel bruikbare tips, zoals voorbeeld van tandarts die klanten nabelt. Simpel, klein maar grote wow. Voorbeeld van dubble conversion op website kan ik aangepast ook toepassen. ‘Be responsive’ probeer ik al bij discussies op LinkedIn. Door snel te reageren heb ik al business hieruit gehaald. Nu valt wel een kwartje, dus dit ga ik structureel inplannen.

Thanks again
Martin

Yassir van Unen
8 years ago

Aardige webinar. Sommige dingen pas ik al toe zoals klanten nabellen en iets aanbieden wat z eniet verwachten.

Wellicht dat ik de belofte ga toepassen…. dus binnen X Y resultaat anders Z.

Zeker omdat ik denk dat ik de belofte die ik bedenk waar kan maken is dat een mooie graadmeter voor clienten over wat ze kunnen verwachten.

Marisse Cardol
Marisse Cardol
8 years ago

Really interessting! Just wanted to see a live webinar, but learned a lot. Thanks you for al your usefull tips! Even in English, good to follow. Goodluck with your business!

Dirk Spangenberg
Dirk Spangenberg
8 years ago

I will try to over deliver.

I really liked it it gives a boost to my thinking to increase the wow-factor!

I think putting the 20 points on a sheet if possible, further your image was very clear, I saw you last friday, it is as if you are talking to me in person.
some examples you told already, no problem.
Please keep on doing this.

Elizabeth Knappert
8 years ago

Many interesting tips, which will help in my teaching, and with my artwork. Some I must admit I was already going to implement. So I know I’m thinking in the right direction. Many are also simply ways of behaving as a ‘good’ person, and deserve to be used by everone all the time, being helpfull, doing that bit extra, following up, calling back. making that little extra effort. It’s all the small things together, all the fine tunig, The detail, That is the difference between a wreck and a rolls
Thank you for making the seffort to make us aware of these possiblities, You do good work Nisandeh. See you again soon.

Fenny Brandsma
8 years ago

All perfect here. Thank you very much. Het grootste deel was prima te horen en te zien!

Joyce Beckker
8 years ago

NO SOUND

Dolores Dimic
8 years ago

Great webinar, full of inspirational tips, thank you! No 1 was the most important for me, especially anticipate what they will need in the future. My ex-singles already keep asking me what to do now that they have found love. How does it work, how do I handle the change, do we move in together straight away? So there is need for a follow-up product which I never considered.
I offer a lot of humour in my seminars, but I have not been able to convey it in my video trainings, so that’s something I would love to integrate. It seems hard to make people laugh when there is no audience, apparently I need the interaction. But I would love to create a funny video about dating, about kissing frogs and then finding the right one, that goes viral. So if anybody would like to cooperate, please contact me 😉 !
Thanks again for very valuable insights. Best wishes!

Eleonora van Grinsven
Eleonora van Grinsven
8 years ago

Already many good ideas. Keep them coming.

Joyce Beckker
8 years ago

It is very good.

Nadea Bornman
Nadea Bornman
8 years ago

Thanks, so much for all the terrific information. It was WOW! Thanks to the team behind the scene as well for your time and effort to create another wow experience! I already do some of the mentioned, but I am implementing contact with clients that I lost track of and doing something special for ALL my clients!

Marcel Oerlemans
8 years ago

The tips so far are not good, they’re GREAT! So I will definately stay tuned till after 21:30 🙂

Reina Hoctin Boes
8 years ago

Sound gone again.

Jarl Brouwer
8 years ago

Avond, was weer zeer leerzaam. Ik ga er eens een nachtje overslapen!!

Adeline Gogelein
Adeline Gogelein
8 years ago

Wow, great seminar. It makes the wow factor within reach. I was one of those who thought the wow factor was only for a select group who are very creative. Thank you Nisandeh for making it available for me. I am going to do my homework and share the outcome.

Adeline

Line Raaijen
Line Raaijen
8 years ago

Wat ik zeker ga toepassen is het resultaat garanderen en als het resultaat niet aan de verwachtingen voldoet hoeft er niet betaald te worden.
Andere tips wil ik ook gaan toepassen, maar deze spreekt mij het meeste aan.

Dick Roemeling
8 years ago

Dank je Nisandeh voor het mooie webinar.

Ik vond het erg goed en er zat ook veel humor in. De items waar ik aan wil werken, zijn: surprise and delight, een expert zijn en beter naar mijn klanten luisteren.

Nogmaals bedankt.

Hartelijke groeten,

Dick Roemeling

Suzanne Alles
8 years ago

Super waardevol!!

Thomas Kaslander
Thomas Kaslander
8 years ago

Bedankt voor het zeer waardevolle seminar. Fijn om te horen dat mijn dienst al een aantal factoren bezit. Nu eens even goed nadenken welk punt we als huiswerk meenemen.

Groetjes,

Thomas

Hester Verschoor
Hester Verschoor
8 years ago

Thanks Nisandeh for a great webinar. I still have a lot to implement from the starter bootcamp and I’m working on that, but I need to do something with my product/service and now I know what I have to do. I want to think about how I can overdeliver in my service and product, but also use humor and great customer service. Authenticity comes more natural from me: what you see is what you get.

Now I have even more to implement!

Judith Henstra
8 years ago

Yes, can still see and hear.

Mariska Bosch
Mariska Bosch
8 years ago

Ik hoor niks….

Stef de Beurs
8 years ago

Thanks, Nisandeh,

Lot of good points, from which I use already, and the first 2 things I’m gonna implement from it are:
– Follow up after the trainings (the day after).
– Ask the question to measure my N.P.S.

Besides that I have some other ideas from the list to think about and to implement.

As usual, Nisandeh, this was valuable. Obviously you’re an expert in over delivery and mister enthusiastic himself. 🙂

Good news from yesterday-evening: My conversion from the FE-Speaking Circle to the first BE Speaking Circle was (up to now) 43%, which was a wow. 🙂

Thanks & Cheers,
Stef

Marloes van der Kamp
8 years ago

Yes, it is good…. Thank you :), I will definitely stay until the end

Martine van Eijk
8 years ago

I’m all set up. Ready to roll.

Naomi Dongelmans
8 years ago

Sounds goes on and off…

Rose Jansen
8 years ago

Liked it a lot. Very inspiring again. I am going to give a money back guarantee! If my clients don’t like my program after the first day they can get there money back!

Laura Bouwmeester
8 years ago

Zo, koffie op, pen en papier bij de hand, ik ben er klaar voor!

Zefanja Vermeulen
Zefanja Vermeulen
8 years ago

Whow ik ben weer geïnspireerd door je WOW Seminar.
En het geen wat voor mij de whow was , was dat ik moest kiezen tussen een client behandelen en het seminar volgen.
Ik koos voor de client en kon nog net 15 min van het seminar volgen en toen kwam de whow. Je gaf me de kans om hem helemaal te kunnen volgen. Dank je wel voor de service ik ben er ongelooflijk blij mee.

Na een aantal trainingen al gevolgd te hebben zie ik dat ik al best veel geïmplementeerd heb.

Het enige wat ik nog meer moet gaan doen is de follow up en aandacht besteden aan een klant of client die ik in het zonnetje ga zetten.

Vast en zeker tot de volgende keer.

Michaëla Wierdsma
8 years ago

Hoi Zefanja,

Een tip voor het in het zonnetje zetten van je klant. Sla een paar data op uit het gesprek met je cliënt. Verjaardag, maar ook overlijdensdata van geliefde, zoveel jarig trouwen en wat maar uit het gesprek komt.
Mijn ervaring leert dat je een van de weinigen bent die een handgeschreven kaart of een persoonlijk sms-je op een bijzondere dag, een behoorlijke indruk geeft.

Vorige week nog een klant die na 3 jaar weer belde. Gelijk voor 6 sessies geboekt. Ze weet de verjaardagskaarten met een extraatje nog altijd te herinneren. Ik doe er meestal een aardigheidje in de enveloppe (een kaarsje – langwerpig door mensen met een beperking gemaakt, 20 voor 3,50 – een boekenlegger, aparte paperclip, een verjaardagsballon o.i.d.).

In mijn telefoon zet ik de gebeurtenis op de datum met een herinnering een week eerder. Op zondagavond kijk ik 8 dagen vooruit wie wat heeft, schrijf de kaarten en leg ze op datum om te versturen/langs te brengen.

Fijne dag en succes met ondernemen, Michaëla

Nicole Costerus
8 years ago

Liked the wow factor livestream 🙂
I’m allready implementing the first point; getting to know my clients better then they know themselves. I do this by interviewing them for 15 minutes with questions about what their needs are etc.

another point I would like to implement is; let people test or taste my product before they have to pay.

And do follow up. I do this now by email but have very low response. Maybe follow up by Phone or Skype will work better. I will ask my clients 🙂

Thanks Nisandeh

Maria Bosman
Maria Bosman
8 years ago

Kan het prima volgen nu. Eerste 20 minuten gemist.
Mooi! Fijn!

Esther Benard
Esther Benard
8 years ago

Thanks voor de waardevolle webinar. Mijn grootste insight: de wow factor is en klinkt groots…maar kan juist in de kleine dingen liggen.

Leni Minderhoud
8 years ago

Dag Charles,
Als je ‘zo graag’ je eigen business wil, waarom begin je niet met dat ene product? Je kunt het zo mooi uitproberen en wie weet is het wèl winstgevend. Zolang je het niet doet, weet je het niet. Als je daarnaast een baan hebt, is dit een mooie start.
Veel succes!

Marc van Rymenant
8 years ago

This was a WOW webinar Nisandeh! The technical challenges did not disturb me at all. It made it real.

A big thanks to you and Vered and your team.

Much love,
Marc

Eduard Faas
Eduard Faas
8 years ago

WOW, beste mede-webinaristen. Ik heb een afspraak verzet en kan om 20.30 uur achtermijn PC zitten. Ik ben heel benieuwd. Als Familie-mediator is een klik met de (potentiële) klanten heel belangrijk want het gaat om heel persoonlijke zaken. Dat gaat me goed af maar … het kan vast nog beter. Nisandeh kennende gaat het vast om duidelijke dingen waarvan je zegt, als hij ze vertelt: dat ik dat zelf niet heb bedacht !!!
Tot vanavond allemaal.

Line Raaijen
Line Raaijen
8 years ago

Ik ben erbij vanavond! Dat ik geen tijd moet verkopen, maar het waardevolle resultaat, dat snap ik inmiddels. Maar hoe ik mezelf en mijn product profileer leer ik graag vanavond…
Tot straks, Line

Mirjam Mastop
8 years ago

Hey Nisandeh,

Pffff… it was a lot. So many ideas and suggestions. I am really inspired.

The most interesting item was the one goal. I am a coach and their success is guaranteed. It not I will pay them their money back.

Thanks for your time and inspiration!

Mirjam

Dennis Specker
8 years ago

This is great Nisandeh!

Judith Kamerman
8 years ago

Grappig hoe dat werkt. Doordat ik weet dat er vanavond een webinar is over de wauwfactor, ben ik de hele week al gefocust op wat mijn produkt nou echt wauw maakt! ik ben benieuwd, tot zo…

Japke Dogger Englebert
Japke Dogger Englebert
8 years ago

WAUW. Dank je wel.
Ik ga in ieder geval met enthousiasme beginnen!

harte groet Japke

Hilda Jonkman
Hilda Jonkman
8 years ago

It’s GOOD!!!

Paul van Dooren
8 years ago

I stayed in line to see the webinar despite the sound problem at the beginning. I realise the importance of the wow factor more then ever. Will have to find out what really works in my service/product.
Thanks for the many exemples. Need to look much more through the eyes of the clients for sure. Again redefining my target audience.

Erika Lunsche
8 years ago

Er is geen geluid meer.

Judith kamermanName
8 years ago

Wow,
Listening to this webinar I realized that I’m already have a lot of wow;
I overdeliver
I often do things my clients didn’t expect
create wows in experiences
great quality
Let people taste first
there’s not a lot of risk
quite unique, people come back for more
authentic
funny
follow up
The people that know what I do love what I do and vouch for me.

The point is that I’ve never seen these factors as wowfactors, so I never used them as selling points.
I am going to review my way of looking at what I do.
Thanks for this revelation, I feel quite happy and confident.
and that has not been the case this week.
See you!

Tatiana van Gaasbeek
8 years ago

Ja! Dat wil ik ook iedere keer weer bereiken: THE WOW FACTOR! Mensen op een blijde manier verrassen.

Anne-Tjerk Mante
8 years ago

10 points down; 10 to go.
Doing fine!

Mariska van der Meulen

More than ready! See you soon.

Laura Bouwmeester
8 years ago

Het deel over het meten van de WOW factor vond ik minder interessant, maar het belangrijkste punt van vanavond, het centraal stellen van de klant, kwam prima over.
Dank Nisandeh!

Mirjam Mastop
8 years ago

Hi Nisandeh,

Pfff…. it was a lot. So much inspiration by the examples.

As a ExtraMile coach I will let the client choose 1 goal. Success guaranteed. If not I will pay their money back. No problem because I am good!

Greetz
Mirjam

Cindy Vissering
Cindy Vissering
8 years ago

Hi, there is no sound!!!